![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiPW3tGMzSU__1tgnDuBO40I-B8V1Cp4zEeKfLA3XwqLzZ2qIEfkdnvam8BrhU13L68HbWtQbVom2VUDgFcxtQ2yQgDMFp-3CaDEhoVJvcpLBtzbPpGgWWoC8at93Eoz3YAPjh_NwJhmkU/s200/%25CE%25B2%25CE%25BF%25CF%2585%25CE%25B3%25CE%25B9%25CE%25B1%25CF%2582.jpg)
Ο κ.Βούγιας επισημαίνει τη δυνατότητα εξασφάλισης της βιωσιμότητας της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Φλώρινας μέσω ανασχεδιασμού των δρομολογίων και επαναπροσδιορισμού της τιμολογιακής πολιτικής, με μικρότερο αριθμό δρομολογίων και σχετική αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, καθώς και ότι η βιωσιμότητα της συγκεκριμένης γραμμής μπορεί να ενισχυθεί περαιτέρω στη βάση μιας λογικής «συνδυασμένων μεταφορών». Με δεδομένη την αλλαγή, όπως αναφέρει, των όρων βιωσιμότητας της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Φλώρινας, ρωτά τον Υπουργό αν εξετάζεται το ενδεχόμενο άμεσης επαναλειτουργίας της και πότε αυτό τοποθετείται χρονικά.
Πηγή: ΕΡΑ Φλώρινας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου