![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiIgIU5oEFW84eHs7SoKh9FMt7chnRQzwDhshwjM2e1gI9aUjdQsfwf-S7q0NomZnVpDpg9iqncchvsjstqxPNbo-Zs2hu2lchUEqr2hvyA_GKGBHWK-or3tVgVS5BnYkxxeGtliI9iFtcn/s200/434252-1_3.jpg)
του Μαΐου 2012 φοιτητές και φοιτήτριες του Τμήματος επισκέφθηκαν 4 δημοτικά σχολεία, Αμμοχωρίου, Βεύης, Κέλλης και Υδρούσας και κατέγραψαν τον υπάρχοντα πειραματικό εξοπλισμό.
Η καταγραφή αυτή αποτελεί το πρώτο βήμα μιας συνολικής προσπάθειας που στοχεύει στη συμπλήρωση, ταξινόμηση και ενεργοποίηση του εξοπλισμού αυτού, ώστε να ενδυναμωθεί η πειραματική διάσταση του μαθήματος της Φυσικής στα δημοτικά σχολεία.
Η προσπάθεια θα συνεχιστεί με την έναρξη του επόμενου διδακτικού έτους και θα εμπλουτιστεί με δράσεις, η στοχοθεσία των οποίων θα συγκλίνει με την αρχική επιδίωξη.
Ο σχολικός σύμβουλος της 3ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Φλώρινας | Η επίκουρη καθηγήτρια της Φυσικής και της Διδακτικής της |
Ιωάννης Κασκαμανίδης | Άννα Σπύρτου |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου