Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ Χ.ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ

Συμπατριώτες μου,
στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου καλούμαστε να εκλέξουμε νέους εκπροσώπους στα
τοπικά και τα περιφερειακά όργανα σύμφωνα με το νέο σχέδιο ΄΄Καλλικράτης ΄΄ .
Η πολύχρονη συμμετοχή μου στα αιρετά όργανα της τοπικής και της Νομαρχιακής
αυτοδιοίκησης, τόσο απο τη θέση του Δημάρχου στον Δήμο ΜΕΛΙΤΗΣ όσο και από τη θέση
του Αντινομάρχη κατά τη τελευταία διετία, μου έδωσε την ευκαιρία να διαπιστώσω για
πολλοστή φορά, την εκπεφρασμένη εκτίμηση σας προς το πρόσωπό μου, για την οποίαν
και σας είμαι εξαιρετικά ευγνώμων .
Σήμερα, ύστερα από προτάσεις, επαφές και συζητήσεις και μετά από έντονο προσωπικό
προβληματισμό, κατέληξα στην απόφαση να συμμετάσχω ως υποψήφιος σύμβουλος
στο ψηφοδέλτιο του νυν Νομάρχη Κοζάνης και υποψήφιου Περιφερειάρχη Δυτικής
Μακεδονίας του κου Δακή - απόφαση για την οποία θεώρησα υποχρέωσή μου να σας
καταστήσω συμμέτοχους γνωστοποιώντας την .
Είμαι βέβαιος πως το γνωρίζεται ότι, στην αυτοδιοικητική μου διαδρομή, λειτούργησα
πάντοτε με αξιοπρέπεια, εντιμότητα και σεβασμό στους προβληματισμούς και τις
ανάγκες όλων σας.
Με την ευκαιρία αυτή σας ζητώ, να με κρίνετε εκ νέου, τιμώντας με μέ την ψήφο σας και
τη συνδρομή σας στον αγώνα μου.
Σας βεβαιώνω ότι θα εξακολουθήσω να πορεύομαι με τις αρχές και τις αξίες που διέπουν
τη στάση ζωής μου, αρχές τις οποίες εγγυάται και το κύρος της προσωπικότητας του
Υποψήφιου Περιφερειάρχη .

ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
Αντινομάρχης Φλώρινας
Υποψήφιος περιφερ. Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου