Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Απάντηση του υποψηφίου δημάρχου Φλώρινας Αιμίλιου Ασπρίδη


Απαντώντας στις κατηγορίες που επιχείρησε να μου προσάψει ο κ. Βοσκόπουλος εν μέσω εκνευρισμού, σας γνωστοποιώ τα εξής:



1. Εκφράζω την ιδιαίτερη χαρά μου που ο συνυποψήφιος μου δεν βρήκε τίποτα από την 12ετή πολιτεία μου ως Δημάρχου να μου προσάψει, παρά μόνο την κατασκευή μετά από διαγωνισμό μάλιστα του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας το 1995 (πολύ πριν εκλεγώ Δήμαρχος) του κτιρίου που μετέπειτα στέγασε την ΕΥΠ.


2. Επιστρέφω ως κακόβουλη την εικασία ότι μοίραζα χρήματα στους εργαζόμενους του φράγματος της Τριανταφυλλιάς. Τον πληροφορώ ότι τα χρήματα μοιράστηκαν από υπαλλήλους του ΥΠΕΧΩΔΕ, μία εκ των οποίων μάλιστα ήταν υποψήφια με το συνδυασμό της κας Μούσιου.


3. Κατανοώ πλήρως τον εκνευρισμό του κ. Βοσκόπουλου, ωστόσο τον καλώ να ανακαλέσει τα ψεύδη και τις ύβρεις που χρησιμοποιεί σε μια ύστατη προσπάθεια να διαστρεβλώσει την πραγματικότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου