Όσο κι αν περιμέναμε όλοι να σφυρίξει το τρένο στις 30 Απριλίου 2011 σύμφωνα με τις δηλώσεις του Υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Σπύρου Βούγια, ο οποίος μάλιστα θα ήταν και ο πρώτος επιβάτης, τόσο μεγάλωνε η προσδοκία για την επαναλειτουργία του συρμού.
Η συμφωνία για την οποία επαίρετο ο Γιώργος Λιάνης, βουλευτής ΠαΣοΚ μεταξύ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΔΕΗ και της Αυτοδιοίκησης στην οποία σύρθηκαν οι Δήμαρχοι και ο Περιφερειάρχης, (πως να αντισταθεί κανείς σε αυτό το κρεσέντο!!!) δεν ευόδωσε. Ακολούθησαν δηλώσεις, δελτία τύπου , πρωτοσέλιδα σε εφημερίδες, εξώφυλλα σε περιοδικά!!!
Το τρένο όμως ΔΕ θα σφυρίξει στις 30 Απριλίου τουτουνού του έτους και αυτό είναι γεγονός.
Ευτυχώς, λέω εγώ. Κι αυτό γιατί δε νοείται επιδότηση άγονης γραμμής από τους ίδιους τους Πολίτες και όχι από την Πολιτεία. Την ίδια στιγμή μάλιστα που οι επιδοτήσεις στις Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών και Θεσσαλονίκης μοιράζονται αφειδώς!
Από την εποχή της ανακοίνωσης της διακοπής της γραμμής Φλώρινα - Θεσσαλονίκη μέχρι σήμερα, έχουν γραφτεί και ειπωθεί πολλά. Η Κίνηση Φίλων Τρένου Φλώρινας έχει εξαντλήσει κάθε ενέργεια και δράση. Δεν παύει όμως να είναι ένα μικρό κοινωνικό δίκτυο ΚΑΙ ΜΟΝΟ του.
...εκτός από το Βούγια (στη φωτο του Νυμφαίου)ποιόν άλλον να ΦΤΥΣΩ??...ΠΟΥ ΘΈΛΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΔΙΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..ΒΡΕ ΟΥΥΥΥΥΣΣΣΤ
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. και εσύ Αννούλα του τρένου κόψε τις ξενερουά γλύκες με Θ.Ζ
Είμαστε η περιφέρεια με τη μεγαλύτερη παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα. Και από ό,τι φαίνεται μας έχουν γραμμένους στα @@ τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς θα τους φαινόταν να τους κόβαμε τη ρευματοδότηση, μπας και βάλουν λιγάκι μυαλό οι καρεκλοκένταυροι της Αθήνας?
αν είχαμε και κανέναν πολιτικό με @@@ θα μπορούσαμε διάφορα....αλλά εδώ έχουμε κάτι ανίκανους της κακιάς ώρας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤάνια μου μήπως έχεις πάθει κάτι καλή μου?
ΑπάντησηΔιαγραφήκάκια κουβέντα από το στοματάκι σου για Πασόκο υπουργό? θα τρελαθούμε τελείως δηλαδή?
(πάντως το σχεδιάκι είναι όλα τα λεφτά)μπράβο αμετανόητη Πασόκα
Τάνια έχεις επίσημη ενημέρωση;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήξέρω σίγουρα 2.01, πως κανένα από τα δύο εμπλεκόμενα μέρη της συμφωνίας (Δήμος Φλώρινας, Δήμος Αμυνταίου) ΔΕΝ έχει παρει αποφάση Δημοτικού Συμβουλίου για τη χρηματοδότηση των 100.000,00 € (έκαστος) που τους "χρέωσαν". Ξέρω πως με αποφαση ΥΠΕΚΑ, ο Τοπικός Πόρος από όπου η ΔΕΗ θα χρηματοδοτούσε με 200.000,00 €, έχει αναστολή χρηματοδοτήσεων. Δεν ξέρω τι κάνει η Περιφέρεια Δυτ. Μακεδονίας που "χρωστάει" άλλα 200.000,00 όμως φαντάζομαι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω πως τα μείον 600 χιλιάρικα είναι αρκετα ασφαλής πληροφορία :))) ...Εκτός κι αν βρήκε ο Λιάνης τα 600.000,00 που εκρρεμούν για την επαναλειτουργία, οπότε σε εκείνη την περίπτωση, αυριο θα μου κρεμάσουν ...σφυρίχτρες ;)))
@1.12, στο χω πει πολλές φορές: είμαι Προεδρικια και όχι πασοκα :ΡΡΡ
η Αννούλα και ο ΘουΖου ποιοί είναι;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά αύριο το πρωί (Σάββατο 30/4) λέμε για μια συμβολική συνάντηση στον Σταθμό της Φλώρινας στις 12:00 το πρωί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα εχουμε την ευκαιρία να τα πούμε απο κοντά και πάλι και σε περίπτωση που έρθει κανα τραίνο μην μας πιάσει απροετοίμαστους..
με πολλους χαιρετισμούς
Χρήστος Οροβας
(απο την Κίνηση Φίλων του Τρένου)
(http://florinatreno.blogspot.com)
υ.γ Τάνια η "Αννούλα του τρένου" θα ειναι αυριο μαζί μας και o "Θ.Ζ" είναι ο Δ.Σ της Τρενοσέ. Για τον "φίλο της Αληθειας και του Τρένου" παραπάνω, είναι πάντα ευπρόσδεκτα τα σχόλια σε στυλ "πειράγματος" (το χιούμορ ειναι η λύση στις μέρες που ζουμε αλλα και πάντα) αλλα αν ειναι και επώνυμα ακομα καλύτερα. Ελπίζω να τα πούμε απο κοντά αυριο.
Θ = Τανάσης Ζ=Ζηλιασκό....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑννούλα= φίλη τρένου(και Λιάνη από σπόντα και κοινούς φίλους/ες...GEGEEEE????
Παιδια καντε οτι μπορειτε,ωστε αυτα τα ΛΑΜΟΓΙΑ να αναγκαστουνε να ξαναφερουν το τραινο στην Φλωρινα....δεν καταλαβα,το ΚΤΕλ γιατι ξερουν να το επιδοτουν?τις γαγγραινες?....Το τραινο πρεπει να γυρισει απο οπου το ξεριζωσαν(Φλωρινα,Καλαματα,Ναυπλιο κλπ) τα λαμογια του οδικου λομπυ με τις ακρες τους για να εχουν το μονοπολιο,και να μην εχουμεεμεις ανθρωπινη μεταφορα(μιλαω για τα ΚΤΕΛ ,τα διοδια και τα φορτηγα)...αυτη ειναι η αληθεια τοσα χρονια,και τα εγκληματα τους ΠΑΜΠΟΛΛΑ......
ΑπάντησηΔιαγραφήΑννούλα του τρένου: Θα το φέρουμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλοι του τρένου : ΝΑΙΙΙΙ!!!!
Αννούλα του τρένου: Θα το φέρουμε;
Φίλοι του τρένου : ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙ
Αννούλα του τρένου: Θα το φέρουμε;
Τάνια Ιω. Γραμματικού : ΟΧΙΙΙΙΙΙΙ
χι χι :P
Ποιο είναι τελικά το ζητούμενο; φτηνή μεταφορά ή φτηνή μεταφορά με μέσο σταθερής τροχιάς; Γιατί αν είναι το πρώτο ας κάνει μια προσφορά το ΚΤΕΛ και να επιδοτήσουμε αυτό... και ας πάει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να κουρεύεται. Έτσι ενδεχομένως και το κόστος μπορεί να μειωθεί και χρήμα θα κινηθεί στην τοπική αγορά. Και μην πάει το μυαλό σας μόνο στα κέρδη που τυχών θα αποκομίσουν οι μέτοχοι του ΚΤΕΛ, γιατί γύρω από αυτό ζουν και δεκάδες άλλα επαγγέλματα της τοπικής αγοράς που έχουν σχέση με το λεωφορείο ως μεταφορικό μέσο. Πρατήρια καυσίμων, συνεργεία, κ.λπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι φυσικά αν ισχύει πάντα το πρώτο δεν κατάλαβα γιατί θα πρέπει να επιδοτήσουμε μια ΑΕ (ΤΡΑΙΝΟΣΕ) και όχι μια άλλη (ΚΤΕΛ).
Φίλε 5:17 η ακαμψία στις θέσεις μυρίζει μουτζαχεντίν... υπάρχουν και άλλες λύσεις αν μπορούμε να καθορίσουμε ποιος είναι ο στόχος χωρίς συναισθηματισμούς και πράσινες (ντεμέκ) οικοπαρωπίδες.
Σπ.Πα.
Όταν από τά ''άσπρα κόκκινα μπλέ [ και πράσινα μαζί ] καραβάκια ,που έλεγε η Μοσχολιού ,[ κόμματα-κια λέω εγώ], περιμένουμε να μας λύσουν το πρόβλημα ,θα περιμένουμε... και ...το ενα θα χτυπά το άλλο χέρι... απο την απελπισιά ].
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήταν βέβαια καλλίτερα να χτυπάμετο κεφάλι μας αφου παρακολουθούμε από τον καναπέ μας τις φιλότιμες πράγματι προσπάθειες της ''Κίνησης Φίλων του Τρένου'' και λίγων φοιτητών....
ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ 12
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
.- ΑΡΧΟΝΤΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ... ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ
.- ΤΟΥ ..ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ
το ζητούμενο είναι αυτό που είπε και ο 12.03 (29 Απριλίου, πρωινός): η πλέον ενεργειακή Περιφέρεια της χώρας. Με την παραγωγή τοοοοσης ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ενέργειας (η δυτική Μακεδονία καλύπτει το 80% των απαιτήσεων σε ηλεκτρική ενέργεια της χώρας!!!), εμείς ζητάμε απο την αυτοδιοίκηση και τη ΔΕΗ (για την ακρίβεια τα ανταποδοτικά της), δηλαδη τους πολίτες, να επιδοτήσουν την ίδια τη γραμμή; Την ίδια στιγμή που σε παγκόσμιο επίπεδο και η ερευνα και η εφαρμογή στην τεχνολογία δείχνει την κατευθυνση των ηλεκτροκινητων οχημάτων; Και δη μέσων μεταφοράς (τρένο, μετρο κλπ);
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου εκτός από τον υψηλό βαθμό ενεργειακής απόδοσης, αποδεσμευεσαι και απο τα υγρα καυσιμα, για τα οποία τόσος λόγος (περιβαλλοντικός) γίνεται και τόσα πρόστιμα πέφτουν!!!
Οπότε ΌΧΙ αγαπητε 5.45, η Γραμματικού λέει ΟΧΙ σε αυτήν τη γραμμή. Αν είναι να τους ανοιξουμε τα πόδια, όταν μπορούμε να τους "σφάζουμε στην ποδιά μας", ΟΧΙ.
Επιτελους κάποια στιγμή, πρεπει να διεκδικήσουμε στοχευμένα
Ok. Τάνια συμφωνώ ας βάλουμε λοιπόν τους στόχους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι είναι αυτό που συνθέτει το κόστος λειτουργίας της γραμμής...;
α) τα καύσιμα (ενέργεια)
β) μισθοδοσία απασχολούμενων
γ) κόστος συντήρησης
δ) κόστος διαχείρισης
ε) ;;;;
Δεν είμαι οικονομολόγος αλλά αν τελικά το μεγαλύτερο κόστος λειτουργίας είναι τα καύσιμα... ας το αλλάξουμε και ας πιέσουμε προς την ηλεκτροκίνηση και αυτήν ως ένα μέρος του τοπικού ανταποδοτικού πόρου της ΔΕΗ προς την περιοχή. Αναβάθμιση λοιπόν της γραμμής και απαίτηση των τοπικών κοινοτήτων για ηλεκτροκίνηση των συρμών.
Σπ.Πα.
Αα σοβαρευτουμε λιγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ υποθεση του τρενου δεν ειναι μικρο προβλημα ουτε για την περιοχη μας ουτε για τον ΟΣΕ.
Ας μην ξεχναμε οτι η υποσχεση για την επαναλειτουργια της γραμμης Θεσ/νικς-Φλωρινας δοθηκε απο πολιτικους "Ηγετες" που η δουλεια τους ειναι να υπιοσχονται και να ξεχνανε.
Φιλοι του Τραινου μην επαναπαυεστε στις υποσχεσεις των πολιτιλων,Εντεινετε την προσπαυεια και τις κινητοποιησεις πιο δυναμικα και επιμονα μεχρι επιτυχιας.
Εγω προσωπικα θα στεκομαι κοντα σας απο μακρυα με τα γραφουμενα μου.Το εκανα πριν δυο μηνες και θα το κανω και παλι μεχρι να πετυχουμε την επαναλειτουργια των δρομολογιιων του τραινου.
Τανια ειμαι μαζυ σου στον αγωνα .
γιατί θέλουν να επιδοτηθούν τα κτελ και όχι το τρένο.......γιατί ρε κοροίδια εκεί έχει γαλάζιες ψήφους της νέας δημοκρατία και εν μερει του πασοκ ..έτσι δέν είναι ή κάνω λάθος και αφήστε τον καυμό περι ενίσχυσης της τοπικής οικονομίας που την έχετε γραμμένη στα ψηφοδέλτι@ σας ...απο το τρένο απο ελάχιστες ψήφους έως καμία....καληνύχτα τανια τατιάνα και λοιπά ζωνταντά...αγνοήσατε τους σχεδόν 10.000 που υπογράψαν για την επιστροφή όπως προκλητικά αγνοείτε τους πολίτες και κοιτάτε πώς οι μέν να μοιραστήτε το πακέτο των 600 με τα κτέλ και απο την άλλη να σας φέρουν με τα κτελ ψήφους με την σέσουλα...ΕΊΣΤΕ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ...ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΞΗΜΕΡΩΜΑ άν ξημερώσει
ΑπάντησηΔιαγραφήνα απαντήσει ο Σπ.Πα στον 1.05 παρακαλώ....για τα πακέτα,τα ψηφοδέλτια κ.λ.π.....κάτι θα ξέρει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαίνεται ότι κι εσύ κάτι ξέρεις ..γιατί δεν μας τα λές;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ μου άρεσε Τάνια αυτό με το άνοιγμα των ποδιών. Συμφωνώ λοιπόν να μην τα ανοίξουμε (αν και εμένα μου είναι δύσκολο από την φύση μου να το κάνω. Όμως πως μπορούμε να τους σφάξουμε όμως- αφού μπορέσουμε πρώτα να πούμε πούμε όχι στην Άννα του τρένου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ έστω και με τα λεφτά μας θέλω να έρθει το τρενάκι πίσω γιατί αν το πληρώσουν οι δήμοι δηλαδή εμείς, θα έχουμε άθελα μας συμβάλει σε μια όμορφη μικρή ανακατανομή των εισοδημάτων εντός του Νομού. Αφού θα έχουμε πληρώσει όλοι για κάτι που χρησιμοποιούν κατα βάση τα χαμηλότερα εισοδήματα.
Και για να σοβαρευτούμε θα πω και έναν πραγματικά σοβαρό λόγο. Είμαι υπέρ γιατί πρέπει να αρχίσουμε να συνηθίζουμε να πληρώνουμε. Έρχεται ο Καλλικράτης και μας βρει απροετοίμαστους...
Εχουμε εκεί να πληρώνουμε ακόμα πιο πολλά, το τρένο δεν είναι τίποτα.
(οχι και 5.45 βρε τάνια,έχω άλλο αριθμό είμαι ο ...666 facebook friend :P)
Ατιμο πλήκτρο ctrl ο δαίμων του πληκτρολογίου... Ορθή επανάληψη λοιπόν "πως όμως μπορούμε να τους σφάξουμε, αφού πρώτα πούμε όχι στην Αννα του τρένου;"
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί ξεχάσαμε το τρένο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο τρένο της ζωής μας?