Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

1 σχόλιο:

  1. Δεν αντέχω στον πειρασμό να σχολιάσω τόσο την κατάληψη ως ενέργεια και τις συνέπειές της, όσο και κάποια αιτήματα των μαθητών. Πρώτα από όλα πρέπει κάποιος να εξηγήσει στους μαθητές ότι η κατάληψη δημόσιου χώρου είναι πράξη παράνομη και διώκεται από το νόμο. Βέβαια ζούμε σε μια χώρα όπου η ατιμωρισία είναι δεδομένη, αλλά ο σεβασμός στους νόμους του κράτους πρέπει να διδάσκεται πρώτα από τους γονείς προς τα παιδιά και στη συνέχεια από τους εκπαιδευτικούς προς τους μαθητές. Το δεύτερο σχόλιο έχει να κάνει με τις συνέπειες των καταλήψεων που βιώνουμε κάθε χρόνο. Δηλαδή, τις καταστροφές που προξενούν οι καταληψίες. Εκεί πρέπει να διωχθούν - κατά το νόμο - οι γονείς για "παραμέληση εποπτείας ανηλίκου". Κανείς δεν έχει το δικαίωμα, στο όνομα όποιας διεκδίκησης να καταστρέφει δημόσια περιουσία. Σχετικά με τα αιτήματα των μαθητών, μου έκανε εντύπωση η απαίτηση για αύξηση του αριθμού των απουσιών. Δηλαδή κοπάνα όλο το χρόνο. Όσο αφορά τη δωρεάν παιδεία, τι ακριβώς εννοούν; Δεν τους χορηγεί το κράτος τα βιβλία; Αυτά που σκίζουν και σκορπούν τα φύλλα τους στο δρόμο μετά τις εξετάσεις κάθε χρόνο; Αν τα αγόραζαν οι γονείς τους θα τα έσκιζαν; Τι άλλο να τους δώσει; Θα συμφωνήσω αν εννοούν αναβάθμιση της ποιότητας των σπουδών, ώστε να καταστούν περιττά ή ακόμη και εντελώς άχρηστα τα τόσο δαπανηρά για τους γονείς φροντιστήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή