Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Ο Θ.Ζωγράφος απαντά στον Κ.Φωτιάδη


Από το Θ.Ζωγράφο λάβαμε και δημοσιεύουμε την επιστολή-απάντηση σε προηγούμενο δημοσίευμα.


«Κανένας δεν ψεύδεται τόσο όσο ο αγανακτισμένος άνθρωπος».

Φ.Νίτσε.  

Δημοσιεύθηκε από το ηλεκτρονικό έντυπο σας, η επιστολή  του κ.Κωνσταντίνου Φωτιάδη, καθηγητή του ΠΤΔΕ στο Π.Δ.Μ. του με τίτλο «Η Στέγη Φιλοτέχνων Φλώρινας
τροχοπέδη για την εικαστική-μορφωτική λειτουργία του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας» όπου καταφέρεται με αήθη και ανοίκειο τρόπο ενάντια στη Στέγη Φιλοτέχνων Φλώρινας και σε μένα προσωπικά. Για να αποφύγουμε τα τυπικά, επικαλούμαι το δικαίωμά μου ν’ απαντήσω στο συκοφαντικό κείμενό του, το οποίο, κατά το μεγαλύτερο μέρος του στρέφεται ενάντιά μου.
Δε θα επιθυμούσα να παραθέσω τις σκέψεις μου για κάθε σημείο που αφορά το πρόσωπό μου παρακολουθώντας λέξη προς λέξη το υβριστικό-συκοφαντικό κείμενο του κ.Φωτιάδη. Πιστεύοντας  ότι αν έκανα το αντίθετο θα οδηγούμασταν στη συζήτηση, πράγμα που θεωρώ εν γένει, απογοητευτικό. Συζητούν όσοι θέλουν να αποφύγουν τον κόπο, δεν αντιλαμβάνονται τον επερχόμενο κίνδυνο, και αναπόφευκτα  υπό το κράτος της συζήτησης όλα βρίσκονται στην επιφάνεια, ανακινούνται κατά περίσταση, αλλά είναι παρόντα, από το φόβο πως θα πρέπει να τολμήσουν για κάτι βαθύτερο και ουσιαστικότερο. Καθώς δεν υπάρχει κανένα θεμέλιο  στην επιστολή του κ.Φωτιάδη, επιτρέπει στον εαυτό του να θέτει ερωτήσεις και να δίνει απαντήσεις αθεμελίωτες.
Αναλαμβάνω λοιπόν τον κόπο, και ενόσω αντιλαμβάνομαι τον κίνδυνο που απορρέει από τον προπαγανδιστικό, εκβιαστικό και ζοφερό λόγο του κ.Φωτιάδη, καθότι μας εγκαλεί σε απολογία, υπερβαίνοντας έτσι κάθε προσπάθεια να δούμε με κατανόηση και συμπάθεια την εκτροπή του.
Θεωρώ υποχρέωση μου να σημειώσω πως γνωρίζω ελάχιστα τον κ.Φωτιάδη, σε αντίθεση με τον ίδιο που φαίνεται να με γνωρίζει πολύ καλά, μάλιστα σε τέτοιο σημείο που ανέλαβε άσκεφτα να με ερμηνεύσει σε πολλά σημεία της επιστολής του. Γι’ αυτό θα επιχειρήσω επί των γραφομένων του  να επισημάνω νηφάλια τα παρακάτω:
Επιμένω στη νηφαλιότητα, γιατί το πρώτο γεγονός που αντιλαμβάνεται ο αναγνώστης της επιστολής είναι ότι ο κ.Φωτιάδης, υπό το καθεστώς πλήρους σύγχυσης και εκνευρισμού επιχείρησε να καταθέσει τα όσα ανυπόστατα και προσβλητικά αφορούν τη Στέγη Φιλοτέχνων Φλώρινας καθώς και το πρόσωπό μου, με καταφανές μένος.
Μόνο έτσι μπορώ να αντιληφθώ την ασέβεια προς τη γλώσσα, από την οποία απορρέουν η προχειρότητα του κειμένου, η ανύπαρκτη ποιότητα και τεχνική του λόγου του -ως θα όφειλε από την θέση του πανεπιστημιακού δασκάλου- καθώς και η απουσία ευγένειας και ήθους.
Επιπλέον την άσκεφτη προσπάθειά του, στα σημεία που επιχειρεί να ερμηνεύσει κινδυνολογώντας την Τέχνη και τον Πολιτισμό, το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, τους πολίτες της Φλώρινας και κυρίως τα όσα αφορούν την ιερή μνήμη των Ελλήνων του Πόντου.
Ακόμα, είμαι υποχρεωμένος να επισημάνω το γεγονός το οποίο αναδεικνύεται κυρίαρχο στην επιστολή του, που είναι η εγκατάλειψη της σκέψης του  στη δηκτική πανουργία και να τονίσω παράλληλα  πως γνωρίζει καλά ποιο είναι  το καταλληλότερο έδαφος για τη δράση της γιατί εκεί κυρίως εργάζεται δυναμικά και αποτελεσματικά, στο ανθρώπινο έδαφος και το κοινωνικό πεδίο, καθώς και το ότι αυτή εστιάζει και επιλέγει ως κέντρο, τη θέση πως  μέσα σε όλα  που αφορούν το Μουσείο και εμένα προσωπικά, εργάζεται η αρνητικότητα. Γι’ αυτό και το πρώτο σημείο που θα θίξω από την επιστολή του είναι αυτό ακριβώς που αναφέρεται στον Ελληνισμό του Πόντου και την προβολή της Ιστορίας του, καθότι κατά τον κ.Φωτιάδη «…η ιστορία που κουβαλάν μαζί με μια τραυματική μνήμη» δεν με άγγιξε καθόλου.     
Για το σημείο αυτό κ.Φωτιάδη μόνο τη λύπη μου μπορώ να εκφράσω για το πρόσωπό σας, καθότι οι μέθοδοι σπίλωσης και συκοφάντησης που επιλέξατε ενάντιά μου, παραπέμπουν για τον αναγνώστη που βρίσκεται σε ΜΝΗΜΗ και όχι σε ΛΗΘΗ στις πρόσφατες τακτικές εκείνων που βύθισαν τον λαό της χώρας αυτής στα ερέβη της διχόνοιας και του μίσους και ειδικότερα την περιοχή της Φλώρινας, με καταστροφικά αποτελέσματα για την πορεία της σύγχρονης Ελλάδας, καθώς και ότι παρόμοιες μεθόδους χρησιμοποίησαν οι προπαγανδιστές της σκοτεινότερης ιστορικής περιόδου του Γερμανικού λαού.
Είναι προφανές πως δεν λάβατε υπόψη σας το ότι η πανουργία σας υπερβαίνει, αποκαλύπτεται για την περίπτωση σας, πιο ισχυρή και κοφτερή από κάθε προσπάθεια  να την αξιοποιήσετε και να την σκεφτείτε. Αυτό που δυστυχώς αγνοείται κ.Φωτιάδη είναι πως η ΜΝΗΜΗ δεν είναι κάτι που διαχειρίζεται και κατέχει ό άνθρωπος. Αντίθετα μάλιστα, συμβαίνει ό άνθρωπος να διακατέχεται από την ΜΝΗΜΗ, υπάρχει κατοικώντας εντός της, και θα σας παρακαλούσα να σκεφτείτε το παραπάνω παραχωρώντας του τον απαραίτητο τόπο στον εσωτερικό σας κόσμο .
Με την ίδια μέθοδο πανουργίας και συκοφάντησης, και με περισσή επιπολαιότητα, με τοποθετείτε εχθρικό απέναντι στο  Πανεπιστήμιο, το Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου και το έργο του.
Δε θα σταθώ στα όσα ανυπόστατα αναφέρετε περί μη δικαίωσης και τιμής του Πανεπιστημίου, εξ αιτίας της συμπεριφοράς μου, την οποία δεν έχει εξ' άλλου καθόλου ανάγκη, στο βαθμό που αντιλαμβανόμαστε την ουσία του, καθότι εντός του Πανεπιστημίου αληθεύουν Τέχνες και Επιστήμες. Θεωρώντας παράλληλα ότι είναι ένας χώρος ριζικής και δημιουργικής σκέψης, αυτό αποτελεί την μόνη και ουσιαστική του δικαίωση,  πράγμα που δεν σημαίνει βέβαια πως στο Πανεπιστήμιο δεν υπάρχουν πρόσωπα που ούτε καν σκέπτονται ούτε φυσικά δημιουργούν.
Οφείλω όμως να σας επισημάνω το εξής σχετικό με την επίκληση του ποιητικού λόγου (Γ. Σεφέρης). Επικαλείστε -δις-  το λόγο του ποιητή στην προσπάθειά σας να δώσετε μια άλλη υπόσταση, προφητική και αποκαλυπτική στο κείμενό σας, -καθότι εσείς δεν είστε σε θέση και με ικανότητα να πετύχετε κάτι τέτοιο- και έτσι φανερώσατε το ΚΕΝΟ « μου» (με κεφαλαία στο κείμενο σας, προφανώς για να τονίσετε το μέτρο του). «Κάτω από την επιτάφια χρυσή προσωπίδα», «στεγάζετε ένα μεγάλο ΚΕΝΟ», «καιρός του σπείρειν…», «καιρός του θερίζειν…» καταλήγοντας στον πανδαμάτορα χρόνο.
Επιτρέψτε μου να τονίσω πως, αυτά είναι -το κενό και ο χρόνος- τα ουσιώδη των όσων ξεδιπλώσατε στο κείμενό σας. Η επίκληση του ποιητή αδόκιμη κ.Φωτιάδη, καθότι στο μέτρο που το κείμενό σας υποφέρει από την ασέβεια προς τη γλώσσα και τον άσκεφτο λόγο, το ποιητικό στοιχείο ασφυκτιά εντός του, προσβάλλεται, κακοποιείται, όμως είναι πολύτιμο -αν αυτό μπορείτε να το αντιληφθείτε-, γι’ αυτό δραπετεύει και μόνον εκτός των ορίων του κειμένου σας αποκτά την αλήθευση και τον ορισμό του.
Ευτυχώς κ.Φωτιάδη η φανέρωση του ΚΕΝΟΥ μου είναι ουσιαστική και έτσι ίσως σας κάνω να χαρείτε για την  αποδοχή του εκ μέρους μου. Έτσι σας δικαιώνω. Θέλω όμως να σας υπενθυμίσω πως η αποδοχή της ύπαρξης του κενού είναι ένα γόνιμο βήμα. Πολύ συχνά και με τη συνήθη αντίληψη το κενό εμφανίζεται μόνο ως ελάττωμα, όπου και αν εδρεύει, όπου κι αν γίνεται μέτρο στη σκέψη, στο χώρο, στην ψυχή, στις σχέσεις των ανθρώπων ή ακόμα και στην καλλιτεχνική συνείδηση σε ότι με αφορά. Σε κάθε περίπτωση το κενό ισχύει ως έλλειψη και ταυτόχρονα ως αναγκαιότητα πλήρωσης, αφού το ίδιο την επιτρέπει. Σας διαφεύγει ότι το κενό συγγενεύει με κάτι βαθύτερα ουσιώδες για τον άνθρωπο. Το κενό δεν είναι κάτι μηδαμινό, ούτε είναι ένα ελάττωμα καθότι επιτρέπει την πλήρωση και αυτό που προκύπτει ως σημαντικό για την περίπτωσή μας, είναι αυτή η ίδια η πλήρωση, η αναγκαιότητά της και η ποιότητά της. Έτσι φέρνω στη σκέψη σας την ουσία της πλήρωσης δια του κενού. Αναγκαίο είναι το φανερό, αυτό που εσείς επισημάνατε για την περίπτωση μου, σαν «επιτάφια χρυσή προσωπίδα», και χρήσιμο, το αδήλωτο ΚΕΝΟ «μου», αυτό που απλά εντοπίζετε αλλά δεν είστε σε θέση να σκεφτείτε.
 Όμως οφείλουμε κ.Φωτιάδη, να αντιληφθούμε πως κάθε προσπάθεια όσο φιλόπονη και βαθιά επεξεργασμένη κι αν είναι, με περίσσια υπομονή και σκέψη, είναι ατελής, παραχωρώντας έτσι κάτι στο ΚΕΝΟ. Γι’ αυτό λοιπόν υποθέτω, πως ήταν μια άτυχη για σας στιγμή η προσφυγή σας στη γλώσσα, για την επιλογή της λέξης ή της έννοιας του κενού. Για το λόγο αυτό, θα σας πρότεινα την ΚΕΝΟΤΗΤΑ, με τη σκέψη πως θα υπηρετούσε βαθύτερα τις προθέσεις σας.
Αλλά ας μην αφήσουμε το χρόνο έξω από την σκέψη μας, καθότι για σας «Ο χρόνος θα δείξει. Ο πανδαμάτωρ». Αυτή η παραπομπή στον μέλλοντα προσδίδει την απαραίτητη απόσταση και διάρκεια στο χρόνο. Κ.Φωτιάδη, είτε ο μακρύς χρόνος ευνοείται και ενεργεί, είτε η στιγμή, αυτό που ισχύει απόλυτα είναι το ότι ο χρόνος δεν εντάσσεται, δεν περιορίζεται σε καμιά από τις μορφές του. Και καθώς μόνο ο χρόνος επιτρέπει στο χώρο να ξεδιπλώνεται θα πρέπει να σκεφθείτε βαθύτερα τις σχέσεις τους, για τα όσα ισχυριστήκατε για την προσφορά σας μέσα από την ιδιότητα του Πανεπιστημιακού τόσα χρόνια στην Φλώρινα ως χώρο, ως Τόπο για να χρησιμοποιήσω μια βαρύτερη έννοια, τη δεύτερη πατρίδα σας όπως την αποκαλείται. 
Παράλληλα θέλω να σας επισημάνω το γεγονός ότι επί οκταετία υπηρέτησα ως αποσπασμένος στο Τμήμα «σας» -κατά το  «Τμήμα μας»- όπως το διατυπώνετε στην επιστολή σας. Αυτό το  «μας» ως κτητική αντωνυμία διεγείρει ερωτήματα. Τονίζω πως είναι λάθος ο ισχυρισμός σας, το ότι επί 15ετία υπηρέτησα στο Τμήμα σας, γεγονός που επίσης διεγείρει αντίστοιχα ερωτήματα σχετικά με όσους σας πληροφόρησαν λανθασμένα. Ο -σχεδόν- διπλασιασμός των ετών δημιουργεί εύλογα ένα ερώτημα ακόμα, όχι όμως για την παρουσία, την ποιότητα του έργου μου, και την προσφορά στο Τμήμα «σας»,   αλλά σχετικά με το διπλασιασμό, θέλοντας εδώ να διαισθανθώ την ουσία και το μέτρο του αριθμού και του χρόνου, όχι όμως την αριθμητική-μαθηματική του αξία και μέτρο.
Κ.Φωτιάδη επιχειρήσατε στην επιστολή σας να θίξετε θέματα σχετικά με την Τέχνη, τις επιλογές και τη δράση της Στέγης Φιλοτέχνων Φλώρινας, κινδυνολογώντας, διασπείροντας συνεχώς τις ψευδής και ανυπόστατες απόψεις σας, προσπαθώντας να θέσετε σε αντιπαράθεση το Μουσείο με την πόλη και τους πολίτες της Φλώρινας, τους οποίους επίσης αναλάβατε να ερμηνεύσετε σύμφωνα με το δικό σας μέτρο, τη δική σας ηθική και τη δική σας θέαση των πραγμάτων. Πάλι θα τονίσω εντελώς αδόκιμα. Με δόλο τέλος προσπαθείτε να φέρετε αντιμέτωπους το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας δια μέσου του Παιδαγωγικού Τμήματος με τη Στέγη Φιλοτέχνων Φλώρινας, πάντα κάτω από τη δική μου ευθύνη, αυτή τη φορά με το επικάλυμμα της ελιτίστικης, αυτοκρατορικής, ατομοκεντρικής, ωφελιμιστικής κουλτούρας, μιλώντας για ιδιοκτησιακούς χώρους και άλλα τέτοια φαιδρά και ανυπόστατα.
Δυστυχώς για σας κ.Φωτιάδη αυτό που μόνο καταφέρνετε σε ένα θέμα τόσο σοβαρό σχετικό με την Τέχνη και την Κοινωνία είναι να φανερώνετε μέσα από τις σκέψεις σας την όποια «κομματική» σας προέλευση, λαϊκίστικη στη βάση και την ουσία της, αλλά και την εκδήλωσή της, κι όχι πολιτική ως θα οφείλατε, με τη βαθύτερη έννοια του όρου.
Κ.Φωτιάδη καταλήγοντας θα ήθελα να σας επισημάνω, πως όταν η σκέψη φθίνει και παρακμάζει, ισορροπεί αυτό το αδιέξοδο προσπαθώντας να εξασφαλίσει κύρος για τον εαυτό της επιλέγοντας ως πολιτιστική δραστηριότητα, και ακαδημαϊκή πρακτική την παρουσία της στα κοινωνικά δρώμενα. Με τον τρόπο αυτό  που είναι -και το τονίζω- μόνον δικός σας δεν σκεπτόμαστε αλλά ασχολούμαστε απλά με τα πράγματα, και οι ενασχολήσεις τέτοιου είδους είναι έξω από αυτά που σήμερα ενδιαφέρουν τη ζωή και το έργο της Στέγης Φιλοτέχνων Φλώρινας.
Τέλος κ.Φωτιάδη, θέλω να πιστεύω πως κάθε αντιπαράθεση είναι στη ουσία της δημιουργική και παραγωγική, με την προϋπόθεση βέβαια, πως την αναλαμβάνουν σκεπτόμενα άτομα...
Θωμάς Ζωγράφος
Εικαστικός


36 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ!! ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!!
    ΣΤΑΡΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ Κ. ΦΩΤΙΑΔΗ. ΜΕ ΗΘΟΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ, ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ!!!!!!! ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΣΤΗΝ ΗΧΩ ΚΑΙ ΑΠΟΡΟΥΣΕ ΚΙΟΛΑΣ "ΓΙΑΤΙ" ΦΕΡΘΗΚΑΝ ΕΤΣΙ ΣΤΟΝ "ΕΥΕΡΓΕΤΗ" ΤΟΥ ΦΩΤΙΑΔΗ: Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Θ. ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ! ΚΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΦΩΤΙΑΔΗ,{ΤΟ ΑΔΕΙΟ ΔΟΧΕΙΟ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΘΟΡΥΒΟ}, ΠΟΥ ΞΕΣΗΚΩΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΕΝΑ "ΟΧΙ", ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΣΑΝ ΤΟ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ, ΣΑΝ ΣΑΝ, ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!! Ο Θ. ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ: ΣΕΜΝΟΣ, ΦΙΛΟΣΟΦΗΜΕΝΟΣ, ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ... ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΕΩ; Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΤΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. sumfono apolita file. prepei na sugrinoun tis epistoles oloi oi floriniotes. min poulame tous dikous mas gia enan tuxodioxti pou kriftike sth florina. exoume pollous dikous mas ajiologous gia na eimaste perifanoi... oi xenoi tuxodioxtes na pane sthn patrida tous. mhn poylame tous dikous mas!!!!!! yparxei megali diafora..epipedou!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γιατί εξαφανίστηκαν όλοι οι προχθεσινοί αρθρογράφοι που παρίσταναν τους δεοντολόγους?? μήπως κατάλαβαν η απλά το σημερινό χαστούκι άστραψε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επειδή βαρεθήκαμε να γράφουμε για το "τίποτε"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποιο είναι το "τίποτε" αγαπητοί φίλοι? Τα πολιτιστικά πράγματα της Φλώρινας είναι "τίποτε"? Προς τα που πάνε είναι "τίποτε"? Το περιβάλλον που μεγαλώνουμε τα παιδιά μας είναι "τίποτε"? Παρότι προχθές διαφωνήσαμε έντονα και δημόσια, σχημάτισα την εντύπωση (δεν σας κολακεύω) ότι σας πονάει Η ΦΛΩΡΙΝΑ ΜΑΣ όπως και μένα και δε γράφουμε ούτε με απωθημένα ούτε για "ντάγκαρα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η "ευπρέπεια" και η "ανωτερότητα" δεν είναι πάντοτε επιλογές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μούγγα παρόλα ταύτα.....για την ταμπακέρα κουβέντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ΕΥΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ! ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΕΧΕΙ Ο Θ.ΖΩΓΡΑΦΟΣ. ΔΕΝ ΑΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΦΕΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΘΗ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΟΠΩΣ Ο ΦΩΤΙΑΔΗΣ. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΜΑΡΩΝΩ ΠΟΥ Η ΜΙΚΡΗ ΜΑΣ ΠΟΛΗ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΑΝΑΣΤΗΜΑΤΑ! ΠΟΝΑΩ ΟΜΩΣ ΠΟΥ Η ΜΙΚΡΗ ΜΑΣ ΠΟΛΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΒΟΡΑ ΓΙΑ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΕΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΕΜΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΘΕΑΤΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΘΛΙΒΕΡΟ ΣΥΜΒΑΝ. ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΕΧΕΙ Ο ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΗΘΟΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΕΘΟΣ ΤΟΥ (ΤΗΝ ΜΑΓΑΛΟΜΑΝΙΑ, ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΙΣΧΥΟΣ, ΦΑΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΚΡΑΤΟ ΕΓΩΙΣΜΟ).... ΟΙ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ, ΤΟΝ Θ.ΖΩΓΡΑΦΟ, ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΙΟΥΣ, ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ... ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σιγά μη ζητήσει συγνώμη αυτός ο μέγιστοσ καθηγηταράς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. EGV AN HMOYN STH THESH TOY ZOGRAFOY PANTOS THA TOY EKANA MYNHSH.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μήνυση?? επειδή κάποιος σάς την είπε?? για τολμήστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μωρέ μήνυση θέλει για να μην ξανατολμήσει να μιλήσει λες και είναι αυτοκράτορας! ειδατε την επιστολη του; δεν βαζει μονο το ονομα του, απο πανω του γράφει το πανεπιστημιο. λεσ και ειναι η διευθυνση του σπιτιου του. Ίσως ξέρει ότι σκέτο το όνομα του δεν αξίζει φράγκο, γι αυτό! καημένε Φωτιάδη, ο Ζωγράφος σε ξεβράκωσε...με την επιτάφια προσωπίδα και το υψηλό του επίπεδο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. να μην ξανατολμήσει να μιλήσει? τι λέτε ρεεεε?
    ποιοί νομίσατε ότι είστε? κάντε μας τη χάρη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΖΟΡΊΣΤΗΚΕΣ ΦΙΛΕ; ΜΗΝΥΣΑΡΑ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ, ΧΑ ΧΑ ΧΑ!! ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΞΕΦΡΑΣΕ ΤΗ ΖΗΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΖΩΓΡΑΦΟ, ΠΟΥ ΌΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. φλωρινιώτης φιλότεχνος8 Απριλίου 2011 στις 9:15 μ.μ.

    ο Θωμάς έβαλε τα πράγματα στη θέση τους όμορφα και ωραία....ο καβγάς τώρα χαλάει την καλή εντύπωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΥΤΕΡΟ. ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΎΕΙ ΟΤΙ ΣΑΠΙΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΥΡΩ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ. ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΚΑΙ ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΙ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΣΤΙΑΣΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΣΤΗΝ ΣΑΠΙΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΤΡΙΓΥΡΊΖΕΙ. ΣΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΣΙΩΠΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΦΡΑΓΚΟ. ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ, ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΜΑΣ. ΑΛΛΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ, ΒΑΘΥΤΕΡΑ, ΜΑ ΤΗΝ ΚΡΥΒΟΥΝ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΝΑ ΜΟΡΦΩΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΜΙΚΡΟΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ... ΜΗ ΜΑΛΩΝΕΤΕ ΤΖΑΜΠΑ, Η ΣΑΠΙΛΑ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ -ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ-ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πίσω το πέπλο της "βαθυστόχαστης" "απάντησης", τελικά απάντηση δεν υπάρχει. Οι χειροκροτητές που σπεύσατε να αλαλάξετε και να ξαναρίξετε λίθους αναθεμάτων στο μισητό αντίπαλο, απλώς επιβεβαιώνετε ότι δεν απέχετε διόλου απ' αυτό που καταγγέλλετε, τη φασίζουσα νοοτροπία... Μη σας ακούσει ο πάπας μόνο, γιατί θα φοβηθεί για το αλάθητό του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και κάτι άλλο: το μίσος, η εμπάθεια, η ωμή ειρωνεία, κάποιων σχολιαστών, δείχνει ότι τελικά ούτε κι οι ίδιοι οι φίλοι και υπερασπιστές του συντάκτη της απάντησης εκτίμησαν το βαθυστόχαστο ύφος της.
    Άραγε αναπαύουν την ευγενή καλλιτεχνική φύση του κ. Ζωγράφου οι κραυγές του αλαλάζοντος πλήθους που ζητά αίμα; Ή μήπως η ευγένεια εξαντλείται σε κάποιους κώδικες καλής συμπεριφοράς (δε βρίζουμε, δε φτύνουμε και άλλα ηθικοπλαστικά) όσο για να αυτοδικαιωνόμαστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ειλικρινά όλοι εσείς που υπερασπίζεστε (και καλά κάνετε) τη Στέγη, καταλάβατε τι απάντησε τελικά ο κ. Ζωγράφος στην επιστολή του κ. Φωτιάδη;
    1) Είχε υποβάλει αίτημα: α. ο καθηγητής, β. ο Φωτιάδης, γ. το Πανεπιστήμιο, ναι ή όχι;
    2) Του είχανε υποσχεθεί ότι θα πραγματοποιηθεί η έκθεση, ναι ή όχι;
    3) Τον ειδοποίησαν εγγράφως ότι δεν θα γίνει η έκθεση, ναι ή όχι;
    4) Οι αιτιολογίες (μπορεί και δικαιολογίες) της άρνησης ήταν κατανοητές, ναι ή όχι;
    5) Έχει κόπμλεξ ο ένας απέναντι στον άλλον, ναι ή όχι;
    6) Συζητήθηκε το θέμα στο ΔΣ και πάρθηκε η αρνητική απόφαση, ναι ή όχι;
    7) Ποιος από τους δυο υπηρέτησε καλύτερα το Πανεπιστήμιο;
    8) Ποιος υπηρετεί σωστότερα την Τέχνη και την Ιστορία;
    9) Αφού τεκμαίρεται ότι ήταν προσωπική η επιστολή του καθηγητή γιατί ερωτάται το Πανεπιστήμιο;
    10) Ποιος από τους δυο θυμάται περισσότερα αποσπάσματα ποιημάτων και μπορεί να τα ερμηνεύσει καλύτερα;
    11) Ποιος φτιάχνει μεγαλύτερες προτάσεις στο τέλος των οποίων ξεχνάμε τι ρώτησε;
    12) Ποια ήταν η αιτία της άρνησης και της μετέπειτα έντυπης φαγωμάρας τους;
    13) Εάν ο καθηγητής ξαναϋποβάλει αίτημα για διοργάνωση νέας έκθεσης, θα δεχτεί το ΔΣ του Μουσείου τη νέα προτάσή του;
    14) Εάν την δεχτεί ο κ. Ζωγράφος θα παραιτηθεί;
    15) Εάν δεν την δεχτεί ο κ. Ζωγράφος θα ξαναπάει στο Πανεπιστήμιο;

    Αυτά είναι τα απλά ερωτήματα που συνάγονται από τις δυο απαντητικές επιστολές.
    Ποιος θα τα απαντήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ. ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣ, ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΗΚΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ. ΕΤΣΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΟΙ "ΜΕΓΑΛΟΙ" ΚΑΙ ΑΚΑΤΑΛΑΒΙΣΤΙΚΟΙ, ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ, ΑΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΑΛΛΗΛΟΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΝΤΑΙ. ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΓΩΝΑ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΗ, ΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ ΚΑΝΕΝΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΩΡΑΙΑ Η ΕΙΡΩΝΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΤΩΝ 3.35 Μ.Μ. Ο Θ.ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΑΙΤΕΡΟ ΣΤΥΛ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΟΧΘΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΖΟΡΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΜΕ. ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΦΩΤΙΑΔΗ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ, ΒΡΕΣ ΤΟΝ ΦΩΤΙΑΔΗ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!!!! ΦΙΛΟΙ ΚΑΘΟΤΙ...... Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ, ΕΣΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φίλε των 3.35.μ.μ. Μου θυμίζεις την αλεπού που επειδή δεν έφτασε τα σταφύλια, είπε ότι ήταν άγουρα. Συμφωνώ μαζί σου ότι είναι δυσκολονόητα κείμενα, ειδικά του Τσώκα και του Ζωγράφου. Όμως, αν κάποιος τα διαβάσει με σοβαρότητα θα πάρει όλες τις απαντήσεις. του Φωτιάδη δεν είναι δύσκολο κείμενο, είναι απλά ένα κείμενο υβριστικό ενός ανθρώπου που δεν μπορεί να δεχτεί ότι δεν είναι το κέντρο του κόσμου και ότι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι υποχρεωμένοι να τον προσκυνούν. δεν θα ασχοληθώ καθόλου με το εν λόγο κείμενο γιατί είναι ανάξιο λόγου. Χαίρομαι όμως που ο Ζωγράφος απάντησε με τη σοβαρότητα που τον διακρίνει και με τον τρόπο που καταδεικνύει το επίπεδό του. Αν διαβάσεις με προσοχή όλο το κείμενο, θα βρεις τις απαντήσεις που θέτεις. Αν απλά ήθελες να ειρωνευτείς, τότε σημαίνει ότι δεν γνωρίζεις ποιος είναι ο γράφων. κι αν δεν τον γνωρίζεις, τότε είναι ατόπημα που τον ειρωνεύεσαι. Και την Τέχνη υπηρετεί πιστά, και το πανεπιστήμιο υπηρέτησε έντιμα και σοβαρά και δεν αναλώνεται σε περιττολογίες και επιδειξιομανίες... Εξάλλου, ο χρόνος είναι ο αμείλικτος κριτής όλων, η ιστορία που κουβαλά ο καθένας μας στην πλάτη του, μαρτυρεί ποιος είναι και τι έπραξε. Ας σεβόμαστε λοιπόν λίγο και την ιστορία του καθενός πριν ειρωνευτούμε, ο χρόνος είναι αμείλικτος κριτής όλων, και του εαυτού μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν είμαι ο ανώνυμος των 3.35, αλλά έχω τη γνώμη ότι το δυσνόητο ενός κειμένου δεν είναι πάντοτε κριτήριο αληθείας, ίσως το αντίθεο μάλιστα... Το να γράφεις δύσκολα εξάλλου, από τότε που η κουλτούρα έγινε μόδα στον τόπο μας (κάπου εκεί στο '80) δεν είναι και τόσο ...δύσκολο. Το θέμα είναι ποιος μπορεί να μιλ΄σι απλά, στην καρδιά του θέματος. Και, νομίζω ότι, ο κ. Ζωγράφος απέτυχε παταγωδώς. Εκτός εάν ...πέτυχε να δημιουργήσει το απαραίτητο προπέτασμα καπνού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. "Χαίρομαι όμως που ο Ζωγράφος απάντησε με τη σοβαρότητα που τον διακρίνει".
    Ίσως όμως δεν απάντησε με την ίδια σοβαρότητα στο αρχικό αίτημα Φωτιάδη. Διότι, προσπαθείτε να μας πείσετε ότι:
    α) ο Φωτιάδης ζήτησε κάτι από τη Στέγη
    β) η Στέγη του εξήγησε ότι δεν έχει τη δυνατότητα να ανταποκριθεί
    γ) ο Φωτιάδης εξερράγη με τέτοιον τρόπο, που να κινδυνεύει να εκτεθεί ως φανατικός, εμπαθής, φασίστας κλπ. σε όλη την καλή κοινωνία της Φλώρινας και την πανεπιστημιακή κοινότητα.

    Περίεργο δεν ακούγεται, φίλοι της Στέγης, ένας τόοοοσο πονηρός και επιτήδειος άνθρωπος (κατά τη δική σας περιγραφή) να αντιδρά τόσο σπασμωδικά;
    Περίεργο δεν είναι σε μια τόοοοσο απλή υπόθεση να βγαίνουν ανακοινώσεις και "βαθυστόχαστες" (λέμε τώρα...) αναλύσεις περί ανέμων και υδάτων, χωρίς να διευκρινίζονται τα απλά;
    Περίεργο δεν είναι να βλέπεις τόοοοσα προοδευτικά μυαλά να ενοχλούνται από το ...ύφος του κειμένου του Φωτιάδη (κάνοντας γαργάρα το περιεχόμενο και την ουσία της υπόθεσης) με ηθικοπλαστικές αστικοπρεπείς κορωνίτσες, επικαλούμενοι μέχρι και τη ...νομιμότητα; Σε λίγο οι προοδευτικοί φίλοι της Λέσχης θα ζητήσουν την αυτεπάγγελτη δίωξη του Φωτιάδη που τόλμησε να θίξει την ιερή αγελάδα της φλωρινιώτικης ταχα-κουλτούρας.
    Ποιος δουλεύει ποιον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΝΩΜΗ. ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΞΑΨΕΙΣ. ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΩΣ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΣΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ΟΤΙ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΑΠΛΑ Ο ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΣΑΛΟΣ ΚΑΙ ΦΑΣΑΡΙΑ. Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΗΠΙΩΝ ΤΟΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΕΥΓΕΝΗΣ ΚΑΙ ΗΡΕΜΟΣ. ΤΥΠΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟΣ. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΦΩΤΙΑΔΗ ΗΤΑΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΟΤ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ. ΑΛΛΑ Ο ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ "ΑΝΔΡΑ ΘΕΛΩ, ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΕΘΕΛΩ" ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ. ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ, ΑΣ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όταν καταθέτεις δημόσια γνώμη, δεν απευθύνεσαι στους μαθητές ούτε στους φίλους ούτε στους συγγενείς ούτε σε όσους γνωρίζουν το ήθος σου. Προφανώς και για το Φωτιάδη υπάρχουν συνεργάτες και φίλοι που έχουν άλλη άποψη από τη δική σου. Δεν είναι λοιπόν δεδομένο ότι ο καθένας ξέρει προσωπικά τον κ. Ζωγράφο και τον άψογο χαρακτήρα του. Στο διάλογο κρίνονται οι απόψεις και βλέπω ότι, ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΔΟΘΗΚΑΝ οι απαντήσεις (από τη Στέγη και τον κ. Ζωγράφο) μάλλον δεν έπεισαν...

    Ίσως μάλιστα ο κύριος λόγος που δε με πείθουν να είναι αυτός ακριβώς που φαίνεται στην απάντησή σου: δεν κρίνετε τις απόψεις (το τι ειπώθηκε), αλλά τα πρόσωπα που τις διατύπωσαν (ποιος τις είπε). Όσο κι αν ο πειρασμός να υπερασπιστούμε το φίλο μας που έχει αδαμάντινο χαρακτήρα είναι μεγάλος, τελικά στο διάλογο πρέπει να βλέπουμε μόνο τις απόψεις. Όταν λοιπόν, σε μια απλούστατη υπόθεση, αναλίσκεστε σε προσωπικές επιθέσεις, οπαδικές ομαδοποιήσεις και αμπελοφιλοσοφίες και δεν ξεκαθαρίζετε με δυο ξεκάθαρες κουβέντες το τι έγινε, δικαιούμαι να μην πάρω στα σοβαρά ούτε αυτά που ειπώθηκαν, ούτε αυτούς που τα είπαν. Πόσο πιο απλά να το πω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Επειδή όλοι οι επόμενοι, καλή τη πίστη, "σχολιαστές" μετά τις 15 συγκεκριμένες ερωτήσεις δεν απάντησαν ούτε μία, αλλά τουναντίον, ανταπάντησααν με άλλες ακαταλαβίστικες ανταπαντήσεις, με κάνουν να θεωρώ όλες τις απάντήσεις τους ως τις μακροσκελέστατες και πολύωρες εκέινες ομιλίες του Φιντέλ Κάστρο, του Καντάφι και των παλαιών ηγετών της πάλαι ποτέ ΕΣΣΔ, χωρίς να λένε τίποτε. Α, ξέχασα και του Γιωργάκη του δικού μας(γι' αυτόν τον λόγο και εγώ, ζορίστηκα και έκανα τόση μεγάλη πρόταση).
    Κανείς δεν θίγει τον κ. Ζωγράφο και τον κ. Φωτιάδη για τις γνώσεις τους. Ούτε τις αμφισβητεί επίσης κανένας. Πειστικές απαντήσεις μπορεί να δώσει το Μουσείο και ο θιγόμενος; Το ότι ο καθένας μας έχει το δικό του στυλ και χαρακτήρα, είναι επίσης αληθές. Όταν όμως σε ρωτάνε κάτι συγκεκριμένο και σε θίγουν επίσης σε κάτι συγκεκριμένο, οφείλεις να απαντήσεις, επίσης, συγκεκριμένα για να πείσεις και όχι αόριστα για να ξεφύγεις. Σταράτες κουβέντες!!! Διαφορετικά "Άρες, μάρες, κουκουνάρες", ή αν προτιμάτε, "Τι κάνεις Γιάννης; Κουκιά σπέρνω"!!!
    Συγγνώμη αλλά αυτά καταλαβαίνω.
    Τόση κουλτούρα που έπεσε, με πλάκωσε για τα καλά.
    Δεν ξανα-ανακατώνομαι με το θέμα γιατί πλέον, πραγματικά, ΑΝΑΚΑΤΩΝΟΜΑΙ!!!
    Άντε γειαααα και χαλάλι σας οι απαντήσεις!!!
    Κρίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΤΟΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΘΑΥΜΖΩ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΜΩΣ, ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ, ΟΤΙ Ο Κ. ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΗΣΥΧΟΣ, ΣΕΜΝΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΕΚΑΤΟΣΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΣΟ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ. ΠΡΙΝ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ, ΕΙΧΑ, ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ, ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ, ΜΑΛΛΟΝ ΠΕΡΕΞΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΄΄ΤΑΠΕΙΝΟ΄΄ ΥΦΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ. Θ Ε Λ Ω ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΑΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΠΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΦΩΤΙΑΔΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ, ΄΄ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΄΄ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΡΑΤΣΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ.
    ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις άνθρωπέ μου!!! Φαντάσου τι θα έγραφες αν τους γνώριζες κιόλας... Μας μπερδεύεις πάντως: πώς και από πότε γνωρίζεις "από μακριά ότι ο κ. Ζωγράφος είναι ήσυχος κλπ" και από πότε είχες "αρνητική εντύπωση για αυτόν". Και όλα αυτά τη στιγμή που δε γνωρίζεις ούτε τον έναν ούτε τον άλλον. Σαν πολλά λιβανιστήρια μαζευτήκατε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΑΠΛΟ "ΟΧΙ". ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΟΛΥ ΘΛΙΒΕΡΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΣΟ ΦΑΙΔΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ! ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΕΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ, ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΝ ΕΠΙΜΑΧΩΝ ΕΠΙΣΤΟΛΩΝ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΥΡΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΧΩΡΙΣΤΑ:
    1. Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΦΩΤΙΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ. ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΦΩΤΙΑΔΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΖΩΓΡΑΦΟ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΑ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΝ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΡΑΤΟ ΕΓΩΙΣΜΟ.
    2. Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΤΣΩΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗΣ, ΑΛΛΑ ΕΛΛΕΙΠΗΣ. ΠΑΡΕΛΕΙΨΕ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΤΟ ΟΠΟΊΟ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΦΩΤΙΑΔΗ. Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΑΠΛΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ Δ.Σ. ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟ ΣΤΟ ΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΤΟΥ ΦΩΤΙΑΔΗ. ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΤΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ, ΚΙ ΟΧΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ. ΕΓΩ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΑΥΤΟΥ, ΘΑ ΔΗΛΩΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΗ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΤΟΥΣ.
    3. Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΗΚΕ ΑΔΙΚΩΣ. ΤΟΝ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΣΚΑΓΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΛΑ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΤΑ ΣΚΑΓΙΑ ΟΜΩΣ ΥΠΕΡΕΒΗΣΑΝ ΤΟ ΔΕΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ, ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑ ΤΟΥ ΦΩΤΙΑΔΗ.
    ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΗ, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΝ ΤΟΝ Κ.ΦΩΤΙΑΔΗ ΟΤΙ ΩΦΕΙΛΕΙ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΤΟΝ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΦΤΑΙΞΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΝ ΤΟΝ Κ.ΤΣΩΚΑ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΤΙΟΣ ΣΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕ Κ.ΖΩΓΡΑΦΟ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΗ ΤΕΧΝΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ.
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΛΙΒΕΡΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ:
    ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΚΑΛΙ ΤΗς ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ. ΤΟ ΥΨΙΣΤΟ ΣΚΑΛΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΤΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΣΥΝΕΤΟΙ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΑΥΤΟΙ, ΠΟΥ ΑΦΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥΣ -ΟΠΟΙΑ ΚΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ- ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΑΝ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΙ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥΣ. ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΙΤΛΟΙ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΩΧΡΙΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΑΠΙΒΑΛΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ, ΚΙ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, Η ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ, Η ΝΗΦΑΛΙΟΤΗΤΑ, Η ΕΥΓΕΝΙΑ, ΤΟ ΗΘΟΣ, Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ, Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΛΟ ΚΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΑΡΕΤΕΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΘΟΥΝ ΘΕΛΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΛΗ... ΑΥΤΟΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ 8.01 Π.Μ.
    ΑΦΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΓΙΑΤΟΝ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟ.
    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΝ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΝΑΠΙΟΥΜΕ ΚΡΑΣΑΚΙ ΜΑΖΙ.
    Η ΦΛΩΡΙΝΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ. ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ.
    ΕΛΠΙΩ Η ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟ ΠΡΩΙ. ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ (ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΝΩΝΥΜΟΣ).-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Στον ανώνυμο συνάδελφο. Όχι δεν είναι η πρώτη έννοια μου, ούτε με νοιάζει αν και πόσες φορές γράφεις (είσαι άραγε συνέχεια ο ίδιος και νομίζεις ότι και οι άλλοι δεν έχουν τίποτε καλύτερο να κάνουν;). Αυτό όμως για το οποίο με "καταγγέλλεις" αυτό γίνεται συστηματικά από τους υπερασπιστές της Στέγης. Έχουν πέσει ΟΛΟΙ με τα μούτρα, σχεδόν εργολαβικά, να μας πουν πόσο κακός είναι ο ένας και πόσο καλός ο άλλος, πόσο ξένος είναι ο ένας και πόσο γνήσιος Φλωρινιώτης ο άλλος και άλλα τέτοια κουφά. Δεν είδα όμως πουθενά από "φιλότεχνους" την παραμικρή έστω έκφραση κάποιου συναισθήματος που να μοιάζει με λύπη επειδή ένα πνευματικό γεγονός που φιλοξενείται από Μόσχα μέχρι Ν. Υόρκη δε θα φιλοξενηθεί στην πόλη μας...
    Υποκρισία ή μήπως κάτι χειρότερο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ, ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ Η ΕΚΘΕΣΗ ΕΧΕΙ ΕΚΤΕΘΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ΦΙΛΕ! ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΝΙΩΘΩ ΘΛΙΨΗ ΜΕΓΑΛΗ, ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕ Ο ΦΩΤΙΑΔΗΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΤΩΝ 10.50. ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ΠΟΝΤΙΟΣ ΠΟΥ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΜΑΙ ΜΕ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΦΩΤΙΑΔΗ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΡΑΤΣΑ ΜΟΥ. ΝΑΙ, ΝΙΩΘΩ ΜΕΓΑΛΗ ΘΛΙΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΟΝ ΦΩΤΙΑΔΗ; ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ; ΑΝ ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Διαβάζω όλους τους; ανώνυμους και βλέπω μόνο προσωπικές επιθέσεις, επιχειρήματα τύπου "να υποστηρίξουμε το δικό μας παιδί απέναντι στον κακό ξένο" που με το φτηνό τοπικισμό τους δεν αντέχουν σε καμιά λογική προσέγγιση. Είναι δυνατόν να μη γίνεται κατανοητό το πολύ απλό:
    ΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. Δηλ. αν ο Φωτιάδης είναι λέρα θα πρέπει πάντοτε να έχει άδικο; ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ; Δεν έχει λοιπόν καμία σημασία αν ξέρω ή δεν ξέρω το Φωτιάδη. Σημασία έχει τι κατατίθεται στο δημόσιο διάλογο και πόσο πείθει... Και τόσο η Στέγη όσο και ο κ. Ζωγράφος και οι λοιποί "ανώνυμοι" δεν με έπεισαν ΚΑΘΟΛΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Φλώρος Θαλασσινός17 Απριλίου 2011 στις 7:20 μ.μ.

    ΝΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΚΟΡΑΚΑΣ ΚΟΡΑΚΟΥ ΜΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ. (ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗ ΣΦΑΙΡΑ
    ΤΟΥ ΤΕΤΡΙMΜΕΝΟΥ ΠΛΕΟΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΟΝΕΦΕΛΩΜΑΤΟΣ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή