Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση της Φλώρινας


Γράφει ο William
Τη σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης διαπιστώνουμε πως η οικονομική κρίση είναι το αποτέλεσμα της κρίσης αξιών. Ο ωχαδελφισμός σε όλο του το μεγαλείο. Η ευθύνη ανύπαρκτη. Η συνέπεια μηδενική. Και αυτά στον χώρο που ελπίζουμε να

δώσει την απαραίτητη παιδεία στους νέους μας.
Αισθάνομαι ότι πραγματικά το ποτήρι έχει ξεχειλίσει. Την Δευτέρα 13-2-2012 τα λύκεια της Φλώρινας πραγματοποίησαν μόνο ΤΕΣΣΕΡΙΣ ώρες διδασκαλίας. Ο λόγος ήταν πως έπρεπε να γίνουν οι συνελεύσεις των καθηγητών. Και ερωτώ:
  • Μετά από τόσες χαμένες ώρες λόγω των καιρικών συνθηκών έπρεπε να χαθούν και άλλες;
  • Όταν κλείνουν τα σχολεία, κλείνουν για τους μαθητές ή τους καθηγητές;
  • Οι καθηγητές δεν είναι υποχρεωμένοι να είναι στις θέσεις τους και να εργάζονται; Γιατί όταν κηρύσσεται ο δήμος σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης οι υπόλοιποι υπάλληλοι πηγαίνουν στις δουλείες τους;
  • Γιατί η υπουργός και οι Δ/ντες εκπαίδευσης ασκούν πίεση προς τον Δήμαρχο (όπως ακούστηκε) ν' ανοίξει τα σχολεία ενώ τα ίδια τα σχολεία παραμένουν κλειστά από αυτούς που δεν θέλουν να δουλέψουν;
Μόνο ΝΤΡΟΠΗ μπορώ να αισθανθώ, όχι μόνο για το συγκεκριμένο γεγονός, αλλά για τη διάθεση που βλέπω στα παιδιά μας για μόρφωση.
William 


7 σχόλια:

  1. έχει απόλυτο δίκιο ο φιλαράκος, αλλά και οι καθηγητές κοιτάζουν την λούφα τους. και όταν και οι εκπαιδευτικοί λουφάρουν τι να ελπίζουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. William ; William τι; William Σαίξπηρ, William Νταφόε, William Ντάλτον ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πότε επιτέλους οι καταγγελίες θα γίνονται επώνυμα, κι όχι πίσω από μάσκες; Δεν γνωρίζω, το επάγγελμα του καταγγέλλοντος, αλλά, αν το γνωρίζαμε, πολύ εύκολα θα μπορούσαμε να εκτοξεύσουμε ανάλογες κατηγορίες για τον κλάδο του, παραβλέποντας παραμέτρους και αδικώντας ευσυνείδητους εργαζόμενους. Το φαίνεσθαι και το είναι δεν ταυτίζονται πάντοτε

      Διαγραφή
  3. Ο εν λόγω κύριος, μολις αποφασίσει για το όνομα του (σε αλλο blog ειναι απλα "αναγνωστης") ας γνωρίσει οτι
    α) οι παιδαγωγικές συνελεύσεις γίνονται κατα την διάρκεια του σχολικού προγράμματος
    β) Ειναι ίσως η δευτερη ΠΙΟ σημαντική διαδικασία στο σχολείο οπου συζητούνται και αναλύονται ολα τα θεματα οσον αφορα τις παιδαγωγικές και κοινωνικές παραμέτρους των μαθητών και κρίνεται η απόδοση και η πορεία τους στο σχολείο με βάση αυτές (η πρώτη ειναι αυτη καθ'αυτη η διαδικασία της επικοινωνίας-διδασκαλίας)
    γ) Πολλοί συνάδελφοι εκπαιδευτικοί μετακινούνται καθημερινά και ΧΩΡΙΣ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ στις περισσότερες περιπτώσεις, σε μεγάλες αποστάσεις για να παρεβρεθούν στα σχολεία οπου υπηρετούν (και τα οποία αλλάζουν κάθε χρόνο λόγω του πολύ "καλού" προγραμματισμού που ξεκινάει απο το Υπουργείο)
    δ) Δεν ευθύνονται οι εκπαιδευτικοί για την κακοκαιρία ούτε για τις αποφάσεις του Δήμου ούτε για τα χωρίς πετρέλαιο σχολεία.
    ε) Οι εκπαιδευτικοί τιμούν στην συντριπτική πλειοψηφία τους το λειτούργημα που επιτελούν με μειούμενες συνεχώς αποδοχές.
    στ) Αν θέλει να κάνει καταγγελία για οτιδήποτε δεν του αρέσει μπορεί να το κάνει επώνυμα και καταθέτοντας το στην Δ/νση Δ/θμιας.
    ζ) Σχεδόν κανένα σχολείο δεν διαθέτει χώρο οπου μπορεί ενας εκπαιδευτικός να κάνει κάποια εργασία που απαιτεί συγκέντρωση. Η αίθουσα των καθηγητών ειναι συνεχώς γεμάτη κόσμο και είναι αδυνατο να μελετήσεις οτιδηποτε εκει. Δεν υπάρχουν γραφεία καθηγητών δηλαδή. Για αυτο το λόγο το μεγαλύτερο μερος της εργασίας εκτος της διδασκαλίας γίνεται στο σπίτι του καθενός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάλλον ντροπή νιώθει ο "καταγγέλων" για το ότι δεν κατάφερε να γίνει ο ίδιος εκπαιδευτικός.... Τέτοια εμπάθεια δεν εξηγείται αλλιώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΑ ΚΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΥΜΏΝ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. MHΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ? ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΝΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ? ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΩΣ ΕΑΝ ΔΕ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ?ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΥΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή