Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2011


ΑΘΩΑ ΠΑΜΨΗΦΕΙ Η ΚΡΟΥΑ-ΚΡΟΥΑ


Στο κενό έπεσε η μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση που υπέβαλε η πρώην Διευθύντρια Οικονομικών Υπηρεσιών της Ν.Α.Φλώρινας, κα.Αγνή Ρίζου εναντίον της εφημερίδας ΚΡΟΥΑ-ΚΡΟΥΑ και της εκδότριάς της κας. Ντ.Κουτουράτσα.
Το δικαστήριο απέρριψε τους κατηγορηματικούς ισχυρισμούς της κας.Αγνής Ρίζου εκδίδοντας ομόφωνα αθωωτική απόφαση. 

ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ




Η επόμενη ταινία που θα προβληθεί από την την Λέσχη Πολιτισμού Φλώρινας:



Η Ζωή Μετά

(Hereafter)

ΚΥΡΙΑΚΗ 20/2: 17.30 & 20.30 & 23.00
ΔΕΥΤΕΡΑ 21/2: 19.30 & 22.30
ΤΡΙΤΗ 22/2: 21.00

"ΠΕΡΙΣΚΟΠΤΙΚΑ", εφ. ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ


Ο ΓΑΛΛΟΣ ΠΡΟΞΕΝΟΣ C. Thimonier ΣΤΟ ΑΜΥΝΤΑΙΟ



Τη Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011, θα επισκεφθεί το Αμύνταιο ο Γενικός Πρόξενος της Γαλλίας, κος Christian Thimonier. Ο κος Πρόξενος θα επισκεφθεί το Δημαρχείο Αμυνταίου στις 10:30 π.μ., όπου θα έχει συνάντηση με τη δημοτική αρχή. Στη συνέχεια θα έχει συνάντηση με το Προεδρείο του ΕΠΣ «Αμύντας», ενώ το πρόγραμμα του Γάλλου Προξένου θα ολοκληρωθεί με επισκέψεις στον αρχαιολογικό χώρο και τη μεταβυζαντινή εκκλησία των Πετρών και το εργοστάσιο εμφιάλωσης του Ξινού Νερού.


"ΑΠΟΨΕΙΣ", εφ. ΕΘΝΟΣ


ΜΕΤΑΞΥ ΑΣΤΕΙΟΥ & ΣΟΒΑΡΟΥ, εφ. ΕΘΝΟΣ


Η ΕΛΜΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΑΝΤΙΔΡΑ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ



ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ – ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
                       
ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ


·          Συντασσόμαστε πλήρως με τις τοπικές Κοινότητες και συλλόγους Γονέων και Εκπαιδευτικών που αντιδρούν στην κατάργηση του σχολείου τους. Αυτό δείχνει ο διάλογος μαζί τους.
·            Τα σχολεία δεν μπορεί να αντιμετωπίζονται ως προβληματικές-ζημιογόνες επιχειρήσεις που ανοίγουν και κλείνουν βάση λογικών κέρδους-ζημίας.
·            Δεν υπάρχει καμία επιστημονική μελέτη στη διεθνή βιβλιογραφία που να τεκμηριώνει ότι η αύξηση των μαθητών ανά τάξη βελτιώνει την απόδοσή τους. Η δημιουργία τμημάτων των 30 μαθητών που είναι ο στόχος του Υπουργείου σε Γυμνάσια και Λύκεια είναι άκρως αντιπαιδαγωγική και κατά συνέπεια εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνον οικονομικές σκοπιμότητες.
·            Οι στατιστικές και εμπειρικές μελέτες υποδεικνύουν ότι όσο μεγαλύτερο είναι ένα σχολείο τόσο πιο δύσκολα διοικείται, τόσο πιο απρόσωπες είναι οι σχέσεις, τόσο περισσότερο δυσκολεύονται οι περισσότερο συνεσταλμένοι μαθητές να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και περιθωριοποιούνται, τόσο συχνότερα είναι τα φαινόμενα ανάπτυξης ενδοσχολικής βίας
·            Στις ορεινές περιοχές οι κίνδυνοι από τις μετακινήσεις των μαθητών πολλαπλασιάζονται ειδικά κατά τους χειμερινούς μήνες. Αναμένεται να προκληθεί πτώση της απόδοσης των μετακινούμενων μαθητών. Ιδιαίτερα οι ηλικιακά μικρότεροι μαθητές των Γυμνασίων θα εντυπώσουν το σχολείο ως μία συνεχή ταλαιπωρία.
·          Η κατάργηση των σχολικών μονάδων σημαίνει κατάργηση των εστιών πολιτισμού των μικρών χωρικών ενοτήτων.
·          Το ετήσιο λειτουργικό κόστος των στοχευόμενων προς κατάργηση σχολικών μονάδων είναι μικρότερο από τις ετήσιες δαπάνες που άμεσα θα επιβαρύνουν τους Δήμους για δαπάνες κίνησης για τη μεταφορά τους. Η μεταφορά τους κόστους στους δημότες διαμέσου των δημοτικών τελών θα προκαλέσει τελικά πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις στην ήδη πληττόμενη και δοκιμαζόμενη οικογένεια.
·          Ακόμα και σε περιπτώσεις σχολικών μονάδων με μικρό σχετικά αριθμό μαθητών οι γεωγραφικές και οικονομικές συνθήκες, ο κίνδυνος υπανάπτυξης ακόμα και επιβίωσης της ίδιας της κοινότητας - με τη φυγή οικογενειών στα αστικά κέντρα για λόγους μόρφωσης των παιδιών - και το πρόβλημα μετακίνησης μαθητών που θα επιδεινωθεί, καθιστούν αναγκαία την συνέχιση της λειτουργίας των σχολικών μονάδων του νομού ως έχουν.
·          Δεν τίθεται θέμα αλλαγής χαρακτήρα σχολικών μονάδων –όπως παλιά π.χ. από Γενικό σε Πολυκλαδικό ή Ενιαίο, ή από ΤΕΕ  σε ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ, για να το συζητήσουμε.
·          Οι προτάσεις αλλαγής του τοπίου των σχολικών μονάδων πρέπει να γίνεται μόνο μετά από διάλογο, όχι βεβιασμένα και με την σύμφωνη γνώμη των τοπικών κοινωνιών και των συλλόγων Γονέων, Μαθητών και Εκπαιδευτικών.
·          Η μείωση των σχολικών μονάδων θα επιφέρει περαιτέρω επιδείνωση της αδιοριστίας των νέων ανέργων πτυχιούχων.
·          Η επένδυση στην παιδεία είναι ελάχιστη υποχρέωση ενός ανταποδοτικού κράτους προς τους πολίτες του.
·           Η Μόρφωση είναι δικαίωμα.


ΕΛΜΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

...ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ, εφ. ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ


Εφ.ΕΘΝΟΣ


Ενημερωτική Ημερίδα στο Τμήμα Βαλκανικών Σπουδών



Ενημερωτική ημερίδα για την πρακτική άσκηση του Τμήματος Βαλκανικών Σπουδών, θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011 ώρα 11.00 στην αίθουσα ΝΚ1 του κτηρίου της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας. 

ΑΝΟΙΚΤΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ




Συνεχίζοντας τον αγώνα εναντίον των διοδίων το Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα κατά των Διοδίων θα ανοίξει τα διόδια όλης της χώρας (περιλαμβάνεται η Αττική Οδός) την Κυριακή 20 Φεβρουαρίου από τις 14.00 ως τις 18.00. 

Αλλαγές στους όρους εγκατάστασης φωτοβολταϊκών.




Σημαντικές αλλαγές, μεταξύ των οποίων, η ρητή μνεία στην απαγόρευση τοποθέτησης φωτοβολταϊκών εγκαταστάσεων σε εντός σχεδίου αδόμητα οικόπεδα επιφέρει τροποποιητική απόφαση το Υπουργείο Περιβάλλοντος (ΥΠΕΚΑ). Έρχεται να βελτιώσει το υφιστάμενο κανονιστικό πλαίσιο για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σταθμών σε περιοχές εντός και εκτός σχεδίου πόλεως θεραπεύοντας συγκεκριμένες δυσλειτουργίες και επιλύονται ειδικά προβλήματα που εντοπίστηκαν στην πράξη.