Το
ποδήλατο –λένε- πρέπει να το μάθεις μικρός και δεν έχουν άδικο!
Αυτό
βέβαια ισχύει και σε πολλές άλλες δράσεις του ανθρώπου, κι όχι μόνο για το
ποδήλατο.
Οι
εκπαιδευτικοί το γνωρίζουν καλά, και προσπαθούν να βοηθήσουν τους μαθητές τους
να μάθουν πολλές δράσεις όσο είναι ακόμα μικροί!
Σε
όλα τα νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία της Π.Ε. Φλώρινας, τρέχουν προγράμματα
κυκλοφοριακής αγωγής, που έχουν ως κύριο στόχο να αποκτήσουν τα παιδιά μας
σωστή συμπεριφορά μέσα στους δρόμους, είτε ως πεζοί, είτε ως οδηγοί ποδηλάτων.
Ανάλογο πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής, βρίσκεται σε εξέλιξη στο δημοτικό
σχολείο του Ξινού Νερού Αμυνταίου.
Βήμα 1ο : Τα παιδιά ενημερώνονται στο σχολείο για τους κανόνες του κώδικα οδικής
κυκλοφορίας, τους εμπεδώνουν με βιωματικά παιχνίδια και τους αποτυπώνουν στο
χαρτί φτιάχνοντας τα δικά τους σήματα οδικής κυκλοφορίας
Βήμα 2ο : Τα παιδιά επισκέπτονται την έκθεση της Τροχαίας για πληρέστερη
ενημέρωση σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής.
Βήμα 3ο : Τα παιδιά παρακολουθούν την ενημέρωση της τροχαίας, συζητούν με
αξιωματικούς της τροχαίας, ανταλλάσσουν απόψεις και εμπειρίες, λύνουν τυχόν
απορίες, διευκρινίζουν σημαντικές παραβατικές συμπεριφορές των οδηγών και των πεζών.
Βήμα 4ο : Επισκέπτονται το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στη Φλώρινα και αφού
ενημερωθούν από τον υπεύθυνο κ. Παντελή Παπαδημητρίου, επιδίδονται σε
επιδείξεις οδηγητικής ικανότητας, τόσο με τα αυτοκινητάκια, όσο και με τα
ποδήλατα.
Βέβαια
η κυκλοφοριακή αγωγή συνεχίζεται σε όλη τη σχολική χρονιά με ποικίλες
θεωρητικές και βιωματικές δράσεις.
Τα
παιδιά του Δημοτικού Σχολείου του Ξινού Νερού έμαθαν να οδηγούν και να
συμπεριφέρονται σωστά ως πεζοί και ως οδηγοί, εσείς;
Συγχαρητήρια
στους δασκάλους του Δημοτικού Σχολείου Ξινού Νερού τους κ.κ.: Πρόδρομο
Γεωργιάδη (διευθυντή της σχολικής μονάδας), Βασίλη Μπαλάκα, Πετρούλα
Παπά-Κωνσταντινίδου, Υβόνη Μπάρα, Αναστασία Λιάσου, Στέφανο Πετρίδη,
Κωνσταντίνο Πλούσκα, Χρυσούλα Ρουσίδου, Μαρίκα Ρωμανού και Δημήτρη Τσιουμίτα.
Δόξα
Κωτσαλίδου
Υπευθ. Σχολικών Δραστηριοτήτων
Π.Ε. Φλώρινας
Αρκεί να μην ξεχάσουν όσα έμαθαν, στα επόμενα χρόνια, αντιγράφοντας τη νοοτροπία των γονέων τους, από τους οποίους ελάχιστοι γνωρίζουν πραγματικά.
ΑπάντησηΔιαγραφή