Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2016

Ο ενταφιασμός του “Επιταφίου” από την Ευρώπη

Γράφει ο Μιχάλης Ραμπίδης
Καθηγητές πανεπιστημίου και εκπαιδευτικοί, 70 τον αριθμό, αντιδρούν (και σωστά) στην υποβάθμιση των ανθρωπιστικών σπουδών, με αφορμή την κατάργηση της διδασκαλίας του «Επιτάφιου» του Περικλή στην Γ’ λυκείου, επί υπουργίας Νίκου Φίλη. Αντί να καλλιεργείται η ιδέα της δημοκρατίας
στους νέους μας, εξωπετούν από τα σχολεία μας, το μάθημα για την αξία της δημοκρατίας.   Αντίστοιχα 11 εκατ.  έλληνες πλην των «προθύμων» βάσιμα αμφισβητούν την ύπαρξη της δημοκρατίας στην Ευρωπαϊκή  Ένωση.
  Η πραγματική αξία της δημοκρατίας εφαρμόζεται στην ίδια τη ζωή μας, στο περιεχόμενο και την εφαρμογή του πολιτεύματος,  στους κανόνες και τους θεσμούς βάση των οποίων πορευόμαστε, στις αξίες που υπηρετούμε.
  Πόσο δημοκρατικά λειτουργεί η ΕΕ στης οποίας τον σκληρό πυρήνα υπερηφάνως ανήκομεν;
-Είναι μια ένωση κρατών η ΕΕ που έχει κοινή οικονομική πολιτική, θέλει να έχει κοινή εξωτερική και αμυντική πολιτική, χωρίς καν να έχει  συνταγματικό χάρτη.
-Εκλέγουν οι πολίτες της ανά 5ετία ευρωκοινοβούλιο (800 παρά κάτι καλοπληρωμένους) βιτρίνα, χωρίς να έχουν ουσιαστικές αρμοδιότητες και εξουσίες.
-Διορίζουν οι ισχυροί το διευθυντήριο των Βρυξελλών, αλλά ούτε και η ΚΟΜΙΣΙΟΝ  αποφασίζει σε θέματα αιχμής.
-Θεσμοθετούν διάφορα «Γκρουπ» που τα πλαισιώνουν οι αντίστοιχοι υπουργοί των χωρών μελών, αλλά οι αποφάσεις τους ανά πάσα στιγμή τίθενται εν αμφιβόλω.
-Παράγουν χάρτες & οδηγίες που υπηρετούν σχεδόν πάντα τα μεγάλα συμφέροντα, κόντρα στους λαούς. 
  Και όταν αποφασίζουν τα θεσμοθετημένα (Γιούρογκρουπ)  όργανα, ανάλογα με τις διαθέσεις του αλαζόνα Αδόλφου Σόιμπλε  οι αποφάσεις εφαρμόζονται, αναστέλλονται ή καταστρατηγούνται. Πρόκειται για τον άνθρωπο που (κρίμα) η τραυματική του εμπειρία τον τρομοκράτησε και του στέρησε τα συναισθήματα της συμπόνιας, της αλληλεγγύης και της φιλανθρωπίας.  Μοιάζει με τον ηγεμόνα κατακτητή, τον τύραννο, τον δυνάστη , που τρομοκρατεί τους λαούς για να τους υποτάξει.  Με  εκδικητή, μισέλληνα ή μισάνθρωπο. Το βασίλειο  των Φράγκων του Καρλομάγνου από το 800 επιχειρεί με κάθε τρόπο, να γίνει η πρώτη Ευρωπαϊκή δύναμη. Είχε βιομηχανική ανάπτυξη, αποικίες και πλούτο, αλλά επειδή μονίμως υπηρετούσε  μόνο το Ράιχ (μονοφαγάδες),  γι’ αυτό οι Γερμανοί κέρδιζαν τις μάχες και έχαναν πάντα τον πόλεμο.
  Η παραμονή μας σ’ αυτήν την ΕΕ μας οδηγεί  σε μια ολοκληρωτική υποταγή, χωρίς διέξοδο και ελπίδα, σ’ ένα υποτελές κράτος , σε μια νέα (οικονομική) Γερμανική κατοχή. «Κανείς δεν είναι πιο υποδουλωμένος από εκείνους που εσφαλμένα πιστεύουν πως είναι ελεύθεροι» Πλάτων 427-347 π.Χ
  Ενθυμούμαστε όλοι τους λόγους «εθνικής ανάγκης» που πρόβαλε ο ΓΑΠ για την σωτηρία της χώρας, με την υπογραφή του πρώτου μνημονίου, από το καραβάκι με φόντο το Καστελλόριζο.  Ηχεί ακόμα στ’ αυτιά μας το «ουδείς αναμάρτητος» η μετάλλαξη  και το 2ο μνημόνιο του Α. Σαμαρά, για την σωτηρία της χώρας. Δεν ξεχνάμε ούτε το 1ο ούτε το 2ο ούτε το 3ο αριστερό μνημόνιο, όλα για την σωτηρία της χώρας!
  Μήπως πρέπει να θυμηθούμε κάτι και από την νεώτερη ιστορία μας; Το τηλεγράφημα που έστειλε στον αυτόχειρα πρωθυπουργό Κορυζή ο κατακτημένος-αδύναμος-δοσίλογος- διορισμένος από τους Γερμανούς πρωθυπουργός Γ. Τσολάκογλου έγραφε:   «Κατάσταση δεν επιδέχεται αναβολή διότι θα κλαύσωμεν ερείπια χειρότερα της Μικράς Ασίας».   Γράφει επίσης ο στρατηγός Γ. Τσολάκογλου στα απομνημονεύματά του: «Ευρέθην αντιμέτωπος ιστορικού διλήμματος: Ή ν’ αφήσω να συνεχισθή ο αγών και να γίνη ολοκαύτωμα ή υπείκων εις τας παρακλήσεις όλων των ηγητόρων του στρατου ν’ αναλάβω την πρωτοβουλίαν της συνθηκολογήσεως ….  “Τολμήσας” δεν υπελόγισα ευθύνας… Μέχρι σήμερον δεν μετενόησα δια το τόλμημά μου. Τουναντίον αισθάνομαι υπερηφάνειαν».  
  Στο διάβα των αιώνων οι Έλληνες δεν συμβιβάστηκαν με τη υποδούλωση, δεν βρήκαν ως δικαιολογία τους Εφιάλτες, τους κλέφτες & αμαρτωλούς, τους δοσίλογους, τους αναξιόπιστους & διεφθαρμένους, τους απάτριδες και τους ΧΩΑΡΑφάδες. Έδωσαν και δίνουν άνισες μάχες για τις αξίες της ελευθερίας & της δημοκρατίας και τις κατακτούν. 
 ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ & ΧΡΟΝΙΑ  ΠΟΛΛΑ  ΜΕ  ΥΓΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου