Μόλις πριν από λίγο ολοκληρώθηκε η Σύσκεψη για το θέμα της επαναλειτουργίας του τρένου, παρουσία των θεσμικών παραγόντων του Νομού και του Διευθύνοντα Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ.Ζηλιασκόπουλου. Τα βασικά σημεία της συμφωνίας στην οποία κατέληξε η συνάντηση είναι η επαναλειτουργία της γραμμής Φλώρινα-Θεσσαλονίκη μέχρι το Πάσχα (3 δρομολόγια) με τη βασική προϋπόθεση ότι θα καλυφθεί το απαιτούμενο
από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ χρηματικό ποσό (περίπου 1,5 εκατ. €).
από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ χρηματικό ποσό (περίπου 1,5 εκατ. €).
Αυτό θα γίνει με τη χρηματοδότηση εκ μέρους της ΔΕΗ με το ποσό των 200.000€, της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας με το ποσό των 200.000€ και των Δήμων Φλώρινα και Αμυνταίου με 100.000€ αντίστοιχα. Σε αυτό το σύνολο των χρημάτων θα προστεθούν και 600.000€ από την επιχορήγηση για τις άγονες γραμμές. Καθιερώνεται επίσης η κάρτα απεριορίστων διαδρομών αξίας 250€ (φοιτητικό 200€) και τετράμηνης διάρκειας 100€.
Είναι ΝΤΡΟΠΗ και προσβολή για τους κατοίκους της περιοχής μας,να επιβάλλεται απο τηνΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήη συνχρηματοδότηση των δρομολογίων απο τους δύο Δήμους.Την ώρα που από το κονδύλιο των άγονων γραμμών χρηματοδοτείται γενναιόδωρα ο Προαστιακός της Αθήνας καθώς και ο άξονας Αθηνών-Θεσσ/νίκης,πρέπει το κόστος να καλύπτεται εξ ολοκλήρου απο το κονδύλιο αυτό.
Κάποιοι βιάστηκαν να πανηγυρίσουν.Αν δεν "σφυρίξει όμως το τρένο" τελικά θέλω πολύ να δω τι θα κάνουν.
ΑπάντησηΔιαγραφή