Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

Αγανακτισμένοι Φλωρινιώτες


Δεκάδες αγανακτισμένων πολιτών συγκεντρώθηκαν και σήμερα το απόγευμα, στην κεντρική πλατεία της Φλώρινας.  Μετά από απόφασή τους η γενική συνέλευση θα συνεχιστεί στο υπαίθριο αμφιθέατρο του Νέου Πάρκου (παλαιό γήπεδο).











106 σχόλια:

  1. μπραβο στα παιδια που καναν τη δραση,εδειξε πως πρεπει να λειτουργει η τεχνη, συνδεμενη με την κοινωνια και τα προβλημματα της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. re karagiozhdes vlepw kai thn leksi ratsismos!

    tin eglimatikothta twn tritokosmikwn lathroepoikwn ennoeite profanws , pou kseshkwnei thn orgh twn ellhnwn!

    ntropi sas re kseftiles!
    elpizw na sas steiloun ki ekei syntoma merikes ekatontades afrikanes pornes kai algerinomarokinous xasapides na sou pw egw an tha ksanadiamartirhtheiote gia ton "ratsismo" , enw vouliazei h xwra apo ta xreh kai tin eglimatikothta!
    KSEFTILES!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΛΛΗΝ (Ομιλών και Γράφων)6 Ιουνίου 2011 στις 1:41 π.μ.

    Εσύ ρε ξεφτίλα Ελληναρά δεν ξέρεις ούτε να γράψεις ελληνικά... με τέτοιους επικίνδυνους ψευτοεθνικιστές-χουλιγκάνους, άσχετους και αγράμματους γέμισε η σκατοχαράδρα. ΑΙΣΧΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπούφο ... Ο ΚΑΘΕ ανθρωπος στο σύστημα που ζείς είναι οικονομικό μέγεθος με το οποίο αλληλοσυντηρίσε και η φαμφάρα και λασπολογία της εγκληματικότητας είναι απώρεια της παιδείας που σου έχει προσφέρει η Έλλαδα σου ... Επίσης το οτι ΕΣΥ επικεντρώθηκες στο ρατσισμό ενώ σου έχουνε γαμίσει το επίπεδο ζωής σου σε όλους τους υπόλοιπους τομείς αυτό για μένα δείχνει μόνο το οτι μπορεί να είσαι ακόμη ένας προβοκάτορας ή απλά ένας ανεγκέφαλος παπαγάλος χωρίς άποψη...Σε λυπάμαι...(απο ένα συνέλληνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://www.eglimatikotita.gr/2011/06/blog-post_6761.html
    ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ!
    ΔΕΙΤΕ ΝΑ ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΡΦΕΤΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Η ΑΘΗΝΑ, ΠΑΤΡΑ, Η ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ
    ΚΑΙ ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ ΕΙΣΤΕ Ε Σ Ε Ι Σ ΞΕΦΤΙΛΕΣ!!
    ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥΣ ΕΔΩ !
    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΤΕΙΣ ΕΣΥ ΓΕΛΟΙΕ, ΦΥΣΙΚΑ, ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ
    ΑΛΛΑ ΜΕ ΛΑΘΡΟΕΠΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.
    ΑΝΤΕ ΠΑΠΑΡΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΗ ΠΟΥ ΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑ ΘΑ ΧΕΖΟΣΟΥΝΑ ΠΑΝΩ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. απαντηση στον ανωνυμο 2 -ΑΓΓΕΛΙΚΗ-6 Ιουνίου 2011 στις 5:18 π.μ.

    ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ...ΑΣ ΜΑΘΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΠΙΤΗΔΙΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΝΝΟΙΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΩΣ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΟΠΟ ΣΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΥΠΟΚΕΙΝΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΑ - ΘΕΛΩ - ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ.Η ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΒΛΑΨΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΟΙ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΔΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΑΦΩΣ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΟΝ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΜΒΕΛΕΙΑ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ(ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΕΝΑ) ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ,ΚΡΙΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ..ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΩΣ ΕΣΥ ΚΥΡΙΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΝΟΥΜΕΡΟ 2 ΣΧΕΤΙΖΕΙΣ ΤΙΣ - ΠΟΡΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΓΕΡΟΜΑΡΟΚΙΝΟΥΣ ΧΑΣΑΠΙΔΕΣ - ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΑΞΙΑ ΘΑΥΜΑΣΜΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΕΛΑΒΕ ΧΩΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΑ ΕΜΑΘΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΛΑΩΝ. Η ΑΜΑΘΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΚΑΘΥΣΤΟΝΤΑΣ ΣΕ ΘΥΜΑ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΥ , ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΙΓΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝ ΤΗΝ ΜΑΓΚΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΚΡΙΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ. ΑΝΑΡΩΤΗΣΟΥ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΕΛΛΑΔΑ ΑΦΟΥ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΣΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στην ΑΓΓΕΛΙΚΗ
    Διαφωνώ ως προς τον τρόπο που τοθετήθηκε ο ανώνυμος στο δύτερο σχόλιο.
    Διαφωνώ περισσότερο με την δικήσας τοποθέτηση, στην οποία προσπαθείτε να εντυπωσιάσετε με μεγάλες προτάσεις, χωρίς καθόλου ορθογραφία (αφού επικαλείστε το τρόπο γραφής του) και με κεφαλαία.
    Ολο αυτό που γίνεται στην Φλώρινα δεν είναι παρά ενα κεκέτυπο αληθινών κινητοποιήσεων που προσπαθουν να εκμεταλευτουν οι ιδιοι και οι ιδιοι (τοπικό ΚΚΕ, ενεργοί πολίτες και τρένα που ερχονται). Ολοι αυτοί αρκούνται στη διανομή φυλλαδίων με τις απόψεις τους γιατι δεν τους ακούει κανείς.
    Τέλος φτανει με την καραμέλα της ανωνυμίας. Το ΑΓΓΕΛΙΚΗ δεν λέει τίποτα.
    Βάπτισέ με όπως θες και αν δεν θέλεις μη μου στείλεις λαμπάδα το Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπραβο σας. Αντι να ενωθουμε ολοι εναντιον αυτων των ξεφτιλισμενων ανθελληνων προδοτων, τρωγεστε μεταξυ σας. Τα συγχαρητηρια μου. Να γιατι φτασαμε εδω. Η μιζερια και και ο εγωκεντρισμος της γενιας του 60 καλα κρατει. Καλα να παθουμε. Αλλα ολοι ειμαστε τοσο εμπαθεις που κανεις δεν βλεπει τι κακο σπερνει στα παιδια του. Μπραβο και παλι μπραβο. 30 + χρονια τωρα ΟΛΟΙ κοιτουσαν να βολευτουν στο δημοσιο για να καθονται και να τα παιρνουν. Κανεις δεν σκεφτηκε τις συνεπειες. Ειμαι 22, μακρυα απο την Φλωρινα (Αθηνα) και τους γονεις μου και δεν ξερω αν αυριο θα εχω δουλεια. Η δικη σας γενια στερει το μελλον της δικης μου και τωρα ΕΜΕΙΣ παλευουμε για τις δικες σας μαλακιες. Χθες οπως ολοι πηγα στο Συνταγμα, φωναξα, μουτζωσα. Ο Παγκαλος σωστα ειπε μαζι τα φαγαμε. Ποιος δεν ετρεξε σε βουλευτη να τον χωσει στο δημοσιο? Τοσα χρονια εσεις οι "μεγαλοι" γιατι δεν αντιδρασατε για το φαγοποτι τους? ΛΑΘΟΣ αν πιστευετε πως εσεις θα την πληρωσετε. ΕΜΕΙΣ ΠΑΛΙ θα πληρωσουμε τα σπασμενα. Ευχαριστω ολους εσας που με τον εγωισμο σας και την σιωπη σας μου τσακισατε τα ονειρα για την ζωη μου. Να ειστε υπερηφανοι που κανατε το ιδιο στα δικα σας παιδια.

    Α.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ρατσιστες δεν ειναι τα παιδια,αυτοι ειναι τριτοκοσμικος συρφετος,πορνες και χασαπηδες,τωρα γιατι τους ενοχλησε η ΛΕΞΗ ρατσισμος ενω δεν ειναι ρατσιστες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. την καλυτερη απαντηση σε αυτους που ενοχληθηκαν απο τα χθεσινα δρωμενα, την εδωσε ο ιδιος ο κοσμος κα η θερμη επιδοκιμασια προς τα παιδια που καναν τη δραση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ποια "παιδιά" και ποιοι "αγώνες"; Οι αριστεροί εξακολουθείτε να φαντασιώνεστε ηρωικές καταστάσεις και επικούς αγώνες, πιπιλίζοντας καραμέλες που έχουν λήξει προ πολλού. Το ωραιότερο είναι ότι μετά τον "αγώνα" παινεύει ο ένας τον άλλο επειδή "τόλμησε", "σηκώθηκε από τον καναπέ" (η ατάκα της δεκαετίας!!!) και άλλα τέτοια που είναι φαιδρά και αστεία. Και μετά, πάμε για καφέ, ή στο ΑΤΜ για να δούμε αν έβαλε ο μπαμπάς τα λεφτά για τον κανακάρη που σπουδάζει αγωνιζόμενος.

    Ωριμότης μηδέν, ξύλινη γλώσσα που προκαλεί αηδία, επίπεδο σκέψης άστα να πάνε. Θα ήταν αστείο αν δεν ήταν τραγικό. Κάπως έτσι κουβαλήσατε όλα τα ισλαμοφασισοειδή στη χώρα και δεν μπορείτε να δείτε αλήθειες που όλοι οι Έλληνες βλέπουν. και όχι μόνο αυτό, εφαρμόσατε μια τακτική φασιστικής λογοκρισίας, (ακόμη και προληπτικής, "δημοκράτες"), διαμορφώνοντας ένα κλίμα που δε θα επιτρέπει σε κανέναν να μιλήσει μη τυχόν τον χαρακτηρίσετε "ρατσιστή". Τα πραγματικά θύματα του ρατσισμού σε αυτήν τη χώρα είναι κάποιοι λαθρομετανάστες που τους εκμεταλλεύονται, κακοποιούν, δολοφονούν οι δικοί τους (αλλά γι' αυτά δε μιλάτε) και το σύνολο των Ελλήνων που πρέπει να κλείνονται από τις 9 στο σπίτι ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ γιατί τα "παιδιά" θα τους πουν ρατσιστές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εσυ απο που βγαζεις τα λεφτα σου αν οχι απο το ΑΤΜ? μηπως απο ακινητα που νοικιαζεις σε φοιτητες και μεταναστες? τα ''ισλαμοφασιστοειδη'' οπως τους λες, ειναι μια χαρα οταν σου ερχονται για επενδυτες και θελουν να αγορασουν τη χωρα σου? οι ελληνες ειναι κλεισμενοι στα σπιτια τους γιατι δεν τους εχει μεινει σαλιο απο τις πολιτικες που στηριζεις εσυ και οι δικοι σου.Τα περισσοτερα παιδια απο αυτους που κατηγορεις δουλευουν και δεν τα βγαζουν τα φραγκα τους βαζοντας τους μεταναστες να δουλευουν στα χωραφια τους οσο εσυ καθεσαι στο καφενειο η στο ιντερνετ και πουλας μουρη.Μπουφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όχι βέβαια, δεν είναι καθόλου καλά τα ισλαμοφασιστοειδή ούτε όταν έρχονται ως επενδυτές, κυρίως τότε. Όσο για τους Έλληνες που κλείνονται δτα σπίτια από τις 9, είναι λάθος. Στις μεγάλες πόλεις κλείνονται πολύ νωρίτερα και η αιτία, όσο κι αν δε θες να τη δεις, ΘΕΟΣΤΡΑΒΕ, είναι οι λαθρομετανάστες. Και όχι, δεν τους βάζω να δουλεύουν στα χωράφια μου.

    Καλύτερα "μπούφος" παρά ξύπνιος με νεοταξίτικα μυαλά (αν είναι έτσι οι ...ξύπνιοι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΓΑΝΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ7 Ιουνίου 2011 στις 11:42 μ.μ.

    με ότι διάβασα εδω μέσα ..κοινώς το χέσατε το θέμα κανονικά..συγχαρητήρια σε όλους σας κάφροι του καναπέ και του διαδικτύου ..εσείς είστε καμουφλαρισμένοι ικανοποιημένοι..αλήθεια γιατί κανείς απο εσάς ( κότες ) δέν βγαίνετε με την μουρη σας να τα πείτε στις πλατείες και κρύβεστε πίσω απο τις οθόνες..εκεί είναι η ν πλατεία εκεί να πείτε...ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ..ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΛΑΘΡΑΙΟΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ8 Ιουνίου 2011 στις 12:19 π.μ.

    ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΔΕΡΦΕΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΣΤΟ PC ΚΑΙ ΒΡΙΖΟΥΝ. ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΩ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ Κ ΛΟΙΠΟΥΣ ΟΜΙΛΗΤΕΣ, ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ. ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΞΕΡΕΤΕ ΑΠΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΕΒΑ ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΙΛΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΡΧΙΔΙΑ. ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΤΣΕ ΣΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΚΑΣΕ... ΓΚΕΓΚΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κοίτα κάτι δημοκράτες, κάτι ανεκτικούς, κάτι αγωνιστές, που σκούζουν σαν ... μόλις ακουστεί κάτι που δεν τους αρέσει. Φιλαράκια, δε θα παίξουμε με τους όρους σας, ούτε είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε δηλώσεις μετανοίας, ούτε να υποβάλουμε προς έγκριση ότι γράφουμε και λέμε. Ένα σχόλιο γράφτηκε, και αμέσως δείξατε τι είστε!!! Οι άνθρωποι που θα αλλάξουν την κοινωνία...

    Βέβαια, ο φτωχός, δεν ήξερα ότι είστε της καλών Τεχνών, οπότε μάλλον πρέπει να ζητήσω ταπεινά συγγνώμη, ο άξεστος. Εσείς πιάσατε τον πάπα από τα ..., σε ένα ανώνυμο σχολιαστή θα κολλήσετε; Εξάλλου, η τέχνη και οι καλλιτέχνες είναι στο απυρόβλητο. Δεν κρίνονται ποτέ, και έχουν πάντα δίκιο.

    Σας ευχαριστώ πολύ, καλλιτέχνες, γίγαντες του πνεύματος, φωστήρες της προόδου, που μου κάνατε την τιμή να με βρίσετε. Επιβεβαιώνετε, πάντως, όλα όσα έγραψα. Νομίζετε ότι είστε κάτι, νομίζετε ότι κάνετε κάτι, ψοφάτε για αναγνώριση και ανάδειξη. Αν ήσασταν στ' αλήθεια άνθρωποι του πνεύματος, θα βρίζατε αυτούς που σας κολακεύουν και θα ανοίγατε πολύ καλά τ' αυτιά σε αυτούς που σας βρίζουν. Αλλά, μάλλον δεν είστε...

    (ΥΓ1: για τα περί "αδερφών", άστο καλύτερα, γιατί το να είσαι στην Καλών τεχνών και να εκφράζεσαι τόσο ...ρατσιστικά, δε λέει...
    ΥΓ2: γιατί "Ελληναράδες"; Έχεις πρόβλημα με όποιον αναφέρεται στην ελληνικότητα με οποιονδήποτε τρόπο; "Ελληναράδες" είναι αυτοί που πληρώνουν φόρους για να σπουδάζεις. Αλλά, συγγνώμη, ξεχάστηκα. Εσείς οι καλλιτέχνες είστε "πολίτες του κόσμου". Ε ρε γλέντια!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. η αντιδραση στην απλη αναφορα της λεξης ''ρατσισμος'' εδειξε ποιος ειναι και τι.Το ''ελληναρας'' γιατι σε πειραξε? εισαι? το ''ελληνας'' σκετο δεν σου φτανει οπως εμας τους υπολοιπους? εμεις οι ιδιοι,οι γονεις μας,αλλα και οι μεταναστες πληρωνουν φορους για να πανε τα παιδια σας σχολειο και ισως αυριο σε μια ''καλων τεχνων''δεν πληρωνεις μονο εσυ,εμεις πληρωνουμε πολυ παραπανω σε εσας τους φλωρινιωτες και το ξερεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτή την πατρίδα δεν την έφτιαξαν "οι μετανάστες", αλλά κάποιοι που μάτωσαν και έσπειραν τη γη της με τα κόκκαλά τους. Ανάμεσα σ' αυτούς πολλοί Φλωρινιώτες, που κρατάνε τούτο το μετερίζι για να έρχεσαι σήμερα να μας λες ότι σου χρωστάμε κιόλας, που θα πάρεις πτυχίο (και θα διεκδικείς και διορισμό στο δημόσιο). Το να βρίζεις έναν ολόκληρο λαό, δείχνει, αν μη τι άλλο, ότι δεν ωρίμασες αλλά λειτουργείς με γενικεύσεις. Για σένα όσοι δεν μετέχουν στους δήθεν αγώνες σου είναι του καναπέ, συμβιβασμένοι και άλλα τέτοια ανόητα και αφελή. Όσοι δε, ανησυχούν για την πατρίδα που κατακλύζεται από λαθρομετανάστες, στα πλαίσια ενός σχεδίου που εμφανέστατα εξυπηρετεί τη νέα τάξη και τα μεγάλα αφεντικά (αυτά που υποτίθεται ότι ...πολεμάς) είναι "ελληναράδες", "ρατσιστές" και άλλα τέτοια. Είσαι μακριά νυχτωμένος...
    Η νιότη δικαιολογεί την ορμή, τον εθνθουσιασμό, ακόμη και την ακρότητα (δε θέλω να σε αδικήσω) αλλά όχι τη βλακεία. Ελπίζω να μη σε αφορά το τελευταίο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. θα ξαναρωτησω ακομα μια φορα,γιατι σε ενοχλει το ''ελληναρας''?ελληνας δεν εισαι οπως ολοι μας?αυτη τη πατριδα που λες τη φτιαξαν και ελληνες μεταναστες στη γερμανια στην αμερικη καιαλλου,αλλα τη φτιαχνουν και καθε μερα και οι μεταναστες με τη φτηνη εργασια τους,για να το παιζουν μουρη με τα φραγκα τους διαφοροι ελληναραδες.εσυ βριζεις ολοκληρους λαους επειδη καποιοι απο αυτους ηρθαν να δουλεψουν εδω.Δεν ειπε κανεις οτι χρωστας,οπως δεν σου χρωσταει και κανεις τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ξεκαβαλίκεψε. Ούτε βρίζω ολόκληρους λαούς, ούτε εσύ είσαι ο ανθρωπιστής υπερασπιστής τους (εδώ δεν μπορείς να ανεχτείς και να καταλάβεις τους δικούς σου...).
    Το "ελληναράς" σαφώς το λες υποτιμητικά, γι' αυτό με ενοχλεί (τόσο δύσκολο ήταν να το καταλάβεις;). Φυσικά, δεν είσαι ο πρώτος. Το έμαθες από τους "δημοκράτες" ακριβοπληρωμένους δημοσιογράφους του ΔΟΛ και από τα άλλα μεγάλα κανάλια. Ψάξτο λίγο.

    Οι μετανάστες συνεισφέρουν στην πρόοδο μιας χώρας, στο βαθμό που καλύπτουν υπαρκτές ανάγκες και στα πλαίσια συγκεκριμένης πολιτικής πρόσκλησής τους στη χώρα, μέσα από διαδικασίες που ελέγχει ΠΑΝΤΟΤΕ αυτός που δέχεται και όχι αυτός που επιβάλλει την παρουσία του απρόσκλητος. Απλό, απλούστατο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. οι''δημοκρατες'' δημοσιογραφοι του ΔΟΛ λενε ακριβως τα ιδια πραγματα με σενα,γιαυτο και δεν εχεις παρει χαμπαρι ποιος ειναι ο αντιπαλος σου,παρα τα βαζεις με πεινασμενους μη σου φανε το ψωμι.Η μεταναστευση σαφως και συμφερει τους κυριαρχους γιατι οσο υπαρχουν λαθραιοι και παρανομοι εργαζομενοι το δικο σου μεροκαματο συνεχως θα πεφτει.Γιαυτο η λυση ειναι η νομιμοποιηση ολων με ισα δικαιωματα και υποχρεωσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΛΑΘΡΑΙΟΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ8 Ιουνίου 2011 στις 3:41 μ.μ.

    Ρε φόρους δεν πληρώνουν οι μετανάστες; Ε; Σου είναι δυσκολο να σκεφτείς λίγο; Οτι εδωσαν τρομερήώθηση στην Ελληνική κοινωνία; Οτι τους εκμεταλεύτηκαν κάποιοι Ελληναράδες σαν εσένα δινοντας τους ενα κομματι ψωμί; Και τώρα είναι οι ιδιοι που τους βρίζουν; Καποιος που σπουδάζει στην Καλών τεχνών και εργάζεται δεν πληρώνει φόρους;ΦΠΑ:Οι γονείς του δεν πληρώνουν;

    Νομίζεις πως με τους φόρους σου πληρώνεις τα πάντα ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΜΟΥ; Είσαι σίγουρα από αυτούς που λένε την φράση "εγώ σε πληρώνω σε κάθε δημόσιο υπάλληλο".

    Και αφού έθιξες και το θέμα της Φλώρινας να σου θυμίσω πως οι φοιτητές που σπουδάζουν από τους φόρους σου, έρχονατι και ενισχύουν την τοπική οικονομία. Και όχι μόνο οικονομικά, σε αυτή τη συντηριτική κοινωνία των φοβισμένων και άξεστων όπως εσύ προσφέρουν πράγματα που δεν μπορείς καν να αντιληφθείς.

    Πηγενε στο βίτσι τώρα να χαιρετήσεις και ασε τους αγανακτισμένους γιατί με μυαλά σαν τα δικά σου φτασαμε εδώ που φτάσαμε...

    Καληνύχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 3.40 Νομιμοποίηση όλων; Διακρίτως; Αστειότητες. Και γιατί να μην επιστρέψουν ΟΛΟΙ οι μετανάστες στην πατρίδα τους; Κοντά στους δικοπύς τους, τις οικογένειές τους, τους τάφους των προγόνων τους;

    3.41 Το ύφος και το ήθος σου δεν ταιριάζει με τις Καλές τέχνες που σπουδάζεις. Ένα ακόμη αστόπουλο, που νομίζει ότι βρίζοντας έγινε και ...επαναστάτης...
    Αν οι μετανάστες έδωσαν "τρομερή ώθηση στην οικονομία" ώστε να εξισώνεις την προσφορά τους με την προσφορά όσων έδωσαν τα πάντα για μείνει αυτή η χώρα λεύτερη για να μπορείς εσύ σήμερα να ξερνάς όπου σου γουστάρει, τότε είσαι ανέκδοτο...
    Αν νομίζεις ότι σου χρωστάμε χάρη για όσα προσφέρεις και που "δεν μπορώ καν να αντιληφθώ", ξεκαβαλίκεψε, θα καταντήσεις ψώνιο!!!
    Και κάτι ακόμη: καλύτερα "συντηρητική" αλλά "κοινωνία", παρά, κοπάδι δίποδων που περιφέρουν την βρωμιά και την αναίδειά τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. κοινωνία ενεργών πολιτών!! αυτό θέλουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΛΑΘΡΑΙΕ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ
    ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΗ ΝΤΑΒΑΤΖΗ ΠΟΥ ΣΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ. ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΡΟΜΕΡΗ ΩΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ; ΕΔΩΣΑΝ ΩΘΗΣΗ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΤΟΠΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟΚΡΑΤΩΝ ΠΟΥ ΚΡΥΜΕΝΟΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ ΓΚΡΕΜΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΟΥΝ ΟΤΙ ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ ΓΕΝΕΩΝ. ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΡΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΜΟΝΟ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ ΣΕ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ, ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ, ΑΝΘΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΕΜΠΟΡΙΟ....
    ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ ΔΕΝ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ...
    Η ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ. ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ.
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ; ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 120 ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 12000 ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ....ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΑΝΕΚΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αηδια!τιποτα παραπανω!τελικα σε αυτη τη πολη της αξιζει η καταντια της! ελληναραδες λερινιωτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Ο ''ΛΑΘΡΑΙΟΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ'' ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΑ. ΕΧΕΙ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΤΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ. ΤΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΟΜΩΣ (ΑΚΟΜΑ) ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΟΡΑΤΗΣ ''ΟΜΠΡΕΛΑΣ'' , Η ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΜΠΑΖΕΙ ΝΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. συμφωνω με τον προλαλησαντα,επισης ξερω αλλον εναν απο το μπαγκλαντες,που απο οτι εχω ακουσει απο κατι κυριες που τον χρησιμοποιουν ειναι πολυ καλος και το παιζει αντιρατσιστηςκαι εχει αλαξει και το επιθετο του απο μπαγκλαντεσιανο σε φλωρινιωτικο τον εχετε δει ολοι και αν προσεξετε το ''τουτο'' του θα τον καταλαβετε οτι δεν ειναι ελληνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. επισης εχω δει και κατι κινεζακια εκει στην αγορα,φτανει πια με αυτους τους κινεζους μας εχουν πνιξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. να πω επισης οτι ο δικος μου λαθρομεταναστης,αυτος που εχω σταμπαρει δηλαδη,δεν μπορει να κανει προπαγανδα, δεν ξερει ακομα ελληνικα αλλα πιστευω οτι θελει, αλλα εγω θα τον ξετρυπωσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ποιοι είστε εσείς ρε καλόπαιδα, από πού ήρθατε και είστε τόσο μπροστά; Από τη χαβούζα των μεγαλουπόλεων, όπου το να φτύνεις στους τάφους των προγόνων σου (αν ξέρεις πού είναι...) θεωρείται πρόοδος; Έτσι σας μεγάλωσαν τα σπίτια σας ή όταν γυρνούσατε στο σπίτι ο "γονέας 1" και ο "γονέας 2" (το "πατέρας-μητέρα" είναι ρατσιστικό, γιατί θίγει, όπως λένε οι επαγγελματίες αντιρατσιστές, τους πούστηδες) ήταν στις μπίζνες τους, και είχαν ξεχάσει ότι υπάρχετε;

    Ποιοι είσστε σεις ρε καμάρια, που ήρθατε να μας φωτίσετε και να μας σώσετε; Δεν ξέρετε τάχα ότι οι αυτόκλητοι σωτήρες είναι οι μεγαλύτεροι φασίστες;

    Ποια είναι επιτέλους η τόσο μεγάλη προσφορά σας στο κοινωνικό σύνολο, ώστε να δικαιούστε να βρίζετε ένα λαό που ούτε ξέρετε ούτε καταλάβατε;

    Ποια είναι η αρετή σας, τι αγαπάτε αληθινά, ποιοι σας αγαπούν αληθινά, για να μπορείτε να συμπεριφέρεστε σα να σας χρωστάει ολόκληρη η κοινωνία;

    (Κατά βάθος είστε θλιβεροί και μόνο να σας λυπάται μπορεί κανείς. Τουλάχιστον, τώρα που ήρθατε σε μια πραγματική κοινωνία, με πραγματικούς ανθρώπους, που έχουν ασφαλώς πολλά ελαττώματα, αλλά ξέρουν να τα μοιράζονται, κοιτάξτε να εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. συμφωνω με τον προλαλησαντα και προτεινω οταν ξεκαθαρισουμε με τους αλγερινομαροκινους χασαπηδες και τις αφρικανες πορνες να πιασουμε τους φοιτητες και να τους πεταξουμε στο σακουλεβα να τελειωνουμε με αυτους.Μετα να πιασουμε τους πουστηδες γιατι ετσι οπως πληθαινουν στο τελος θα γαμησουν κι εμας επισης πρεπει να ''τακτοποιησουμε΄'' και τους γυφτους γεμισε ο τοπος και απο αυτους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εδω που εχουμε φτασει ουτε για αγαπες ειναι να μιλαμε ουτε για τιποτα. Οσων αφορα τους ξενους θα σας πω την δικη μου εμπειρια. Η Φλωρινα ειναι ακομα ανεγγιχτη. Στο κεντρο της Αθηνας η κατασταση ειναι περα απο τραγικη. Χρειαζεται καποιες φορες λογω επαγγελματος να πηγαινω στην Ομονοια στα ξακουστα στενα Μενανδρου, Σωκρατους, Πειραιως και Γερανιου. Οχι απλα δεν ακους ελληνικα αλλα ουτε και βλεπεις Ελληνα. Βλεπεις ατομα να κυκλοφορουν σαν τα ζομπι, ναρκομανεις να παιρνουν την δοση τους μπροστα σε ολους σαν να μην συμβαινει τιποτα, να ξεραινονται στους δρομους, να βρωμα ο τοπος απο τις ακαθαρσιες που κανουν στα πεζοδρομια. Οποιος δεν με πιστευει, ευχαριστως να τον παω απο κει να δει. Ξερετε πως ειναι να πηγαινεις να κανεις την δουλεια σου και να μην ξερεις αν θα γυρισεις σπιτι σωος? Να περπατας και να κοιτας δεξια αριστερα μην σου την πεσει κανεις? Να σε κοιτανε οι ξενοι σαν αρπακτικα ετοιμα να κατασπαραξουν? Μην μιλατε για μεταναστες γτ δεν εχετε δει τιποτα. Η Ελλαδα δεν μπορει καλα καλα να θρεψει εμας, τα δικα της παιδια, και θελετε να θρεψει τους ξενους? Αφου ειναι μερικοι τοοοσο ανθρωπιστες ας ερθουν εδω να παρουν 4-5 απο αυτους και να τους εχουν στα σπιτια τους. Μονο λογια ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΛΑΘΡΑΙΟΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ9 Ιουνίου 2011 στις 10:39 π.μ.

    Καλά Ελληναρά μου, ξεκαθάρισε πρώτα μέσα σου τι ακριβώς είσαι για να μπορείς να έχεις ΜΙΑ άποψη. Λίγο Ελληναράς,λίγο αριστερός,λίγο εθνικιστάκος, ρίγο ρατσιστάκος. Κλασσικό δείγμα οπαδού λαικιστή του ΛΑΟΣ. Αυτό το συνονθύλευμα απόψεων μου θυμίζει Καρατζαφέρη. Βέβαια είσαι απομίμηση και μάλιστα πολύ φθηνή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΛΑΘΡΑΙΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ εκτός από εμπαθής είσαι και μακριά νυχτωμένος... Γενικεύσεις, αφορισμοί, καταγγελτικό ύφος και βαρύγδουποι χαρακτηρισμοί, ό,τι πρέπει για ασφαλίτης και ρουφιάνος της νέας τάξης. Θα πας μπροστά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμε 10.27,
    αν από μικρό σου έλεγαν όλοι πόσο έξυπνος είσαι, λοιπόν είναι καιρός να μάθεις ότι δεν είσαι.
    Ή είσαι θύμα λοιπόν, ή είσαι χαφιές της νέας τάξης που διαστρεβλώνει συστηματικά όσα λένε οι άλλοι. Ξαναπροσπάθησε, καθένας δικαιούται μια ευκαιρία ακόμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. συμφωνω με τον προπρολαλησαντα,εγω εχω παρει σπιτι μου δυο φιλιπινεζες και δυο φορες τη βδομαδα μια ρωσιδα για να ξεγκαβλωνει η καημενη ας δειξουν και οι αντιρατσιστες του κωλου τι εχουν κανει για αυτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πιτσιρίκο, η ανωνυμία έχει και τα καλά της. Συνέχισε να κάνεις την ψυχοθεραπεία σου βγάζοντας τον οχετό σου στο σεργιάνι... Φυσικά, δε θα σου πάμε κόντρα, μην επδιεινωθεί η κατάστασή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Φίλε των 10.37
    αυτά που βλέπεις εσύ, τα βλέπει ο οποιοσδήποτε περάσει έστω και μια ώρα από την Αθήνα. Το περίεργο είναι πόσο φανατικοί, πόσο πωρωμένοι, πόσο ηλίθιοι είναι κάτι τύποι που παριστάνουν τους "αντιρατσιστές" και οι οποίοι κλείνουν πεισματικά τα μάτια τους μπροστά σε ένα τέτοιο πρόβλημα. Φυσικά, όπως κι εσύ επισημαίνεις, είναι και υποκριτές, αφού κανείς δεν περιθάλπει τους μετανάστες με προσωπικές θυσίες, ούτε και τους παίρνει σπίτι του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. συμφωνω με τον προλαλησαντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Φιλε 11:15 στα λογια ολοι καλοι ειμαστε. Βαζω και εμενα μεσα. Περαν ομως του μεταναστευτικου δεν λεει κανεις μας να συνειδητοποιησει οτι μας κυβερνουν προδοτες. Μπορει να ακουγομαι γραφικη αλλα απο τοτε που γεννηθηκα θυμαμαι τσακωμους παντου (κυριως μεταξυ πασοκικων - νδιτες). Στη βουλη, στους δρομους. Ολοι κοιτουσαν τα στραβα των αλλων χωρις να κοιτανε τα δικα τους πρωτα. Ειμαι 22 και ακομα τους βλεπω να τσακωνονται. Ο κομπος εφτασε στο χτενι και αυτοι ακομα τσακωνονται. Μετα γτ αναρωτιουνται οτι δεν παμε μπροστα? Πως θα παμε μπροστα αν ο καθενας κοιταει την παρτη του και τρεχει σαν σκυλακι πισω απο τους 300 προδοτες? Για ονομα του Θεου, συνελθετε. Οταν βλεπω πολιτες της πολης που με μεγαλωσε, να βριζονται ετσι πραγματικα ντρεπομαι. Ντρεπομαι να μιλησω για την Φλωρινα, ντρεπομαι να φερω τους φιλους μου στην πολη μου.. Ευχαριστω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Φίλε Α.Σ.
    είναι όπως τα λες. Αυτό που με φοβίζει περισσότερο είναι ότι η απαξίωση του πολιτικού συστήματος συλλήβδην, μπορεί να οδηγήσει βέβαια σε ριζική ανατροπή προς το καλύτερο (εάν η λαϊκή οργή δε μείνει στα επίπεδα συναισθηματικής εκτόνωσης αλλά γίνει συνεπής πολιτική πράξη) αλλά και σε καταστροφή (εάν επικρατήσουν αυτοί που καπελώνουν τα λαϊκά κινήματα για δικό τους όφελος ή εάν ο λαός στην απελπισία του εμπιστευθεί αυτόκλητους "σωτήρες").

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΠΟΣΟ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΜΕ 80% ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΟΣΕΣ ΦΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΠΩΣ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ.

    ΟΠΟΙΟΣ ΨΗΦΙΣΕ Η ΨΗΦΙΖΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΣΧΟΛΙΑ ΕΔΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.

    ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΡΕ.

    ΑΚΟΥΤΕ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ; ΟΥΣΤ ΡΕ. ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δυστυχως θα πρεπει να πεσει πολυ πεινα για να καταλαβουν μερικοι ποιους ψηφιζαν χρονια τωρα. Αλλα και οταν θα πεινασουν, αυτοι θα ειναι οι πρωτοι που θα τους γυρισουν την πλατη. Και μετα θα συνειδητοποιησουν και θα πουν στερνη μου γνωση να σ'ειχα πρωτη. Το κακο της υποθεσης βεβαια ειναι οτι, ολα αυτα θα τα υποστει η νεα γενια. Ηδη δηλαδη γινεται αυτο. Οχι τιποτε αλλο, αλλά παιδια στην ηλικια μου και μικροτερα δεν φταινε σε κατι.. Κριμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Φασιστάκια φλωρινάκια κρίμα και είναι ωραία η πόλη μας. Κρίμα να δίνουμε τέτοια εικόνα ως Φλωρινιώτες. Είστε όλοι τόσο έξυπνοι και τόσο ικανοι ε;Αυτό φαίνεται από την κατάντια της πόλης. Με 45% ΝΔ και 40% Λιάνη. Σας ενόχλησε μια ταμπελίτσα τόση δα που έγραφε ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ; Μα γιτί αραγε; Γιατί ειστε φασιστες του κερατα. Γιατί από τις 30 λέξεις αυτή σας ενόχλησε. Αχρηστα υλικά αυτό είστε.

    Αναφέρομαι στους φασίστες και μόνο που βέβαια δεν ειναι κ λίγοι. Οι υπόλοιποι μην εκνευρίζεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ο πιο βολικός τρόπος για να εξουδετερώσεις κάποιον είναι να τον κατηγοριοποιείς με βάση τα δικά σου προκατασκευασμένα σχήματα. Έτσι πείθεις και τους όμοιούς σου και βγαίνεις από την υποχρέωση να απαντήσεις. Θρηνείτε για το πόσο "συντηρητικοί", πόσο "φασίστες" είναι οι Φλωρινιώτες, με τρόπο που παραπέμπει σε συνωμοσιολογίες τύπου λιακόπουλου. Σε λίγο θα μας πείτε ότι φταίνει τα νεφελίμ που μαζεύτηκαν πολλά στη Φλώρινα.

    Φυσικά, ούτε λόγος για αυτοκριτική και για τη δική σας κατάντια. Εσείς είστε αυτομάτως αγωνιστές, προοδευτικοί, δημοκράτες, επειδή ...το λέτε εσείς!!!

    Γιατί είναι δηλ. φασίστας κάποιος που θεωρεί ότι η Ελλάδα δε χωρά τόσους λαθρομετανάστες; Ποιοι είναι αυτοί που έχουν αναλάβει συστηματικά, με εργολαβική συνέπεια, την δημιουργία κλίματος που δε θα επιτρέπει στον Έλληνα να λέει την άποψή του;

    Ο μόνος ρατσισμός σήμερα είναι σε βάρος του Έλληνα, που εξοντώνεται στην ίδια του τη χώρα από τα καθάρματα της νέας τάξης, που δεν μπορεί να απαιτήσει το αυτονόητο: να κάνει κουμάντο στην πατρίδα του.

    Μεγαλύτεροι φασίστες από τους "αντιφασίστες" δεν υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Βρε 1:27 μην αντιδράς αμέσως και καρφώνεσαι.

    ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΕΙΠΑ.

    ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΕΣΤΕ ΡΕ ΣΕΙΣ.

    ΘΕΛΕΙ Η Π..ΝΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Το θέμα είναι ότι διατηρείς για τον εαυτό σου το δικαίωμα να ορίζεις τι είναι φασισμός και τι όχι.

    Με ποια κριτήρια θεωρείς ότι κάποιοι είναι "φασίστες";
    Με ποια κριτήρια εσύ ΄αυτοπροσδιορίζεσαι ως "αντιφασίστας"; Επειδή το λες εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. "Ο φασισμός είναι ριζοσπαστικἠ και αυταρχική πολιτική ιδεολογία και μαζικό κίνημα που έχει ως στόχο να θέσει το έθνος, το οποίο ορίζει βάσει αποκλειστικών βιολογικών, πολιτισμικών ή/και ιστορικών συνθηκών, υπεράνω κάθε άλλης αξίας και να δημιουργήσει μια κινητοποιημένη εθνική κοινότητα." wikipedia

    Γκεγκε;

    Αυτοί που λένε για πολιτισμό των αρχαίων Ελλήνων και τον οικειοποιούνται σήμερα σαν γνησιοι απόγονοι είναι φασίστες.

    Αυτοί που πιστεύουν πως βάση γονιδίων είναι ανώτεροι από κάποιους άλλους λαούς ειναι φασίστες.

    Αυτοί που αναφέρουν κάποιους συνανθρώπους ως ...λαθραίους είναι φασίστες.

    Αυτοί που δεν σέβονται τα δικαιώματα ανθρώπων επειδή έτυχε και βρέθηκαν σε ξένη χώρα είναι φασίστες.

    Αυτοί που ερεθίζονται από την λέξη ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ εν έτει 2011 είανι φασίστες.

    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟ... ΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΜΑΖΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ως προς τον ορισμό, άστο καλύτερα, δεν τό 'χεις. Και μόνο η πηγή που επικαλείσαι, δείχνει σοβαρότητα ...μηδέν.

    Το να τιμά ένας Έλληνας την καταγωγή του και να αναφέρεται στους προγόνους του, είναι απολύτως φυσιολογικό. Μήπως πρέπει να απαγορεύσουμε και τον όρο "Έλληνας", "αρχαία Ελλάδα" για να ικανοποιηθούν συμπλεγματικοί σαν κι εσένα;

    "βάσει γονιδίων": δεν ξέρω πολλούς που το πιστεύουν, δεν το πιστεύω, δεν με αφορά.

    Λαθραίοι είναι όσοι ήρθαν κρυφά, χωρίς να ρωτήσουν κανέναν. Αυτό είναι πραγματικότητα, και δεν αλλάζει. Στραβομάρα έχεις;

    "Δικαιώματα όσων έτυχε και βρέθηκαν σε ξένη χώρα...". Και γιατί να μην απολαμβάνουν τα δικαιώματά τους στον τόπο τους, δίπλα στην οικογένεια και τους φίλους τους;

    Ύστερα, το "έτυχε" είναι άκρως επικίνδυνο (μάλλον μαθητευόμενος είσαι, κανένας σοβαρός αντιφα δε θα έγραφε τέτοια παπαριά). Προφανώς δεν "έτυχε", ΣΤΟΚΕ, αλλά κάποιες συνθήκες τους ανάγκασαν να φύγουν. Γιατί λοιπόν, δεν πολεμάς να τις αλλάξεις; Γιατί δεν μαζεύετε τους Πακιστανούς να πάτε να κάνετε μία δυναμική κινητοποίηση έξω από την πακιστανική πρεσβεία; Γιατί δεν κινητοποιείσαι ΕΣΥ ΜΑΓΚΑ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΡΑΠΕ, προς αυτή την κατεύθυνση;

    Εσύ βέβαια, τη βρήκες τη λύση: ας έρθουν όλοι στην Ελλάδα. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; Και το μόνο που κάνεις είναι να βρίζεις τους Έλληνες που διαμαρτύρονται επειδή δε δέχονται μέσα σε 10 χρόνια να γίνουν μειονότητα στον τόπο τους, ή επειδή υποφέρουν καθημερινά από τη συμπεριφορά των λαθρο;

    Ο φασιμός είναι τόσο πιο επικίνδυνος όσο μεγαλύτερη η βλακεία του φορέα. Πρωταθλητές σ' αυτό το ευγενές σπορ όσοι αυτοπροσδιορίζονται ως "αντιφασίστες".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. συμφωνω με τον προπρολαλησαντα τον τρεις και εφτα,και συμπληρωνω οτι οι μεγαλυτεροι αντιφασιστες ειναι οι φασιστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. "Αυτοί που αναφέρουν κάποιους συνανθρώπους ως ...λαθραίους είναι φασίστες."

    Ωραιος εισαι εσυ. Τοτε τι να τα κανουμε τα συνορα? Ας γινει ο πλανητης μια χωρα, να μην υπαρχει εθνικη ταυτοτητα, να μιλαμε την ιδια γλωσσα κτλ κτλ.

    Antifa, να στο πω και αλλιως επειδη εχει κολλησει καπου το μυαλο σου. ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ να κλειδαμπαρωνομαι σπιτι μετα την δυση επειδη το κεντρο εχει γεμισει απο αυτους. ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ καθε φορα που θα πρεπει να παω στις γκετοπεριοχες να αφηνω ολα μου τα αντικειμενα στο γραφειο μου για να μην προκαλεσω να με ληστεψουν. ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ να περπαταω και καθε δυο δευτερα να κοιταω πισω μου μηπως με ακολουθει καποιος. ΔΕΝ ζουμε σε κανεναν ουτοπικο κοσμο. Αυτοι κουβαλανε αρρωστιες, ειναι απολιτιστοι, δεν εχουν μορφωση, παιδεια και ζουν σαν τα αγριμια. Εχουν μονο το ενστικτο της επιβιωσης. Αν εισαι τοσο μαγκας σε προκαλω να πας βραδυ στην Γερανιου και την Μενανδρου. Αντε γιατι οσοι ειναι εξω απο τον χορο πολλα τραγουδια λενε. Βγαινει ο καθενας ασχετος και το παιζει ιδεολογος. Τους βλεπουμε και αυτους τι τζιμανια ειναι. Σε καθε πορεια πεταγονται απο το πουθενα και καταστρεφουν τις περιουσιες ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΣΧΗΣΕ ΝΑ ΤΙΣ ΦΤΙΑΞΕΙ. Η πολυ δημοκρατια μας εφαγε ρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ποιον να ρωτησουνν ωρε κλεφτοπουλο? αυτους που ρωτησες κι εσυ οταν στελνεις τα ηρωικα στρατα σου στο αφγανισταν, στη σομαλια, στη λυβιη και τους γαμας τη ζωη κανοντας την καμαριερα στα αμερικανακια που παιζουν πολεμο? αυτοι που φωναζουν εναντια στο ρατσισμο ελληναρα μου εχουν λιωσει τις σολες τους φωναζοντας κατα των πολεμων,που προκαλουν τη μεταναστευση,παρεα με τους μεταναστες τη στιγμη που εσυ τους κυνηγας και τους χτυπας με την ελληνικη σου σημαια.
    κακομαθημενα παιδακια ειστε ρε που βρηκατε αλοθι στο ρατσισμο και τον εθνικισμο για να καλυψετε την ταξικη σας ηττα..φοβισμενα ανθρωπακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. επισης ειδα στην πρεσπων εναν αλβανο που με κοιταξε στραβα!αισχος!δεν μπορουμε να κυκλοφορησουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. καταγγελω τους ψευτοελληνες του φραπε και πληκτρολογιου,που ησασταν ρε ψευτοεθνικιστες οταν εμεις καθαριζαμε το κεντρο με αιμα και τιμη απο τους βρομιαρηδες μαυριδερους? καθεστε στο πι σι σας και το παιζετε ελληνες,αν ειστε ελληνες ρε να βγειτε και να καθαρισετε την ελλαδα απο τους μαυριδερους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Προς 4:39 εισαι σοβαρος? Κοροιδευεις μια κατασταση την οποια δεν ζεις? Εχεις τα κοτσια να ερθεις εδω να μεινεις? Αλλα βεβαια, εκ του ασφαλους ολοι ξερουν και κανουν τους εξυπνους. Και μετα θελετε και προοδο. Αν θες να λεγεσαι λογικο ον, σκεψου πρωτα πριν ξεστομισεις την κοτσανα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλα ρε είστε τόσο καραγκιόζηδες; Ολοι εδω μέσα είστε φλωρινιώτες που ζουν στην Αθήνα; Η μήπως δεν μπορείτε να κυκλοφορήσετε στην Φλώρινα εξ αιτίας των μεταναστών; Εγώ θα πάρω στο σπίτι μου 3 και θα τους βοηθήσω να επιβιώσουν εντάξει; Μετα θα έχω δικαίωμα να μιλώ; Σε λίγω φασιστάκια θα μας κόψετε και το ιντερνετ.

    ΡΕ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΚΑΙΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΕΞΩ;

    ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΣΕΤΕ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΣΑΣ ΑΠΟΨΕΙΣ;

    ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΕΣ;

    ΚΑΤΣΕ ΣΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΜΙΛΑΣ ΦΑΣΙΣΤΑ ΓΚΕΓΚΕ;
    ΒΟΥΒΑ ΡΕΕΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ναι ρε μαγκα αντιφα. Στην Αθηνα μενω προσωπικα. ΑΝ διαβασες παραπανω εξυπνακια, ειπα πως η Φλωρινα ειναι ακομα ανεγγιχτη απο αυτο το φαινομενο. ΕΣΥ απο την αλλη, ΟΤΑΝ τους παρεις σπιτι σου ελα πες μου τι γινεται και αν θα εισαι οκ. Μεχρι να τους παρεις μην μιλας. Και σε ΞΑΝΑ-ΠΡΟΚΑΛΩ (αλλα κανεις την παπια προφανως) ΕΛΑ ΕΔΩ και περπατησε βραδυ στο γκετο. Εχεις τα κοτσια? Οχι. Οποτε μοκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Και επειδή εισαι εντελώς ασχετος με το θέμα θα σου πω πως όλοι οι λαθραίοι αυτοί ανθρωποι δεν θέλουν να μεινουν στην ωραια χωρα σου φασιστα, θελουν να πανε αλλου αλλά δεν τους δεχονται. Μένουν ομως εδω επειδη αν φτάσουν στην Ιταλια τους επιστρεφουν πισω. Απο παντου επιστρεφουν πισω επειδη η Ελλαδα ειναι η χώρα εισόδου τους. Το ζήτημα είναι ευρωπαικό. Αντι να τους βρίζεις και να τους καταριέσαι πήγενε και κανε μια πορεία μια εκκδήλωση μια δράση. Φωναξε στην κυβερνηση που προσκυνας και ψηφίζεις να θέσει το θέμα ευρωπαικά. Οχι μονο να βγάζεις το κομπλεξ σου σε αυτούς και στα αφεντικά σου μουγκα. Ανθρωπάκι που έχεις φωνη μονο μεσα απο το pc. Εξω μουγκα, δεν διεκδικείς κάτι αλλά ψάχνεις το φταίξιμο της άθλιας ζωής σου αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Antifa. Πρωτον ειμαι 22 και εχω ψηφισει μια φορα και εριξα ακυρο γιατι ολοι τους ειναι γεια σου. Δευτερον ξερω πολυ καλα που θελουν να πανε και προς πληροφορηση σου εχω συμμετασχει και σε συνεδριο στη Πατρα περι μεταναστευσης οπου ειχε μιλησει και ο προεδρος των Αφγανων εν ονοματι Αμαν. Τριτον ΔΕΙΞΕ μου που εβρισα. Δεν εβρισα κανεναν τους. Ειπα την ωμη αληθεια. Κουβαλανε αρρωστιες, δεν εχουν παιδεια, μορφωση και εχουν μονο το ενστικτο της επιβιωσης. Τεταρτον δειξε μου επισης ποιο ειναι το κομπλεξ μου. Το οτι δεν θελω να με ληστεψουν και να με βιασουν? Το οτι φοβαμαι καθε φορα που με στελνουν απο την δουλεια μου στη Ομονοια? Και επισης οχι μονο ΒΓΗΚΑ αλλα και ΦΩΝΑΞΑ και διαμαρτυρηθηκα στο Συνταγμα. Οχι μονο μια φορα. Το αν η ζωη μου ειναι αθλια αστο. Κοιτα την δικη σου και ασε με εμενα να ζησω οπως μου εμαθαν. Αξιοπρεπως. Αλλα λυσε μου μια απορια. ΓΙΑΤΙ ΣΥΧΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΓΚΕΤΟ?Μηπως... φοβασαι τα ατομα που ΘΑ βαλεις στο σπιτι σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Μαθε να διεκδικείς και όχι να καταριέσαι. Την επόμενη φορά βγάλε την Ελληνική σου σημαία και φερτην στην πλατεία. Και βγάλε φωνή, τα πιστεύω σου ρε φίλε. Να δούμε τι θα πεις. Αυτά τα πολιτισμένα που λες εδώ. Τι φοβάσαι ρε; Σοβαρέ μου φασίστα θα θελα να ξερα τι ψήφιζες τόσο καιρό εκεί στην τρύπα σου χωμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΑΣ τόση ώρα γραφω και απαντώ σε άλλον. Το κόμπλεξ σου είναι τόσο που μυγιάστιικες αμέσως. Περαστικά σου αγόρι μου και προσοχή στις αρρώστειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. εγω που εχω παρει στο σπιτι μου δυο ρωσιδες και μια αφρικανα μπορω να μιλαω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. "Απο παντου επιστρεφουν πισω επειδη η Ελλαδα ειναι η χώρα εισόδου τους". Πόσο καλά έχεις αφομοιώσει την ευρωπαϊκή προπαγάνδα και τη γλώσσα της γραφειοκρατίας των βρυξελλών. Γιατί δηλαδή να επιστρέφουν από παντού και να μη μένουν εκεί; Γιατί το θεωρείς ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι μόνο στην Ελλάδα, που είναι "χώρα εισόδου" μπορούν να μείνουν;
    Και θέλεις με τόσο ρηχή προσέγγιση να σε πάρουμε στα σοβαρά; Κοίτα, αντί να εκτίθεσαι πετώντας τούβλα, βγάλε κανένα ωραίο μπλουζάκι με καμιά εντυπωσιακή στάμπα "ΑΝΤΙΦΑ", κάνε καμιά τσάρκα στον πεζόδρομο να σε καμαρώσουμε, ίσως και σε καμιά παραλία το καλοκαίρι και, πού ξέρεις, ίσως προαχθείς κάποτε και σε κουκουλοφόρο των Εξαρχείων. Μη μείνεις με το κόμπλεξ του επαρχιώτη από τη ...ρατσιστική Φλώρινα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. καταγγελω αυτους που λενε οτι στη φλωρινα δεν εχουμε προβλημμα,ξερετε τι γινετε εδω? ελληνικα δεν ακους πια οπως παλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. "Απαντάς";
    Αφορισμούς ρίχνεις και δογματίζεις ανόητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Μαλλον δεν διαβαζεις αυτα που λεω η κανεις πως δεν τα βλεπεις. 1ον φωναξα ειπα και διαμαρτυρηθηκα. 2ον δεν εχω κανενα προβλημα αυτα που λεω να τα πω οπουδηποτε σε οποιονδηποτε. 3ον δεν φοβαμαι κανεναν. Το μονο που φοβαμαι ειναι για την σωματικη μου ακεραιοτητα, κατι που δεν θα νιωσεις ποτε γιατι εσυ εισαι ασφαλεις... ακομα. 4ον. για ποια τρυπα μιλας? Το τι ψηφισα στο ειπα. Ακυρο. Και ειλικρινα δεν μου καιγεται καρφι αν με πιστευεις η οχι. Τελος, ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ ΓΙΑ 4Η ΦΟΡΑ. ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΓΚΕΤΟ? η μηπως και αυτο κανεις πως δεν το βλεπεις? Οταν αποφασισεις να βγεις απο το κοτετσι σου, ωσαν κοτα που εισαι, ελα να παμε μαζι εκει. Και ΟΤΑΝ βρεις ΑΛΗΘΙΝΑ επιχειρηματα για να αντικρουσεις αυτα που λεω, θα σε ακουσω ευχαριστως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ναι να το κανει αυτο με το μπλουζακι..ο τελευταιος που το εκανε καλοπερασε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Antifa, οταν απεθυνεσαι σε καποιον να γραφεις σε ποιον. Δεν μυριζει κανεις τα νυχια του για να δει σε ποιον μιλας. Και η αντιδραση μου φυσιολογικοτατη ειναι οταν ακους κοτσανες απο ασχετους που δεν ζουν την κατασταση. Οταν αποφασισεις να τιμησεις τα παντελονια σου σοβαρα με αντρικια λογια και οχι βρισιδι, τα ξαναλεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. εγω παντως φοβαμαι να κατεβω στην αθηνα,την τελευταια φορα που πηγα με πηραν στο κυνηγι κατι τυποι με ξυρισμενα κεφαλια και γαλανολευκες στο χερι,γιατι με ειδαν λιγο μαυρο και τα φλωρινιωτικα μου δεν τους αρεσαν λεει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. με εμενα που φοραω μινι θα μιλησεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. μονο τα παντελονια εχουν τιμη..τι κριμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Επιστρέφουν εδώ γιατί οι συνέλληνες σου δεν αντιδρούν στην κυβέρνηση αλλά προτιμούν να ξεσπούν την οργή, το μισος και το κομπλεξ σε αυτούς. Επιστρέφουν εδώ γιατί η κυβέρνηση που ψηφίζετε 30 χρόνια είναι ανίκανη να κάνει το ότιδήποτε γιατί διποδα σαν εσενα δεν έχουν μαθει να σκέφτονται και να βλέπουν που ειναι το πραγματικο πρόβλημα. Επιστρέφουν εδώ γιατί εδώ ήρθε και ΤΟ μνημόνιο εδώ ήρθε και ο γερμανός να πάρει το σπίτι σου αλλά εκεί τουμπεκί. Βλακα σου πετάνε το τυράκι με τους μετανάστες και εσύ εκεί, βλέπεις φαντάσματα. Πουλάνε την χώρα σου για 10 δραχμες αλλά εσύ εκεί μεταναστες βλέπεις παντού. Κατάλαβες γιατί;Αλλά τι λέω.Είμαι ασόβαρος αντιφα, ριχνω τούβλα, έχω ρηχή προσέγγιση και εσυ κάθεσαι τόση ώρα και μου απαντάς; Ε νομίζω πως ξεπρνας τα όρια της βλακείας. Επειδη όμως το να μιλάς με έναν φασίστα ισοδυναμεί με μαχη με την ματαιότητα, σταματώ εδώ ελπίζω να μην αναφέρεις άλλο τα ανυπαρκτα και πάντα ιδια επιχειρήματα των ομοίων σου. Αλλάξτε καραμέλα ρεεε . Φτάνει με τα κόκκαλα ασχοληθείτε με κάτι άλλο. Κάτσε στο καβούκι σου και σκάσε και αν θέλεις καλύτερη πατρίδα (χοχο πατρίδα) να βγεις και εσύ στον δρόμο να την διεκδικήσεις. Και τώρα χωριατούλη μου θα σε ερεθίσω θα γράψω την λέξη που απαγορεύται να λέμε εμείς οι συνέλληνες ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. "Επιστρέφουν εδώ γιατί οι συνέλληνες σου δεν αντιδρούν στην κυβέρνηση αλλά προτιμούν να ξεσπούν την οργή, το μισος και το κομπλεξ σε αυτούς". Είσαι εντελώς βλάκας. Αν "αντιδρούσαμε" λοιπόν στην κυβέρνηση, όπως αντιδράς εσύ και το κοπάδι σου, δε θα επέστρεφαν, άρα ...είσαι κι εσύ δικός μας!!! Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψες. Θέλεις σεμινάρια, στο ξαναείπα, το copy-paste είναι καλό μόνο όταν καταλαβαίνουμε τι διαβάζουμε.
    Συνεχίζεις βέβαια, να θεωρείς πως όσοι αντιδρούν υποκρίνονται ότι ενοχλούνται και είναι άνθρωποι μίσους και κομπλεξικοί. Μάλλον τον εαυτό σου περιγράφεις.
    Το "χοχο πατρίδα" πάλι σε εκθέτει. Αφού δεν καίγεσαι για "πατρίδες" και τέτοια, γιατί γράφεις "πουλάνε τη χώρα σου"; Αφού δεν υπάρχουν πατρίδες, τι σε νοιάζει αν την πουλήσουν; Δική σου είναι;
    Ληγμένα παίρνεις και όλο αυτογκόλ είσαι;

    (Γράφε ό,τι θες, δε θα μπορούσα να θιγώ, παρά μόνο από θέσεις σοβαρών ανθρώπων και όχι διπόδων...
    Και αν σου απαντάω ίσως είναι επειδή ...σπάω πλάκα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Λοιπόν ειλικρινα τελευταία φορά. Η βλακεία σου ειναι ανικητη. ΤΟ ΕΙΠΑ ΑΥΤΟ ΣΑΝ ΛΥΣΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ Ε Σ Υ ΒΛΑΚΑ και οι όμοιοί. Εγω δεν αντιδρω γιατι προφανως δεν με ενοχλούν οι μετανάστες.Ποσες φορες πρέπει να εξηγώ ρε γαμώτο; Ποσο θέλεις να διαστρευλώνεις αυτά που διαβάζεις;Τι iq έχεις 5;
    Αλλο πατρίδα και αλλο ο γεωγραφικός τόπος που μένεις. Είναι λίγο ιδεολογικό το ζήτημα για τα κοκκαλάκια των προγονων σου αναφέρομαι.Εσείς οι πατριώται τα ξέρετε αυτά. Εμένα με αφορά να ζήσω με αξιοπρέπεια σε μια κοινωνία που δεν θα υπάρχουν σκατοκέφαλοι σαν εσενα και ας ειναι μαυροι μπλε πράσινοι... Γκεγκε φασιστάκο;
    Ας μου δώσει δύναμη ο Θεούλης που πιστεύεις ΕΣΥ ορθόδοξο δίποδο να μην μπω ξανα στον κόπο να σου απαντήσω. Αντε γράψε κάτι τώρα και για την αντίφαση που έγραψα με την θρησκεία. ΟΠΛΑ ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Φασίστας είσαι και ...φαίνεσαι.
    "Άλλο πατρίδα και άλλο ο γεωγραφικός τόπος που μένεις". Σχεδόν θα συμφωνούσα, αλλά δεν κατάλαβες (και πάλι...) ότι οι μετανάστες δεν απειλούν το γεωγραφικό χώρο με συρρίκνωση... Ναι, Πατρίδα είναι περισσότερο τρόπος, παρά τόπος. Χάρη σ' αυτό τον τρόπο, τον δικό μας τρόπο, μπορείς να μιλάς με τόση αναίδεια. Δε θα μιλούσες έτσι, ΣΙΓΟΥΡΑ, αν ήσουν γεννημένος στο Πακιστάν, αλλά ούτε αυτό μπορείς να εκτιμήσεις. Για σένα λοιπόν, είναι όλα το ίδιο. Περαστικά σου...

    Δε μου είπες, όμως, θεωρείς αδικαιολόγητες τις διαμαρτυρίες τόσων πολιτών (κυρίως των μεγάλων αστικών κέντρων) για την υποβάθμιση της ζωής τους, για την ανασφάλεια και τη βία που εισπράττουν καθημερινά από τους μετανάστες; Μήπως τους τσίμπησε μύγα και γίναν όλοι τους ξαφνικά χρυσαυγίτες; Δε βλέπεις ότι υπάρχει πρόβλημα;

    Ως προς την κραυγή με την οποία κλείνεις (κακομοίρη μου, ζεις στον κόσμο σου) δεν με εξέφραζε ποτέ. Εσείς οι ΑΝΤΙΦΑ είστε πιο κοντά σε στρατιωτικοποιημένα, μαζοποιημένα, φασιστικά μοντέλα οργάνωσης και δράσης.

    Κλείνοντας: τα κοκκαλάκια των προγόνων μου να μην τα παίρνεις στο στόμα σου. Άστους ήσυχους εκεί που είναι. Ούτως ή άλλως, τους χρωστάμε ακόμα. "Τούτο το χώμα είναι δικό τους και δικό μας...".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. οχι μικρουλη μου φασιστακο, χαρη στο δικο μας τροπο μπορεις εσυ και μιλας,για τον τροπο που κερδισαν γενιες αγωνιστων με κοστος φυλακες και εξοριες,οταν εσυ κουνουσες και κουνας ακομα τα αμερικανικα σημαιακια, τρομαρα σου μου το παιζεις και πατριωτης, ταγματασφαλιτες και γερμανοτσολιαδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Μπα, μπα, μπα. "Γενιές αγωνιστών", τους οποίους προφανώς τιμάς. Μου μιλάς κι εσύ λοιπόν για "κοκκαλάκια". Κοίτα που τελικά, ξανάρχεσαι στα λόγια μου. πάντως, οι θέσεις σου δε μου μοιάζουν για θέσεις ανθρώπου που τιμά τους αγώνες των προγόνων του. Εσύ πήρες μπυολντόζα και γκρεμίζεις τα πάντα...

    Όσο για τους μπαμπούλες που ξεθάβεις, εξακολουθείς, βολεμένο πρόβατο, να κρατάς κλειστά τα μάτια σου: δε με αφορούν ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ. Τίποτε νεότερο;

    Μέ κάτι τέτοια πείθεις τον εαυτό σου ή τα άλλα μέλη του κοπαδιού σου; Φαντασιώνεσαι ταγματασφαλίτες και γερμανοτσολιάδες χωρίς να σου περνάει από το μυαλό ότι μπορεί να είσαι πολύ κοντά τους. Όταν βρίζεις έναν ολόκληρο λαό και απαιτείς να κλείσει το στόμα του και να κλειστεί από το σπίτι του για το φόβο των λαθροισλαμιστών, τότε ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΣ (δε μου είπες ακόμη, βολεμένε μπούλη, τι να κάνει ο Αθηναίος που φοβάται να βγει στη γειτονιά του ή η Αθηναία που οι ανακοινώσεις της αστυνομίας της συνιστούν -επισήμως!- να μένει στο σπίτι για να μην κινδυνεύει)

    Σε βολεύει όσοι διαφωνούν με τα δόγματά σου να είναι όπως τους περιγράφεις, απόλυτα κακοί, για να δικαιώνονται οι ακραίες, γενικευμένες θέσεις σου. Έλα όμως, που δεν είναι έτσι. Οι απόλυτα κακοί είναι στα αμερικάνικα έργα και οι σούπερ ήρωες το ίδιο. Φυσικά, αν κάνεις κάποια βήματα να καταλάβεις αυτούς που βρίζεις, θα καταρρεύσει το οικοδόμημά σου και θα χρειαστεί να ψάξεις άλλο κοπάδι για να σε φιλοξενήσει, αλλά τι να κάνουμε στη ζωή τίποτε δεν είναι εύκολο. Βγες από τον εύκολο δρόμο: βγες από την καρακοσμάρα που έχεις εγκλωβιστεί, μην παίζεις πολλά ηλεκτρονικά, κόψε τις αμερικάνικα ταινίες, αρχίνα και λίγη ψυχοθεραπεία. Θα ξεβολευτείς στην αρχή, αλλά αξίζει τον κόπο).

    ΒΟΛΕΜΕΝΕ, μη μιλάς για αγώνες και αγωνιστές. Οι αγωνιστές θυσιάζονται για το λαό τους, ακόμη κι όταν αυτός δεν τους καταλαβαίνει, δεν καίνε και ρημάζουν για να αισθανθούν οι ίδιοι καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. το ποιος ειναι βολεμενος το ξερουμε και φενεται απο το χρονο που διαθετεις για τα σεντονια σου στο ιντερνετ,ριξε μια ματια που ειναι αυτη τη στιγμη τα βελουδινα χερια σου και μια ματια στη ντουλαπα σου δεν θα κανει κακο.Οσο κι αν θες να το αποποιηθεις αυτοι που εχουν ριμαξει τα παντα εισαι εσυ και οι ομοιοι σου,εσεις κυβερνατε απο το 44 και μετα,και η ευθυνη ειναι ολη δικια σας.Τωρα για το μπουλης....εσυ ειδικα μην μιλας. Και αμα θες ξυδακι ξερεις που θα με βρεις.. βγες μια φορα επιτελους απο τον υπονομο σου και τη βολεψη του πληρωμενου ιντερνετ της υπηρεσιας σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. το τι να κανει ο αθηναιος η η αθηναια που φοβαται τους μαυρους θα το πω στον ιδιο η την ιδια,σε εσενα φλωρινιωτη μου που εχεις τους ιδιους φοβους μπορωνα σου πω τι να κανεις:να συνεχισεις να φοβασαι..χωρις φοβο πως θα ζησεις ρε φοβισμενε?μαυροι,ισλαμιστες,αλβανοι,ρωσοποντιοι,γυφτοι,κομμουνια,τι θα εκανες χωρις αυτους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Μιλάς μόνος σου στον ...εαυτό σου. Ζω από τότε που γεννήθηκα συναναστρεφόμενος με "γύφτους" (η μικρή μας φλώρινα μάς έδωσε και αυτή την ευκαιρία), ζω τα τελευταία 20 χρόνια με Αλβανούς, δεν είχα κανένα πρόβλημα. Όσο για τα κουμούνια, μερικοί από τους καλύτερους, τους παλιούς, οικογενειακούς φίλους, ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, είναι κουμούνια και μάλιστα "παλαιάς κοπής" (Lada φανατικά, η Αλέκα μπροστά τους είναι νεωτερίστρια)... Έμαθα εδώ, στη μικρή μας Φλώρινα, να μην κρίνω επιφανειακά, και να μοιράζομαι ακόμη και τις αδυναμίες των άλλων, όπως μοιράζονται και αντέχουν τις δικές μου.
    Εσύ, μεγαλωμένος ποιος ξέρει πού και πώς 9εντάξει δε φταις εσύ, αλλά διαχειρίσου το καλύτερα -μεγάλωσες...), φαντασιώνεσαι μονίμως φασίστες, ρατσιστές κτο, για να δικαιολογείς την ύπαρξή σου και τους "αγώνες" σου. Είναι ένας τρόπος νοηματοδότησης του βίου κι αυτός... Βρίζεις όμως και περιφρονείς σκαιότατα έναν ολόκληρο λαό, επειδή δεν έχει το δικό σου τρόπο "αντίληψης" και "δράσης" χωρίς να αναγνωρίζεις καθόλου ότι αυτός ο λαός έχει και κάπου, κάποιο δίκιο. Το κριτήριο είναι η δική σου οπτική γωνία, που είναι πολύ στενή. Φυσικά, για το πάπλωμα δε λες κουβέντα (αλήθεια, τι απάντησες σε κάποιον Αθηναίο που σε προσκάλεσε να ζήσεις στον παράδεισο του ισλαμοκρατούμενου κέντρου; Φοβάσαι να παραδεχτείς ότι οι μετανάστες ειδικά από τις ισλαμικές χώρες έχου νεξελιχθεί σε πρόβλημα;)

    - Τα "βελούδινα χεράκια μου", μπούλη, είναι από πολύ πρωί στο χρέος τους. Εσύ μάλλον αντικρύζεις τον ήλιο μετά το μεσημέρι και στρώνεσαι στο πληκτρολόγιο με την τσίμπλα στο μάτι μετά τις 11.00 (εργάζεσαι σίγουρα σκληρά μέχρι το πρωί...)
    - Δεν κυβερνάω από το 44 (φαντάσματα βλέπεις, άρρωστε;) δε βολεύτηκα και δε ζήτησα ρουσφέτι ΠΟΤΕ και, εννοείται, το ίντερνετ δεν είναι πληρωμένο "από την υπηρεσία μου". Συνέχισε το μονόλογό σου, ξιφουλκώντας απέναντι σε ανεμόμυλους... Ο Δον Κιχώτης ζει αιώνια...

    (Τελικά, δεν είσαι κακός, είσαι αστείος. Έχεις δίκιο, ξόδεψα πολύ χρόνο. Καλά ξυπνητούρια...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Αφιερωμένο σε όσους κοιτάνε να μηδενίσουν το κίνημα των Αγανακτισμένων.....
    Ξυπνάτε και μην πηγαίνετε στην πεπατημένη του "αναρχο-κομμουνιστή" ή του νεοταξίτη(επειδή συμφέρει τον σκοταδισμό σας και το κομματικό σας γενιτσαρισμό), γιατί μεγαλώνετε παιδιά που θα πουλήσουν κώλο για να επιβιώσουν.....Καταλάβετε επιτέλους ότι η νέα γενιά(στην οποία ανήκω)απο δική σας κομματική επιλογή και δική σας ΑΝΟΧΗ στη σαπίλα του πολιτικού συστήματος, καλέιται να πληρώσει δικά σας εγκλήματα, αλλάξτε όσο είναι καιρός διαφορετικά είστε ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. αφου εισαι ολα αυτα ρε ανθρωπε του μοχθου,και δεν εχεις προβλημμα με ολους αυτους που ανεφερες γιατι σε ενοχλησε και κοντεψες να φας την οθονη σου και μονο που ειδες τη λεξη ρατσισμος?αφου δεν εισαι γιατι σε ενοχλει? επισης οσο και να κοκορευεσαι για το ποσο καθαρος εισαι ξεχνας κατι:εισαι ενας ανυπαρκτος ανωνυμος. που θα μου πεις και για το κεντρο της αθηνας φοβισμενο ανθρωπακι! αντε τωρα ξαναγραψε ανυπαρκτε για το ποσο αυθεντικος και μαγκας εισαι σε αντιθεση με μενα τον μπουλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Βαρβάτε άντρα με τα ροζιασμένα χέρια (πάλι αργά ξύπνησες...) δε μου είπες ακόμη, υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας όπου αυξάνεται ο αριθμός των μεταναστών, ναι ή όχι; Έχουν κάποιο (έστω, κάποιο) δίκιο όσοι διαμαρτύρονται ναι ή όχι; Όσο δεν απαντάς στο απλούστατο αυτό ερώτημα, δεν πρόκειται να βγει άκρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Απάντησε μου μονάχα σε αυτό. Αφού έζησες με γύφτους και αλβανούς και λες πως δεν έχεις πρόβλημα με αυτούς ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Γιατί έλειπε από δίπλα της και η λέξη "τρομοκρατία, εγκληματικότητα" και γιατί δεν είναι ΜΟΝΟ η λέξη. Ενοχοποιείτε και εξοντώνετε έναν ολόκληρο λαό ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ (και τα παρεπόμενά της). Από τη μια τα golden boys, το ΔΝΤ και οι βολεμένοι αστοί, από την άλλη οι χαζορομαντικοί ή οι υποκριτές του δήθεν διεθνισμού. Για τον Έλληνα θα πονέσει κανείς; Παράδειγμα: δολοφονήθηκε ένα παιδί στη Χειμάρρα επειδή μιλούσε ελληνικά. Μιλήσατε καθόλου γι' αυτόν, ή αφήσατε την εργολαβία στους ομόλογούς σας -του άλλου άκρου- χρυσαυγίτες; Να πάρει, πρέπει να είναι κανείς ακροδεξιός για να αγαπάει τη ρημάδα την Ελλάδα;
    (Και δεν "έζησα" με γύφτους. Ζω ακόμη... Ήρθε ποτέ γυφτάκι στο σπίτι σου να παίξετε όσο ήσουν μικρός; Είμαι σίγουρος πως δε θα πέρναγε καν την πόρτα γιατί θα σας "μύριζε". Όσο για τους Αλβανούς, μέχρι και συγγένεια έχω -τους επέλεξα και με επέλεξαν, δεν "έτυχε"...).

    Περιμένω τίμια την απάντησή σου: υποβαθμίστηκε η ζωή χιλιάδων Ελλήνων εξαιτίας της ανεξέλεγκτης, ΠΕΡΑ ΑΠΌ ΚΑΘΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ, λαθρομετανάστευσης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. αυτόκλητος υπερασπιστής11 Ιουνίου 2011 στις 3:39 μ.μ.

    Καλά φίλε απόφασισε πρώτα τι είσαι.Διαβάζω τα σχόλια σου και νομίζω πως παθαίνεις κάποιες κρίσεις. Αλλοτε επιδειξης στείρου πατριωτισμού και άλλοτε δήθεν ανωτερότητας και γνώσης,κατανόησης και συμπάθειας της άλλης πλευράς. Πότε πότε επιδεικνύειες το πόσο καλός,σωστός και χρήσιμος πολίτης είσαι για την κοινωνία (Ω, πόσο χαρούμενη και περίφανη έκανες την μητέρα σου για αυτή την κοινωνική σου καταξίωση). Επαίρεσαι και αυτοθαυμάζεσαι ίσως και να αυνανίζεσαι διαβάζοντας ξανα και ξανά τα σχόλιά σου. Αφού υποβάθμισε την ζωή σου ο Αλβανός εσύ γιατί τον έκανες συγγενή;Πλακα μας κάνεις ρε φίλε; Επίσης αν ήσουν στην πλατεία θα έβλεπες και άλλες λέξεις ΝΑΙ η λέξη τρομοκρατία υπήρχε.ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ γιατί Δεν μπορεί κανεις να ξεχάσει την δολοφονία του 20χρονου στην Αθήνα από χρυσαυγίτες πριν 1 μήνα. Μίλησες καθόλου για αυτόν τον νεκρό δήθεν ανώτερε η μήπως η ζωή του είναι φθηνότερη απο του Ελληνα της χειμάρας;ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ από κρατική καταστολή, δεν μπορεί να ξεχάσει κανεις τον ειρηνικό διαδηλωτη που παραλίγο να χάσει την ζωή του από τα γκλοπ των μπάτσων. Ναι υπήρχε η λέξη τρομοκρατία και αν δεν την είδες καλύτερα να κάνεις μια επίσκεψη στον οφθαλμίατρο... Πληρώνω τα έξοδα εγώ γιατί δουλεύω στο γιαπί και βγάζω τίμια τα χρήματά μου, με συναδέλφους αλβανούς και αρμένιους. Τους συγγενείς σου ντε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Δεν υπήρχε η τρομοκρατία αλλά η "τρομοκρατία". Γιατί ούτε εδώ θα συμφωνήσουμε, προφανώς. Αυτό που ονομάζω εγώ τρομοκρατία εσύ μπορεί να το ονομάζεις "αγώνα". Βρες και κανένα βαρύγσουπο όνομα και κάνε τη δική σου "επαναστατική οργάνωση". Κάπως έτσι προέκυψαν οι "πυρήνες" και τόσα άλλα ιδρύματα. Είσαι υποκριτής σε χυδαίο βαθμό. Ακόμη δεν απάντησες στο απλό ερώτημά μου, παρά κάνεις επίδειξη σα να είσαι στην πασαρέλα. Εσύ είσαι αυτός που αυτοθαυμάζεται και αυτοϊκανοποιείται. Βγάζεις και τίμια το ψωμί σου (οι υπόλοιποι είμαστε φκέφτες) δουλεύοντας για κάποια αφεντικά και στηρίζοντας την καπιταλιστική οικνομία... Χμ...

    Πάντως, κρίμα που ενώ είσαι τόσο καλός και άμεμπτος (ούτε ο Ξανθόπουλος σε ταινία του '60) δεν απαντάς στη βασική ερώτηση: έχουν δίκιο όσοι διαμαρτύρονται, κυρίως στις μεγαλουπόλεις, για την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής τους και για τη βία που εισπράττουν από πολλούς λαθρομετανάστες, ναι ή όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. "Αυτόκλητοι υπερασπιστές". καλή ιδέα για όνομα επαναστατικής οργάνωσης. Αλλά δε μου είπες, εσύ γιατί δε μίλησες για το θύμα του αλβανικού εθνικισμού. Εγώ είμαι κακός. Εσύ που είσαι τόσο καλός γιατί έκλεισες τα μάτια σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Και μια ακόμη ερώτηση, αυτόκλητοι υπερασπιστές (και το τίμιοι βιοπαλαιστές καλούτσικο είναι): εσείς οι τόσο ευαίσθητοι τι κάνατε για τους αδεφλούς Αλβανούς όταν ήταν έγκλειστοι στα ηλεκτροφόρα συρματοπλέγματα του αρχιφασίστα Εμβέρ Χότζα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. τελικα δεν εισαι ικανος να καταλαβεις ουτε την ειρωνια,εχεις χασει τη μπαλα τελειως, απαντας σε διαφορετικους ανθρωπους σα να ειναι ο ιδιος.θα σου πω κατι και προσεξε να το καταλαβεις:δεν ειναι θεμα ευαισθησιας,το αν θα συμπαθησω καποιον η οχι δεν εχει να κανει με την καταγωγη του.Υπαρχουν πολλοι αντιπαθητικοι μεταναστες οπως και ελληνες,απλα το συμφερον μου σαν εργαζομενος, ειναι να ειμαι διπλα διπλα με τον μεταναστη εργαζομενο,να ειναι νομιμος και με τα ιδια δικαιωματα και υποχρεωσεις με μενα, για να μπορουμε να πολεμησουμε το κεφαλαιο και τα τσιρακια του σαν εσενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Είσαι αφελής. Δεν απαντάω σε ανθρώπους αλλά σε επιχειρήματα. Είχαμε κάτι προσωπικό και δεν το ξέρω; Έτσι συζητάνε όσοι θέλουν να διασώσουν τον εγωισμό ή την ιδεολογική τους τοποθέτηση. Το θέμα είναι ότι απαντήσεις δεν παίρνω από κανέναν σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ε οντως παθαινεις κρισεις ρε!απευθυνεσε με προσωπικους χαρακτηρισμους απο την αρχη που ξεκινησες να γραφεις, και χωρις κανεις να σε κατηγορισει (μιας και δεν εισαι ρατσιστης) και μου λες οτι δεν απαντας σε ανθρωπους? πας με τα καλα σου ανθρωπε μου?διαβασε λιγο τι χαρακτηρισμους εχεις γραψει.
    Τι απαντησεις να δωσω στη θολουρα που εχεις στο μυαλο σου?για τα ηλεκτροφορα συρματοπλεγματα του χοτζα? οι φραχτες ειναι φραχτες και εχουν σκοπο να εμποδισουν την διακινηση των ανθρωπων, ειτε στον εβρο ειναι αυτοι ειτε στη αλβανια.Για τον αλβανικο εθνικισμο?οτι λεω για τον ελληνικο το λεω και για τον αλβανικο ,τον τουρκικο και πορτογαλεζικο.Για την υποβαθμιση της ζωης στις μεγαλουπολεις?καλα ξηπνητουρια,εσυ τη ριχνεις στους μεταναστες εγω την ριχνω στη φτωχια, οπου υπαρχει αυτη η ριμαδα υπαρχουν και συνεπειες οπως η αυξηση της εγκληματικοτητας. αν καθαρισετε ολους τους φτωχους μπορει κα να μειωθουν οι κλεψιες...για σκεψου το

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. "Εσύ τη ρίχνεις στους μετανάστες εγώ τη ρίχνω στη φτωχια". Να πας να τα πεις αυτά στους ανθρώπους του αθηναϊκού κέντρου να σε πάρουν με τις πέτρες. Δεν παίζουμε τις κουμπάρες, μιλάμε για κοινωνικό φαινόμενο που έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, και δεν είναι θέμα "εγώ το βλέπω έτσι εσύ αλλιώς". Αυτά μόνο στις γιάφκες σας για να χαίρεστε.

    ΕΙΣΑΙ Ή ΘΕΟΣΤΡΑΒΟΣ Ή ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ. Έμαθε καλά το παραμύθι και με ύφος χιλίων καρδιναλίων κάνεις κήρυγμα. Η ζωή σε διαψεύδει. Όλοι υπήρξαμε φτωχοί, δεν κάναμε όμως ΤΑ ΠΑΝΤΑ για να βγούμε από τη φτώχια.

    Το τι λες τώρα για τα ηλεκτροφόρα συρματοπλέγματα του Χότζα ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ, το τι έκανες τότε όμως με νοιάζει. ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΙΠΟΤΑ, ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΪΔΕΑΤΕΣ ΣΟΥ. ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΣΑΤΕ ΚΙΟΛΑΣ και το θυμόμαστε...

    Και τώρα, κάνεις τον τιμητή και τον επαναστάτη και περνάς γενεές δεκατέσσερις όσους δε γουστάρουν τους αγώνες σου, γιατί θέλεις την αγανάκτηση ενός λαού να τη βάλεις στο δικό σου αυλάκι.

    Σιγά και ποιος είσαι...
    Φυσικά και έχω σοβαρότερα πράγματα να κάνω. Μείνετε στον παράδεισό σας βαυκαλιζόμενοι πόσα μετάλλια μαζεύετε καθημερινά στις μάχες και τους "αγώνες"...

    Η κοινωνία ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ και τα μεγάλα αφεντικά, με τα μυαλά που κουβαλάτε, κοιμούνται πολύ ήσυχα. Το παιχνίδι τους παίζετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. αυτη ηταν μια γαματη απαντηση με επιχειρηματα, σε καποιον που δεν απανταει σε ανθρωπους...τε λικα εισαι απλα ενας βλακας φασιστακος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Γιακουμής μια ρωμαική καρδιά12 Ιουνίου 2011 στις 4:56 π.μ.

    Εσας δηλαδή σας ακολουθεί η κοινωνία;

    ΕΣΥ τι έκανες για τα συρματοπλέγματα του Χοτζα τότε; Εκανες αγώνα;

    Πόσο φτωχός υπήρξες ρε υποκριτή του κερατα; Ετρωγες σκύλους και γάτες; Αν φτάσεις σε αυτό το σημείο να σε δω τι θα κάνεις.

    Μου θυμίζεις Μάρθα Βούρτση. Ολο κλαίγεσαι, είσαι τόσο λαικό παιδί όσο και ο Ξανθόπουλος στις Ελληγνικές ταινίες. Ε λοιπόν τούδε και στο εξής θα σε αποκαλώ Γιακουμή. Γιακουμής μια ρωμαίκη καρδιά. Μπορεί να είσαι φτωχός αλλά είσαι τίμιος. Ειλικρινά θέλω να σε ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου για το γέλιο που μου πρόσφεραν αυτά τα συναισθηματικά σου παραληρηματα... Πρέπει να πέρασες δύσκολα παιδικά χρόνια καημενούλη φασιστάκο.Αααααχ αδικη κοινωνία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Εγώ έκανα πολλά για τα συρματοπλέγματα του Χότζα.
    ΕΣΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ πέρα από το να χειροκροτείς τη "λαϊκή δημοκρατία της Αλβανίας";

    Οι χαρακτηρισμοί και οι ταμπελίτσες σας, προφανώς με αφήνουν αδιάφορο. Αν έτσι χαίρεστε μεταξύ σας και αισθάνεστε σπουδαίοι, δε βγαίνετε από την υποχρέωση, εφόσον κάνετε διάλογο, να απαντάτε.

    Λοιπόν, ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, και όχι κραυγές στο απλό ερώτημα, του οποίου την απάντηση ξέρουν όλοι οι Έλληνες (αλλά ξέχασα αυτοί είναι "ρατσιστές") Δημιουργήθηκε πρόβλημα από την αύξηση των λαθρομεταναστών στις μεγαλουπόλεις, με αρνητικές συνέπειες στην καθημερινή ζωή του Έλληνα, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

    Όταν έχετε απάντηση εδώ είμαστε. Τα υπόλοιπα κρατήστε τα για τα στέκια σας, για να χαίρεστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Όσο για αυτούς που "κλαίγονται", "Ξανθόπουλος" κλπ., μάλλον αργά σε φώναξαν στην κουβέντα και δε διάβασες όλες τις απαντήσεις, γι' αυτό και δεν κατάλαβες ότι ήρθες στα λόγια μου!
    Αλλά, γιατί να τις διαβάσεις; Εσείς είστε καλά δασκαλεμένοι, εσείς ξέρετε τα πάντα, εσείς δεν κάνετε ποτέ λάθος, εσείς οι "αγωνιστές", οι εργολάβοι των "αγώνων".

    Περιμένω απάντηση στην εύκολη ερώτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ξερουμε τι εκανες για τα συρματοπλεγματα του χοτζα,οτι κανεις και τωρα κρυβοσουνα και την ελεγες στους αλλους για την απραξια τους.
    Σε ποιον ρωτας αμα δημιουργηθηκε προβλημμα?στους ιδιους τους μεταναστες?στους ιδιοκτητες των ακινητων του κεντρου που χανουν την αξια τους?σε αυτους που νοικιαζουν με τη βραδια τις αποθηκες τους με 15 ευρω το κεφαλι για ενα μπανιο?στους φλωρινιωτες ελληναραδες? το προβλημμα σου ειπα ποιο ειναι αλλα δεν κοβει το γαμημενο:η μεταναστευση ειναι ενα δυσαρεστο φαινομενο πρωτιστως για τους ιδιους τους μεταναστες,ποσο ευχαριστο ειναι νομιζεις να ξεσπιτωνεσαι για να πας καπου που θα εχεις να κανεις με τυπους σαν και του λογους σου? εψαξες ποτε τα αιτια της μεταναστευσης? τις δικες σου ευθυνες μαγκα δυτικε για την υπαναπτυξη των χωρων προελευσης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Αν άρχισες να συζητάς, και έπαψες να δογματίζεις, να το δούμε:
    Ναι, οι μετανάστες δε φεύγουν από τον τόπο τους επειδή απλώς γουστάρουν, ναι οι ίδιοι είναι τα πρώτα θύματα, ναι ο δυτικός κόσμος έχει ευθύνη για την εκμετάλλευση των "υπανάπτυκτων χωρών", ναι υπάρχει τεράστια απόσταση στον τρόπο ζωής της καταναλωτικής δύσης και στον υπόλοιπο πλανήτη, ΑΛΛΑ, όλα αυτά δεν οδηγούν αναγκαστικά στο συμπέρασμα ότι η μετανάστευση είναι η λύση... Μάλλον η μετανάστευση βολεύει ακριβώς όσους ευθύνονται για τα παραπάνω προβλήματα:
    Τελειώνουν με τα κεκτημένα των δυτικών λαών, καθώς ο εργαζόμενος της δύσης έχει έναν πολύ γερό ανταγωνιστή, τον μετανάστη, που προσφέρεται για εκμετάλλευση και είναι και ευχαριστημένος. Δυστυχώς, κι αυτό δεν το καταλαβαίνετε οι περισσότεροι αριστεροί, δε μιλάμε για ανθρώπους που έχουν ταξική συνείδηση. Εξάλλου, όσο κι αν δεν αρέσει να ακούγεται, πολλοί (κυρίως μουσουλμάνοι) προέρχονται από χώρες και πολιτισμούς (ναι, δεν είναι όλοι οι πολιτισμοί το ίδιο) που δεν έχουν και μεγάλη παράδοση σε πολιτικούς, κοινωνικούς αγώνες. Όσο κι αν θέλεις να το ωραιοποιήσεις, δε βγαίνει... Οι άνθρωποι ψοφάνε για ένα κομμάτι ψωμί, και μόνο, γι' αυτό και είναι σχεδόν τα "ιδανικά θύματα". Δεν ξεσηκώνονται για να ευαισθητοποιήσουν την κοινή γνώμη της δύσης ώστε να ανατραπούν τα καθεστώτα που καταδικάζουν τις χώρες τους σε φτώχια, όπως έκαναν σχεδόν όλοι οι δικοί μας που έφυγαν εξόριστοι την περίοδο της χούντας. Σου δίνουν την εντύπωση ότι τώρα που ήρθαν στον παράδεισο της δύσης (σε σχέση με τις χώρες τους ακόμη και με την κρίση είμαστε παράδεισος) δε σκέφτονται ούτε τους συγγενείς που άφησαν πίσω... Αντίθετα, είναι έτοιμοι να γίνουν και "μάρτυρες" για τη θρησκεία τους, βγάζοντας την επιθετικότητα και την οργή τους σε βάρος των "απίστων" και σε καμιά περίπτωση εναντίον των πραγματικών τυράννων τους. Ιδιαίτερα οι μουσουλμάνοι, δεν το κρύβουν ότι θέλουν να επιβάλουν τους όρους του δικού τους πολιτισμού: η ελληνίδα που κυκλοφορεί σε μέρη που συχνάζουν άντρες, γι' αυτούς είναι σχεδόν ...πόρνη, γιατί έτσι έμαθαν να σκέφτονται. Το επιχείρημα "τον ΄έσφαξα επειδή φώναζε βοήθεια, κλέφτες" είναι πολύ εύλογο για άνθρωπο που μεγάλωσε σε χώρα όπου ο δημόσιος λιθοβολισμός είναι οικείο στιγμιότυπο. Δεν έχουν ασφαλώς κατώτερο DNA, αλλά έτσι μεγάλωσαν, και αν δεν μπορείς να δεις τη διαφορά έχεις πρόβλημα.

    Έτσι, από τη μια παγιώνονται τα απολυταρχικά καθεστώτα που παίζουν το παιχνίδι των δυτικών σε περιοχές που τους ενδιαφέρουν ιδιαίτερα (Μέση Ανατολή κλπ) και από την άλλη οι δυτικοί λαοί υποβαθμίζονται στην ίδια τους την πατρίδα. Παλιά τακτική, που ιδιαίτερα οι Αμερικάνοι έχουν αναγάγει σε επιστήμη: κάθε φορά που τα συνδικάτα στρίμωχναν την εργοδοσία η αμερικάνικη κυβέρνηση έφερνε κατά εκατοντάδες χιλιάδες μετανάστες από το Μεξικό, τους οποίους ουσιαστικά χρησιμοποιούσε ως όπλα κατά του εργατικού κινήματος (μέχρι και η Αλέκα έκανε δημόσια δήλωση για το πώς χρησιμοποιούνται "ορισμένοι μετανάστες" από το σύστημα ενάντια στο εργατικό κίνημα...).

    Σταματώ κάπου εδώ, το θέμα είναι μεγάλο, και καθόλου απλό. Κι εγώ ο ίδιος δεν μπορώ να πω ότι η λύση είναι να τους διώξουμε. Μιλάμε για ανθρώπους, όπως και νά 'χει. Δεν μπορεί όμως, να την πληρώνει πάντα ο ελληνικός λαός (στα βόρεια προάστια δεν υπάρχουν ούτε θα υπάρξουν ποτέ γκέτο) σα να ήταν αυτός ο ένοχος για όλα τα στραβά του πλανήτη. Ούτε είναι δίκαιο να ουρλιάζετε σα σειρήνες καταγγέλλοντας ως "ρατσιστές" αυτούς που υποφέρουν, παίζοντας το παιχνίδι των δημίων τους, δηλ. της άρχουσας τάξης. Άλλο ο ρομαντικός ιδεαλισμός και άλλο η πραγματικότητα.
    Και οι Έλληνες άνθρωποι είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. η αληθεια ειναι οτι σε αυτο το κειμενο ξεπερασες τον εαυτο σου,ηρθες σε 100 αντιφασεις με τα προηγουμενα γραπτα σου, προσπαθεις να το αναλυσεις και ταξικα, τρομαρα σου,αναγνωριζεις τις ευθυνες σου αλλα οχι τις συνεπειες της δρασης σου και της στασης σου, με ποιο δικαιωμα του λες του αλλουνου: φταιω που αναγκαστηκες να ξεσπιτωθεις αλλα δεν με νοιαζει που θα πας εγω δεν σε θελω.
    θα υποστεις τι συνεπειες, ας προσεχες.
    το 99,99% ειναι φιλησυχοι ανθρωποι και με αυθεντικη ευγενια και διαθεση φιλοξενειας (που δεν συναντας ευκολα σε δυτικους) παρα τη φτωχια τους.
    Η αντιληψη που εχουν για τις γυναικες δεν διαφερει και πολυ με αυτη που ειχε ο καντιωτης και οι διαφοροι ελληνορθοδοξοι αλλα αυτο αλλαζει,οπως αλλαξε και η νοοτροπια των ελληνων στη γερμανια και αλλου.
    ταξικη συνειδηση δεν εχουν ουτε οι ελληνες ουτε κανεις.
    η πιεση στο μεροκαματο και τα δικαιωματα των εργαζομενων γινετε μια χαρα και χωρις μεταναστες,δες στη φλωρινα τι γινετε,δεν εχει μεταναστες, εχει ομως 20% ανεργια που μεγαλωνει συνεχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Δε βλέπεις, δεν ακούς δε σκέφτεσαι. Παραμένεις εγκλωβισμένος σε απλοϊκά μοντέλα. Για σένα είναι άσπρο ή μαύρο και τίποτε περισσόπτερο. Δυστυχώς καρφώνεσαι όταν με καταγγέλλεις ότι έρχομαι σε αντιφάσεις. Προφανώς περιστοιχίζεσαι από μονόχνωτους, μονότροπους ,ιδεολογικά καθαρούς, με σφραγίδες και πιστοποιητικά "προοδευτισμού" κ.ά. Δεν μπορείς να ανεχτείς ανθρώπους που λειτουργούν έξω από τα δικά σου σχήματα. Αυτό είναι αναπηρία. Γι' αυτό και αναπαράγεις στερεότυπα τα ίδια κλισέ, δεν απαντάς ποτέ επί της ουσίας παρά μόνο με γενικεύσεις που βγάζουν μάτια. Καταλαβαίνεις τόση αλήθεια, όση χωράνε τα καλούπια σου. Δεν είσαι ο πρώτος ούτε και ο τελευταίος. Ποια λογική λέει ότι πρέπει να ανέχομαι μετανάστες που κατουράνε στο πεζοδρόμιο, μπροστά στην πόρτα του σπιτιού μου, επειδή "εγώ τους ανάγκασα να ξεσπιτωθούν"; Αν, κατά τη λογική σου έχω τόσο μεγάλη προσωπική ευθύνη, τότε καλά θα κάνουν να με σκοτώσουν κιόλας... Γι' αυτό δε διαμαρτύρεστε για τα εγκλήματα και δεν ακούω μία κουβέντα συμπάθειας προς τα θύματα; Επειδή θεωρείτε περίπου, ότι οι Έλληνες είμαστε ρατσιστικά αποβράσματα, βολεμένοι μικροαστοί, όργανα του καπιταλισμού, άρα ένοχοι...

    Πόσο θέλετε να είναι όλοι κακοί, εκτός από σας και τους "δικούς σας"! Πόσο σας αρέσει να αυτοδοξάζεστε! Πόσο μίσος έχετε για τους "ταξικούς εχθρούς", δηλ. για τον απλό Έλληνα.
    Μείνε εκεί που είσαι. Δε θα ασχοληθώ ξανά με την περίπτωσή σου. Περαστικά.

    (Ως προς τον Καντιώτη, ρώτα τις γύφτισσες της πόλης, που πεθαμένο ΤΟΥ ΦΙΛΟΥΣΑΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΠΑΡΑΖΟΝΤΑΣ, σα να ήταν πατέρας τους και το κλάμα από όλο το συνοικισμό ακουγόταν χιλιόμετρα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. αυτόκλητος υπερασπιστής13 Ιουνίου 2011 στις 12:08 μ.μ.

    Ρε φίλε έχεις γράψει ολόκρηρη εγκυκλοπέδια εδώ μέσα ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ - ΑΦΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΩΣ ΛΥΣΗ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ- ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ. ΩΡΕ ΤΙ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΣΑΙ ΣΥ;

    ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΝ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΙΣΜΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΠΕΦΥΓΕΣ. ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΥΛΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ενταξει ξαναγυρισες..γιατι προς στιγμη με μπερδεψες,εδωσες την εντυπωση οτι εχεις και επιχειρηματα.
    Για το παραληρημα στην αρχη του κειμενου σου πραγματικα δεν εχω τιποτα να πω μου θυμιζει τον μπουμπουκο στα νιατα του και βαριεμαι ειναι αληθεια να ασχοληθω με τους χαρακτηρισμους που μου δινεις.
    Πρεπει να εισαι ο μοναδικος που του κατουρανε τη πορτα οι μεταναστες,αληθεια εχω ακουσει πολλες κατηγοριες αλλα αυτη οχι.Γιατι μονο σε σενα αραγε?
    Οι ελληνες δεν ειναι μαζι σου και μην προσπαθεις να αυτοεπιβεβαιωθεις,μια χαρα ειναι οι ελληνες,εχουμε κανει λαθος πολιτικες επιλογες και το πληρωνουμε με διαφορους τροπους,αλλα οπαδοι του μπουμπουκου και του μιχαλολιακου σαν εσενα δε γιναμε.
    Για το τελευταιο με τον καντιωτη πραγματικα με εστειλες...αφου κοντεψα κι εγω να σπαραξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Tα θυματα της εγγληματικοτητας τους κεντρου σας απαντησαν οταν σας επεστρεψαν στη μουρη τα λουλουδια σας,και εδειξαν οτι ακομα και σε τραγικες στιγμες οπως ο θανατος,ρατσιστες σαν εσενα δεν γινονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή