Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Η Τσαρτσιταλίδου στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Καράτε

Άρωμα από Φλώρινα, θα έχουν και οι τελικοί του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Καράτε. Η πρωταθλήτρια του συλλόγου ΑΣ “ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΝ” Ειρήνη-Μαρία Τσαρτσιταλίδου θα είναι παρούσα και έτσι θα συνεχιστεί η παράδοση που θέλει τον σύλλογο παρών σε όλες τις διοργανώσεις της ΕΛΟΚ.

Κορομπίλης Γεώργιος (sensei): κατ’ αρχήν να πω συγχαρητήρια και καλή επιτυχία στην αθλήτριά μας που και πάλι θα κάνει την Φλώρινα και τον Σύλλογο να ακουστούν στο Πανελλήνιο. Είναι πολύ δυνατή αθλήτρια και μεθοδική στο παιχνίδι της, είμαι σίγουρος πως θα έχει καλό πλασάρισμα και γιατί όχι και στο βάθρο. Λέω για καλό πλασάρισμα, γιατί είναι η πρώτη της φορά που θα αγωνιστεί στην μεγάλη κατηγορία, όπου είναι τα μεγαθήρια του Ελληνικού Καράτε, ποια να θυμηθείς Πανετσίδου, Κοσμίδου, Χατζηλιάδου. Της εύχομαι λοιπόν να είναι γερή ήρεμη, να παίξει με μυαλό και τακτική, και ότι καλύτερο μπορέσει να αποκομίσει από αυτούς τους αγώνες, θα είναι προς όφελος της.
Τσαρτσιταλίδου Ειρήνη-Μαρία: είμαι πολύ χαρούμενη που θα είμαι παρούσα στην γιορτή του Ελληνικού Καράτε, μιας και αυτό το Πρωτάθλημα είναι η μεγαλύτερη εγχώρια εκδήλωση. Ξέρω πως θα είναι πολύ δύσκολο, μιας και στην κατηγορία αυτή θα είμαι η πιο μικρή, ενώ οι υπόλοιπες κοπέλες είναι οι αθλήτριες που στελεχώνουν την Εθνική μας ομάδα. Νοιώθω λίγο περίεργα και έχω λίγο άγχος, γιατί θα αντιμετωπίσω τις αθλήτριες που είχα σαν πρότυπα, αλλά θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να ακουστεί και πάλι το όνομα του συλλόγου και της Φλώρινας. Ο βασικός μου στόχος είναι να κάνω καλή εμφάνιση, ώστε να δώσω το ερέθισμα και πάλι στον Εθνικό προπονητή, να με συμπεριλάβει όπως και πέρσι, στο Μαυροβούνιο, στην ομάδα που θα παίξει στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Περιοχών που θα γίνει στην Σμύρνη.          


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου