Κυριακή, 14 Ιουνίου 2015

Διάκριση μαθητών του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Υδρούσας στον 3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικών Επιστημών

Στις 31 Μαρτίου 2015 οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ’ τάξης του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Υδρούσας πήραν μέρος στην α΄ φάση του 3ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Φυσικών για το Δημοτικό μαζί με χιλιάδες
άλλους μαθητές από όλη την Ελλάδα. Οι δύο πρωτεύσαντες μαθητές από κάθε τάξη πήραν μέρος στη β΄ φάση (τελική) του Πανελλήνιου Διαγωνισμού στις 16 Μαΐου 2015.
Στη συνέχεια, ανάμεσα στους 514 πρωτεύσαντες μαθητές της Ε΄ τάξης απ’ όλα τα σχολεία της Ελλάδας, στη β΄ φάση του Διαγωνισμού διακρίθηκε και ο μαθητής της Ε΄ τάξης του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Υδρούσας Πισλίνας Δημήτριος στην 222η θέση (http://micro-kosmos.uoa.gr/gr/announcments/pdf/proteusantes_dimotikou_2015.pdf).
Οι πρωτεύσαντες μαθητές της β΄ φάσης θα βραβευθούν σε ειδικές εκδηλώσεις από τους Οργανωτές, την Ένωση Ελλήνων Φυσικών και το Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αθηνών. Να σημειωθεί ότι, ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φυσικών Επιστημών για τους μαθητές του Δημοτικού δεν στοχεύει στην όποια βαθμολογική κατάταξη των συμμετεχόντων μαθητών αλλά στη συμμετοχή τους και την εξοικείωσή τους με ένα ευρύτερο του σχολείου τους περιβάλλον δημιουργικής άμιλλας, με συνθετικές ερωτήσεις αυξημένης κατά κανόνα δυσκολίας, οι οποίες περιλαμβάνουν απαραίτητα και ερωτήσεις πειραματισμού, όπως επιβάλλουν οι διεθνείς πρακτικές της εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες. 

Οι πέντε πρωτεύσαντες μαθητές της Ε΄ τάξης στην α΄ φάση του Διαγωνισμού:
1. Πισλίνας Δημήτριος
2. Βέλλιος Άγγελος
3. Χριστοβίτσης Γεώργιος
4. Παπαδημητρίου Αθανάσιος
5. Καντζίδης Δημήτριος
Δάσκαλος της τάξης ο κ. Σάκης Καπουλίτσας. 

Οι πέντε πρωτεύσαντες μαθητές της ΣΤ΄ τάξης στην α΄ φάση του Διαγωνισμού:
1. Παπαδημητρίου Γεώργιος
2. Βλάχου Παρασκευή
3. Πετροπούλου Ασπασία
4. Αντωνίου Μανώλης
5. Τάτε Ερμιόνη
Δασκάλα της τάξης η κ. Σοφία Κωνσταντινοπούλου.

Η διάκριση των μαθητών αποτελεί επιβράβευση των επιδόσεών τους καθώς και κίνητρο για άλλους μαθητές να εμβαθύνουν στον χώρο των Φυσικών Επιστημών. Τους επιτρέπει επίσης την ανάπτυξη εμπειριών και δημιουργικής άμιλλας μεταξύ τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου