Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

Η διαθήκη της μητέρας



-Μια μητέρα λίγο πριν συχωρεθεί κάλεσε τα παιδιά της και είπε: Σε λίγο φεύγω από την ζωή, δεν πρόλαβα να σας δω παντρεμένους θα σας μοιράσω όμως την περιουσία μου για να μπορέσετε να ζήσετε όταν με το καλό παντρευτείτε.
-Τα παιδιά κάθισαν δίπλα της και με μεγάλη προσοχή περίμεναν να ακούσουν τι αφήνει στον καθ’  ένα!

Σε εσένα τον μεγάλο αφήνω το σπίτι, στον δεύτερο γιο μου τα κτήματα, στην μεγάλη μου κόρη όλες τις οικονομίες και στην μικρή τον βάτραχο μου, είπε η μητέρα και ξεψύχησε.
Τα χρόνια πέρασαν τα παιδιά παντρεύτηκαν έχτισαν τις οικογένειες τους μα κανείς ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε για την μικρή αδελφή.
-Ένα  Αυγουστιάτικο βράδυ με φεγγάρι η μικρή  κόρη θυμήθηκε την μητέρα θεώρησε ότι την αδίκησε βούρκωσαν τα μάτια της και ένα δάκρυ κύλησε πάνω στον βάτραχο… ο βάτραχος μεταμορφώθηκε σε Πρίγκιπα, η κόρη σαστισμένη τον κοίταξε και είπε: Είδα το φως να παραμερίζει το σκοτάδι το φως των ματιών σου είναι γεμάτο με το χρώμα της θάλασσας και έγειρε στο στήθος του να ακούσει τον χτύπο της καρδιάς του.
-Ο Πρίγκιπας την αγκάλιασε στοργικά και είπε: Χωρίς να ξέρεις ποιος είμαι με κράταγες στα χέρια σου με ζέσταινες τις κρύες νύχτες μου έδινες νερό όταν εσύ δεν είχες, με νανούριζες τα βράδια μου γλυκοτραγουδούσες με προστάτευες και ήσουν πάντα δίπλα μου… αν δεχτείς να μου δώσεις το χέρι σου θα σε κάνω ευτυχισμένη!
-Με χαρά μεγάλη του απάντησε η κόρη και αμέσως ετοιμάστηκαν για ταξίδι, πέρασαν βάλτους κάμπους και βουνά ώσπου έφτασαν στην Πάνω Χώρα στο παλάτι του νεαρού Πρίγκιπα, εκεί τους υποδέχτηκαν οι γονείς του και σύντομα έγινε ο γάμος!
-Τα νέα έφτασαν στα αδέλφια της και όλοι έσπευσαν να την επισκεφτούν προκειμένου να της ζητήσουν βοήθεια, η κόρη τους άκουσε με προσοχή και είπε:
-Μετά τον θάνατο της μητέρας πείνασα δεν είχα που να κοιμηθώ έψαχνα λίγο νερό λίγη ζεστασιά δεν είχα που να ξαποστάσω, έκανα το κορμί μου βάρκα και την σκέψη μου πανιά με προορισμό λίγες σταγόνες αγάπης μα δεν βρήκα πουθενά, τώρα επιθυμείτε να σας δώσω από την περιουσία που απόκτησα, ναι θα το κάνω, θα σας δώσω ότι μου ζητήσετε για να σας θυμίζει όσο ζείτε την προδοσία και αχαριστία που δείξατε στην μικρή σας αδελφή… είπε η κόρη και έδωσε εντολή να πάρουν ότι ζητήσουν.- 
Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος.
Εκδότης ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.
τ. Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος
TV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου