Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Η Ο.Μούσιου απαντά




Μόλις λάβαμε και δημοσιεύουμε αυτούσια την απάντηση της Όλγας Μούσιου σε προηγούμενα δημοσιεύματα της εφημερίδας μας ΣΗΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ μόνο ότι η florine@ δεν είναι ΑΝΩΝΥΜΗ


"Παρότι δεν συνηθίζω να απαντώ στον ηλεκτρονικό τύπο για ευνόητους λόγους και κυρίως όταν υπάρχει ανωνυμία των διαχειριστών, θεωρώ ότι είμαι υποχρεωμένη να σας ενημερώσω αναφορικά με δημοσιεύματά σας που αφορούν τις διαπροσωπικές και πολιτικές σχέσεις μου
με τα μέλη της παράταξης της Ελάσσονος Μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου Φλώρινας και που απέχουν πολύ από την πραγματικότητα των γεγονότων.
Καταρχήν, σε ότι έχει να κάνει με τον κ. Τραϊανό Πετκάνη, τον πρώτο αιρετό  Νομάρχη Φλώρινας, σας γνωστοποιώ ότι διατηρώ μαζί του μια ειλικρινή πολιτική και ανθρώπινη σχέση που κρατάει πολλά χρόνια. Έχουμε συνεργαστεί στενά την περίοδο που ήταν Νομάρχης, όπου μου είχε αναθέσει το Γραφείο Στήριξης Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς ήταν πάντα πρωτοπόρος, βλέπετε, στις ιδέες και στο όραμά του για την ανάπτυξη της Φλώρινας. Μέσα από το Γραφείο αυτό οργανώθηκε και συντονίστηκε μια εργώδης προσπάθεια, καρπός της οποίας ήταν η δημιουργία δυο νέων Τμημάτων Α.Ε.Ι. και ενός Τμήματος Τ.Ε.Ι. στη Φλώρινα: του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, του Τμήματος Βαλκανικών Σπουδών και του Τμήματος Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων.
Από την περίοδο εκείνη και πέρα είμαι πάντα στο πλευρό του Τραϊανού Πετκάνη, τον έχω στηρίξει στις επιλογές του και είναι μεγάλη μου τιμή που στρατεύτηκε στο πλάι μου στον πρόσφατο κοινό αγώνα μας. Ουδέποτε έχουμε συγκρουστεί και η αγανάκτηση που εξέφρασε δικαίως αποχωρώντας από το Δημαρχείο του Περάσματος αφορούσε αποκλειστικά στον τρόπο λειτουργίας της Δημοτικής αρχής και καθόλου τη δική μας συζήτηση και σχέση.
Με τον κ. Γιώργο Σαχινίδη, υποψήφιο Βουλευτή και για πολλά χρόνια Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας, επίσης, μας συνδέει στενή φιλία και μια κοινή αγαστή επαγγελματική και συνδικαλιστική πορεία εδώ και 28 ολόκληρα χρόνια. Με έχει στηρίξει στους πολιτικούς μου αγώνες και η συμμετοχή του στις πρόσφατες  Δημοτικές εκλογές ως υποψηφίου στο πλευρό μου ήταν για μένα το βασικό εχέγγυο για να τολμήσω αυτό το δύσκολο εγχείρημα.
Τέλος, με τον κ. Γιώργο Σταύρου, μέλος της Ν.Ε. ΠΑ.ΣΟ.Κ. Φλώρινας και δυναμικό συνδικαλιστή, έχουμε εκτός από πολύ καλή συνεργασία,  αμοιβαία εκτίμηση και αποδοχή τα τελευταία χρόνια που μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα.
Για τους προαναφερθέντες συνεργάτες μου, όπως και για όλους τους υποψήφιους του Συνδυασμού μου που δεν εκλέχτηκαν τρέφω αισθήματα βαθιάς ευγνωμοσύνης και ο χρόνος θα τεκμηριώσει την ποιότητα των σχέσεων μας που σας διαβεβαιώνω ότι είναι ειλικρινείς και βασίζονται στην αμοιβαία αλληλοαποδοχή και εκτίμηση και μας επιτρέπουν να επικαλούμαστε ότι η παράταξή μας είναι αρραγής και ομόψυχη. Έχουμε την κοινή μας ιδεολογία και την προσήλωσή μας σε κοινές αξίες που μας ενώνουν και μας συνδέουν αδιάσπαστα.
Σε καμιά περίπτωση, όμως, δεν επιβάλλει κανείς σε κανέναν απόψεις και θέσεις για τα επιμέρους θέματα. Διατηρούμε τον απαραίτητο βαθμό αυτονομίας που κάνει τον καθένα μας να αισθάνεται ως ελεύθερη και αυτόφωτη προσωπικότητα, όπως πρέπει να είναι κάθε Δημοτικός Σύμβουλος. Επομένως, κάθε διαφοροποίηση σε ψηφοφορίες δεν μπορεί να ενοχοποιείται, γιατί έχει ήδη συμβεί κάποιες φορές και ενδεχομένως να συμβεί σε κάποιες περιπτώσεις. Για παράδειγμα, στο θέμα του ψηφίσματος κατά των συγχωνεύσεων για τα σχολεία εγώ υπερψήφισα την πρόταση των κ.κ. Ασπρίδη – Τσακμάκη για λευκό και οι σύμβουλοι της παράταξής μου καταψήφισαν την πρόταση.
Σε ό,τι αφορά στο θέμα της έγκρισης του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου Φλώρινας, όπως επί 12 χρόνια συνηθίζω να μελετώ τα θέματα από τους φακέλους του Προεδρείου στο Δημαρχείο (το γνωρίζουν καλά οι υπάλληλοι του Δήμου μας), το παρέλαβα εγκαίρως από το Γραφείο της Προέδρου και κάλεσα τους συνεργάτες μου σε συνάντηση, στην οποία προσήλθε ο κ. Σταύρου και κάναμε τη σχετική συζήτηση, ενώ δεν παρέστησαν ο κ. Πετκάνης για σοβαρούς προσωπικούς λόγους και ο κ. Σαχινίδης λόγω απουσίας από την πόλη.
Το πρόγραμμα είναι σύμφωνο με την αρχή της αναλογικότητας και περιέχει αντιπροσωπευτικά έργα για όλες σχεδόν τις κοινότητες. Στο βαθμό που το διερεύνησα ερωτήθηκαν οι Πρόεδροι και κατέθεσαν τις απόψεις τους και, βέβαια, περιέχει όλα τα απαραίτητα έργα που λίγο-πολύ όλοι συζητούσαμε προεκλογικά. Εξέφρασα τη διαφωνία μου, γιατί οι προτάσεις που κατέθεσα (πχ. ράμπα για Α.μεΑ. στην Αίθουσα Πολλαπλών χρήσεων του Δήμου, μελέτη για ανέγερση Σχολείου βιοκλιματικής αρχιτεκτονικής, κ.ά.) δεν έγιναν αποδεκτές και δεν συμπεριελήφθησαν στο πρόγραμμα λόγω κόστους και άλλων προτεραιοτήτων.
Σε όλες τις προηγούμενες θητείες μου ΠΑΝΤΑ υπερψήφιζα το Τεχνικό Πρόγραμμα και προσπαθούσα να περάσω όσο γίνεται περισσότερες προτάσεις της παράταξής μου. Άλλωστε, για ποιο έργο να διαφωνήσω; Για τη Γέφυρα του Αρμενοχωρίου, που την έχω ζητήσει κι εγώ; Για τις μελέτες που όλοι αντιλαμβανόμαστε τη σημασία τους; Για τους ηλεκτροφωτισμούς, για τις παρεμβάσεις στα σχολεία, τους κήπους, ……κλπ., κλπ.; Αντίθετα, είμαι απόλυτη και κάθετη σε ό,τι αφορά στα οικονομικά στοιχεία (προϋπολογισμούς, απολογισμούς, κ.ά.) που συνοδεύουν αυτά τα έργα.
Σχετικά με την κατάτμηση των έργων σε μικροέργα των 12.000 ευρώ και κάτω, γνωρίζετε όλοι καλά ότι ουδέποτε συμφώνησα και σε προηγούμενες δημοτικές θητείες και μάλιστα έχω καταγγείλει ηχηρά τις αναθέσεις όσο κανείς, όμως, η καταψήφισή τους εμπίπτει κυρίως στη διαδικασία ψήφισης του Προϋπολογισμού και στην φάση όπου θα γίνονται ενδεχομένως οι αναθέσεις. Δεν υπήρξα ποτέ ούτε προστατευόμενη, ούτε συνεργάτιδα κανενός εργολάβου Δημοσίων Έργων και δεν έχω ενδοιασμούς στο να στηλιτεύω τέτοιες πρακτικές. Αυτά ψάξτε τα σε όσους διαχειρίστηκαν την εξουσία τα τελευταία χρόνια.
Δεν διεκδικώ το αλάθητο, ούτε την απόλυτα σωστή θέση. Είμαι άνθρωπος και κάνω κι εγώ λάθη όπως όλοι μας. Αλλά με ό, τι ασχολούμαι δίνω την ψυχή μου, το υπηρετώ με συνέπεια και πάθος, με μέγιστο προσωπικό και οικογενειακό κόστος. Έχω κάνει τη νύχτα μέρα για να προλαβαίνω τις πολλές υποχρεώσεις μου και δεν δεσμεύομαι από καμιά απολύτως συναλλαγή και από κανένα σκοτεινό παρελθόν στο να υπηρετώ με συνέπεια τον ρόλο μου και να ασκώ την κριτική που οφείλω ως αντιπολίτευση. Δεν έχω διαχειριστεί δημόσιο χρήμα και θέσεις εξουσίας που να μου αποδίδουν ευθύνες για παραλείψεις ή αστοχίες. Ο Δήμαρχος, όπως και ο κάθε πολιτευόμενος θα με βρίσκει απέναντί του σε όποιες επιλογές του κρίνω ότι δεν συνεισφέρουν στο καλό του τόπου μας.
Κι όσο για τους υβριστές-σχολιαστές των blogs, που δεν έχουν το θάρρος να κριτικάρουν χωρίς το θλιβερό προσωπείο της ανωνυμίας και επιλέγουν την ατραπό της χυδαιολογίας και της συκοφαντίας, έχω να τους πω ότι εγώ από την αρχή των εκλογών ήμουν η ΑΝΤΙΠΑΛΗ του κ. Βοσκόπουλου, ως επίσημη υποψήφια του ΠΑ.ΣΟ.Κ. απέναντι στον επίσημο και μοναδικό υποψήφιο της Ν.Δ. Άλλοι (τους γνωρίζετε καλά) έγιναν ο Δούρειος ίππος της Φλωρινιώτικης Τροίας και μπορούν να καμαρώνουν σήμερα που κάνανε τον κ. Βοσκόπουλο Δήμαρχο Φλώρινας. Οι ευθύνες τους είναι τεράστιες και δεν παραγράφονται έτσι εύκολα από τη συνείδηση του κόσμου.
Στους χιλιάδες σιωπηλούς φίλους και συναγωνιστές, που μέσα σε τόσο δύσκολους καιρούς βλέπουν μια διαφορετική προοπτική ελπίδας στο πρόσωπό μου, δηλώνω το αγωνιστικό παρόν μου και εκφράζω τις ολόψυχες ευχαριστίες μου".

Όλγα Μούσιου-Μυλωνά

5 σχόλια:

  1. Δυστυχώς Ολγα μου δεν πείθεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και του χρόνου Αντιδήμαρχος καλή μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΙΑΞ ΞΕΡΑΤΟ.ΠΙΟ ΗΧΗΡΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ. ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΡΙΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν κατάλαβα καλά....
    Εξακολουθεί να λέει ότι υπερψήφισε τα 15άρια,
    ότι πρέπει να γίνονται πολλά και μικρά έργα σε κάθε χωριό, ότι ένας αναπτυξιακός σχεδιασμός στηρίζεται σε έργα 12.000€.
    Κατ'αρχήν δίνει το δικαίωμα της απ' ευθείας ανάθεσης, με ότι αυτό συνεπάγεται.
    Στερεί από το Δήμο πολύτιμο προσωπικό (θα πάρει από την Νομαρχία) γιατί η διαδικασία ενός έργου, υπηρεσιακά, είναι η ίδια με είναι μεγάλο έργο (τεύχη δημοπράτησης....)
    Δεν ασχολούμαι με το άδειασμα όλου του Δημοτικού συμβουλίου ότι μελέτησε μόνο αυτή το Τεχνικό πρόγραμμα....
    Ή είναι μωρή πολιτικά και διοικητικά, ή μωρούς μας θεωρεί.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή