Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Συγχωνεύσεις, καταργήσεις και υποβιβασμοί των σχολικών μονάδων στο Ν.Φλώρινας



Η εφαρμογή του «Καλλικράτη στην παιδεία» και οι περίφημες αναδιαρθρώσεις κατέληξαν στο απαράδεκτο σημείο να καταργούνται Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία, ενώ άλλα συγχωνεύονται και υποβιβάζονται  χωρίς προηγουμένως να έχει υπάρξει καμιά επί της ουσίας διαδικασία διαβούλευσης. Ιδού τα αποτελέσματα:  


ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Α) Υποβιβάζονται από το σχολικό έτος 2011-2012 οι παρακάτω σχολικές μονάδες πρωτοβάθμια εκπαίδευσης κατά Περιφερειακή Διεύθυνση: 
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Ν.ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
ΑΠΟ
ΣΕ
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
2/Θ ΟΛΟΗΜΕΡΟ Ανταρτικού
1/Θ

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ Ν.ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
ΑΠΟ
ΣΕ
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
2/Θ Νηπιαγωγείο Σιταριάς
1/Θ
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
2/Θ Νηπιαγωγείο Αγίου Παντελεήμονα
1/Θ


Β) Συγχωνεύονται από το σχολικό έτος 2011-2012 οι παρακάτω σχολικές μονάδες πρωτοβάθμια εκπαίδευσης κατά Περιφερειακή Διεύθυνση:

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Ν.ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΜΕΝΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
ΟΝΟΜΑ ΣΥΝΕΝΟΥΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΝΕΑ ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. Αγίας Παρασκευής
6/θ Δ.Σ. Κάτω Κλεινών
2/Θ Δ.Σ. Ακρίτα
1/Θ Δ.Σ. Κρατερού
3/Θ Δ.Σ. Πολυπλατάνου
3/θ Δ.Σ. Κάτω Κλεινών
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
2/Θ Δ.Σ. Κολχικής
6/θ Δ.Σ. Υδρούσας
1/Θ Δ.Σ. Δροσοπηγής
3/Θ Δ.Σ Άνω Υδρούσας
3/Θ Δ.Σ. Τροπαιούχος
2/Θ Δ.Σ. Ατραπός
1/θ Υδρούσας
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
3/Θ Δ.Σ. Μεσοχωρίου
6/θ Δ.Σ. Ιτέας
3/Θ Δ.Σ. Τριποτάμου
4/Θ Δ.Σ. Παπαγιάννη
3/θ Δ.Σ.  Ιτέας
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
2/Θ Δ.Σ. Σκοπού
8/θ Δ.Σ. Μελίτης
2/Θ Δ.Σ. Αχλάδας
7/θ Δ.Σ. Μελίτης
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
3/Θ Δ.Σ. Λόφων
6/θ Δ.Σ. Βεύης
4/θ Δ.Σ.  Βεύης
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
3/Θ Δ.Σ. Σίμου Ιωαννίδη
5ο 6/θ Φλώρινας
5ο 6/θ Δ.Σ.  Φλώρινας
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
2/Θ Δ.Σ. Πεδινό
6/θ Δ.Σ. Αετού
1/Θ Δ.Σ. Αναργύρων
6/θ Δ.Σ. Αετού
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
3/Θ Δ.Σ. Πετρών
2ο Δ.Σ. Αμυνταίου
2ο 6/θ Δ.Σ. Αμυνταίου
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
2/Θ Δ.Σ. Αντιγόνου
Δ.Σ. Φιλώτα
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. Πελαργού
6/Θ Δ.Σ.Φιλώτα


ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ Ν.ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΝΕΝΩΣΗΣ
ΟΝΟΜΑ ΣΥΝΕΝΟΥΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΝΕΑ ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
1/Θ Νηπιαγωγείο Ακρίτα
1/θ Ολοήμερο Κάτω Κλεινών
1/Θ Νηπιαγωγείο Πολυπλατάνου
1/θ Ολοήμερο Κάτω Κλεινών
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
1/Θ Νηπιαγωγείο Νίκης
1/θ   Άνω Καλλινίκης
1/Θ Νηπιαγωγείο Ν. Καυκάσου
1/θ   Άνω Καλλινίκης
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
.
1/Θ Νηπιαγωγείο Δροσοπηγής
1/θ  Νηπιαγωγείο Τροπαιούχου
1/Θ Νηπιαγωγείο Άνω Υδρούσας
1/Θ ΝηπιαγωγείοΥδρούσα
1/θ  Νηπιαγωγείο Τροπαιούχου
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
.
1/Θ Νηπιαγωγείο Μεσοχωρίου
1/θ  Νηπιαγωγείο Παπαγιάννη
1/Θ Νηπιαγωγείο Τριποτάμου
1/Θ Νηπιαγωγείο Ιτέας
1/θ  Νηπιαγωγείο Παπαγιάννη
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
1/Θ Νηπιαγωγείο Σκοπού
2ο 1/θ  Νηπιαγωγείο  Μελίτης
2ο 1/θ  Νηπιαγωγείο Μελίτης
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
1/Θ Νηπιαγωγείο Αχλάδας
3ο 1/θ  Νηπιαγωγείο Μελίτης
3ο 1/θ  Νηπιαγωγείο Μελίτης
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
1/Θ Νηπιαγωγείο Λόφων
1/θ  Νηπιαγωγείο Βεύης
1/θ  Νηπιαγωγείο Βεύης
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
1/Θ Νηπιαγωγείο Πεδινού
2/θ Νηπιαγωγείο Αετού
1/Θ Νηπιαγωγείο Αναργύρων
2/θ Νηπιαγωγείο Αετού

Γ) Καταργούνται από το σχολικό έτος 2011-2012 οι παρακάτω σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά Περιφερειακή Διεύθυνση:
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Ν.ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
Δ.Σ Άνω Κλεινών
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
Δ.Σ. Εθνικού
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
Δ.Σ. Λεπτοκαρυάς
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
Δ.Σ. Λιμνοχωρίου
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
Δ.Σ. Βαλτονέρων

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ Ν.ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
Νηπιαγωγείο Άνω Κλεινών
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
Νηπιαγωγείο Λαιμού
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Π.Ε.
Νηπιαγωγείο Πελαργού


ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Συγχωνεύονται από το σχολικό έτος 2011-2012 οι παρακάτω σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά Περιφερειακή Διεύθυνση:
Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΜΕΝΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Δ.Ε.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΡΙΚΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΕΧΟΒΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΕΧΟΒΟΥ
ΦΛΩΡΙΝΑΣ Δ.Ε.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΥΔΡΟΥΣΑΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΜΟΧΩΡΙΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΜΟΧΩΡΙΟΥ

5 σχόλια:

  1. Θα επιθυμούσα από τον αρθρογράφο να εξηγήσει γιατί είναι "απαράδεκτο" να κλείνουν σχολεία με 10 μαθητές και έναν δάσκαλο που έκανε ταυτόχρονα μάθημα σε όλους.

    Πιστεύει ο αρθρογράφος πως το παιδί του σε ένα τέτοιο σχολείο είναι δυνατόν να απολαμβάνει την υποδομή ενός μεγαλύτερου σχολείου? Οτι είναι ορθολογικό να συντηρούνται 4 μικρά σχολεία αντί τα χρήματα της συντήρησης να ξοδεύονται για την αναβάθμισε σε υποδομές ενός μεγαλύτερου?

    Ποιά από τις παραπάνω συγχωνεύσεις είναι ανορθολογική?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πονεμένος πατέρας14 Μαρτίου 2011 στις 8:38 μ.μ.

    Και φυσικά είναι απαράδεκτο να κλείνουνε σχολεία, έστω και αν είναι 2θέσια, 3θέσια ή 4θέσια. Σχολείο στο κάθε χωριό θα έπρεπε να είναι μια αδιαπραγμάτευτη αρχή για την πατρίδα μας. Αυτό είναι η ουσία και όχι ο "ορθολογικός" τρόπος των καταργήσεων-συνενώσεων. Όσο για το "κίτρινο" λεωφορείο προσκρούει για πολλοστή φορά σε τοπικά χοντροσυμφέροντα που έχουν να κάνουν με την επιχείρηση "μεταφορά μαθητών"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κίτρινα σχολικά λεωφορεία του δήμου.. και όχι ιδιωτών.
    Ασε που τα λεφτά που δόθηκαν για τη μεταφορά των μαθητών τα τελευταία 4 χρόνια φτάνουν για να αγοράσεις από ένα αυτοκίνητο σε κάθε μαθητή (χωρίς υπερβολή...). Φτάνουν επίσης για έναν μεγάλο στόλο από μίνι λεωφορεία για διαδημοτική συγκοινωνία που θα λύσει και το "προβλημα" της διανομής των υπηρεσιών του Δήμου στα πρωην Δημαρχεία.

    Για ποιον ακριβώς λόγο πρέπει να είναι αδιαπραγμάτευρη αρχή το σχολείο σε κάθε χωριό? Γιατί όχι δηλαδή και νοσοκομείο σε κάθε χωριό, εφορία σε κάθε χωριό, τράπεζα σε κάθε χωριό και Δημαρχείο σε κάθε χωριό??

    Απο εκπαιδευτική άποψη είναι δυνατόν σαν πατέρας να πιστεύεις ότι είναι καλύτερα ο χρόνος του δασκάλου του παιδιού σου να μοιράζεται στα 3 και τα 4?? Πώς μπορεί κάθε σχολείο με 10-20 παιδιά να συντηρήσει απαραίτητες πλέον υποδομές εργαστηρίων στα σχολεία αυτά?

    Το σχολείο πρέπει να είναι ο χώρος κοινωνικής δικτύωσης των μαθητών του και όχι το "εθνικό" σύμβολο του εγωισμού των γονιών του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μας γράφεται τις συγχωνευσεις σχολείων αλλά δεν γράφεται ποσοι μαθητές φοιτουν σε καθένα απο αυτό.Οι πιό πάνω αριθμοί μόνο πόσες θέσεις δασκάλων χάνονται δείχνουν. Πέρα απο περιορισμό των θέσεων δασκάλων ποιό άλλο είναι το κακό? Μήπως τελικά να μην βγαίνουν τα παιδιά απο το σπίτι τους και να πηγαίνουν εκεί οι δάσκαλοι για ιδιαίτερα? Είναι παιδαγωγικό το σχολείο των 5 και 10 παιδιών? Που η κοινωνικοποιήση που η ανταλλαγή απόψεων που η αντίληψη της ποικιλίας ιδεων τροπων απόψεων στα 10 παιδιά.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πονεμένος πατέρας15 Μαρτίου 2011 στις 7:18 μ.μ.

    αγράμματε δάσκαλε τα "γράφεται" της πρώτης σειράς γράφονται με Ε!!! Ακούς επικίνδυνε σκερβελέ?? που έχεις και άποψη για παιδαγωγικά ζητήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή