Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Γ.Λιάνης: "Τυλίχτηκα μέσα στη σιωπή μου''


Αμέσως μετά την ανεξαρτητοποίησή μου τυλίχτηκα μέσα στη σιωπή μου και μόνο στη Φλώρινα ήρθα να πω τα άκρως απαραίτητα, στο λαό που μ’ εκλέγει 22 χρόνια βουλευτή.

Δεν μπορώ να παρακολουθήσω αυτούς που προσπαθούν με βαρύγδουπες λέξεις, αλλά ανύπαρκτα επιχειρήματα να με χαρακτηρίσουν αποστάτη, χρόνια αυτά τα ίδια πρόσωπα κάνουν τα ίδια πράγματα. Ό,τι είχα να πω το είπα στον πρωθυπουργό, στη βουλή και στη Φλώρινα.
Αποστατεί κανένας για να πάει κάπου, αποστατεί αν έχει ενδεχομένως ένα δόλιο σκοπό. Δεν είναι η περίπτωσή μου.
Τις μέρες που πέρασαν και ενώ μου ζήτησαν να παραχωρήσω συνέντευξη μεγάλα ευρωπαϊκά και αμερικάνικα δίκτυα, δεν το έπραξα σεβόμενος το ΠΑΣΟΚ και τον εαυτό μου. Ούτε σε ελληνικά μέσα βγήκα.
Με ανακούφιση ωστόσο παρακολουθώ τη σοβαρότητα με την οποία και ο χώρος μου αντιμετωπίζει την κατάσταση. Ομοίως και η Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ στη Φλώρινα. Δεν βλέπω να μου ζητάει την παραίτησή μου. Λέει αυτό που πιστεύει, αλλά παραθέτει και τα άρθρα του συντάγματος που δεν αφήνουν παρερμηνείες για τις πράξεις μου.
Όταν περάσουν οι κρίσιμες μέρες και κρίνω ότι είναι απαραίτητο τότε θα πω μερικά πράγματα, αλλά ποτέ δεν πρόκειται να επιδιώξω να τρωθεί ο πολιτικός χώρος στον οποίο ανήκω και μέσα από  αυτόν η Φλώρινα με ανέδειξε.

10 σχόλια:

  1. Τώρα με την σιωπή σου τυλίγεσαι, αλλά στις προηγούμενες εκλογές τύλιξες έναν ολόκληρο νομό.

    Τι κρίμα να εξευτελίζεσαι τόσο , μα τόσο πολύ, στις τελευταίες μέρες της θητείας σου. 22 χρόνια στον βρόντο. Σε βρίζουν εχθροί και φίλοι.
    Τυφλωμένος από το πάθος για την καρέκλα και τα όσα σου λένε οι αυλοκόλακές σου έτασες στο σημείο να αποτελείς αντικείμενο χλεύης για φίλους και αντιπάλους, όταν μέχρι πριν από λίγο καιρό όλοι σε σεβόταν ή σε φοβοταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΥΤΟΣ ΕΙΣΑΙ ΓΙΩΡΓΑΡΕ ΜΟΥ

    ΕΡΙΞΕΣ Ζ(Α)ΡΤ ΣΤΑ CNN, ΒΒC ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΓΑΤΑΚΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΚΡΕΜΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ ΤΟΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

    ΕΡΙΞΕΣ Ζ(Α)ΡΤ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΤΑ ΑΛΛΑ ΓΑΤΑΚΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ. ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΣ (!?) ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ.

    ΕΡΙΞΕΣ Ζ(Α)ΡΤ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΒΑΖΟΥΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΦΑΣ ΜΕΡΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΝΕΙ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ.

    ΕΡΙΞΕΣ Ζ(Α)ΡΤ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΟΥΜΠΑΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΣΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΑΣΟΚ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΑΤΑΚΙ ΔΕΝ ΥΠΕΚΥΨΕ ΣΤΙΣ ΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΑΙΜΙΛΙΟ.

    ΟΧΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΕΣΥ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΤΑΠΑ ΚΑΙ ΜΗΔΑΜΙΝΑ. ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ. 20 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΟΥ, ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ. ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχα!!!
    το σχόλιο της χρονιάς!!
    να σαι καλά ρε φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κολλημένος στη καρέκλα!! ακίνητος, μοιραίος και άβουλος! Αποστάτης, φοβικός και μόνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τοπιο στην ομιχλη. ΠΑΝΤΑ ΛΑΤΡΕΥΑΒ ΤΙς ΤΑΙΝΙΕς ΤΟΥ Αγγελοπουλου και τα ΜΕΤΕΩΡΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΑΝΑΤΙΚΩΝ καντιωτικωνΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ απο τεχνη και συμβολισμους των ταινιων του ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ. ΕΓΩ ΑΝ ΚΑΙ' ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΣ μια χαρα ειμαι. ΔΟΞΑ ΤΟΝ ΘΕΟ. τωπα που ο λιανης μας ζαλισε με τις τουμπες του, ας τιμησει τον καντιωτη να τελειωνουμε. οαφορισμενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρόσεχε!Μην τυλιχτείς πολύ σφιχτά με αυτή τη ζέστη και σκάσεις...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ''Ήταν μια φορά κι έναν καιρό ένας μικρός τσαχπίνης ξάδελφος. H θεία του, η Πολυξένη, δεν τον άφηνε να κάνει παρέα με τη μικρή Mιμή, γιατί κάτι γειτόνισσες της σφύριξαν ότι το παιδί είναι μεγάλος μπήχτης και καλό θα 'ταν να προφυλάξει το κορίτσι από κακές παρέες. Tα χρόνια πέρασαν και τα παιδιά μεγάλωσαν. O ξάδελφος πέρασε δύσκολα χρόνια μέχρι να φτάσει εκεί που είναι σήμερα, κουράστηκε πολύ να ορθοποδήσει και πέρασε φτώχειες κοροϊδίες, που του 'δωσαν, όμως, μαθήματα για το μέλλον........''
    Η συνέχεια στο: http://www.klik.gr/106/lianis/index.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. A, ΡΕ ΓΙΩΡΓΑΡΕ!!!

    ΤΥΛΙΧΤΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΣΟΥ ....

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΕΣ ΟΙ ΧΡΥΣΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΤΥΛΙΓΕΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΣΤΕΛΝΕΣ ΠΑΚΕΤΕΣ ΣΤΙΣ ΤΖΕΠΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΩΝ ΣΟΥ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μετά το Ζ(Α)ΡΤ, το χάος. Απίθανος σχολιαστής ο 11.44πμ - Φοβερός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή