Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Ι.Μαγκριώτης: Ζωτικής σημασίας η επαναλειτουργία της Σιδηροδρομικής σύνδεσης με τη Θεσσαλονίκη


«Επιθυμία του ΟΣΕ και του Υπουργείου είναι να επαναλειτουργήσει η σιδηροδρομική γραμμή Φλώρινα- Θεσσαλονίκη και να τηρηθεί η συμφωνία που υπάρχει στο πρόγραμμα εξυγίανσης γιατί είναι ένα έργο ζωτικής σημασίας για την περιφερειακή ενότητα Φλώρινας» τόνισε σε δηλώσεις τους για το θέμα 

αυτό ο Υφυπουργός Μεταφορών Ι. Μαγκριώτης. Όπως είπε ο κ.Μαγκριώτης  θα πρέπει να συμπράξουν και οι τοπικοί φορείς προς τη κατεύθυνση αυτή για την επαναλειτουργία της γραμμής και τη συνέχεια της υπογραμμίζοντας πως «θα πρέπει οι φορείς να εξασφαλίσουν τον αριθμό των επιβατών για τη λειτουργία της γραμμής με την οργάνωση κάποιων μετακινήσεων όπως  μαθητών, ΚΑΠΗ και άλλων για να μην είναι ελλειμματική η γραμμή. Άλλωστε αυτό είναι που ζητάει και η διοίκηση του ΟΣΕ από τους φορείς στη συμφωνία που έχουν κάνει. Δε ζητάει να χρηματοδοτήσουν οι φορείς τη γραμμή». 
Σύνταξη: Θωμαή Αδάμου
Πηγή: ΕΡΑ Φλώρινας

4 σχόλια:

  1. Αρχές Μάρτη θα ερχόταν. Επιτέλους ανακοινώστε τις δράσεις που έχετε δεσμευτεί να κάνετε και ήδη κάνετε. Και αυτές που θα κάνες και πότε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελλειματική δεν πρόκειται να είναι, γιατί η μετακινήσεις με αυτοκίνητο τείνουν να γίνουν πολυτέλεια!

    Με τις τιμές της βενζίνης και τα διόδια, τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι η μόνη λύση!

    Όταν με το καλό θα αποκτίσουμε τον πολυπόθητο κάθετο άξονα Φλώρινα-Κοζάνη, μάλλον δεν θα μπορούμε να τον χρησημοποιούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΩΠΑ ΡΕ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ!
    ΕΤΣΙ Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συνεννοηθειτε με τα υπόλοιπα υπουργεία σας, να μην κόβουν τις συνταξεις και τις χρηματοδοτησεις προς τα ΚΑΠΗ για να εχουν λεφτα οι ανθρωποι της τρίτης ηλικίας να μετακινούνται.
    όσο για μαθητες και φοιτητες, πόσο ακόμα να στηρίξουμε τη γραμμή; όταν λειτουργούσε, ταξιδεύαμε όρθιοι το ένα τρίτο της διαδρομής γιατι το τραίνο ταξίδευε υπέρπλήρες και στο υπόλοιπο καθόμασταν σε καθίσματα τοποθετημένα τόσο κοντά το ένα στο άλλο, που καθμασταν στριμωγμένοι ο ένας απέναντι στον άλλο.
    και ναι, αυτό είναι το τραίνο που διεκδικούμε πίσω, με αυτες τις δυσκολίες και αυτες τις συνθηκες γιατι η οικονομική αφαίμαξη που μας επιβάλετε δεν μας επιτρέπει να μετακινούμαστε με το κτελ που ειναι 75% πιο ακριβό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή