Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Η επιστολή παραίτησης της Δ/ντριας του Ωδείου Δ.Ευνουχίδου


Θεσσαλονίκη 18 Απριλίου 2012

Από:   Δόμνα Ευνουχίδου
Προς: Δ.Σ. Ωδείου Φλώρινας Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.

Κύριε Πρόεδρε και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου,
Το τελευταίο χρονικό διάστημα συσσωρεύονται γεγονότα τα οποία αποτελούν σαφέστατη ένδειξη ότι 

αίρετε την εμπιστοσύνη σας προς το πρόσωπό μου, με κορύφωση την συνεδρίαση και τις αποφάσεις σας στις 30 Μαρτίου 2012.
Συγκεκριμένα, και κατά παράβαση του άρθρου Γ1 (δεύτερη παράγραφος) του κανονισμού του Ωδείου, δεν κλήθηκα ούτε σ’ αυτήν ούτε σε επόμενη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τα λεγόμενα της νεοδιορισθείσας γραμματέως του Δ.Σ. Κας Μούλη. Με αυτή την ενέργεια αποστερήσατε από την Διεύθυνση του Ωδείου το δικαίωμα να εκφράζει με τυπικό και διαφανή τρόπο την, έτσι κι αλλιώς, μη δεσμευτική γνώμη της για ζητήματα που άμεσα ή έμμεσα έχουν επίδραση στο εκπαιδευτικό και καλλιτεχνικό έργο του Ωδείου. Αυτή η απόκλιση από τον κανονισμό δεν είναι ανώδυνη, καθώς για τρία από τα τέσσερα θέματα που εμφανίζονται στα πρακτικά υπάρχουν σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις. Αυτά είναι τα εξής, με την σειρά που εμφανίζονται στα πρακτικά του ΔΣ της 30/3/2012 που έφερε η Κυρία Μούλη στο Ωδείο.
  • Το ζήτημα της μεταφοράς του  πιάνου με ουρά στο Ωδείο Αμυνταίου (θέμα 2ο των πρακτικών)  είναι κάθε άλλο παρά απλό. Το πιάνο αυτό, μετά από προσωπικό μου αίτημα, δωρήθηκε από τα λιγνιτωρυχεία Αχλάδας στο Ωδείο του Αμυνταίου για να μπορούν να γίνονται εκεί συναυλίες. Δεν προορίζονταν για εκπαιδευτικούς σκοπούς καθώς ένα πιάνο τέτοιας ποιότητας είναι απαραίτητο σε μαθητές της Μέσης και της Ανωτέρας σχολής ενώ, ακόμη και σήμερα, οι μαθητές του Αμυνταίου είναι είτε της Προκαταρκτικής είτε της Κατωτέρας. Καθώς ο τότε Δήμαρχος Αμυνταίου τελικά δεν δέχτηκε να μπει το πιάνο στην αίθουσα συναυλιών επειδή καταλάμβανε μεγάλο χώρο, το πιάνο μεταφέρθηκε στην Φλώρινα. Η ύπαρξη του εκεί επέτρεψε την μελέτη και τις εξετάσεις των προχωρημένων μαθητών, καθώς και τις μαθητικές συναυλίες στη μικρή αίθουσα του Ωδείου ανέξοδα, αποφεύγοντας την θέρμανση και τον φωτισμό του τεραστίου χώρου της αίθουσας «Θ.Αγγελόπουλος». Εν τω μεταξύ, ανάμεσα στην εγκατάσταση του πιάνου στην Φλώρινα και σήμερα, οι μαθητές της Ανωτέρας τριπλασιάστηκαν, πράγμα που αυξάνει τις αρνητικές παιδαγωγικές συνέπειες της μετακίνησης του πιάνου στο Αμύνταιο για την πραγματοποίηση συναυλιών που κατά πάσαν πιθανότητα δεν θα γίνουν λόγω της οικονομικής συγκυρίας.
  • Με την απόφασή σας, στο 3ο και πολύ σοβαρό θέμα των πρακτικών της ίδιας συνεδρίασης, να γίνεται οποιαδήποτε επικοινωνία ανάμεσα στο Δ.Σ. και το Ωδείο μέσω της νεοδιορισθείσας γραμματέως αποξενώνετε την Διεύθυνση του Ωδείου, αλλά και γενικότερα την Υπηρεσία και υποβαθμίζετε τον ρόλο τους. Σύμφωνα με το Άρθρο 7, παρ. Α της σύμβασης της 1ης Οκτωβρίου 2010, υποχρεούμαι να εισηγούμαι στο Διοικητικό Συμβούλιο για όλα τα θέματα που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία του Ωδείου. Ως γνωστόν, κάθε υποχρέωση γεννά και δικαίωμα και δεν επιτρέπεται σε κανένα Διοικητικό Συμβούλιο να μη σέβεται τους όρους της σύμβασης και να μην εφαρμόζει τον κανονισμό του Ωδείου (Κεφ Γ1 δεύτερη παράγραφος) και μάλιστα χωρίς επαρκή αιτιολογία. Εσείς δημιουργείτε μια ενδιάμεση βαθμίδα διοίκησης, η οποία αφ’ ενός δημιουργεί γραφειοκρατική δυσκινησία, αφ’ ετέρου μπορεί να προκαλέσει παρεξηγήσεις ή καθυστερήσεις στο έργο του Ωδείου.
Σημειωτέον επίσης, ότι από τότε που ανέλαβα τα καθήκοντά μου στο Ωδείο (Οκτώβριος 2007) παρευρέθηκα σε όλες τις συνεδριάσεις του ΔΣ εκτός από μια φορά που απουσίαζα στην Αθήνα για να συμμετάσχω σε ολιγομελή επιτροπή του Υπουργείου Πολιτισμού που εξέταζε γενικότερα ζητήματα της Ωδειακής Παιδείας στην Ελλάδα.
  • Με την απόφασή σας στο 4ο θέμα να μην μπορεί να γίνει τίποτε χωρίς την πρότερη έγκριση του ΔΣ, περιορίζετε ασφυκτικά τις αρμοδιότητες του διευθυντή του Ωδείου χωρίς να λαμβάνετε υπ’ όψιν σας την ροή λειτουργίας του Ωδείου. Οι απλές συναυλίες τάξεων για παράδειγμα έχουν εσωτερικό χαρακτήρα, παιδαγωγικό, εξυπηρετούν το καλλιτεχνικό έργο χωρίς να δημιουργούν πρόσθετη δαπάνη, και απαιτούν συνήθως βραχυπρόθεσμο προγραμματισμό. Για τέτοιες εκδηλώσεις το ΔΣ του Ωδείου δεν έχει αρμοδιότητες απόρριψης ή επέμβασης και η Διεύθυνση έχει αποκλειστική και αποφασιστική αρμοδιότητα.
Για τους τρεις σοβαρότατους λόγους που εντόπισα στα πρακτικά της συνεδρίασης της 30 Μαρτίου και επί πλέον:
  • επειδή, σύμφωνα με όσα προφορικά μου μετέφερε η Κα Μούλη, ακυρώνεται χωρίς εισήγηση, και ερήμην της αντίθετης γνώμης μου, όλη η προσπάθεια αναβάθμισης της εξέτασης του συστήματος διδασκαλίας και εφαρμογής του ζωτικού  για την μουσική εκπαίδευση μαθήματος του σολφέζ, θεωρητικά για να εξοικονομηθεί ένα αστείο ποσό αλλά ουσιαστικά για να ικανοποιήσει ενστάσεις μελών του προσωπικού που δείχνουν, όπως και στο παρελθόν, πως δεν δέχονται βελτιώσεις όταν αυτές συνεπάγονται αλλαγές στην πεπατημένη που έχουν συνηθίσει,
  • επειδή δεν μου επιτρέπεται να συμφωνήσω στην μείωση του ρόλου της Διεύθυνσης του Ωδείου, και
  • επειδή διαβλέπω εκ μέρους σας διάθεση σοβαρής απαξίωσης όχι μόνο του ρόλου μου αλλά και του μορφωτικού επιπέδου του Ωδείου – απαξίωση που δίχως άλλο οφείλεται στην παντελή σας άγνοια των θεμάτων της μουσικής παιδείας καθώς και στην έλλειψη βούλησής σας να συμβουλευθείτε όπως θα ήταν φυσικό την διεύθυνση,
υποχρεώνομαι, με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος μου, να υποβάλλω  την παραίτησή μου με αυτή την επιστολή, να καταγγείλω για σπουδαιότατο λόγο την σύμβαση που έχω υπογράψει την 1η Οκτωβρίου 2010 και να ζητήσω την άμεση αντικατάστασή μου.
Δόμνα Ευνουχίδου

43 σχόλια:

  1. Δυστυχώς, ακόμα ένα ωδείο στον κατήφορο της οικονομικής κρίσης.
    Αντί να στηρίζουμε τέτοιες προσπάθειες υψηλής ποιότητας σε ακριτικές περιοχές, τις πολεμάμε με μικροπολιτικά τεχνάσματα καταδικάζοντας τες σε μαρασμό..
    Σήμερα φεύγει η κ. Ευνουχίδου, αύριο κάποιος άλλος από το εκλεκτό προσωπικό, μεθαύριο όμως θα φύγουν και τα παιδιά για μουσικές σπουδές αλλού..

    Απλά κρίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΜ ΧΩΡΙΑΤΕΣ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ...ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ.
    ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΘΗΤΕΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟΤΟ 2007 ΚΑΙ ΕΔΩ, ΕΠΙΚΑΛΕΣΘΗΚΑΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΑΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΑ - ΚΑΙ ΒΑΛΕ - ΜΟΙΡΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΑΣ. ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΟ Δ.Σ. ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΣΑΣ? ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΠΙΑΝΟ ΣΕ ΚΟΛΟΒΟ ΟΡΓΑΝΟ? Η ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΠΑΧΙΩΝ ΑΓΕΛΑΔΩΝ, ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΗΣΕ (ΚΑΙ ΕΛΕΩ ΚΡΙΣΗΣ) ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΩΝ.
    ΠΑΜΕ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟ ΩΔΕΙΟ ΜΕ ΑΛΛΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ?
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ. ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ Η ΦΛΩΡΙΝΑ ΘΑ ΜΕΝΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΪΜΟΥΝΙΑ. ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΕ ΣΕ ΤΑΛΕΝΤΑ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΑ ΑΦΟΥ ΑΝ ΚΡΙΝΩ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΙΣ "ΦΙΡΜΕΣ" ΤΟΥ LA CASA GRANDE ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΜΕΛΙΤΗ ΜΕΡΙΑ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΧΙΕΣ ΑΓΕΛΑΔΕΣ (ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΑΛΛΩΣΤΕ) Η Κ.(ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ) ΕΥΝΟΥΧΙΔΟΥ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΜΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ...ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ (ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΛΑΡΙΝΤΖΗ ΦΙΛΟ ΣΟΥ)ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΙΝΑΞΕΙ ΤΟ ΩΔΕΙΟ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ...
      ΚΟΥΡΝΙΑΣΕ ΣΤΟ ΚΑΒΟΥΚΙ ΣΟΥ, ΑΠΛΩΣΕ ΤΑ ΠΟΔΑΡΙΑ ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΠΛΩΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΑΝΟ ΜΕ ΟΥΡΑ(ΟΧΙ ΑΓΕΛΑΔΑΣ)ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΧΡΗΣΙΜΕΥΕΙ

      Διαγραφή
    2. ΤΟΣΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΕ "ΚΟΛΟΒΟ" ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ ΟΡΓΑΝΟ???
      ΠΟΙΟΣ ΑΡΑΓΕ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ???
      ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΩΔΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, ΗΜΑΣΤΕ ΕΥΤΥΧΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΜΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΣ ΠΟΛΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ , ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ!!
      ΟΜΩΣ ΕΣΕΙΣ ΜΑΛΛΟΝ ΑΔΑΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...???
      ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΤΕ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ, ΤΗΝ κ.ΕΥΝΟΥΧΙΔΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΩΔΕΙΟΥ!!
      ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΠΛΗΓΩΝΕΙ!!!
      ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΩΔΕΙΟΥ

      Διαγραφή
    3. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΜΑΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, ΠΩΣ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΑ ΜΕ Κ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ, ΕΚΤΕΛΟΥΣΕ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΜΙΣΘΟ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΡΟ ΗΤΑΝ Η ΑΓΑΠΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ.ΞΥΠΝΗΣΕ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΙ ΕΝΟΙΩΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΚΑΙ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ΠΝΟΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΕΙ...ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΙ ΔΕ ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ...ΤΙ ΝΑ ΠΩ....ΕΙΜΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΜΕΝΟΣ....ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΟΙΧΙΣΕΙ ΑΚΡΙΒΑ ΣΤΗ ΜΙΚΡΗ ΜΑΣ ΠΟΛΗ...ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΜΑΣ ΠΟΛΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΚΟΛΟΣΙΑΙΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΜΕΙΝΕ ΗΜΙΤΕΛΕΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΑΚΗΣ ΜΑΣ ΔΙΑΓΩΓΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ...

      Διαγραφή
    4. ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΜΑΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, ΠΩΣ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΑ ΜΕ Κ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ, ΕΚΤΕΛΟΥΣΕ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΜΙΣΘΟ.....

      Είσαι πολύ σίγουρος γι΄αυτό;;;;;
      Άμα θέλεις μπορώ να αποδείξω το αντίθετο, έτσι για να κάνουμε όμορφη και παράλληλα αληθινή κουβέντα.
      Είδες τι έκανε η ΚΥΡΙΑ ΚΡΟΥΑ (Εδώ ανήκει το Κ το κεφαλαίο)με χειροπιαστές αποδείξεις στον κύριο Γ. Αριστείδου...
      Ακόμα καλύτερο θα ήταν να μιλάμε και επωνύμος..Αν δεν φοβάστε--ΓΑΤΑΚΙΑ

      Διαγραφή
    5. Είσαι πολύ σίγουρος γι΄αυτό;;;;;
      Άμα θέλεις μπορώ να αποδείξω το αντίθετο, έτσι για να κάνουμε όμορφη και παράλληλα αληθινή κουβέντα.

      ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΟΝ ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΤΟΝΟ ΚΑΙ ΥΦΟΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΕΠΑΙΡΝΕ Η ΟΧΙ ΜΙΣΘΟ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΑ?ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΕΠΑΙΡΝΕ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΥΨΗΛΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΘΕΣΗΣ...ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΙΣΩΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΟΛΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΟΥ.ΕΙΔΕΣ ΕΣΥ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΛΟΣΙΑΙΟ ΕΡΓΟ?ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ.ΟΥΤΕ ΝΟΙΩΘΩ ΠΙΟ ΣΟΦΟΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΣ....Σ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΩΣ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΟΥΝ ΟΧΙ Σ ΕΣΕΝΑ.ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ.ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ!

      Διαγραφή
    6. Κύριοι,
      Θα έπρεπε να σας είναι γνωστό ότι η κ. Δόμνα Ευνουχίδου αποτέλεί έναν από τα πολυτιμότερα ζωντανά κομμάτια του Ελληνικού Πολιτισμού. Η αξία και η προσφορά της αποτελεί μηνμείο στην ελληνική μουσική ιστορία και ξεπερνά κατά πολύ τους τοίχους ενός ωδείου. Θα έπρεπε να ευχαριστείτε το Θεό που μία τέτοια προσωπικότητα αποφάσισε να ασχοληθεί με τη Φλώρινα. Η ντροπή που αισθάνομαι διαβάζοντας κάποια από τα σχόλια φτάνει τα όρια της ιεροσυλίας. Ειλικρινά και με όση δύναμη μού παρέχει ο γραπτός λόγος ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

      Διαγραφή
  4. Το ωδείο της Φλώρινας δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει σε πιο άριστο βαθμό και δεν μπορούσε να έχει την καλύτερη εύρυθμη λειτουργία του χωρίς την κ.Ευνουχίδου.
    Η αντικατάστασή της με ισάξιο πρόσωπο ίσως να σας δυσκολέψει αρκετά και να στερήσει από πολλούς μαθητές όσα πρόσφερε η κ.Ευνουχίδου. Οδηγείται άξιους ανθρώπους στην παραίτηση με αποτέλεσμα την κατάρρευση του Ωδείου μας.
    Κρίμα και άδικο...
    Μαθήτρια του Ωδείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η κ.Ευνουχίδου είναι ένα από τα πιο σπουδαία, δραστήρια και μορφωμένα πρόσωπα που πέρασαν ποτέ από την διεύθυνση του Ωδείου μας. Χωρίς αυτήν όπως προαναφέρθηκε από την παραπάνω μαθήτρια δεν θα είχαν γίνει κάποιες σημαντικές αλλαγές για την καλυτέρευση του Ωδείου μας. Είναι κρίμα να να αναγκάζονται τέτοιοι άνθρωποι να παραιτούνται. Είχε και έχει ακόμα πολλά να δώσει για εμάς...
    Μαθήτρια του Ωδείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...1.Μηπως τα Λιγνιτωρυχεια Αχλαδας -οσον αφορα στο πιανο με ουρα- εχουν καποιον συγγενη τους-προστατευομενο σας καθηγητη στο ωδειο;
    ...2.Μηπως προωθουσατε τους μαθητες των γονεων που σας λιβανιζαν κυρια Ευνουχίδου;
    Επειδη η Φλωρινα ειναι μικρη και ολα μαθαινονται...
    (συγχαρητηρια κ. Ηλιαδη...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ξεστραβωσου ανωνυμε φλωρινιωτη.εσυ εχεις αναγκη ατομα σαν την ευνουχιδου να προσφερουν στον τοπο σου και οχι αυτη.διαβασε κανα βιογραφικο της και τα λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσυ ανωνυμε μαθε πως ενα βιογραφικο ειτε αυτο της κυριας ευνουχιδου ειτε ενα οποιοδηποτε αλλο, δεν ειναι παρα ενα χαρτι σαν το ρολο της τουαλετας...!!!το οτι καποιος εχει μεγαλο βιογραφικο δεν σημαινει οτι ειναι και ανθρωπος!!!μια διαφωνια δεν ειναι λογος παραιτησης...ουτε η απαξιωση του ρολου της ..τι περιμενε η ευνουχιδου να την προσκυναμε?! ο ΡΟΛΟΣ της ΗΤΑΝ να προσφερει και να καλυτερευει τα πραγματα ...

      Διαγραφή
    2. ΑΓΑΠΗΤΕ
      ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ (ΣΕ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΤΗΣ Κ. ΕΥΝΟΥΧΙΔΟΥ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ, ΝΟΗΜΟΝΕΣ ΟΜΩΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ.ΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΤΙ ΤΟΥΑΛΕΤΑΣ(ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙΣ...

      Διαγραφή
    3. δεν κατακρινω το βιογραφικο της συγκεκριμενης κυριας...απλα θετω ως παραδειγμα ισως για το τι μπορει να συμβαινει με τα βιογραφικα..Ναι ειναι αξια η κυρια αυτη και μπραβο της...αλλα η ανθρωπια και η αξιοπρεπεια της υστερουν σε εναν βαθμο..ΔΕΝ ειναι ΛΟΓΟΙ παραιτησης αυτοι...εκει θελω να εστιασω..και οχι να μειωσω!!!

      Διαγραφή
  8. ο ΔΗΜΟΣ ΤΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ.ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΒΑΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τα πολλα λογια ειναι φτωχεια!!!!!!!!! στα δυσκολα ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ το βαζουν στα ποδια,,,αφηνοντας πισω "φτηνες δικαιολογιες" ,στην προκειμενη περιπτωση η κ.Ευνουχιδου!!!!!Η Φλωρινα ειναι μικρη πολη ευχαριστα δυσαρεστα ολα μαθαινονται...ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΦΛΩΡΙΝΑ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΝΟΜΟΣ, Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΠΑΡΧΙΩΤΙΚΟΥ ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟΥ, ΑΚΡΙΣΙΑΣ, ΗΣΣΟΝΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ, ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΑΝΕΛΙΞΗΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ, ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗΣ ΑΝΕΛΙΞΗΣ ΜΕΣΩ ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ ΤΩΝ ΒΕΛΤΙΣΤΩΝ. ΓΝΩΣΤΑ. ΓΙΑΤΙ, ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΕΥΝΟΥΧΙΔΟΥ ΘΑ ΕΒΛΕΠΕ ΧΑΪΡΙ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ; ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΒΕΒΑΙΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ. ΤΩΡΑ ΕΜΑΘΕ. ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ (ΞΕΡΩ ΕΙΚΟΣΑΡΙΑ), ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΘΕΡΜΑ κ. ΕΥΝΟΥΧΙΔΟΥ ΓΙΑ ΟΤΙ ΜΑΣ ΔΩΣΑΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΑΖΟΧΙΣΤΙΚΑ ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΟΜΕΙΝΑΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΣΕ ΕΜΑΣ ΑΦΗΣΑΤΕ ΚΑΤΙ ΑΝΕΞΗΤΗΛΑ ΛΑΜΠΕΡΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΡΑΤΑΜΕ. ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΧΑΣΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΠΑΝΤΟΥ ΘΑ ΕΠΙΠΛΕΕΙ. ΕΜΕΙΣ ΧΑΣΑΜΕ, ΑΛΛΑ ΜΕΣΕΣ - ΑΚΡΕΣ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ. ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΘΑ ΕΦΕΥΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΓΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΤΙ ΧΑΣΑΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΑΣΑΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΠΟΣΑ ΜΑ ΠΟΣΑ ΧΑΣΑΜΕ....ΚΡΑΤΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΕΞΗΤΗΛΗ ΛΑΜΨΗ ΠΟΥ ΛΕΣ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.....

      Διαγραφή
    2. ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ, ΕΚΦΡΑΣΗ ΠΛΗΡΗ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ, ΘΑ ΦΟΥΝΤΑΡΑ ΣΤΟΝ ΣΑΛΟΥΛΕΒΑ. ΑΝΤΕ ΧΑΣΟΥ ΡΕ ΤΟΜΑΡΟΣΥΜΠΛΕΓΜΑ.

      Διαγραφή
    3. ΣΩΣΤΑ. ΚΑΜΜΙΑ ΕΙΚΟΣΑΡΙΑ ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΤΗΜΕΝΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΠΟΥΔΑΣΑΤΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΑ ΟΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΜΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ 100 ΕΩΣ 200 ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΩΔΕΙΟΥ. ΣΥΜΠΑΣΧΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΙΔΗ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΦΕΡΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΥΝΤΗΡΕΙΣΤΕ. ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΚΙΟΥΣΤΕ.
      ΑΝ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΚΑΛΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΟΡΟΦΟΥΣΕ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΥΒΑΛΗΘΗΚΑΤΕ ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΤΑΞΕΙ ΜΑΚΡΥΑ.

      Διαγραφή
    4. ΔΕΝ ΘΑ ΝΑΣΧΟΛΗΘΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΤΟΡΛΑΚ. ΘΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΩ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΔΕΚΑ ΓΕΝΙΕΣ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΕΝΕΣ, ΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΘΟΜΑΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ, ΚΑΤΑΓΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΠΑ ΣΤΟ 1:52, 25 ΑΠΡΙΛΙΟΥ. ΤΟ ΕΙΠΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ: ΕΠΑΡΧΙΩΤΙΚΟΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟΣ.

      Διαγραφή
  11. ευτυχως που τα παιδια καταλαβαινουν περισσοτερα απο τους ανεγκεφαλους ενηλικες προυχοντες της φλωρινας.κριμα που θα μεινετε για παντα ΣΤΡΑΒΑΔΙΑ, αξεστοι και απολιτιστοι! αυτο σας πρεπει.το δυστυχημα ειναι οτι αυτο θα κληρονομησετε στα παιδια σας!! μακαρι μια μερα να σας φτυσουν καταμουτρα για οτι τους στερησατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΧΟΛΗ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΑΠΟ ΕΝΗΛΙΚΑ ΑΤΟΜΑ...ΜΑ ΚΑΛΑ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ? ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ?ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΠΟΣΟ ΑΝΕΚΓΕΦΑΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ...

    ΠΡΩΗΝ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΩΔΕΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. http://www.artissimo.gr/greek/cm_programmesx/Thessalonikix_concertx_hallx_2005x_2006x_Domnax_Evnouhidoux_biographicalx_sketchx.htm για όσους και μεσα στο ωδείο αλλά και έξω απο αυτό, πολιτικάντηδες της κακιάς ώρας. Σας αρμόζει να γυρίσετε εκεί όπου παρέλαβε αυτην η γυναίκα, το ωδείο και το ανέδειξε. Να γυρίσετε στο μηδεν.Εσείς το επιλέξατε. Και οι επιλογές κοστίζουν. Ειτε έτσι, είτε αλλιώς. Δεν πειράζει... οι γονείς και τα αξιόλογα παιδιά που υπάρχουν σε αυτό το ωδείο θα καταλάβουν πάρα πολυ γρήγορα , τι θησαυρό πολεμήσατε και εσείς διώξατε, λόγω άγνοιας, κομπλεξισμού, ψηφοθηρίας, αμμορφωσιάς, συμφερόντων, στενομυαλιάς και οπισθοδρομισμού. Σίγουρα δεν χάνει εκείνη, Σίγουρα χασατε ΗΔΗ εσείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θέλω να γράψω για το απαράδεκτο και άλυτο πρόβλημα της μουσικής παιδείας της χώρας και ακόμα περισσότερο να αναφερθώ στον τόπο που ζω, στην Φλώρινα.
    Ότι πω θα το πω σαν άνθρωπος που ζει με τη μουσική και όχι σαν επαγγελματίας, και θα αναφερθώ στην πρώην Διευθύντρια του Ωδείου Φλώρινας Δόμνας Ευνουχίδου που βασικός λόγος της παραίτησης υπήρξε η διαφωνία της με τον Αντιπεριφερειάρχη Δημ. Ηλιάδη για ζητήματα λειτουργίας του Ωδείου, αλλά και η απαξίωση του ρόλου της.
    Τα ωδεία, σε σχέση με τα άλλα φροντιστήρια εκμάθησης μαθημάτων, έχουν το πλεονέκτημα, του ότι οι γονείς πλην ελαχίστων δεν γνωρίζουν τον τρόπο λειτουργίας και διδασκαλίας τους, έχουν το μονοπώλιο σχεδόν στην εκμάθηση της μουσικής και επαναπαύονται στην καλή πίστη (παρόλο που επιβαρύνει την τσέπη μας στους δύσκολους καιρούς που ζούμε) των «διοικούντων» και των καθηγητών.
    Οι πιο πολλοί γονείς (και δεν είναι υποχρεωμένοι) δεν γνωρίζουν από μουσική και πόσο μάλλον από Σολφέζ και Ντικτέ. (δεν γνωρίζουν όμως και οι διδάσκοντες).
    Στέλνουν τα παιδιά τους στο Ωδείο πληρώνοντας όσα τους ζητήσουν και από κει και πέρα ότι μάθει το παιδί, δεν είναι όμως έτσι, Τα παιδιά αντλούν από τη μουσική µια μοναδική ικανοποίηση, ενώ οι αισθητικές εµπειρίες που αποκτούν εµπλουτίζουν τη συναισθηµατική τους ζωή έτσι, ώστε να είναι ικανά να αντεπεξέρχονται στις αυξανόµενες απαιτήσεις µιας υλιστικής κοινωνίας, παραµένοντας ταυτόχρονα ανθρώπινοι και πολιτισµένοι. Η µουσική είναι µια µορφή µη λεκτικής επικοινωνίας και έκφρασης, και εποµένως η δύναµή της έγκειται στο γεγονός ότι βοηθάει να εκφραστούν όσα είναι δύσκολο ή ανέφικτο να ειπωθούν µε λόγια οπότε το κάθε παιδί μπορεί να μάθει μουσική αρκεί να ξέρεις να το πλησιάσεις
    Γνωρίζουν όμως οι Διευθύνοντες…………. οι οποίοι δεν αγάπησαν ποτέ τα παιδιά μας και την Φλώρινα.
    Προσλαμβάνονται καθηγητές, προσκομίζοντας κάποιο βιογραφικό που καθένας γράφει και δηλώνει ό,τι θέλει ( και με την σύμφωνη γνώμη της κ. Δοσίου η οποία διαπίστωσε στα γεράματα της ότι η Φλώρινα έχει παιδιά ταλέντα .… ποιος θα το αμφισβητήσει;).
    Όσο για την κ. Ευνουχίδου που συνέβαλλε τα μέγιστα στην αναβάθμιση του Ωδείου τα τελευταία χρόνια, ας μας γνωρίσει τον μισθό που έπαιρνε (γνωρίζω ότι ο μισθός του Καλλιτεχνικού Διευθυντή Ωδείου ξεκινά από 800€ έως 1200€), δεν θα αναφερθώ σε αλλά γεγονότα, στα οποία έχουν υποχρέωση να μας ενημερώσουν, οι κκ Ηλιάδης και Βοσκόπουλος.
    Καλά είναι τα λεφτά, καλή είναι η δόξα, αλλά όλα έχουν τα όρια τους.
    Περί αξιοπρέπειας ο λόγος…
    Η πραγματική πρόκληση της αγάπης είναι να διατηρούμε την προσωπική μας αξιοπρέπεια χωρίς να παραβιάζουμε την αξιοπρέπεια των άλλων.
    Ό,τι πολυτιμότερο έχουμε είναι η προσωπική μας αξιοπρέπεια. Όταν τη χάσουμε, δε μας μένει τίποτα. Καθώς όλοι έχουμε αξία και όλοι είμαστε διαφορετικοί μεταξύ μας, είναι γελοίο να μετράμε την αξία ενός ατόμου συγκρίνοντάς την με την αξία κάποιου άλλου. Οι άνθρωποι που αποτιμούν την αξία των άλλων βάσει της οικονομικής τους επιφάνειας, της εργασίας τους ή του τρόπου ζωής που επιλέγουν θέτουν υπό αμφισβήτηση τη δική τους νοημοσύνη και ευαισθησία.
    Εφόσον είμαστε όλοι ίσοι στα μάτια του Θεού, ποιος δικαιούται να χρίσει τον εαυτό του ανώτερο δικαστή; Παγιδευόμαστε σ’ αυτή τη θλιβερή νοοτροπία μόνο όταν επιτρέπουμε στους άλλους να γίνουν εκτιμητές της δικής μας αξίας. Όσο εμείς πιστεύουμε στον εαυτό μας και διατηρούμε τον αυτοσεβασμό, την περηφάνεια και την αίσθηση του χιούμορ μας, δεν κινδυνεύουμε από τέτοιους εισβολείς.
    Το να υποτιμούμε τους άλλους για να φανούμε εμείς πιο σημαντικοί είναι ένδειξη της δικής μας αδυναμίας. Γινόμαστε περισσότερο άξιοι συμπόνοιας παρά περιφρόνησης, γιατί στην πραγματικότητα αποκαλύπτουμε την απελπισμένη μας ανάγκη να αγαπηθούμε.
    Το να συμπεριφέρεσαι με αξιοπρέπεια δεν είναι τίποτα περισσότερο από το να επιτρέπεις στους άλλους να είναι ελεύθερα ο εαυτός τους.

    Με τα αναγραφόμενα δεν θέλω να μειώσω κανέναν. Οι σπουδές μου είναι αρκετές. Θεωρώ όμως τον εάυτό μου ένα μέτριο μουσικό, που πάνω από μένα υπάρχουν πάρα πολλοί με λιγότερες σπουδές

    Σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογώ πως δεν μπόρεσα να καταλάβω τι ακριβώς θέλει εδώ να πει ο ποιητής. Περιορίζομαι μονάχα σε ένα μικρό σχόλιο/ερώτηση στο μόνο πρακτικό σημείο που γίνεται του "πόσα παίρνει ενας διευθυντής ωδείου". Αν, υποθετικά, το Ωδείο δεν ήταν προσανατολισμένο στην κλασσική μουσική αλλά στην λεγόμενη λαϊκή, και αν ο Κύριος Νταλάρας, η ο μακαρίτης ο Μητροπάνος, από αγάπη στην πόλη και στα παιδιά θυσίαζε όλες σχεδόν τις συναυλίες του, η κάθε μια μεγαλύτερη από τον ετήσιο μισθό της Ευνουχίδου, και ερχόταν να διευθύνει το Ωδείο και να διδάξει μερικά από τα πιο ταλαντούχα παιδιά του, και αν ο Κύριος Νταλάρας έλεγε - παιδιά θα τα παρατήσω όλα αλλά δεν τα βγάζω με 1200 ευρώ χρειάζομαι κάτι παραπάνω, θα έπρεπε το Ωδείο να του τα δώσει; Ο Κύριος Νταλάρας βέβαια αμφιβάλλω αν θα έκανε κάτι τέτοιο. Η Ευνουχίδου, όμως, που είναι λιγο πολύ το αντίστοιχο για την κλασσική μουσική στην Ελλάδα με το Κύριο Νταλάρα στην λαϊκή το έκανε. Ήταν τόσο κακή η απόφασή της να το κάνει ;

      Διαγραφή
  15. Ειναι πολυ αστειο ρε φιλε οτι ο βλαχοφλωρινιωτης που ουτε πηγε ποτε ωδειο κ ουτε καν φατσικα την κ.Ευνουχιδου γνωριζει (για να μην αναφερθω στο ηθος κ την απαραμιλλη προσφορα που εμεις γνωρισαμε), μπαινει στο φλωρινεα για να κανει σχολια τυπου "στα δυσκολα ολοι το βαζουν στα ποδια" χωρις να ξερει κααααν ρε φιλε τι συνεβη κ να διοχετευσει λιγο απο το κομπλεξ του αφου τελειωσει τον καφε του στον πεζοδρομο! ειμαι σιγουρη πως η κ. Ευνουχιδου αφενος θα εκτιμουσε τα καλα μας λογια κ την προσπαθεια, αφετερου ομως δε θα επιθυμουσε να μπαινουμε στη θλιβερη διαδικασια να αποδεικνυουμε τα αυταποδεικτα σε ντουγανια, οποτε θα ηταν καλυτερο να παψουμε να προσπαθουμε να ξεριζωσουμε τα αιωνοβια συμπλεγματα της πλειονοτητας δυστυχως των συμπολιτων μας. Εξαλλου, την αληθεια τη γνωριζουν Μ Ο Ν Ο Ο Ι Μ Α Θ Η Τ Ε Σ και κανενας εξωτερικος παραγοντας. Ας μην πεφτουμε λοιπον στην παγιδα αγαπητοι κ ας τηρησουμε το επιπεδο που η μουσικη μας παιδεια μας υπαγορευει! Ας πουμε λοιπον απλα ενα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ κ. Δομνα αφου ετσι ηρθαν τα πραγματα! Για την προσφορα σας αλλα ,κυριως, για το ειλικρινες σας χαμογελο ειμαι σιγουρη οτι δε θα σας ξεχασουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ. ΟΜΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΣΤΙΣΕΙ, ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΖΕΙΤΕ Σ΄ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΒΛΑΧΟΦΛΩΡΙΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ. θΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΕΤΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΟΛΥΣΜΕΝΟ ΑΕΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΒΛΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΓΑΡΓΑΡΑ. ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ? ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΒΛΑΧΟΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ. ΞΕΡΕΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΚΛΕΙΔΙΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΑΣΕΤΕ, ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΣΑΝ ΤΟ ΣΙΝΙΑΚΙ, ΕΓΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ ΕΔΩ, ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΑΔΑ ΤΗΣ ΠΕΛΑΓΟΝΙΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΕΙΣ ΣΑΣ ΣΥΝΤΗΡΟΥΜΕ...ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ.
      ΕΝΩ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΣΑΣ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ...ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ (ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ) ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ ΤΩΝ ΚΟΡΟΙΔΩΝ.

      Διαγραφή
    2. xaxaxaxaxa!! mallon kapoios allos den pire pote ton aera tou!!!

      Διαγραφή
  16. Ας είμαστε λίγο πιο συνετοί όταν αναφερόμαστε σε ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ & ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ τόσο μεγάλου βεληνεκούς όπως η Κ. ΕΥΝΟΥΧΙΔΟΥ.
    Κ.ΕΥΝΟΥΧΙΔΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ από τα βάθη της καρδιάς μας για όσα προσφέρατε στην κομπλεξική φλωρινίτσα μας, μα ακόμα πιο πολύ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ για όλα όσα προσφέρατε στα παιδιά μας!!!!!
    Εμείς θα είμαστε εδώ να ακονίζουμε τα μαχαιροπίρουνα για να "φάμε" (ω! οι δύστυχοι) τον επόμενο που θα τολμήσει να προσφέρει στον τόπο μας.
    Ένα "τσιράκι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Προτεινω αυξηση των διδακτρων κατα 300% ωστε να μπορεσουμε να φερουμε πισω την κ.Ευνουχιδου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρε μην μπερδεύεστε! Δεν την έδιωξε κανείς την κυρία για να την λυπηθούμε. Παραιτήθηκε! Μάλιστα! 2 μήνες πριν τελειώσει η εκπαιδευτική χρονιά! Μάλιστα! Κι αν δεν ήταν εκβιαστική αυτή η κίνηση και δεν φωνάζει από μόνη της "τώρα θα σε ... Ηλιάδη" ποιά άλλη είναι; Γλυκιά η τέχνη, αλλά η μαρμίτα ακόμα πιο γλυκιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γιατι χαλαμε την ζαχαρενια μας ??Η εν λογω κυρια ..ηθελε να παραιτηθει και παραιτηθηκε...οτι και να λεμε ειναι περιττο..Στο καλο και επλιζω να προσθεσει στο βιογραφικο της το "ωδειο" μας ειναι κριμα τετοια πορεια να μεινει απ'εξω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΓΑΤΑΚΙΑ!27 Απριλίου 2012 στις 5:25 μ.μ.

    Θέλω να γράψω για το απαράδεκτο και άλυτο πρόβλημα της μουσικής παιδείας της χώρας και ακόμα περισσότερο να αναφερθώ στον τόπο που ζω, στην Φλώρινα.
    Ότι πω θα το πω σαν άνθρωπος που ζει με τη μουσική και όχι σαν επαγγελματίας, και θα αναφερθώ στην πρώην Διευθύντρια του Ωδείου Φλώρινας Δόμνας Ευνουχίδου που βασικός λόγος της παραίτησης υπήρξε η διαφωνία της με τον Αντιπεριφερειάρχη Δημ. Ηλιάδη για ζητήματα λειτουργίας του Ωδείου, αλλά και η απαξίωση του ρόλου της.
    Τα ωδεία, σε σχέση με τα άλλα φροντιστήρια εκμάθησης μαθημάτων, έχουν το πλεονέκτημα, του ότι οι γονείς πλην ελαχίστων δεν γνωρίζουν τον τρόπο λειτουργίας και διδασκαλίας τους, έχουν το μονοπώλιο σχεδόν στην εκμάθηση της μουσικής και επαναπαύονται στην καλή πίστη (παρόλο που επιβαρύνει την τσέπη μας στους δύσκολους καιρούς που ζούμε) των «διοικούντων» και των καθηγητών.
    Οι πιο πολλοί γονείς (και δεν είναι υποχρεωμένοι) δεν γνωρίζουν από μουσική και πόσο μάλλον από Σολφέζ και Ντικτέ. (δεν γνωρίζουν όμως και οι διδάσκοντες).
    Στέλνουν τα παιδιά τους στο Ωδείο πληρώνοντας όσα τους ζητήσουν και από κει και πέρα ότι μάθει το παιδί, δεν είναι όμως έτσι, Τα παιδιά αντλούν από τη μουσική µια μοναδική ικανοποίηση, ενώ οι αισθητικές εµπειρίες που αποκτούν εµπλουτίζουν τη συναισθηµατική τους ζωή έτσι, ώστε να είναι ικανά να αντεπεξέρχονται στις αυξανόµενες απαιτήσεις µιας υλιστικής κοινωνίας, παραµένοντας ταυτόχρονα ανθρώπινοι και πολιτισµένοι. Η µουσική είναι µια µορφή µη λεκτικής επικοινωνίας και έκφρασης, και εποµένως η δύναµή της έγκειται στο γεγονός ότι βοηθάει να εκφραστούν όσα είναι δύσκολο ή ανέφικτο να ειπωθούν µε λόγια οπότε το κάθε παιδί μπορεί να μάθει μουσική αρκεί να ξέρεις να το πλησιάσεις
    Γνωρίζουν όμως οι Διευθύνοντες…………. οι οποίοι δεν αγάπησαν ποτέ τα παιδιά μας και την Φλώρινα.
    Προσλαμβάνονται καθηγητές, προσκομίζοντας κάποιο βιογραφικό που καθένας γράφει και δηλώνει ό,τι θέλει ( και με την σύμφωνη γνώμη της κ. Δοσίου η οποία διαπίστωσε στα γεράματα της ότι η Φλώρινα έχει παιδιά ταλέντα .… ποιος θα το αμφισβητήσει;).
    Όσο για την κ. Ευνουχίδου που συνέβαλλε τα μέγιστα στην αναβάθμιση του Ωδείου τα τελευταία χρόνια, ας μας γνωρίσει τον μισθό που έπαιρνε (γνωρίζω ότι ο μισθός του Καλλιτεχνικού Διευθυντή Ωδείου ξεκινά από 800€ έως 1200€), δεν θα αναφερθώ σε αλλά γεγονότα, στα οποία έχουν υποχρέωση να μας ενημερώσουν, οι κκ Ηλιάδης και Βοσκόπουλος.
    Καλά είναι τα λεφτά, καλή είναι η δόξα, αλλά όλα έχουν τα όρια τους.
    Περί αξιοπρέπειας ο λόγος…
    Η πραγματική πρόκληση της αγάπης είναι να διατηρούμε την προσωπική μας αξιοπρέπεια χωρίς να παραβιάζουμε την αξιοπρέπεια των άλλων.
    Ό,τι πολυτιμότερο έχουμε είναι η προσωπική μας αξιοπρέπεια. Όταν τη χάσουμε, δε μας μένει τίποτα. Καθώς όλοι έχουμε αξία και όλοι είμαστε διαφορετικοί μεταξύ μας, είναι γελοίο να μετράμε την αξία ενός ατόμου συγκρίνοντάς την με την αξία κάποιου άλλου. Οι άνθρωποι που αποτιμούν την αξία των άλλων βάσει της οικονομικής τους επιφάνειας, της εργασίας τους ή του τρόπου ζωής που επιλέγουν θέτουν υπό αμφισβήτηση τη δική τους νοημοσύνη και ευαισθησία.
    Εφόσον είμαστε όλοι ίσοι στα μάτια του Θεού, ποιος δικαιούται να χρίσει τον εαυτό του ανώτερο δικαστή; Παγιδευόμαστε σ’ αυτή τη θλιβερή νοοτροπία μόνο όταν επιτρέπουμε στους άλλους να γίνουν εκτιμητές της δικής μας αξίας. Όσο εμείς πιστεύουμε στον εαυτό μας και διατηρούμε τον αυτοσεβασμό, την περηφάνεια και την αίσθηση του χιούμορ μας, δεν κινδυνεύουμε από τέτοιους εισβολείς.
    Το να υποτιμούμε τους άλλους για να φανούμε εμείς πιο σημαντικοί είναι ένδειξη της δικής μας αδυναμίας. Γινόμαστε περισσότερο άξιοι συμπόνοιας παρά περιφρόνησης, γιατί στην πραγματικότητα αποκαλύπτουμε την απελπισμένη μας ανάγκη να αγαπηθούμε.
    Το να συμπεριφέρεσαι με αξιοπρέπεια δεν είναι τίποτα περισσότερο από το να επιτρέπεις στους άλλους να είναι ελεύθερα ο εαυτός τους.

    Με τα αναγραφόμενα δεν θέλω να μειώσω κανέναν. Οι σπουδές μου είναι αρκετές. Θεωρώ όμως τον εάυτό μου ένα μέτριο μουσικό, που πάνω από μένα υπάρχουν πάρα πολλοί με λιγότερες σπουδές

    Σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΒΛΑΧΟΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ ΛΕΝΕ ΡΕ ΟΙ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΙΑΝΟΙ...ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ ΜΩΡΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙΙΙ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητήρια κ.Ηλιάδη!!!!
    Η εν λόγω κυρία δε θα μας λείψει καθόλου!!!!
    Προωθούσε τους μαθητές των οποίον οι γονείς ήταν μελη του συλλόγου γονέων, μόνο και μόνο για να έχει τη στήριξη τους και τους μαθητές ορισμένων καθηγητών τους οποίους είχε υπό την προστασία της.Ελπίζουμε ο επόμενος διευθυντής να είναι περισσότερο αντικειμενικός και να μην τραυματίζει τις αθώες ψυχές των παιδιών μας........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η κυρία Ευνουχίδου είναι ένας ζωντανός θρύλος του πιάνου στην Ελλάδα και όχι μόνο. Θα έπρεπε να σεβόμαστε τέτοια κεφάλαια πολιτισμού και να μην κεκεδίζουμε μικροαστικές μικρόψυχες και υπερφύαλες μανιερολογίες.Της αξίζουν θερμά συγχαρητήρια για το έργο της στο Ωδείο καθώς ο μόνος άξονας της ήταν η αναβάθμιση του ουσιαστικού επιπέδου σπουδών.Ήταν μεγάλη τιμή για το Ωδείο της Φλώρινας να διοικηθεί από μια προσωπικότητα αυτού του βεληνεκούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Προσοχή !

    Επιστολή προς το Δ.Σ. Γονέων Ωδείου Φλώρινας
    Απαιτούμε άμεση, επώνυμη και χωρίς υπεκφυγές, απάντηση. Με ποια δικαιολογία λάβατε το δικαίωμα να ακυρώσετε την τόσο αναγκαία συνάντηση όλων των γονέων, στην αίθουσα «Αγγελόπουλος» , ΟΤΑΝ εμείς οι γονείς είμαστε οι πλέον υπεύθυνοι για τα παιδιά μας και που εσείς χωρίς αυτά δεν έχετε κανέναν λόγο ύπαρξης στο Ωδείο και στις αποφάσεις του.

    Μερικοί γονείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή