Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Απάντηση Ρασάικου…

Συνδημότισσες και Συνδημότες,
Πριν από 3 χρόνια, όταν έθετα την υποψηφιότητα μου στην κρίση σας, η μόνη μου δέσμευση υπήρξε ότι θα υπηρετήσω απαρέγκλιτα το κοινό καλό χωρίς εκπτώσεις σε αρχές και αξίες. Τρία χρόνια μετά, στέκομαι πάλι μπροστά σας, με αφορμή τα τελευταία γεγονότα που
διαδραματίστηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο και την Δημοτική μας παράταξη. Η απόφαση μου να καταψηφίσω στο Δημοτικό Συμβούλιο το θέμα της μεταφοράς θέσης από την ΑΝ.ΦΛΩ. στο Δήμο της κ. Ρίζου, αποτέλεσε την θρυαλλίδα προσωπικών επιθέσεων απέναντί μου και εξηγούμαι αμέσως, γιατί θεωρώ τις επιθέσεις αυτές προσωπικές, απευθύνοντας το εξής ερώτημα:
Όλα όσα θέλουν να μου καταλογίσουν συνέβησαν την επομένη της επίμαχης συνεδρίασης του Δ.Σ. ή προϋπήρχαν ως γεγονότα, υπαρκτά ή μη;
Απαντώ: Φυσικά και δεν δημιουργήθηκαν σήμερα, γιατί λοιπόν «αποκαλύπτονται» ετεροχρονισμένα – τώρα – και όχι πριν;
 Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα ένα – ένα.
ΨΕΥΔΟΡΚΙΑ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ
 Στο Δικαστήριο προτάθηκα και προσήλθα ως μάρτυρας σε δίκη του αποθανόντος Πατέρα μου για παραβίαση ωραρίου χρήσης μουσικών οργάνων, δηλαδή μουσικής στο κατάστημά του και κατέθεσα πως στο κατάστημα δεν έπαιζε μουσική μετά τη συγκεκριμένη ώρα που όριζε ο νόμος και μηνύθηκα από τον μάρτυρα κατηγορίας για ψευδή κατάθεση. Ακολούθησε η εκδίκαση της υπόθεσης στην οποία κρίθηκα ένοχος. Κατά της απόφασης του ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΕΙΟΥ όμως άσκησα αυθημερόν την υπ’ αριθμόν 105/2013 έφεση μου και αναμένω την εκδίκασή της για να τελεσιδικήσει η υπόθεση.
Αυτό είναι το μεγάλο έγκλημα που ετέλεσα. Να καταθέσω ως μάρτυρας υπεράσπισης του Πατέρα μου. Να παραστώ στη δίκη του και να καταθέσω ότι δεν έκανε παραβίαση ωραρίου. Αυτή είναι «η κακουργηματική μου πράξη» που ψευδώς μου αποδίδεται και «παραβιάζει το ποινικό δίκαιο». Τουλάχιστον, έτσι θέλουν να το παρουσιάσουν εντέχνως. Με μια μόνο λέξη, την λέξη ψευδορκία, χωρίς να αναφέρονται οι παράμετροι της ιστορίας. Γιατί; Για να δημιουργηθούν πλάνες εντυπώσεις και να εικάζεται ακόμα και το χειρότερο έγκλημα. Η τέχνη της προπαγάνδας.
Σημαντικότερο όλων όμως είναι το εξής πραγματικό γεγονός: Είχα ενημερώσει τον Δήμαρχο για την εμπλοκή μου αυτή, προκειμένου να είμαι ξεκάθαρος απέναντι του. Η απάντηση του ήταν ότι δεν τίθεται θέμα αφού δεν εκπίπτω από τη θέση μου.
Πραγματικά δεν εκπίπτω από την θέση μου, αφού το συγκεκριμένο αδίκημα δεν περιλαμβάνεται στα κωλύματα ή τις αιτίες έκπτωσης που ο νόμος περιγράφει. Πολύ περισσότερο όμως, από την στιγμή που έχω εφεσιβάλλει την καταδικαστική απόφαση, δεν υφίσταται καν καταδίκη μέχρι η δίκη να διεξαχθεί στο Εφετείο και τελεσιδικήσει. Και εδώ γεννάται ένα ακόμη ερώτημα: Νομιμοποιείται ο οποιοσδήποτε να κάνει χρήση (και μάλιστα να δημοσιοποιεί κρατώντας αντίγραφο της απόφασης) μιας απόφασης που έχει εκκληθεί και θα ξαναδικαστεί και που δεν έχει την οποιαδήποτε επίπτωση; Και ακόμη περισσότερο εκφράζω την απορία:
Άραγε γιατί δεν γεννήθηκαν στον Δήμαρχο, από τότε που ο ίδιος τον πληροφόρησα, «οι λόγοι ευθιξίας και ηθικής τάξης» που τώρα επικαλείται; Γιατί τους θυμήθηκε τώρα;
ΧΡΕΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Τον Φεβρουάριο του 2011, αμέσως μετά τον θάνατο του Πατέρα μου, απευθύνθηκα στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου για την μεταβίβαση της επιχείρησης στους νόμιμους κληρονόμους του, δηλαδή σε εμένα, τον αδελφό μου και την μητέρα μου. Ενημερώθηκα από τις υπηρεσίες και για οφειλές της επιχείρησης και αφού πρώτα παλέψαμε ως οικογένεια να σταθούμε στα πόδια μας και το καταφέραμε, προχώρησα, μετά από έγγραφη ενημέρωση της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου, σε ρύθμιση των οφειλών του. ´Εκτοτε, εκπληρώνω ανελλιπώς κάθε μήνα τις υποχρεώσεις μου και είμαι απόλυτα οικονομικά ενήμερος. Γνωστοποιώ και καταθέτω, μαζί με την παρούσα επιστολή, τρεις (3) δημοτικές ενημερότητες στα ονόματα Ηλίας Ρασάικος, Κοινωνία Κληρονόμων Ηλία Ρασάικου, και Τ. Ρασάικος – Γ. Ρασάικος Ο.Ε. με αρ. πρωτ. 34079/30-8-13, 34349/3-9-13 και 34351/3-9-13 αντίστοιχα.



Στις ενημερότητες αυτές που είναι εντελώς πρόσφατες, αναφέρεται ρητώς ότι δεν υπάρχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές των οφειλετών προς τον Δήμο. Από τα παραπάνω προκύπτει ότι, προσωπικά δεν έχω την παραμικρή οφειλή προς τον Δήμο Φλώρινας και ψεύδεται όποιος το ισχυρίζεται.
Όσο για το πόσο των 1500 € που επιβαρύνεται με προσαυξήσεις, σημειώνω ότι δεν είναι προσωπικό, αφορά στην επιχείρηση και έχει επιβληθεί αναλόγως και σε άλλες ομοειδείς επιχειρήσεις. Για τον λόγο αυτό, οι επιχειρηματίες επισκεφτήκαμε τον Δήμαρχο που είναι απολύτως ενήμερος και για τις αντιρρήσεις που εκφράσαμε, όπως και για το ότι οι περισσότεροι καταθέσαμε προσφυγές στα Διοικητικά Δικαστήρια με αίτημα επίλυσης της διαφοράς από την ειδική επιτροπή.
Το ποσό επίσης των 3700 € που αφορά σε χρέη του πατέρα μου από το 2007 που επιχειρείται να εμφανισθεί ως σκάνδαλο δεν έχει παραγραφεί και δεν μπορεί να παραγραφεί σε καμία περίπτωση. Ο Ν.2362/1995 και ο κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων ορίζει σαφώς ότι δεν μπορεί αυτό να συμβεί, αφού δεν έχει παρέλθει τριετία από τη λήξη της χρήσης κατά την οποία βεβαιώθηκε, δηλαδή από την ημερομηνία θανάτου του Πατέρα μου τον Φεβρουάριο του 2011 και ήταν οφειλή από το 2007. Είναι χρέος του που δεν γνώριζα, και φυσικά δεν είμαι εγώ ο συντάκτης της εν λόγω κατάστασης υπό διαγραφή χρεών, αλλά ο αρμόδιος υπάλληλος της οικονομικής υπηρεσίας που το εισηγείται και καταγράφει σε μηχανογραφημένη κατάσταση που δίδει στον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου που εισάγει το ζήτημα στο Δημ. Συμβούλιο. Προϊστάμενος του υπευθύνου του οικονομικού γραφείου του Δήμου είναι ο ίδιος ο Δήμαρχος. Ειλικρινά, δεν υπάρχει για εμένα μεγαλύτερη προσβολή από την αποφυγή πληρωμής χρεών του Πατέρα μου, γιατί αντανακλά στην μνήμη του και η θλιβερή αυτή ιστορία μας έχει όλους εξοργίσει και γι’ αυτό θα λάβουμε κάθε πρόσφορο μέτρο, έτσι ώστε να αποκαλύψουμε το παρασκήνιο και όσους κινούνται σε αυτό.
Συμπερασματικά, από την ημέρα ανάληψης της οικογενειακής επιχείρησης δεν έχω δημιουργήσει χρέη προς τον Δήμο. Εκπληρώνω τις οικονομικές μου υποχρεώσεις γι’ αυτό και είμαι δημοτικά ενήμερος.
Αγωνίζομαι σκληρά σε δύσκολες εποχές, όπως άλλωστε πράττουν και όλοι οι συνάδελφοι για να κρατήσω όρθια την επιχείρηση μου. Δεν είναι εύκολο, αλλά δόξα τω Θεώ μέχρι σήμερα έχω καταφέρει να ανταποκριθώ. Στηρίζομαι αποκλειστικά στις δικές μου δυνάμεις και δεν υπήρξα ποτέ ευνοούμενος συστημάτων εξουσίας. Το επαγγελματικό μου παρόν και μέλλον δεν εξαρτάται από το ποιός είναι Δήμαρχος, Βουλευτής, Περιφερειάρχης. Έχω την δική μου δουλειά και δεν περιμένω να ζήσω με την διακονία τρίτων.
Η θέση του ΟΧΙ είναι θέση ευθύνης. Από την στιγμή που δεν ανατράπηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο οι νομικές επιφυλάξεις μου για την μεταφορά θέσης της κ. Ρίζου, οι λόγοι ηθικής τάξης παραμένουν. Δεν μπορώ να ψηφίσω ναι, όταν διατηρώ επιφυλάξεις ή έχω αντίθετη άποψη και η θέση μου αυτή είναι απολύτως συμβατή με την δέσμευση και υποχρέωση που ανέλαβα, όταν ως υποψήφιος ζητούσα την ψήφο των συμπολιτών μου. Κανείς δεν πρέπει να διώκεται για λόγο ή ψήφο που έδωσε σε όργανο, όταν σαν εκλεγμένος από τους συμπολίτες του καλείται να εφαρμόσει τον νόμο και να ψηφίσει κατά την συνείδησή του. Έτσι, δεν εγείρεται μόνο λόγος ηθικής τάξης. Αποτελεί και λόγο συνείδησης.
Γνώριζα εκ των προτέρων την πολεμική που θα αναπτυχθεί εναντίον μου, αν και οφείλω να ομολογήσω ότι με αιφνιδίασε τόσο η αμεσότητα, όσο και τα μέσα που επιλέχθηκαν. Βρίσκομαι εκεί όμως που με τοποθέτησαν με την εμπιστοσύνη τους οι συμπολίτες μου, όχι για να είμαι αρεστός στον εκάστοτε Δήμαρχο, αλλά χρήσιμος στην κοινωνία. Εντολοδόχοι μου είναι οι Φλωρινιώτισσες και οι Φλωρινιώτες, γι’ αυτό και απευθύνομαι και δίνω εξηγήσεις σε αυτούς. Πιστεύω πως έπραξα το σωστό. Οι εξελίξεις θα δείξουν και όλοι θα κριθούμε. Επιθυμώ, τέλος, να ευχαριστήσω όλους όσους αυτές τις ημέρες επικοινώνησαν μαζί μου και μου εξέφρασαν την συμπαράστασή τους. Και ήταν πάρα πολλοί.
ΤΡΑΪΑΝΟΣ ΡΑΣΑΪΚΟΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ.

45 σχόλια:

  1. Bravo Traiane!!
    Edeikses oti foras pantelonia
    Mporouses Kai esy na stroggylokathiseis sthn thesi k ston mistho!!
    OXI !!!
    Thelei tolmi na to peis..
    EBGE!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως ήθελες το καφέ στο Νέο Πάρκο?? Μήπως σου είπε ΟΧΙ ο Δήμαρχος? Μήπως???

      Διαγραφή
    2. ta pantelonia twra ta agorase;

      Διαγραφή
    3. Πω πω τι προβοκάτορας είσαι ρε12:30 δεν έχεις το Θεό σου ή μάλλον τον έχεις και δεν είναι άλλος από τον Θεό των ρουφιάνων και των συκοφαντών.Τι νομίζεις ρε οτι κάνεις εξυπηρέτηση με την λάσπη και την ρουφιανιά στον δήμαρχο;Πιο μεγάλη ζημιά του κάνεις δε το καταλαβαίνεις;
      Δήμαρχε οι πραγματικοί σου εχθροί είναι αυτοί που ρουφιανεύουν με τέτοιον τρόπο τον Ρασάικο.Αυτοί μια μέρα θα φάνε και τα δικά σου σωθικά και της κ. Ρίζου.
      Τους χρεώνεσαι όλους θα σε καταστρέψουν τελείως.

      Διαγραφή
    4. Kοιτάτε πιό καλά τη φωτογραφία.
      Ο γέρος 100αλεπός υποκρύπτει αυστηρή κίνηση καλού δαχτύλου στο 101αλεπόπουλο που αυθαδίασε.

      Διαγραφή
    5. φαντασμένος παραφουσκωμένος μικρός δίπλα σε φτασμένο μπαρμπα μυτούση.
      η σουβλίτσα που είναι;

      Διαγραφή
    6. Κάτι με προβληματίζει στην όλη ιστορία. Ο κ. Ρασάικος μας λέει πως το 2011 απεδέχθη τα χρέη του εκλοπόντος πατέρα του. Λογικά, εφ όσον συνέχισε τη δραστηριότητα του πατέρα, θα πρέπει να έβγαλε νέα άδεια πιθανότατα στο όνομα Κοινωνία Κληρονόμων Ηλία Ρασάικου ή στο όνομα Τ. Ρασάικος – Γ. Ρασάικος Ο.Ε. που αναφέρει παραπάνω. Είτε στη μία περίπτωση είτε στην άλλη τα χρέη υπήρχαν.
      Πως εξεδόθη η νέα άδεια εφ όσον υπήρχαν χρέη; Δεν θα έπρεπε πρώτα να εξοφληθούν;
      Ποιός ευθλυνεται για την έκδοση της νέας άδειας;

      Δεν διαφωνώ πως ο κ. Ρασάικος διαφοροποιήθηκε από όλη την ιστορία με την αρνητική του ψήφο.
      Ο ίδιος τι ευθύνη θα αναλαβει για τον εαυτό του σε περίπτωση ελέγχου αν αποδειχθεί πως υπήρχε συνέργεια με τον Βοσκόπουλο;

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. oμοιος ομοίω αεί πελάζει

      Διαγραφή
    2. Πω τι είπες τώρα ρε μορφωμένε μικροαστέ.Μας άφησες άλαλους!!!

      Διαγραφή
  3. ολα στη φορα για να ξερουμε τι γινετε. ποιος εταξε και τι σε ποιον.σιγα σιγα θα βγουν και αλλα.γραψτε και αλλα γιατι μετα θα ειναι αργα.οχι αλλες γαργαρες'''''''''''''''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. h forologikh enhmerothta???GARGARA!!!!!den peitheis kanena!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η φορολογικη ενημεροτητα δεν εχει καμια σχεση με τα χρεη στον δημο! και αν δεν ειχε δεν θα μπορουσε να βγαλει αδεια! μαθε και μετα λεγε οτι θες....

      Διαγραφή
  5. "και αφού πρώτα παλέψαμε ως οικογένεια να σταθούμε στα πόδια μας και το καταφέραμε"...
    ασε μας ρε τραιανε με τα χρυσα σου τα ρολογια , τα audi και τα ρουχα και τα κινητα αξιας χιλιαδων ευρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου ρε 3:03 προλετάριε αγωνιστή στήριγμα των ναιναίκων της φτωχής διοίκησης του δήμου των συμβούλων και των αποφάσεών τους απέναντι στην ´´ φτωχολογία ´´....λέγε ρε τι χάπια καταπίνεις για να ξέρουμε δηλαδή........να κάνουμε ρε κανέναν έρανο για σένα και όλα τα άλλα φτερωτά να σας αγοράσουμε τουλάχιστο από ένα κινητό....για να μη σε πιάνει ζήλια και βγάζεις κακία...

      Διαγραφή
    2. Το ίδιο είναι Τραϊανός και Γιάννης.
      Οχι δεν έγινε ο Γιάννης Φασίστας.
      Απλά ο Τραϊανός έγινε Γιάννης.
      Αμα ήταν φασίστας θα τον κράταγε για άλλοθι

      Διαγραφή
    3. AUTO THA PEI FTOXIA.......TAPINOS KAI KATATEGEMNOS!!!!!! AUTOS KAI O VASILAKIS KAILAS!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. αυτη και αν δεν ηταν αποστομωτικη απαντηση...καλα τραιανε μας κολλησες στον τοιχο τωρα...τα κατεριψες ολα... αθανατη ιδεολογια των (ακρο)δεξιων!μειωνω το προσωπικο χρεος και αυξανω το δημοσιο(αφου ετσι κι αλλιως μια ζωη στη νομη της εξουσιας θα ειναι)...μετα αλληλο-@@@@@@@@@@ει ο ενας τον αλλον με σκοπο να ανεβει ακομα ψηλοτερα...συντροφοι της πλακας!διασκεδαζουμε μαζι σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tha pathoume kardia kai meta poios trexei me auta pou vlepoume kai akoume ! Gia kanenan tous den tha arostisoume . Akriva ta farmaka pontikarades gia ta mousia pou poulate toso kairo . Mostra oli mera eiste kai tipota allo , ektos apo ferefona ! Alloi den milane eno gnorizoun , alloi arpazoun mavro xrhma gia na pane diakopes kai sto telos menoun me tripious tous patous apo to treximo .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΣΕΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ρε 4:58 του τα ´´ ΣΥΝΤΑΣΩ ´´ θα με μαλώσεις ;

      Διαγραφή
  9. Μάθε πρώτα να συντάΣΣεις σωστά μια πρόταση ανορθόγραφε και άσε τα υπόλοιπα, δεν είναι για εσένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Auto se peiraxe esena trexantiri ? Den to vasta h kardia sou gia periSSoteri axioprepeia !

      Διαγραφή
  10. Ρε παιδιά ο δήμαρχος στην φωτό είναι ίδιος ο Καντιώτης σε 58άρης περίπου!
    Τον βλέπω και τρέμω......
    Ποιμήν ο ένας ποιμήν και άλλος θα μου πεις αλλά κάτι παίζει στην ψυχολογία......
    όχι ρε κοιτάξτε προσεχτικά έχω άδικο....

    Ο Τραιανός δεν φταίει φυσικά σε τίποτα!! ΠΟΙΟΝ ΑΔΙΚΕΙ και πρέπει να σταυρωθεί;;;;....αλλά ούτε ο δήμαρχος φταίει!.....ένοχος είναι αυτός που έβαλε τον δήμαρχο να κάτι τέτοιο και να βρεθούμε όλοι σε τέτοια κατάσταση.....
    ....έναν εξορκιστή ρε παιδιά και ο δαίμουνας θα φύγει από τον δήμο και όλα θα στρώσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. emena me ayto to moystaki moy thimizei kapion adolfo tis dekaetias tou 40.χαι χιτλερ!!!!!!!!!!!!!!!!!!adolfos-adolfos-adolfos-adolfos.

      Διαγραφή
    2. LOGO AUTIS TIS OMIOTITAS TA KIMIASANE ME TO TRAIANO...................!!!!!!!!!!!!! AUTI H OMIOTITA ME AUTIN TI PROSOPIKOTITA TOU 40 POU TOSO THAVMAZI O TRAIANOS!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΡΑΙΑΝΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΟΥ!!!

    ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ :
    ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΙΔΙΟΤΡΟΠΟΣ ΡΕ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΕΝΕ!!!!
      ΣΟΥ ΕΙΠΑ,,,,ΕΓΩ ΤΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΩ!!
      ..είσαι μυστήριος δηλαδή...αμάν!....με προσβάλεις!

      Διαγραφή
    2. Στην ιστοσελίδα του Δήμου Φλώρινας ως πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου φαίνεται η Ριζου ( http://cityoflorina.gr/index.php/odigos-dimou/proedros-d-s).
      Η τώρα το αλλάξανε ή δεν το είχαν αλλάξει ποτέ. Πάντως τώρα φαίνεται ότι είναι Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΝΦΛΩ, γενική διευθύντρια του Δήμου και πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου !!!!!!


      Λέτε να αναλάβει πάλι η Ρίζου.

      Διαγραφή
    3. O ίδιος τα γράφει ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ της παντείου δεν είναι ή κάνω λάθος

      Διαγραφή
  12. Τα παδάκια τις glamurias του iphone και του Facebook
    είναι τα μόνα που θα σε στηρίξουν,γιατί το μυαλό τους ΚΙΜΑΣ!
    γιατί τα όνειρά τους είναι τρύπια!!!!
    και όταν θα αρχίσει να φυσάει ο αέρας θα νιώσουν το ρίγος της ψευδάισθησης - της εικονικής πραγματικότητας που ζούνε να τους παγώνει!!!!
    Γιατί ποτέ στην ζωή δεν δούλεψαν...τρώγαν τα λεφτάκια του μπαμπά τους!!!!
    Ε ΡΕ ΤΡΟΙΚΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.......

    - ο -
    ανορθόγραφος





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά (ανορθόγραφε) έγραψες!
      Όλοι εκεί του δήμου (σύμβουλοι) και λοιποί έχουν σκοτωθεί στην δουλειά από τα νιάτα τους!
      Και πανέξυπνοι όλοι τους τι να σου πω!
      Ιδέες θες δουλειά στο δήμο για θέματα της πόλης θες....σκοτώνονται!
      Αλλά αυτό που σε εκπλήσει και σε εμπνέει είναι η φρεσκάδα των ονείρων τους για τον τόπο.Όλο κάτι καινούριο φέρνουν προς συζήτηση στο συμβούλιο! Τον έχουν τρελάνει τον κακόμοιρο τον
      δήμαρχο!....φυσικά εσύ εμπνέεσαι από αυτή την ονείρωξη και τους στηρίζεις.
      Αυτοί φυσικά όπως και εσύ δεν είστε ΚΙΜΑΣ! Είστε κονσέρβα ληγμένη και αχρησιμοποίητη. Έχει χαθεί και το κλειδί και δεν ανοίγει με τίποτα.
      Ρώτα έναν από το συμβούλιο να σου πει τις ιδέες και τα όνειρα του για τον δήμο αλλά να είσαι κοντά σε πόρτα ή παράθυρο να την κοπανήσεις γρήγορα μη σε πλακώσουν τα τούβλα και οι μ@λ@κιες που θα ξεστομίσει το χαλασμένο βοδινό κονσέρβα.
      Αν τολμάς συζήτα να σε δω....και μετά πάνε σπίτι και πες τα εάν τολμάς στην οικογένειά σου. Εκεί θα δεις την δίαμετρο και το βάθος της τρύπας που έχουν στο πνεύμα τους.Η οικογένειά σου δεν θα σου ψέματα.....ο τολμών νικά...
      Άνοιξε την κονσέρβα να σε δω πόσο μάγκας είσαι!

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ! ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΤΥΧΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ

      Διαγραφή
    2. από τα πολλά είναι του κιλού τσουβαλάτα.
      Αμα ήταν από τα λίγα θα τον κράταγε ο βοσκός

      Διαγραφή
  14. Θελει μαγκιά και την έδειξε με αποδειξεις από τον δήμο του δημάρχου! Αυτο λέει πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά μη μου πείτε ότι υπάρχει άνθρωπος που θα ψηφίσει έστω έναν από τους δύο πάλι???Για να μην πω τρεις μαζί με το Ζετάκι. Ε Λ Ε Ο Σ!! Κατακαημένη Φλώρινα και κοιμισμένε Φλωρινιώτη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάντως ρε παιδιά των προηγούμενων 19 σχολίων,διαβάζοντας σας κανείς, το μόνο που αντιλαμβάνεται είναι προσωπικές κόντρες και διαφορές με υπονοούμενα και σχετικά.
    Εγώ από την μεριά μου συνεχίζω να διατηρώ επιφυλάξεις για την καθαρότητα του Τραϊανού,αλλά από την άλλη τον συγχαίρω για την ενέργεια του.
    Νομίζω ότι και οι περισσότεροι Φλωρινιώτες,διακατέχονται από πανομοιότυπα συναισθήματα.
    Αν δεν τελεσιδικήσει η υπόθεση και δεν τακτοποιηθεί οικονομικά ο Τραϊανός και φυσικά δεν προκύψει κάποια οικονομική ατασθαλία στις επιχειρήσεις του,μέχρι τότε θα υπάρχουν αρκετές αναστολές για το πρόσωπο του.
    Δυστυχώς η εικόνα ενός ανθρώπου δύσκολα "χτίζεται" αλλά εύκολα γκρεμίζεται.
    Απλώς θα πω ότι για την ώρα πέρασε τις πρώτες "εξετάσεις"

    Ένας ακόμη ασυμβίβαστος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟΣΟ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΡΑΙΑΝΟΥ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΕΤΑΣ??? ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΓΟΥΣΤΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙ... ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ @@@@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπητοί μου συμπολίτες.. κλέφτες και λωποδύτες.. τι σας έχει κάνει ο Τραϊανός και πέσατε να τον φάτε;; Απολύτως τίποτα φυσικά. Πότε πρόλαβε ο Τραϊανός να γίνει υπόγειος πολιτικάντης με ύποπτο παρελθόν;; Ποτέ. Εάν έχει χρήματα που δεν τα δηλώνει, εσάς τι σας κόφτει;; Εφοριακοί είστε;; Ή μήπως εσείς είστε οι ενάρετοι φορολογούμενοι;; Γιατί γράφετε με τόση ευκολία τόσες κακίες;; Ούτε οι ίδιοι γνωρίζετε. Η ψυχολογία της αγέλης όμως.. γνωρίζετε τι είναι έτσι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αραγε με την ίδια μανία καταδίωξης θα κυνηγήσει ο "δήμαρχος" κάποιους συγγενικούς του αντιδήμαρχου @@@... και μετόχους του @@@.... που διατηρούν καφε στον πεζόδρομο και έχουν καταλάβει παράνομα τα πεζοδρόμια ; Δέν νομίζω...και η υποκρισία τους συνεχίζεται...βοσκόπουλε έχετε γίνει ΣΟΥΡΓΕΛΑ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κακομοίρηδες συμπολίτες μου, έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν...Πείτε μου έναν αξιόλογο δήμαρχο-νομάρχη που είχαμε τα τελευταία χρόνια!!!;;; Κάθεστε και σχολιάζετε τα έργα και τις ημέρες δύο τυχάρπαστων, την στιγμή που σε έναν μήνα από τώρα, θα φωνάζετε για το ακριβό πετρέλαιο που θα πληρώνετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο Δήμος πρέπει να είναι για όλους συνεπής...Δεν μπορεί η μια μερίδα να πληρώνει και η άλλη μερίδα να απολαμβάνει... Είτε είναι τραπεζοκαθίσματα, είτε δημοτικά τέλη, είτε οτιδήποτε άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μιας και ο ρασάικος "καθαιρέθη", και τα χρέη του δεν παραγράφονται, θα ήθελα να ελεγχθεί η νομιμότητα της μεταφοράς της εν λόγω κυρίας στο δήμο. όχι από ζήλια [που την έχω μια ζήλια, μιας κι εμένα ο μπαμπάς μου δεν είχε χρήματα να με στείλει στην αγγλία για να κάνω διδακτορικό όπως εκείνη και σταμάτησα στο κρατικό μεταπτυχιακό, το οποίο δεν μου χρησιμεύει και πουθενά] αλλά έτσι. όπως ο δήμαρχος ελέγχει το ρασάικο για τα άπλυτά του θέλω κι εγώ να μα΄θω για τα άπλυτα του δημάρχου. για να σταματήσει να κάνει ο κάθε δήμαρχος ότι θέλει. και για να καταλάβουν ορισμένοι ότι καμιά φορά τα όπλα που χρησιμοποιούμε μπορεί και να γυρίσουν μπούμερανγκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. BOΣΚΟΠΟΥΛΕ Η ΦΛΩΡΙΝΑ ΣΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΕΝΑ ΧΟΥΝΕΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ Π Ε Θ Α Ν Ε Ι Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή