Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Η Φ.Νούσια στον "Αμύντα" Αμυνταίου

Παίκτρια του Αμύντα Αμυνταίου είναι εδώ και λίγα 24ωρα η Ημαθιώτισσα Φωτεινή Νούσια, προσθέτοντας ακόμα ένα χρήσιμο όπλο στην φαρέτρα του Νίκου Γιώσκου.
Η 19χρονη χειροσφαιρίστρια ,τη σεζόν που ολοκληρώθηκε αγωνίστηκε στην Ορμή Πατρών και ήταν μια από τις λίγες αθλήτριες του Αχαϊκού συλλόγου που είχε το απόλυτο των
συμμετοχών (18/18) στο πρωτάθλημα της Α1.
Η Φωτεινή Νούσια αποτελεί αποδεδειγμένα μια από τις καλύτερες αμυντικούς της κατηγορίας, καθώς στο φετινό  πανελλήνιο πρωτάθλημα Νεανίδων, έλαβε την αντίστοιχη διάκριση, αγωνιζόμενη με τα χρώματα της Ορμής.  
Το νέο απόκτημα του Αμύντα, σχολίασε στο επίσημο σαιτ της ομάδας τα εξής:
«Επέλεξα να ρθώ στον Αμύντα, καθώς είναι μια ομάδα με σοβαρό σχεδιασμό, η οποία με τον ενδιαφέρον της μου έδειξε ότι υπολογίζει στις δυνατότητες μου, προκειμένου να υλοποιήσει τους στόχους της.
Εγώ αυτή την εμπιστοσύνη οφείλω να τη τιμήσω, αποδίδοντας τα μέγιστα των δυνατοτήτων μου στον αγωνιστικό χώρο, ώστε να δώσουμε χαρά και ικανοποίηση στους πολυάριθμους φίλους της ομάδας.

Θεωρώ ότι η συνεργασία μου με τις νέες συναθλήτριες και τον προπονητή μου θα είναι ιδανική και ότι στο τέλος το αποτέλεσμα  θα δικαιώσει την επιλογή μου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου