Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Καπέλωμα!!!




Πηγή: Εφ."ΕΘΝΟΣ"
Μεταξύ Αστείου & Σοβαρού


50 σχόλια:

  1. Ο γνωστός νοσηρός αντικληρικαλισμός των αυτο-αποκαλουμένων "δημοκρατών" και "προοδευτικών".
    Δεν περιμένει κανείς τίποτα καλύτερο από αυτούς, εφόσον κατέθεσαν καιρό τώρα τη νοημοσύνη τους στη διάθεση της "παράταξης"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μέχρι κεραίας φίλτατε/η. Ευτυχώς που είδαμε και κάτι αξιόλογο. Ας λυσσάξουν οι "προοδευτικοί", ο Θεός να τους κάνει.

      Διαγραφή
    2. ΠΟΙΌς ΛΥΣΣΆΕΙ ΓΙΑ ΔΌΞΕΣ,ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΧΟΝΤΡΟΛΑΜΟΓΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟ! ΚΑΤΆΛΑΒΕς ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ?(12.25)

      Διαγραφή
    3. Ποιος άρρωστος εγκέφαλος από την οργανωτική επιτροπή των εκδηλώσεων είχε τη φαεινή ιδέα να φέρουν ειδικό μάγειρα (από τη Θεσσαλονίκη ή από το Άγιο Όρος) για να ετοιμάσει τα γεύματα των επισήμων? Αν είναι αλήθεια.... ΝΤΡΟΠΗ

      Διαγραφή
    4. Yπέροχη οργάνωση από τη Μητρόπολη Φλωρίνης.
      Θερμά συγχαρητήρια, τέτοια καπέλα θέλουμε.

      Διαγραφή
    5. Στεφανάκο,πες αλεύρι..

      Διαγραφή
    6. Εν Χριστώ αδελφός3 Αυγούστου 2012 στις 6:20 μ.μ.

      Αν ζούσε σήμερα ο Άγιος γέροντας πατήρ Αυγουστίνος τον ρασοφόρο μάγειρα και τον ρασοφόρο σκηνοθέτη θα τους κρεμούσε απ το καμπαναριό του Αγίου Παντελεήμονος. Ω καιροί, ω (α)ήθη

      Διαγραφή
    7. Εν Χριστώ αδελφέ τι δεν σ'άρεσε; Μήπως ο φθόνος σου για τα συγκεκριμένα πρόσωπα σε βαρυστομάχιασε; Εμείς γουστάρουμε τρελλά το σκηνοθέτη και ξαναγυρνάμε τη σκηνή με την κρεμάλα και ξαναπαίζουμε κι όλο το έργο. Κι αν κάποιος κάνει όνειρα για κρεμάλες, θα πρέπει να περάσει πάνω από πολλά κουφάρια.

      Διαγραφή
  2. Η Εκκλησία πρωτοστάτησε στη συγκεκριμένη εθνικού περιεχομένου εκδήλωση αφού πρωτοστάτησε σε όλους τους εθνικούς αγώνες με πλειάδα θυμάτων.11 πατριάρχες,περί τους 100 επίσκοποι και χιλιάδες,γύρω στους 6000 τους υπολογίζει ο Γάλλος πρόξενος Πουκεβίλ,απλοί κληρικοί και μοναχοί έγιναν ολοκαύτωμα για τη λευτεριά της πατρίδας μας.Σήμερα τόσο η επίσημη πολιτεία όσο και το σχολείο έπαψαν να μας κάνουν να σκεφτόμαστε εθνικά γιατί αυτό υπαγορεύει το λεγόμενο πολιτικά ορθό.Επομένως αξίζουν συγχαρητήρια στην τοπική Εκκλησία για τη συγκεκριμένη εκδήλωση που προήγαγε την εθνική μας αυτοσυνειδησία.
    Υ.Γ.Το αν κάποιοι λυσσάνε για δόξες και μεγαλεία ή αν έφεραν ειδικό μάγειρα δεν ακυρώνει το γεγονός ότι επρόκειτο για μία αξιέπαινη πρωτοβουλία της μητροπόλεως.Οι περισσότεροι που συμμετείχαν δεν είχαν κάποια φιλοδοξία και ό,τι έκαναν το έκαναν από καρδιάς.Από κει και πέρα οι διψώντες δόξες και μεγαλεία και παντοιοτρόπως απασχολούντες αρνητικά τα τοπικά ΜΜΕ οφείλουν,αν όντως ευσταθούν οι κατηγορίες εναντίον τους,να είναι περισσότερο προσεκτικοί και να μη σκανδαλίζουν.Επίσης εφ όσον δημιουργήθηκε θέμα καλό θα είναι να δώσουν δημοσίως εξηγήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κανείς δεν είπε το παραμικρό αρνητικό για τον Δεσπότη μας, που είναι ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ! ΓΙΑ ΤΟΝ "ΣΚΗΝΟΘΈΤΗ" ΣΥΖΗΤΑΜΕ....
      το Υ.Γ το προσυπογράφω ΑΥΤΟΥΣΙΟ!!

      Διαγραφή
    2. Θωμάς (Μετά των ήλων)6 Αυγούστου 2012 στις 9:49 μ.μ.

      ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ! ΚΑΙ ΘΑ ΡΩΤΩ ΑΧΡΙ ΚΑΙΡΟΥ!ΠΟΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ??

      Διαγραφή
  3. Είμαστε τελικά άξιοι της μοίρας μας!!!
    Δεν μας άρεσε η εκδήλωση; Ας προτείνουμε να οργανώσουμε κάτι ανώτερο.
    Το να φτύνεις αυτό που δεν φτάνεις, θα έχει πάντα το ίδιο αποτέλεσμα... Η προσπάθεια να το φτάσεις και να το ξεπεράσεις,είναι αυτή που θα μας πάει ¨λίγο ψηλότερα¨.Εμπρός λοιπόν ο στίβος ανοιχτός και ο χρόνος τρέχει...
    Άντε λοιπόν να δούμε ακόμη καλύτερες προσπάθειες και να τις χειροκροτήσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαύρο, μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις και άσε τα φτύσίματα στην άκρη

      Διαγραφή
  4. Δηλαδή Νικ ο συγκεκριμένος ενεργεί ερήμην του δεσπότη;Δεν είναι υπεύθυνος ο δεύτερος γιατί τον ανέχεται και δεν του τραβάει το αυτί;Θα επέτρεπε ποτέ ο προκάτοχος του νυν δεσπότη πομπώδεις εκδηλώσεις και φανφάρες όπως έντεκα χρόνια τώρα συμβαίνει στη Φλώρινα και εκτός αυτής,όπως π.χ. με το πρόσφατο ταξίδι του πατριάρχη στο οποίο οι δικοί μας πρωτοστάτησαν, με αυξητική μάλιστα τάση;Και δεν αναφέρομαι στην πραγματικά αξιέπαινη εκδήλωση για τα 100χρονα αλλά για για μία γενικότερη νοοτροπία που ευνοεί τα πανηγύρια και φαναφαρόνικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η εκκλησία καλώς έπραξε κι η διευκρίνηση είναι σαφέστατη από τον ανώνυμο 3:31μ.μ σχολιάζοντα.Το θέμα όμως δεν είναι εκεί για την τοπική εκκλησία της Φλώρινας. Μπορεί να μας απαντήσει κάποιος υπεύθυνος από την επίσημη εκκλησία μας και την επίσημη πολιτεία μας ποιό ήταν το οικονομικό κόστος αυτής της φιέστας με εκκλησίες με κάμερες με τραπεζώματα με βιντεοσκοπήσεις και όλα τα συναφή , μιάς και το επίσημο κράτος έχει κηρύξει άγρια οικονομική λιτότητα στον λαό; Απορία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να μείνουμε λοιπόν στη μιζέρια μας αγαπητοί και να ξεχάσουμε κάθετι που προάγει την εθνική μας αυτοσυνειδησία. Να μείνουμε κολημμένοι στον καναπέ μήπως και χάσουμε κάποιο επεισόδιο από τα τούρκικα σήριαλ. Να μείνουμε εκεί στο πεζούλι του πεζοδρομίου πακτωμένοι στην καρεκλίτσα μετατρέποντας την αυλή μας και τη γειτονιά μας σε μεσημεριανή ζώνη της TV σχολιασμού. Να μείνουμε στην κακία μας -ως άλλη συναγωγή Εβραίων - μη μπορώντας να αρθρώσουμε ένα "μπράβο" σε μια προσπάθεια δικών μας παιδιών.
    Και μέσα σε αυτήν την "άγρια οικονομική λιτότητα" που εγράφη προηγουμένως, πως εξηγείται η έναρξη λειτουργίας νέας τράπεζας στη Φλώρινα των 15.000 (επίσημα στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ); Η Wall Street στη Ν.Υ. ωχριά μπροστά στη Στεφάνου Δραγούμη.
    Αιδώς κύριοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προκαλείς αγαπητέ με την δήθεν αφέλεια σου.ποια τράπεζα και πράσινα άλογα...

      Διαγραφή
  7. Η τοπική Εκκλησία επιτελεί θαυμάσιο φιλανθρωπικό έργο.Αυτό κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει.Υπάρχουν αδιάσειστα ντοκουμέντα.Και φτωχόπαιδα σπουδάζει και τρόφιμα δίνει και το ρεύμα και ενοίκια απόρων πληρώνει και τόσα άλλα σχετικά κάνει.Αν έλλειπαν και κάποιες δαπανηρές φιέστες θα μπορούσε να κάνει πολλά περισσότερα.Δε χρειάζονται τραπεζώματα σε ξενοδοχεία και ταβέρνες ούτεπολλές-πολλές επισημότητες.Ούτε τηλεοπτική κάλυψη ολόκληρης της επίσκεψης του αρχιεπισκόπου.Έφθανε η κάλυψη της Θείας Λειτουργίας και του εσπερινού και φυσικά της θαυμάσιας-εθνοκεντρικής εκδήλωσης για τα 100 χρόνια απ την απελευθέρωση.Τι δουλειά είχαν να καλύπτουν και την επίσκεψη στο δημαρχείο και την Πρέσπα;Ο π.Αυγουστίνος πάντως δε θα τους τραπέζωνε κατά τέτοιο τρόπο αλλά πολύ πιο λιτά.Τον Παττακό και τον Πάτρα τους φίλεψε φακές στην Αγάπη.Ούτε και συλλείτουργα διοργάνωνε όπως ο διάδοχός του και δεν ανφέρομαι στην επίσκεψη του Ιερωνύμου αλλά στα συλλείτουργα στα οποία συμμετέχει σε άλλες ευκαιρίες είτε στη Φλώρινα είτε εκτός.Ούτε όταν γιόρταζε μαζεύονταν άλλοι δεσποτάδες που μετά τους τραπεζώνουν σε διάφορες ταβέρνες και αναψυκτήρια όπως συμβαίνει με τον τωρινό δεσπότη.Ο κόσμος ναι μεν εκτιμά το φιλανθρωπικό και κοινωνικό έργο της μητρόπολης αλλά περιμένει λιγότερες φιέστες και μεγαλύτερη λιτότητα.Ο μητροπολίτης και ο πρωτοσύγκελός του είναι ηθικοί και αφιλοχρήματοι κληρικοί.Δε φθάνει όμως μόνο αυτό!Χρειάζεταιλιγότερη εξωστρέφεια ειδικά του πρωτοσυγκέλου για να είναι περισσότερο αποδοτικό,αποτελεσματικό και αξιόπιστο το έργο τους.
    χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς αγαπητέ σε έχει παρασύρει το εκφοβιστικό κλίμα των ημερών που ζούμε. Αυτό που σήμερα πρωτίστως έχει ανάγκη ο κόσμος είναι να έρθει ξανά η εκκλησία κοντά του. Δεν λέω να εκκοσμικευθεί αλλά να πλησιάσει τον λαό. Δυστυχώς ο λαός μας υπακούοντας χρόνια τώρα στα κελεύσματα του δυτικού φρονήματος έχασε το δρόμο του. Δεν ξέρει πως να βρει ξανά το μονοπάτι που οδηγεί στην εκκλησία. Αν η εκκλησία μας κλειστεί στο καβούκι της θα εκπέσει σε ένα λόμπι μερικών χιλιάδων πιστών. Αυτό που κάνει μεγάλο έναν ηγέτη είναι η δυνατότητά του να χειριστεί ορθά τα μέσα που διαθέτει. Ο εξωστρεφής για παράδειγμα την κοινωνικότητά ή το κηρυκτικό έργο του, ο εσωστρεφής την προσευχή ή τη συγγραφή. Κανείς δεν περισσεύει, όλους τους έχει ανάγκη η εκκλησία. Το απεχθέστερο όμως είναι να ευνουχίσουμε τον χαρακτήρα κάποιου γιατί απλά έχουμε μιαν άλλη αντίληψη για τα πράγματα. Γνωρίσαμε κι αγαπήσαμε τον δεσπότη και τον πρωτοσύγκελο γιατί είναι αυτοί που είναι κι όχι γι' αυτό που θα θελες να είναι. Πιστεύω ότι μπορείς να πεις κι εσύ το ίδιο για πολλούς φίλους σου ίσως και για τον πνευματικό σου.

      Διαγραφή
    2. Φίλτατε, αυτό που καταλαβαίμω απο τα αναγραφόμενά σου δείχνεις να είσαι οπαδός των ιερέων καί λιγότερο πιστός παραμελώντας τον ρόλου του καλού χριστιανού. Η αποστολή του κάθε ιερέα είναι να έχει κοντά του όλους τους Όρθόδοξους Έλληνες και όχι μόνον την παρέα των παιδιών της Παναγίας όπως αυτοαποκαλούνται τα παιδιά και η παρέα του Πρωτοσύγκελου της Μητρόπολης Φλωρίνης. Αυτά περί αντίληψης και περισευομένων χριστιανών στην εκκλησία μας και νάσαι σίγουρος ότι εμείς έχουμε βρεί την Παναγία μας σε άλλα λιμάνια και ας μην είμαστε στην κλίκα.

      Διαγραφή
  8. Αλήθεια, τους περισσότερους "αντιπρόσωπους" της εκκλησίας, έχετε την εντύπωση πως τους καθοδηγεί το Ευαγγέλιο και η Βίβλος;

    Στον ναό του Σολομώντα δεν ήταν τίποτα αυτό που συνέβει, αν κατέβαινε τώρα ο Κύριος των Πάντων.

    Praetorian.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα τραπεζώματα και οι δημόσιες σχέσεις στο χώρο της Εκκλησίας είναι πολυτέλεια.Χρειάζεται επάνοδος στην αποστολική και πατερική απλότητα και λιτότητα.Είναι αδιανόητο κάποιοι μητροπολίτες να αποφεύγουν να γιορτάσουν επίσημα τα ονομαστήριά τους και ο δικός μας να τα γιορτάζει με την παρουσία πολλών συνεπισκόπων του αλλά και να εγκαταλείπει συχνά-πυκνά το ποίμνιό του και να τρέχει να γιορτάσει τα ονομαστήρια άλλων μητροπολιτών.Επίσης καλό θα είναι και ο πρωτοσύγγελός του να λείπει λιγότερο απ τη μητρόπολη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ουαι υμιν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί. Που τάχα νοιάζεστε για την εκκλησία μας κι όμως στο βάθος της ψυχή σας κάνει πάρτυ η μνησικακία. Αλλιώς πώς να εξηγηθεί η αντίδρασή σας σε μια τόσο κατα γενική ομολογία επιτυχημένη εκδήλωση που έστειλε τόσα μηνύματα σε όλο τον κόσμο. Εκτός κι αν δεν έπρεπε να την δείξει κι αυτήν το 4Ε λόγω περικοπών. Για την ωφέλεια των φλωρινιωτών του εξωτερικού αλλά και του εσωτερικού, φυσικά τσιμουδιά.
    Ουαι υμιν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί. Βλέπετε εσείς όταν κάνετε τραπέζια στη γιορτή σας ή όταν υποδέχεστε τα αδέρφια σας από το εξωτερικό τους βγάζετε αλάδωτες φακές και παξιμάδια.
    Ουαι υμιν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί. Που τολμάτε να βάζετε τον π.Αυγουστίνο να κρεμά ανθρώπους απ' τα καμπαναριά. Πόσο βαθιά νυχτωμένοι είστε και πόσο νόθα παιδιά του αποδεικνύεστε. Αν αυτές τις λογικές υιοθετούσε ο μακαριστός, τότε χαίρομαι που δεν είναι σήμερα δεσπότης.
    Ουαι υμιν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί. Ζητάτε από την εκκλησία να έχει αποδοτικό και αποτελεσματικό έργο αλλά χωρίς εξωστρέφεια. Εμπρός λοιπόν. Να κλείσουμε τους ραδιοφωνικούς σταθμούς της εκκλησίας, το 4Ε και τις καμπάνες ακόμα ας τις φιμώσουμε. Κι αν συναντάμε κανέναν με εξωστρεφή προσωπικότητα, γρήγορα στον γιατρό να τον κάνει καλά.
    Υ.Γ. Να μας στείλετε την κάρτα σας γιατί υπάρχουν πληροφορίες ότι κυκλοφορούν ελεύθεροι κι άλλοι επικίνδυνοι εξωστρεφείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτερος εν Χριστώ αδελφός5 Αυγούστου 2012 στις 4:13 μ.μ.

      επιδειξιομανείς και εξουσιαστές οι οποίοι δεν θα έπρεπε να έχουν την παραμικρή σχέση με το Εκκλησιαστικό Σώμα και ουδέν έτερον.Καλώς σας κατακρίνει ο πιστός λαός της περιοχής

      Διαγραφή
  11. Καλό και συμπαθητικό το περιεχόμενο. Απαράδεκτη η τοποθεσία (σαν πλανόδιο θέατρο για περαστικούς που αφήνουν κερματα). Θα μπορούσε να γίνει στο Νέο Πάρκο, την Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, το γήπεδο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δυστυχώς κάποιοι "Εν Χριστώ αδελφοί" εξαιτίας της εμπάθειας και της προκατάληψης που τους διακατέχει χάνουν την ουσία και φτάνουν στο σημείο να ονειρεύονται κρεμάλες..
    Άλλοι καταπιάνονται με τις εκδηλώσεις και τη φιλοξενία της τοπικής εκκλησίας. Φτάνουν στο σημείο να σχολιάσουν ακόμα και τη συμμετοχή του Δεσπότη και του Πρωτοσυγκέλου σε εκδηλώσεις άλλων Μητροπόλεων! Ακόμη και να ορίζουν το ωράριο παρουσίας τους στη Μητρόπολη!
    Αν δεν συνέβαινε καμία εκδήλωση θα έλεγαν "Κοιμάται τον ύπνο του δικαίου η Μητρόπολη" ή "Εκκωφαντική απουσία της Μητροπόλεως"..
    Το να εθελοτυφλούμε μπροστά στο τεράστιο έργο που επιτελείτε από τη Μητρόπολη και να ρίχνουμε λάσπη από το πληκτρολόγιο κατακρίνοντας, δε νομίζω ότι κρύβει κάποια αρετή αλλά μάλλον κάποιου είδους κόμπλεξ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το σχόλιο που μιλά για κρεμάλα είναι επιεικώς ατυχές και άστοχο από κάθε άποψη.Η αγανάκτηση κάποιων,δικαιολογημένη ή μη,δεν επιτρέπεται να τους ωθεί στη διατύπωση σχολίων εμπαθών.Και θεωρώ ότι δεν έπρεπε να χρησιμοποιηθεί το όνομα του μακαριστού π.Αυγουστίνου σε σχόλιο τέτοιου ύφους.Απ την άλλη δεν μπορούμε να απαγορεύσουμε σε κάποιους να προβληματίζονται αρνητικά για τις εκδηλώσεις κάποιων προσώπων που αντικειμενικά εδώ και πολλά χρόνια έχουν διαφοροποιηθεί απ τη γραμμή του π.Αυγουστίνου προκαλώντας με την επιλογή τους επιφυλάξεις,αρνητικές αντιδράσεις και σκανδαλισμό ακόμη.Ούτε είναι επιτρεπτό να τους χαρακτηρίζουμε υποκριτές.Για τα συλλείτουργα και την πολυτέλεια κάποιων εκδηλώσεων έχουν γραφεί πάμπολλες αρνητικές κριτικές,όλες τεκμηριωμένες, στον εκκλησιαστικό τύπο.Αλλά και άγιες φυσιογνωμίες έχουν κακίσει αυτές τις πρακτικές.Ειδικά σήμερα επιβάλλεται περισσότερη προσοχή.Οι περισσότεροι απ όσους εξέφρασαν σκεπτικισμό και επιφύλαξη για την αναγκαιότητα κάποιων εκδηλώσεων εγκωμίασαν την εκδήλωση για τη συμπλήρωση των 100 ετών απ την απελευθέρωση της Φλώρινας.Εμμέσως τουλάχιστον συνάγεται ότι απέδωσαν τα εύσημα στον πρωτοσύγκελλο-συντονιστή που τα αξίζει.Έκανε θαυμάσια δουλειά.Οι επιφυλάξεις τους σχετίζονταν με κάποιες πρόσθετες εκδηλώσεις και ενέργειες κι όχι με αυτή καθ εαυτή την εκδήλωση της Κυριακής.Δυστυχώς οι αρνητικές εντυπώσεις του πρόσφατου πατριαρχικού ταξιδιού στην Κοζάνη είναι ακόμη νωπές και συσχετιζόμενες με κάποιες άλλες δημιουργούν αρνητικούς συνειρμούς.
    υ.γ.Μάλλον δε θα έπρεπε κάποια σχόλια να γραφτούν με αφορμή τη συγκεκριμένη ανάρτηση.Η ανάρτηση δεν αναφερόταν στο σύνολο των εκδηλώσεων που σχετίζονταν με την επίσκεψη του αρχιεπισκόπου αλλά στο υποτιθέμενο καπέλωμα της κυριακάτικης εκδήλωσης απ τη μητρόπολη στην αποία αναφέρθηκε η εφημερίδα Έθνος.Μάλλον εκεί θα έπρεπε να εστιασθούν τα σχόλια.Από κει και πέρα σε άλλες αναρτήσεις που αναφέρονταν στην επίσκεψη Ιερωνύμου θα μπορούσαν να κατατεθούν οι διαφωνίες και οι ενστάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όποιος ισχυρίζεται ότι ο επίσκοπος και ο πρωτοσύγκελός του ακολουθούν τη γραμμή του μακαριστού μητροπολίτη Αυγουστίνου Καντιώτη ή ζουν αλλού ή είναι λωτοφάγοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά ρε "εν Χριστώ αδελφοί" πολύ χαίρομαι την εν Χριστώ αγάπη σας. Σας καμαρώνω για το "χριστιανικό" προφίλ σας, την εν "χριστώ" κριτική σας, το "εν χριστώ" πνεύμα σας. Όλο αυτό τό μπινελίκι που ρίχνετε στον δεσπότη και στον πρωτοσύγκελλο μου δίνει την εντύπωση ότι όλα τα κάνετε γιατί δεν μπορέσατε να τους βάλετε στο τσεπάκι των "χριστιανικών" ιδεολογημάτων σας. Για να είναι ο.κ. έπρεπε να είναι υποταγμένοι στίς δικές σας θεωρίες, στα δικά σας γούστα, στον δικό σας "κώδικα". Στην δική σας "εκκλησία" δεν χωρούν διαφοροποιήσεις από τά γούστα σας, τά οποία εσείς τά ονομάσατε "χριστιανικά" καί "ορθόδοξα". Τέτοιον "χριστιανισμό" να τόν βράσω. Τον βρίσκω και στον μαρξιστικό και καπιταλιστικό ολοκληρωτισμό.
    Αντί να πούμε ένα μεγάλο μπράβο στόν δεσπότη μας καί στήν μητρόπολη πού μπόρεσαν και ένωσαν όλους τους Φλωρινιώτες και πέτυχαν αυτό πού πέτυχαν, εν ονόματι του Θεού ά! και του π. Αυγουστίνου, στήσατε κρεμάλες έξω από τον άγιο Παντελεήμονα για να κρεμάσετε τους "εγκληματίες" πού έστω και με ελλείψεις πάλεψαν για να δοξάσουν τη Φλώρινα.
    Στη πυρά, λοιπόν, ο πρωτοσύγκελλος, γιατί είναι εξωστρεφής και δημιουργικός και χαλάει τη σούπα κάποιων και μαζί του, έτσι γιά παρέα, να μην είναι μόνος- τι φιλάνθρωποι πού είστε- και ο καλόγερος μάγειρας.
    Χα χα! Εμπρός για τη νέα Φλώρινα. Τη Φλώρινα της τρομοκρατίας, των ύβρεων, της υποψίας, της ρουφιανιάς, της μιζέριας και κυρίως της "ευσέβειας". Να τη χαίρεστε αυτή τη Φλώρινα. Εγώ δεν θα πάρω. Λυπάμαι μόνο γι αυτούς πού τίποτα δεν κατάλαβαν απο την μεγαλειώδη εκδήλωση και δεν έλαβαν κανένα από τα μηνύματά της. Και ακόμα περισσότερο λυπάμαι γιά τόν τόπο μας που συνεχίζει να παραμένει δεσμιος σκουριασμένων και εμπαθών μυαλών.
    Υ.Γ. Δέσποτα, προχώρα μπρος. Εμείς σε αγαπάμε γιατί είσαι αληθινός και ταπεινός και κυρίως γιατί τολμάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάνεις μεγάλη προσπάθεια να ταυτίσεις φίλε(5.37) τον Δεσπότη μας με τον πρωτοσύγκελο, αλλά η προσπάθεια σου πέφτει στο κενό!!!!!!!!gege??

      Διαγραφή
    2. ΕΙΔΙΚΟΣ ΜΑΓΕΙΡΑΣ? ΑΛΗΘΕΥΕΙ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ? ΚΑΙ ΨΑΡΟΥΚΛΕΣ?

      Διαγραφή
    3. Ρε Κ.Τ. πως ξεχάσαν να σε ρωτήσουνε ποιον μάγειρα έπρεπε να πάρουν; Τώρα που το σκέφτομαι έπρεπε να κάνουν διαγωνισμό και να το αναρτήσουν και στο διαύγεια. Και τα γκαρσόνια πως επιλέχτηκαν; Τα εμφιαλωμένα νερά τι μάρκα ήταν; Μήπως έπρεπε να κάνουν και δημοψήφισμα για το μενού; Πόση ανοησία Θεέ μου θα παίξει ακόμα σ' αυτό το θέμα.

      Διαγραφή
    4. Η πηγή του δημοσιεύματος δε γνωρίζει ούτε από σοβαρά ούτε από αστεία. Είναι απλώς .. γελεία.

      Διαγραφή
  16. Από πότε ανώνυμε των 3:22 η κριτική των πεπραγμένων των μητροπολιτών αποτελεί λασπολογία;Αναφορικά με τα συλλείτουργα επίσκοποι,αρχιμανδρίτες,σεβάσμιοι μοναχοί και λοιπά μέλη της Εκκλησίας τα έχουν επανειλημμένα καταδικάσει.Όλοι αυτοί είναι λασπολόγοι;Πότε θα μάθουν επιτέλους κάποιοι να αντικρύζουν με ψυχραιμία την κριτική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το σχόλιο του 1:38 π.μ.που απαντά στο όντως απαράδεκτο σχόλιο που μιλά για κρεμάσματα όζει ταλιμπανισμού και γεροντισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ε,όχι και τολμάει ο δέσποτας ανώνυμε των 5:37μ.μ.Άνοιξε το στοματάκι του εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις προκειμένου να διαμαρτυρηθεί για ύψιστα εκκλησιαστικά ζητήματα όπως τόσοι άλλοι θαρραλέοι μητροπολίτες και ο ανεπανάληπτος προκάτοχός του ή έκανε τουμπεκί;Γιατί καμαρώνουν κάποιοι σα γύφτικα σκεπάρνια για τη συγκεκριμένη εκδήλωση;Όλοι του λέμε μπράβο.Θα μείνουμε όμως μόνο σ αυτό;Η ειρωνεία σου ανώνυμε των 7:18 μ.μ. δεν είναι ικανή να καλύψει την αδυναμία απάντησης.Όλα τα κάνετε γαργάρα.Κι ας έχει βουίξει ο τόπος.Γιατί επί Καντιώτη δεν υπήρχαν αρνητικά σχόλια;Γιατί;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. AN OΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ... ΤΟΤΕ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΜΑΙ ΑΘΕΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπότε - ΑΘΕΕ ανώνυμε 3.08 - μην κοιτάς εμάς. Κοίτα τα χάλια σου.

      Διαγραφή
    2. "είμαι άθεος", δηλώνει πίστη σε μία αναπόδεικτη δήλωση, ότι "δεν υπάρχει Θεός". Και είναι τόσο αναπόδεικτη, όσο και η παραδοχή ότι "υπάρχει Θεός". Ο αθεϊσμός λοιπόν, δεν συμβαδίζει με τον ορθολογισμό και τη λογική. Είναι απλώς μία ακόμα θρησκεία.

      Διαγραφή
  20. ΦΑΙΔΡΗ Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΑΘΕΕ.Ο ΑΘΕΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ.ΟΙ ΑΘΕΟΙ ΕΙΣΤΕ ΤΥΦΛΟΙ ΑΦΟΥ ΑΠΟΔΙΔΕΤΕ ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΑ,ΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΟΛΟΓΙΑ, ΤΟ ΚΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΣΤΟ ΜΗΔΕΝ.ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΤΗΚΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ ΚΑΠΟΙΩΝ.ΔΙΕΓΝΩΣΕΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ ΙΣΩΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑ.ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ!ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΖΕΙ ΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑ;ΑΠ ΤΟ ΜΗΔΕΝ,ΤΗΝ ΥΛΗ Ή ΤΗΝ ΤΥΧΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό θα είναι κάποιοι πιστοί που έχουν απαγοητευθεί και ενδεχομένως αγανακτήσει από πρόσωπα και πράγματα να είναι περισσότερο συγκρατημένοι στις τοποθετήσεις τους γιατί σε ενάντια περίπτωση δίνουν λαβές προκειμένου να τους μέμφονται οι άθεοι που πιστεύουν στο τίποτα.Βέβαια οι χριστιανοί δεν είναι ούτε άγγελοι ούτε άγιοι πλην ολίγων.Έχουν κληθεί όμως στην τελειότητα και πρέπει να την επιδιώκουν.Οφείλουμε όλοι μας,και φυσικά κάθε άλλο παρά εξαιρώ τον εαυτό μου ούτε θέλω να παραστήσω το δάσκαλο,να το έχουμε αυτό υπόψη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμείς που γράφουμε και ελέγχουμε την προκλητικότητα και την εκκοκοσμίκευση ορισμένων κληρικών ΔΕΝ είμεθα ΑΘΕΟΙ! ΕΛΕΟΣ ΑΔΕΛΦΟΙ

      Διαγραφή
  22. Το αποτέλεσμα μετράει.Τόσα χρόνια οι ίδιοι και οι ίδιοι
    τι χαΐρι είδαμε;ΜΌΝΟ ΡΟΥΣΦΈΤΙ.Οι άξιοι στο περιθώριο
    αυτό είναι το σύστημα τόσα χρόνια τι σημασία έχει ο προοδευτικός, ο άθεος η ο Θεοφοβούμενος.Αυτά μας κατάντησαν σε αυτό το χάλι, ο τρεχάμενος του παρατρεχάμενου και ΑΚΟΜΑ καλά κρατεί.Οι ανίκανοι κοιτούν
    από κάπου να κρέμονται για να μη χαθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Επί Καντιώτη τα αρνητικά σχόλια υπήρχαν απ τη μεριά των κομπλεξικών εχθρών της Εκκλησίας που ήθελαν τους κληρικούς και δη τους επισκόπους να μην έχουν λόγο για διάφορα κοινωνικά,ηθικά,εθνικά και άλλα ζητήματα τη στιγμή που και η κουτσή Μαρία είχε και έχει και καλά κάνει το συγκεκριμένο δικαίωμα.Στη συγκεκριμένη όμως περίπτωση, όπως και στις συναφείς προς αυτήν, τα αρνητικά σχόλια δεν προέρχονται μόνο από εχθρούς της Εκκλησίας, πράγμα απόλυτα λογικό και αναμενόμενο, αλλά και από πιστά μέλη της τα οποία εύκολο είναι να χαρακτηρίζουμε υποκριτές αλλά δύσκολο να απαντούμε στις ενστάσεις τους και στη γενικότερη αρνητική τους κριτική.Η τοπική εκκλησιαστική ηγεσία αν επιθυμεί να εκλείψουν τα σχετικά σχόλια οφείλει να συντονίσει την πορεία της με τις παρακαταθήκες του αειμνήστου Αυγ ουστίνου Καντιώτη απ το πνεύμα και τη γραμμή του οποίου έχει προδήλως απομακρυνθεί.Στο συγκεκριμένο σημείο απαιτείται μια διευκρίνηση:ο νυν επίσκοπος δικαιούται και πρέπει να έχει σχετική αυτοτέλεια έναντι του προκατόχου του.Άλλωστε υπάρχει και χαρακτηρολογική διαφορά μεταξύ τους.Από κει και πέρα όμως επ ουδενί δικαιούται ηθικά να αφίσταται απ τις βασικές αρχές του πνεύματος του π.Αυγουστίνου που συνοψίζονται στην αποφυγή της εκκοσμίκευσης ειδικά με τα εντόπια και αλλαχού συλλείτουργα,τις συνεχείς επισημότητες-δεν αναφέρομαι στην αξιέπαινη εκδήλωση της προηγούμενης Κυριακής για την οποία ο πρωτοσύγγελλος παίρνει ΑΝΕΤΑ ΤΑ ΕΥΣΗΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΦΑΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΦΟΥ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΠΑΛΙΟΙ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ ΔΑΚΡΥΣΑΝ ΣΤΗ ΘΕΑ ΤΩΝ ΔΡΩΜΕΝΩΝ-,τις περιττές δαπάνες,τη συνεχή απουσία υψηλόβαθμων κληρικών απ τη μητρόπολη κ.τ.ο.Και κάτι άλλο:ο αείμνηστος Καντιώτης είχε εκδώσει εγκύκλιο με την οποία απαγόρευε στους κληρικούς να οδηγούν αυτοκίνητο για ευνόητους λόγους.Πόσοι άραγε τηρούν τη σχετική εγκύκλιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ ΑΔΕΛΦΕ με την πλειονότητα των θεμάτων τα οποία θίγεις ΟΡΘΩΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣ! Στο ζήτημα όμως των απαράδεκτων και υπερβολικών εξόδων και της χλιδής και πολυτέλειας υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ηθικό και εκκλησιαστικό ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ!

      Διαγραφή
  24. Αλήθεια για άλλους σεβάσμιους κληρικούς-αρχιμανδρίτες της μητροπόλεως γιατί δεν υπάρχουν αρνητικά σχόλια;Μήπως γιατί δεν είναι εξωστρεφείς και δε σκανδαλίζουν;Μήπως γιατί ακολουθούν πιστά τη γραμμή του π.Αυγουστίνου;Μήπως γιατί δεν ορέγονται επισκοπής;Μήπως γιατί μισούν όπως ο διάολος το λιβάνι τα πανηγύρια;Εεεεε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σε ποια εγκύκλιο αναφέρεσαι αγαπητέ φίλε;Δεν ξέρεις πού θα στρίψεις και θα σου προκύψει μια τζιπάρα με οδηγό παπά,μπορεί και πρωτοσύγκελο.Για ποιο καντιωτικό πνεύμα μιλάς;Ελάχιστοι ιερείς ακολουθούν το καντιωτικό πνεύμα.Και για να ψυχαγωγήσουμε καλοκαιριάτικα λίγο τους αναγνώστες αξίζει να αναφέρουμε άρθρο του περιοδικού της μητροπόλεως Φλωρίνης,Πρεσπών και Εορδαίας που αναδημοσιεύοντας άλλο άρθρο δημοσιογράφου ονομάζει το νυν μητροπολίτη νέο...Καντιώτη!Ανακαλέσαμε επίσης στη μνήμη μας το τεύχος-αφιέρωμα της μητροπόλεως στον αείμνηστο π.Αυγουστίνο Καντιώτη στο οποίο ο διάδοχός του εκθειάζει την,κρατηθείτε,σιωπή!!!sic του προκατόχου του!Σιωπηρός ο Καντιώτης!Τι άλλο θα ακούσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ω της υποκρισίας!Μένουμε σε μια ατυχή φράση κάποιου σχολιαστή που προφανώς δεν μπόρεσε να συγκρατήσει την αγανάκτησή του και δεν κοιτάμε την ουσία.Στη χώρα μας δυστυχώς μένουμε στις λέξεις!Μας μάρανε η ψευτοευγένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χα,χα!Την εξωστρέφεια κάποιοι τη βάφτισαν δημιουργικότητα!Τι άλλο θα ακούσουμε Θεέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Aνώνυμε 2.46π.μ. είσαι πολύ σωστός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή