Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Λίγα λόγια για την ΑΝ.ΦΛΩ...








Πηγή: Εφ. "ΗΧΩ"

63 σχόλια:

  1. Όταν το καράβι βουλιάζει όλοι πηδάνε να σωθούν,γιατί άραγε οι θέσεις των αξιωματικών αντικαταστάθηκαν από μούτσους......????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καψούρης... (τα έχει μ' άλλον)23 Ιουνίου 2011 στις 11:29 π.μ.

    Ζέτα, πες αλεύρι!!! ένας ορκωτός λογιστής σε γυρεύει...
    Υ.Γ. λατρεύω τις ψηλοτάκουνες γόβες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καψούρης και πάλι... (χώρισέ τον)23 Ιουνίου 2011 στις 11:38 π.μ.

    Και το αεροδυναμικό στυλάκι με το ζελέ στο μαλλί σου πάει τρέλα!! Σεμνή και ατίθαση...σκατά να φάει ο ορκωτός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καψούρης... (μου τη δίνει που με φτύνεις)23 Ιουνίου 2011 στις 12:12 μ.μ.

    μη με φτύνεις!! απάντησέ μου έστω και με sms (από εκείνη την εταιρεία που στέλνατε χιλιάδες!!!)
    Υ.Γ.1 το αδυνάτισμα σου πάει επίσης τρέλα... πρέπει τώρα να μαυρίσεις... σεμνή οκ, ατίθαση οκ, αλλά άσπρη σαν το γάλα (το βλάχικο) δε λέει!!!
    Υ.Γ.2 οι ορκωτοί είναι εμπαθείς... χέστους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και μετά αναρωτιώμαστε που πήγαν τα χρήματα της Ελλάδας!Αυτό στην Φλώρινα...φαντάζεστε τι γίνεται σε μεγαλύτερες πόλεις;Κάποιοι διαχειρίζονται τεράστεια ποσά,αποκτούν θέσεις,αξιώματα, χρήματα....με τι άραγε προσόντα;Και την πληρώνει ο καημένος ο κοσμάκης...Ας αρχίσει ο εισαγγελέας από την Φλλώρινα και ας συνεχίσουν άλλοι εισαγγελείς σε άλλες πόλεις!Βαρεθήκαμε!Σιχαθήκαμε!Αηδιάσαμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολλά ακούγονται?? έτσι νομίζετε.....τώρα θα ακουστούν και θα ξεβρακωθούν! οεοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΤΟΝ ΚΑΨΟΥΡΗ ΛΕΜΕ..ΝΑΙΑΙ! ΑΠΙΘΑΝΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΝΦΛΩ ΄΄αγαπη μου, νινακι μου,φιλακι μου,λευτακι μου, ωχ αδερφακι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καψούρης....(σε παίρνω και χωρίς ΜΙΑ!)24 Ιουνίου 2011 στις 2:04 μ.μ.

    ...στην πέφτουνε πολλοί μωρό μου,αλλά εσύ βράχος!! μαζί θα φάμε την προίκα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καψούρης και πάλι...(θέλεις να κλεφτούμε?)24 Ιουνίου 2011 στις 2:12 μ.μ.

    ξέχασα να σου πω για τον κομπλεξικό τον ορκωτό που σε κρυφοθέλει ο άχρηστος anyway...ζηλεύω αφόρητα ρε γαμώτο...και πεινάω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καψούρη ζηλεύω.. Θέλω να γίνω Ζέτα για να μου ρίξεις έστω μιά ματιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΨΟΥΡΗ, Η ΖΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΟΡΙΤΣΙ. ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ . ΧΑΜΗΛΟΒΛΕΠΟΥΣΑ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΗ. ΗΘΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ . ΓΙ ΑΥΤΟ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΝ ΑΝΤΑΜΕΙΨΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ! ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΙ ΕΣΥ ΤΩΡΑ, ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΙΟ ΔΡΟΜΟ. ΚΑΨΟΥΡΗ Η ΑΜΑΡΤΙΑ ΔΙΚΗ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. O ΚΑΨΟΥΡΗΣ , νομίζω πως έχει καλές προθέσεις. Και η Ζέτα είναι κορίτσι για σπίτι. Την βλέπω εγώ. Νοικοκύρεψε την ΑΝΦΛΩ, έβαλε ένα χεράκι και στη νομαρχία, τώρα κρατάει ολόκληρο δημοτικό συμβούλιο..Καψούρη, να το πάρεις το κορίτσι.. Μην κάνεις σαν μερικούς - μερικούς που τα εκθέτουν τα καλά κορίτσια. Η Ζέτα μας αξίξει καλή τύχη. Καψούρη θα έχεις και καλή πεθερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καψούρης....(δεν τη θέλω τη μαμά σου!)25 Ιουνίου 2011 στις 11:23 π.μ.

    -o ορκωτός έφυγε για Σ-Κ ΜΩΡΌ ΜΟΥ....
    -εγώ πίνω μπύρες στο πεζόδρομο...αλλά δεν περνάς...γιατί σε κοιτάνε και ματιάζεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΨΟΥΡΗ ΕΙΣΑΙ ΦΑΟΥΛ. Η ΖΕΤΑ ΑΚΟΥΕΙ ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΗΣ!
    ΚΑΨΟΥΡΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΗ ΖΕΤΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΔΙΛΛΗΜΑ! ΚΑΨΟΥΡΗ ΒΑΛΕ ΜΕΣΟΝ ΤΗ ΜΑΜΑ, ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΗ ΖΕΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καψούρης....(θα τα φτιάξω με τη Ντόρη)25 Ιουνίου 2011 στις 12:08 μ.μ.

    Ακόμα πίνω μπύρες στον πεζόδρομο... και μάλλον άρχισα να ζαλίζομαι... από αυτά που λέει ο κακός ο κόσμος της χαράδρας για σένα ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΨΟΥΡΗ,ΑΝ ΤΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΝΤΟΡΗ ΘΑ ΠΛΗΓΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΗΣ ΖΕΤΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΘΕΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. H NTOΡΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ. ΤΗΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΟΡΚΩΤΟΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καψούρη μου, καψούρη μου. Μην χαλιέσαι, σε έχω δει ανθρώπινα. Μην ακούς κανέναν στον πεζόδρομο.Λόγια του κόσμου. Η Ζέτα είναιτο πιό καλό κορίτσι. Την έχει βάλειβλέπεις στο μάτι ο ορκωτός λογιστής..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καψούρης... (δε γουστάρω τα τρίο)26 Ιουνίου 2011 στις 1:21 μ.μ.

    Άδικα σε περίμενα πίνοντας μπύρες... μου είπαν ότι ετοίμαζες φακέλους για το σκατόψυχο τον ορκωτό και είχες και κακές παρέες... παλεύω μέσα μου για να μην τα πιστέψω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μη χαλιέσαι καψούρη μου! Δεν είναι τίποτα το "τρίο"! Είναι αυτό που λένε "πάμε πακέτο".Εγώ, εσύ και η αγάπη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λέτε η Ζέτα να παρασύρθηκε; Από κακές παρέες; Μα αυτή είναι ΑΝΦΛΩ, ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ, ΣΠΙΤΙ! Να σκόνταψε, πού; Στην ΑΝΦΛΩ ή στο Δημαρχείο; Και ποιός να την παρέσυρε; Εκεί όλοι τους είναι καλοί άνθρωποι! Και άνθρωποι της εκκλησίας! Το λένε και οι παπάδες! Βρέ κακό που βρήκε τη Ζέτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Την Ζέτα, πρώτος την παρέσυρε ο ΑΣΕΠ. Παλιά, πολύ παλιά μεταξύ 2000 - 2002, που διορίστηκε στη νομαρχία και ξεδιορίστηκε με δικαστική απόφαση.
    Η συνέχεια, (νομαρχιακή σύμβουλος, ΑΝ ΦΛΩ, Δήμος Φλώρινας, κλπ) λίγο πολύ μας είναι γνωστή. Όχι πως παρασύρεται, "τάθελε η μαμάκα σου ταθελες κι εσύ" που λέει και το τραγούδι! Είναι όμως και γκαντέμω, η έρμη η Ζέτα. Εκεί που το στρώνειτο θέμα, τσούπ και μία δικαστική απόφαση και της το χαλάει! Το ξέρω, θα στενοχωρήσω τον καψούρη και θα τον παρασύρω σε μια κάσα με μπύρες, αλλά "τάχει αυτά η ζωή" που λέει και η Γαλάνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να υποθέσω πως ο μοιραίος άνδρας στη ζωή της Ζέτας θα είναι ο ορκωτός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καψούρης....(I love you, baby..αυτό το έμαθες??)27 Ιουνίου 2011 στις 8:21 μ.μ.

    χαθήκαμε μωρό μου....αλλά βλέπεις το μεροκάματο για εμάς είναι υπόθεση ζωής....που καιρός για sms..και p.r που λέτε και εσείς οι Αγγλομαθείς( και με χωρίς πτυχίο δεν με χαλάς..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καψούρης....(I love you ...και πάω για μπύρες πάλι..)27 Ιουνίου 2011 στις 8:27 μ.μ.

    με παρενοχλούν κάτι ανώνυμες ζηλιάρες αλλά δεν μασάω...απλά με θέλουν για one night stand(ξεπέτα)po nase....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καψούρηη..κάνε μου λιγάκι μμμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συμπαραστάτης του καψούρη (την είχα δει πρώτος, αλλά δεν πειράζει)!

    Καψούρη...
    Αύριο κι εσύ με τους Αγανακτισμένους στις 7...
    Θα είμαι κι εγώ εκεί...
    Για την καψούρα μας ρε γαμώτο!!!
    Ο καλύτερος ας κερδίσει...(ή μάλλον αυτός που θα κάνει κλικ στη μαμά)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΧΑΧΑΧΑ......
    ΚΑΨΟΥΡΙ...ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ...!!!
    ΤΕΤΟΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ! (ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ)
    ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΕΙΧΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΑΣ...!!!
    ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ" (ΜΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ) ΝΑ ΔΙΑΦΕΝΤΕΥΟΥΝ ΤΟ ΤΟΠΟ ΜΑΣ!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΤΟΥΜΠΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΚΩΤΟ! ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ! ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΙΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καψούρης....(γράφω και αλλού )29 Ιουνίου 2011 στις 11:03 π.μ.

    μωρό μου με ψαχνεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΨΟΥΡΗ, ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΤΑΜΠΛΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καψούρης... (δεν πιστεύω τις φήμες.....)29 Ιουνίου 2011 στις 7:20 μ.μ.

    εδώ είμαι μωράκι μου! κάτι γελοίοι δήθεν φίλοι σου μου λέγανε για ελεγκτές και με χαλάσανε!! όλες τις μπύρες του liberty τις ήπια (στείλε και κανένα μπουκάλι προς τα εδώ ρε μωράκι)...έρχονται και εκλογές γαμώτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΟΥ ΓΥΡΝΑΣ; ΠΟΥ ΔΙΝΕΣΑΙ ΒΡΕ ΖΕΤΑ! ΠΩΣ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΨΕΡΟΣ (Ο ΚΑΨΟΥΡΗΣ) ΠΝΙΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟ ΠΟΤΟ; ΑΑΧ! ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΤΙ ΤΡΑΒΑΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΒΡΕ ΑΧΑΡΙΣΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σημερα το απόγευμα επισκέφτηκε την ΑΝ ΦΛΩ ο κ. δήμαρχος! Συνάντηση κορυφής. Πολύ χρόνο της τρώτε κύριε δήμαρχε της Ζέτας με τόσες ευθύνες που της αναθέσατε. Κι αυτή, εκεί πιστή στο καθήκον. Επιτέλους, ελεύθερο κορίτσι είναι! Τα καλύτερά της χρόνια τα έφαγε στην ΑΝ ΦΛΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στην υγειά της αχάριστης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καψούρης... (στο libe με κοιτάν στραβά...)30 Ιουνίου 2011 στις 2:02 μ.μ.

    άσε το κομπιουτεράκι κάτω ρε μωρό μου....πέντε πάνω, πέντε κάτω είναι ο.κ...σε παίρνω και με λιγότερα...εκτός και αν έχεις πρόβλημα με τον ΑΛΛΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΤΙΣ ΜΑΥΡΕΣ ΤΟΥΤΕΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕ Η ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΑΣ(ΑΠΔΗΜΟΣ ΑΜΥΝΤΙΩΤΗΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αυτός ο ΑΛΛΟΣ..Θα μπορούσε να είναι και ευεργέτης μας μεγάλος! Την Ζέτα μας όμως, την ταλαιπωρεί! Χώρια που θα καθορίσει και το μέλλον της! Επίκινδυνες σχέσεις όπως και να το κάνεις! Δεν ξέρεις ποτέ που θα σε βγάλουν! Για τον ορκωτό λέω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. είναι και κάλος πολύ μεγάλος
    αυτός ο άχρηστος ο άλλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ο ορκωτός, κάνει την δουλειά του. Τώρα ούτως ή ΑΛΛΩΣ, ο κάλος, εκείνος ο μεγάλος και αυτός την κάνει την δουλειά του. ΟΥΤΟΣ, ΑΛΛΩΣ και ΑΛΛΟΣ, την έχουν όμως την διαφορά τους. Μπέρδεμα η ιστορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καψούρης... (dancing πουστσένο ...)30 Ιουνίου 2011 στις 6:56 μ.μ.

    τι πλάκα έπαθα ρε μωράκι μου πριν από λίγο...ήμουν στο libe(ξέρεις..του φίλου σου)..και στη διπλανή παρέα ρε μωρό μου, κάτι Σταθόπουλα μιλούσαν για κόκκινες χειλάρες...και κόκκινες γόβες...και κάτι κολλητά...και λέγαν βρωμόλογα ρε μωρό μου ..και έπινα και έπινα... και τελειωμό δεν είχαν τα κοπρόσκυλα...μέχρι που στο τέλος δεν άντεξα μωράκι μου και τους ρώτησα....και μου είπαν ότι λέγανε για τη.. ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αυτό δεν είναι μπλοκ,είναι επιθεώρηση.ΚΛΑΙΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΚΙ εγώ μπερδεύτηκα στ αλήθεια! Άσε και την αγωνία που τράβηξα με εκείνους τους αμαρτωλούς έρωτες της Ζέτας! Την έκανε την υπέρβασή της η ντίβα, αλλά στο τέλος δεν της βγήκε σε καλό! Τι σήριαλ Θεέ μου! Την Ζέτα Δούκα, την πάω. Περισσότερο από την Μακρυπούλια. Και στο ΛΑΚΗΣ Ο ΓΛΥΚΟΥΛΗΣ, έδειξε το ταλέντο της. Θεογκόμενα δε λέω η Μακρυπούλια. αλλά πως να το κάνουμε η Δούκα έχει κάτι..πως να το πω..σουτιδινικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. αυτά να τα ακούει και να τα βλέπει ο ΚΑΨΟΥΡΗΣ. Τι Λωζάνη τι Κοζάνη! Εδώ έχουμε, ΖΕΤΕΣ & ΖΕΤΕΣ. Αλλά αυτός κολλημένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. καψούρης...(άρχισαν τα όργανα...)1 Ιουλίου 2011 στις 7:02 μ.μ.

    Τι ανακούφιση ρε μωρό μου...μόλις έμαθα ότι προχθές είχατε Δ.Σ. στο μαγαζί... άδικα έσκιζα τις φλέβες μου γιατί νόμιζα ότι ήσουν κλειδωμένη με τον ΑΛΛΟΝ... και απ την πολλή χαρά ρε μωρό μου κερνάω μπύρες στο libe... όλα καλά νέα μου λένε για σένα σ' αυτό το μαγαζί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. τι κόλλημα Θεέ μου με την Ζαχαρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Και όσο οι μετοχές της Ζέτας ανεβαίνουν οι λογαριασμοί με τον ΑΛΛΟΝ παραμένουν ανοικτοί. Δεν κλεινει βλέπετε και ο κύκλος των χαμένων εραστών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καψούρης... (.να σε φωνάζω Ρούλα?)2 Ιουλίου 2011 στις 3:08 π.μ.

    εκείνον τον χοντρό τον θυμάσαι μωρό μου?...που σε κάρφωσε στο ψηφοδέλτιο...τον θυμήθηκες μωρό μου?...τον ψάχνουν κάτι ναρκαλιευτές λέει...εσύ άκουσες τίποτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τη είδα.. να "πηδάει" νάρκες με τις κόκκινες γόβες,παρέα μ έναν κοιλαρά με ρόζ γραβάτα.. Αναζητούσαν - τον χοντρό- και ένας ΑΛΛΩΣ, με μαλλί βαμμένο μες (από το κομμωτήριο) βαστούσε τσίλιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. "ΒΑΜΜΕΝΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΜΑΛΙΑ" μου θυμίζει.Τι τρίο ανεπανάληπτο ήταν κι αυτό βρε παιδί μου! Άφησε εποχή! Ο απαγορευμένος έρωτας, είναι απαραίτητο στοιχείο επιτυχίας, εδώ που τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. O AΛΛΩΣ μου θυμίζει κάτι ντόμπερμαν.. Έτσι και πειράξεις τον "αφέντη" σου ρίχνουν μερικά τσαμπουκαλεμένα γαβ- γαβ..Στο ίδιο τραπέζι βέβαια τρώνε. Γιάννης πίνει, Γιάννης κερνάει. Τώρα γιατί το παίζει θυρωρός; Μάλλον είναι..ταπεινός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΟΧΙ και θυρωρός ο ΑΛΛΩΣ! Το παίζει "θυρωρός', το παίζει "ταπεινός" για να καλυφτούν οι θέσεις της πολυκατοικίας! Διαχειριστής θα έλεγα εγώ. Δεν άφησε επιτροπή για επιτροπή.Συμφωνώ και για τα γαβγίσματα, αλλά αυτά είναι μέσα στο παιχνίδι. "Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν κρατούσες" δηλαδή.. Τά έχει και αυτά η ζωή, τι να πείς..καλύτερα να πιείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καψούρης... (.είμαι Νάρκ(η)SOS!!)3 Ιουλίου 2011 στις 12:29 μ.μ.

    πως σε κατάντησε ο ΑΧΡΗΣΤΟΣ ρε μωρό μου... οι γοβάρες σου να χώνονται μέσα στις λεπέσκες του Περάσματος.... και να εγκρίνεις και από πάνω έξοδα παραστάσεως για τον Κοντό...θα έρθω να σε καμαρώνω Προεδράρα μου....κε σε βίντιμε στο Πέρασμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Eίναι γάτα,είναι γάτα ο κοντός με την γραβάτα! Απαραίτητο συνεκτικό στοιχείο της ομάδας! Και βέβαια θα εγκρίνει έξοδα παράστασης η προεδράρα, διότι ο ΚΟΝΤΌΣ την κρατάει στο ύψος της..όταν φοράει φλάτ παπουτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ειναι κριμα και αδικο να τα βαζετε μονο με το σημερινο κοριτσι...ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΗΛΘΚΟ ΑΣΤΕΡΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ... Ας ΓΙΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟς ΣΤΙς ΚΑΤΑΘΕΣΕΙς ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΤΟΥς [ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ και το πρασινο κατσικι]. ας μην ανησυχουν ομως οι φαγατσιδες , το πολυ πολυ να παει για παραθερηση ο Τσοχατζοπουλος. καλοφαγωτα...ο αποσπεριτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Σ εκείνο το πράσινο λιβάδι με τον γαλάζιο ουρανό και τις νάρκες, σταμάτησαν για λίγο..
    Κάπου εκεί, ξέχασε και το γοβάκι της..Το βρήκε όμως ένας κυνηγός και το πήρε..Σαν βρέθηκε στο liberty.. το γέμισε με μπύρα και..Τίποτα τελικά δεν είναι τυχαίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. καψούρης...(ραντεβού στο Πέρασμα...)4 Ιουλίου 2011 στις 11:56 π.μ.

    έλα μωράκι...ήμουν busy(όπως ξέρεις εμάς δεν μας τα ρίχνουν).... και χαθήκαμε..κομμωτήριο πήγες η θα πας όταν κλείσεις το μαγαζί?...και πες τους μωρό μου να σου κάνουν εκείνο το "αεροδυναμικό"...και σε θέλω τακουνάτη προεδράρα το βράδυ...μόνο πρόσεχε τις λεπέσκες κουκλάρα μου..και τον Κοντό φυσικά που σε έβριζε προχθές σε μια παρέα στο libe...ασφαλώς και μου τα μετέφεραν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πέμπη ή Παρασκευή, η μανούλα ήταν εκεί..Και την συμβούλευε.. Κάτι ψάχνανε. Μπορεί και συνταγές μαγειρικής..Χαρτιά, πολλά χαρτιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. καψούρης...(πίσω έχει ο Νάσος την ουρά...)4 Ιουλίου 2011 στις 5:22 μ.μ.

    Νάσο μου σε νιώθω σαν αδελφό...μας φτύνει και τους δύο το μωρό μου...πολύ με πείραξε ρε αδελφέ όταν σου είπε ότι το Δ.Σ δεν είναι εξομολογητήριο...αλλά βρήκα και την απάντηση...άκου! πρίν λίγες μέρες είχε πάει για εξομολόγηση το μωρό μου στον κοκκινοτρίχη...και του τα΄πε όλα!!...και της έγινε έμμονη ιδέα η εξομολόγηση ρε Νάσο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Έμμονη ιδέα η εξομολόγηση ή ο Νάσος; Αυτό το εξομολογήθηκε τουλάχιστον στον κοκκινοτρίχη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. καψούρης...(την πάτησες τη λεπέσκα...)5 Ιουλίου 2011 στις 11:57 π.μ.

    πόσο στενοχωρήθηκα ρε μωράκι μου για τα χθεσινά...σου τα είχα πει ρε γαμώτο προφητικά....τέτοια σου σκαρώνει ο Κοντός για να σε κάψει...και σε θάβει με κάθε ευκαιρία...αλλά τελικά μπάχαλο τα έκανες χθές.....ούτε ο φίλος σου στο libe δεν σε δικαιολόγησε...άκου να σε λέει άπειρη...εσένα την καλύτερη προεδράρα όλων των εποχών(γελάω και κλαίω!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Kαψούρη πήγες σήμερα στο δικαστήριο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή