Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία…


Εάν το δρόμο Αρμενοχώρι-Παπαγιάννη τον χαρακτήριζα καρμανιόλα, ίσως να είναι πολύ ήπιος ο χαρακτηρισμός! Σ΄αυτό το δρόμο έχασαν τη ζωή τους τα τελευταία δέκα χρόνια 6 παλικάρια από Παπαγιάννη, Ιτιά και τη γύρω περιοχή! Δεν κρίνω σκόπιμο και πρέπον να αναφέρω συγκεκριμένα ονόματα!
Ο δρόμος ήταν και είναι επικίνδυνος!

Θα παρακαλούσα τον κ.Δήμαρχο εφόσον εμπίπτει στις αρμοδιότητες του ή σε συνεννόηση με τους αρμόδιους φορείς να κλείσει, να απαγορεύσει την κίνηση οχημάτων σ’ αυτό το δρόμο μέχρι να επισκευαστεί το οδόστρωμα!
Από πληροφορίες, πρόκειται σύντομα να δημοπρατηθεί και να επισκευαστεί, αλλά μέχρι τότε, επειδή πάντα αργούμε, καλό και σκόπιμο θα ήταν να κλείσει ο δρόμος!
Δεν υπάρχει σημείο του οδοστρώματος που να μην είναι μπαλωμένο! Είτε αυτό έγινε πριν ένα  χρόνο, δύο ή τρία!
Όμως γιατί είναι επικίνδυνος ο δρόμος! Υπάρχουν πάρα πολλές λακκούβες, πάνω από 50, οι οποίες είναι παγίδες! Το βάθος τους κυμαίνεται από 10 έως και 25 εκατοστά!
Το αυτοκίνητο πρέπει να κάνει σλάλομ για να αποφύγει τις λακκούβες! Αυτό όμως είναι και πολύ επικίνδυνο! Προσπαθείς να αποφύγεις τη τρύπα και έχεις τρακάρει με το ερχόμενο όχημα από την άλλη αντίθετη κατεύθυνση!
Κινδυνεύεις κάθε στιγμή να βρεθεί κάποιος τροχός σε κάποια λακκούβα με τα γνωστά επακόλουθα! Ή να σκάσουν τα λάστιχα ή να καταστραφούν οι ζάντες ή να βρεθείς αναποδογυρισμένος σε κάποιο χαντάκι!
Εάν είναι βράδυ, η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη!
Εάν έχει βρέξει και οι λακκούβες είναι γεμάτες νερό, τότε αλλοίμονο!
Εάν βέβαια είσαι ξένος και ταυτόχρονα είναι βράδυ και έχει βρέξει, τότε κινείσαι μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας! Πρέπει να έχεις πολύ καλό Άγιο για να περάσεις αλώβητος τη Σκύλλα και τη Χάρυβδη!
Αλήθεια, όταν ένας δρόμος, κάποιο δημόσιο έργο, τελειώνει και γίνεται η παραλαβή του έργου από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ή κατά την κατασκευή του, δεν ελέγχεται; Δεν λαμβάνονται λ.χ δείγματα  (καρώτα) να αξιολογηθούν; Δεν υπάρχει κάποια εγγύηση του έργου; Μη μου πείτε, ότι για όλα φταίει ο χειμώνας! Το κομμάτι του δρόμου αυτού, που το κατασκεύασε ο αείμνηστος Αλέκος Αλεξανδρίδης, δεν έπαθε καμία ζημιά, μετά τόσα χρόνια! Γιατί άραγε; Στις λακκούβες φαίνεται το πάχος του ασφαλτοτάπητα και φυσικά και η υποδομή του δρόμου! Δεν είμαι ο αρμόδιος ή ειδικός, να κρίνω την κακοτεχνία, αλλά συζητώντας και επισκεπτόμενος το δρόμο με φίλους μου πολιτικούς μηχανικούς, αντιλαμβάνομαι ότι τελικά ο δρόμος έχει τη δική του ιστορία!
Απαγορεύστε τη χρήση του δρόμου σε όλα τα οχήματα (πλην τρακτέρ) πριν είναι πάλι αργά!!!!!!!
Πανίδης Θεόφιλος
Φλώρινα, 26 Μαρτίου 2012

6 σχόλια:

  1. Κύριε Θεόφιλε,

    έχετε δίκιο, αλλά θα αντιδράσουν οι Παπαγιαννήτες, αν κλείσει ο δρόμος , έστω και γιά μιά μέρα!
    Τα λέτε απλά και κατανοητά, αλλά στου κουφού τη πόρτα, όσο θέλεις.....σπάστην...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θεόφιλε , καλά τα λές ,πολύ καλά , με αυτά να ασχολ είσαι..τα τοπικά .Σε ''συγχωρώ''που ψήφισες Βενιζέλο ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να μας πουν ποιός εργολάβος το έκανε και μηχανικός υπηρεσίας το παρέλαβε (τον δρόμο ή και τίποτα άλλο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΉΠΩΣ ο ''αδέκαστος'', αιωνίως φλυαρών Παπαγιαννίτης υπομηχανικός με το ''πως το πήρατομεταπτυχιακό'';

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στην πολιτιστική εφημερίδα "Η φωνή του Κάμπου" του Συλλόγου του Παπαγιάννη, υπάρχουν αρκετές αναφορές σχετικά με το συγκεκριμένο δρόμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή