Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Ευχαριστήριο Κ.Σέλτσα


Οι μέρες που ξημέρωσαν είναι σίγουρα πιο φωτεινές, οι ανατροπές, που έφερε το εκλογικό αποτέλεσμα στην Ελλάδα, έστειλαν μήνυμα σ’ ολόκληρη την Ευρώπη!
Οι ντόπιοι εντολοδόχοι των τραπεζιτών και των τοκογλύφων πήραν κι αυτοί το δικό τους μήνυμα, ο δρόμος όμως συνεχίζει να είναι μακρύς και δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο.
Δεν υπάρχουν περιθώρια για πανηγυρισμούς, την ώρα που δεκάδες χιλιάδες συμπολίτες μας 

ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας και εκατοντάδες χιλιάδες κάτω από το όριο της ...αξιοπρέπειας.
Για ότι αφορά το προσωπικό εκλογικό αποτέλεσμα, οφείλω από καρδιάς να ευχαριστήσω αρχικά τους συντρόφους μου, τους συνυποψήφιους μου και την οικογένειά μου, όχι μόνο για την στήριξή τους, αλλά και για την υπομονή τους, τους φίλους, τους παλιούς συνεργάτες και τους γνωστούς σε όλο το Νομό, αλλά κυρίως και πάνω απ' όλα τους ανώνυμους και σε πολλές των περιπτώσεων άγνωστους σε μένα ψηφοφόρους μου, που μέσα σε ένα δοσμένο και κατεστημένο εκλογικό περιβάλλον και σύστημα, υποστήριξαν μέχρι την κάλπη την υποψηφιότητά μου.
Ξεχωριστά κι ιδιαίτερα όμως πρέπει να επισημάνω, πως με μεγάλη συγκίνηση υποδέχτηκα τη διακριτή και σημαίνουσα υποστήριξή μου, τόσο από τις νέες και νέους της περιοχής Αμυνταίου, όσο και από τους συγχωριανούς μου στο Ξινό Νερό, αναδεικνύοντας μάλιστα το ΣΥΡΙΖΑ, σε πρώτο στο χωριό ψηφοδέλτιο!   
Η θέση που μου δόθηκε και τιμητική είναι και ευθύνη κι άγχος με γεμίζει...
Σέλτσας Κωνσταντίνος
Υποψήφιος ΣΥΡΙΖΑ Π.Ε. Φλώρινας

2 σχόλια:

  1. επιτέλους ένας ντόπιος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λιτό και συναισθηματικά φορτισμένο κείμενο. Μπράβο σέριφ. Πρόσθετα χαιρόμαστε που είσε νάσο ντέτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή