Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Έρχεται και επίσημα!!!


Με Δελτίο Τύπου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοινώνει και επίσημα την επανακυκλοφορία της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη - Αμύνταιο - Φλώρινα. Το Δελτίο Τύπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ως εξής:

Επανακυκλοφορία γραμμής Θεσσαλονίκη- Αμύνταιο- Φλώρινα
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοινώνει στο επιβατικό κοινό ότι από τη Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012 θα επαναλειτουργήσει η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη– Αμύνταιο- Φλώρινα, καθώς μετά από συντονισμένες προσπάθειες της εταιρίας και στο πλαίσιο σημαντικών αναπτυξιακών πρωτοβουλιών από ενδιαφερόμενους φορείς και με τη στήριξη της τοπικής κοινωνίας θα είναι πλέον βιώσιμη.
Θα εκτελούνται σε καθημερινή βάση 3 δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Φλώρινα και αντίστροφα εξυπηρετώντας τόσο τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής, τους φοιτητές αλλά και τους εκδρομείς που επιθυμούν να επισκεφτούν τα αξιοθέατα της περιοχής. Παράλληλα, τα δρομολόγια θα μπορούν να προσφέρουν οργανωμένες μαθητικές εκδρομές καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Σε ότι αφορά τις τιμές εισιτηρίων για τη γραμμή Φλώρινας, έχει εγκριθεί συγκεκριμένη τιμολογιακή πολιτική με προσφορές για τους συχνούς επιβάτες του τρένου και οικονομικά εισιτήρια.
Για τη βιωσιμότητα της λειτουργίας της γραμμής κρίνεται απαραίτητη η κινητοποίηση των κατοίκων και η ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας, έτσι ώστε να αναδειχθεί η συγκεκριμένη σύνδεση ως κεντρικός άξονας σιδηροδρομικών μεταφορών και να αυξηθούν τα δρομολόγια των τραίνων.
Η σιδηροδρομική σύνδεση Φλώρινα – Θεσσαλονίκη – Φλώρινα είχε διακοπεί τον Ιανουάριο του 2011  μαζί με άλλες ζημιογόνες γραμμές του δικτύου με βάση το νόμο 3891/2010 για την εξυγίανση και αναδιοργάνωση των σιδηροδρομικών εταιριών.
Η επαναλειτουργία της γραμμής με βιώσιμο τρόπο και χωρίς επιβάρυνση του συνολικού προυπολογισμού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατέστη δυνατή, στα πλαίσια ειδικής εμπορικής συνεργασίας με τη ΔΕΗ που όπως είναι γνωστό παίζει έναν ευρύτερο ρόλο στη συγκεκριμένη περιοχή.
Οι τιμές των εισιτηρίων θα ανακοινωθούν με επόμενο Δελτίο Τύπου

3 σχόλια:

  1. Την Κυριακή να το υποδεχθούμε! Μόλις μάθει κάποιος την ώρα να μας ενημερώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να δω τωρα οι διαφοροι ντοπιοι εχθροι του ,τι θα σοφιστουν για να το ξανακοψουν.Θα εχουμε ομως το νου μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγαλύτερος εχθρός και του τρένου δεν είναι η έλλειψη τοπικής πρόνοιας και αντιμετώπισης πραγρατικών αιτίων, για μόνιμη λύση;

      Διαγραφή