Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Αγαπητέ Τραπεζίτη,


Γράφει ο Βαγγέλης Τσούκας
καταρχήν να συστηθώ. Είμαι ένας από τα δισεκατομμύρια κατοίκους του πλανήτη που δε γνωρίζει ότι με υπόγειες και παράνομες μεθόδους έχεις αναλάβει τα καίρια πόστα της εξουσίας, ότι είσαι ο κρυφός δεινάστης της υφηλίου και ότι προσπαθείς να μας μετατρέψεις σε σύγχρονους σκλάβους.


Δε γνωρίζω ότι στη ψεύτικη ιεραρχία που έχεις επιβάλει, οι πολιτικοί αποτελούν απλά μεσάζοντες εκμετάλλευσης, τρόμου και παρανομίας και είναι υποταγμένοι πλήρως στη βούλησή σου. Ότι τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που ελέγχεις σε κρύβουν επιμελώς, διαμορφώνουν τη δική σου εκδοχή της "κοινής γνώμης" και αποτελούν τον πιο αποτελεσματικό τρόπο ψυχολογικού ελέγχου: είτε μας κοιμίζουν ρίχνοντας στάχτη στα μάτια, είτε εγείρουν άγρια ένστικτα και ορμές, είτε προκαλούν το φόβο και το δέος μας. Ολα έχουν σκοπό τη διάσπαση της προσοχής μας από τη γνήσια, κλασική γνώση και τελικά την αδρανοποίηση του πνεύματος. Δε γνωρίζω επίσης, ότι με υπόγειες μεθόδους εκμεταλλεύεσαι την προσωπική μας εργασία, δημιουργικότητα και παραγωγή, ότι με την τοκογλυφία των ιδρυμάτων που κατάφερες να νομιμοποιήσεις και να επιβάλεις έχεις στην κατοχή σου όλες τις πλουτοπαραγωγικές πηγές και μέσω του καπιταλιστικού συστήματος έχεις εξασφαλιστεί οικονομικά για πολλές γενεές. Τέλος, δε γνωρίζω ότι κατοικείς σε παλάτια των μεγάλων αστικών κέντρων και ζεις μια ζωή με χλιδή που θα ζήλευαν και οι πάλαι ποτέ βασιλιάδες, τους οποίους αντικατέστησες.

Γνωρίζω όμως, ότι εγώ διαθέτω άρτια πνευματική προσωπικότητα, είμαι μια μοναδική οντότητα στο σύμπαν και νοιώθω ικανοποιημένος με αυτά που κατέχω. Για αυτό απαιτώ τον ανάλογο σεβασμό, όπως κι εγώ τον αποδίδω σε κάθε συνάνθρωπό μου. Δε διαφέρω σε τίποτα από εσένα, μπορώ να συζητήσω μαζί σου επί παντός επιστητού και έχω τη δυνατότητα να κάνω ότι κάνεις κιεσύ, αλλά δεν πέφτω σε χαμηλό επίπεδο γιατί δεν το επιτρέπει η συνείδησή μου. Το να υπονομεύω με υποχθόνιο τρόπο τη λειτουργία της κοινωνίας και μετά να κρύβομαι πίσω από το δάκτυλο μου δεν είναι έγκλημα, αλλά κοροϊδία πρωτίστως απέναντι μου. Επίσης, ανήκω σε ένα έθνος και δεν είμαι παγκόσμιος νομάς, κατοικώ σε ένα συγκεκριμένο μέρος χωρίς να κρύβομαι από κανέναν και εργάζομαι παράγοντας πραγματικά αγαθά και υπηρεσίες χωρίς να πουλάω δάνεια και φρούδες ελπίδες. Διαθέτω τη ψυχραιμία, την ωριμότητα και την καλλιέργεια να κατακρίνω αντικειμενικά όσα κάνεις και να διεκδικώ το δίκαιο μου με νόμιμες διαδικασίες, χωρίς να προβαίνω σε βίαιες μεθόδους αντιπαράθεσης, αν και θα μπορούσα να το κάνω.

Με φιλικούς χαιρετισμούς
Ενας Άνθρωπος

ΥΓ. Η συμπεριφορά σου δεν με προσβάλει άμεσα, παρά μόνο αν διαφθαρώ κι εγώ και επιτρέψω να με παρασύρεις στη νοοτροπία σου. Με το παρόν γράμμα δεν σε απειλώ με κάποια ποινή ούτε θα προβώ σε τιμωρία σου. Αντίθετα, η τιμωρία είναι η ίδια σου η πνευματική κατάντια που αλλοτριώνει την ανθρώπινη φύση και αυτοεξουδετερώνεται και αυτό σε κάνει να υποφέρεις.

1 σχόλιο:

  1. Ευχαριστώ για τις επισημάνσεις σου απλέ και άξιε άνθρωπε της γης,σε εμένα τον συμμετέχοντα στις κεφαλές της παγκόσμιας νομενκλατούρας.
    Είναι πολύ χρήσιμα στην ανθρώπινή μου φύση και σου υποσχομαι ότι θα προβώ στις ανάλογες διορθώσεις, με τους εξής όρους:
    α)δεν θα με συγχέεις με τα εκούσια και ακούσια όργανα του συστήματος μου στη γη, επαιρόμενος έναντι αυτών και ταυτόχρονα με αυτό,
    β)οτι έχεις να πείς θα το λές έτσι ευθέως σε μένα,χωρίς να πας από την πίσω πόρτα να με υπηρετήσεις ποτέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή