Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Tο 5ο Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας στο πρόγραμμα Comenius Lifelong Learning

Tο 5ο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας συμμετέχει σε πρόγραμμα Comenius Lifelong Learning (Πρόγραμμα Comenius Δια βίου μάθησης). Το Πρόγραµµα Comenius αποσκοπεί στη βελτίωση της ποιότητας της σχολικής εκπαίδευσης και στην ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασής της. Η 3η συνάντηση των 

εταίρων είναι προγραμματισμένη να γίνει στη Φλώρινα. Το σχολείο θα φιλοξενήσει τους εταίρους, μαθητές και εκπαιδευτικούς το χρονικό διάστημα από τη Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012 μέχρι την Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012.
Αναλυτικότερα, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες, που θα φιλοξενηθούν, είναι:
·  Ισπανοί εταίροι (7 συμμετέχοντες: 3 εκπαιδευτικοί, 4 μαθητές),
·  Άγγλοι εταίροι (5 συμμετέχοντες: 3 εκπαιδευτικοί, 2 μαθητές),
·  Βούλγαροι εταίροι (9 συμμετέχοντες: 5 εκπαιδευτικοί, 4 μαθητές),
·  Τούρκοι εταίροι (15 συμμετέχοντες: 9 εκπαιδευτικοί, 6 μαθητές),
·  Πολωνοί εταίροι (15 συμμετέχοντες: 6 εκπαιδευτικοί, 9 μαθητές).

Πρόγραμμα επίσκεψης
Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012
Αφίξεις εταίρων
Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012
09.00 Άφιξη στο 5ο Δ. Σχ. Φλώρινας.
09.30 Συνάντηση με το προσωπικό του σχολείου και ξενάγηση στους χώρους και στις αίθουσες.
10.00 Εκπαιδευτική δραστηριότητα: Παρουσίαση της πόλης της Φλώρινας
11.00 Δραστηριότητα: Παραδοσιακές συνταγές
13.00 Γεύμα
14.30 Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Φλώρινας
15.30 ΦΣΦ Αριστοτέλης: Δραστηριότητα. Παλιά πόλη: Παρόν και παρελθόν. 
17.00 Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.
18.00 Λέσχη Πολιτισμού Φλώρινας
19.00 Επιστροφή στο σχολείο
21.00 Δείπνο
Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012
09.00 Εκπαιδευτική δραστηριότητα: 10 σπουδαίοι Έλληνες (παρουσιάσεις, εκθέματα)
10.30 Δραστηριότητα: Σκάκι.
12.00 Αθλητική δραστηριότητα: «Ολυμπιακοί αγώνες».
14.00 Γεύμα στο σχολείο
16.00 Εκπαιδευτική δραστηριότητα: Ρομποτική 
18.00 Αθλητική δραστηριότητα: Ξιφασκία
20.30 Επιστροφή στο σχολείο
21.30 Δείπνο
Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012
08.00 Αναχώρηση από το χώρο του σχολείου για ημερήσια εκδρομή σε Βεργίνα – Νάουσα – Έδεσσα
09.30 Βεργίνα: Επίσκεψη στο Μουσείο, τον αρχαιολογικό χώρο και παρακολούθηση εκπαιδευτικού προγράμματος
12.00 Αναχώρηση για Νάουσα
13.00 Γεύμα στη Νάουσα (πάρκο Αγίου Νικολάου)
15.30 Αναχώρηση για Έδεσσα (Καταρράκτες και Κανναβουργείο)
18.30 Αναχώρηση για Φλώρινα
20.30 Επιστροφή στο σχολείο
Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012
09.00 Εκπαιδευτική δραστηριότητα: Παρουσίαση μικρών ιστοριών
10.30 Διάλειμμα
10.00 Εργαστήριο: Μέθοδοι εικονογράφησης ιστοριών
12.00 Εκπαιδευτική δραστηριότητα: Ασκήσεις βασισμένες στο πολυγλωσσικό λεξικό
13.30 Γεύμα
14.30 Εργαστήριο: (αξιολόγηση του προγράμματος από τους εκπαιδευτικούς) – Οι μαθητές χορεύουν παραδοσιακούς χορούς
16.00 Επιστροφή στο ξενοδοχείο
21.00 Δείπνο
Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012
08.00 Αναχώρηση από το χώρο του σχολείου για ημερήσια εκδρομή σε Καστοριά και Πρέσπα
10.00 Λιμναίος Οικισμός Δισπηλιού Καστοριάς
11.30 Περιήγηση στην Καστοριά 
12.30 Αναχώρηση από Καστοριά για τις λίμνες των Πρεσπών
13.30 Γεύμα στο χωριό Ψαράδες
15.30 Επίσκεψη στη Βασιλική του Αγίου Αχιλλείου
17.30 Αναχώρηση για τον Άγιο Γερμανό
18.00 Πολιτιστικό Τρίγωνο Πρεσπών
19.30 Αναχώρηση για Φλώρινα
21.00 Επιστροφή στο σχολείο
Κυριακή 21Οκτωβρίου 2012
07.00 Αναχωρήσεις εταίρων

4 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στην Δ/ντρια και στο διδακτικό προσωπικό του 5ου Δ.Σ Φλώρινας για την δράση τους αυτή, σε καιρούς τόσο χαλεπούς. Μια όαση αισιοδοξίας πραγματικά.

    Ενας συνάδελφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΜΑΘΗΜΑ

    ΕΝΑΣ ΓΟΝΕΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. KALA TA PROGRAMATA ALLA MPOREI KAPOIOS NA MAS PEI KAPOIOS GIATI OLOI OI KALOI DASKALOI FEYGOUN SAN KYNHGHMENOI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ γονέα
    Όταν λέτε να κάνουμε και λίγο μάθημα, μάλλον εννοείτε να μένουμε κλεισμένοι στους τέσσερις τοίχους μιας αίθουσας; Τότε μόνο θεωρείται ότι γίνεται μάθημα. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, η κάθε σχολική μονάδα έχει υποχρέωση να αξιοποιεί όλους τους πόρους που έχει στη διάθεσή της, όπως στην περίπτωσή μας τα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά προγράμματα, τα οποία σχεδιάστηκαν για να ενισχύσουν τη συνεργασία μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών και την ανταλλαγή επιτυχημένων εκπαιδευτικών πρακτικών. Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής ενός τέτοιου προγράμματος ενισχύονται αποτελεσματικά οι μαθησιακές και κοινωνικοποιητικές λειτουργίες του σχολείου, με αποτέλεσμα να διαμορφώνεται ένα ισχυρό σχολικό παιδαγωγικό περιβάλλον, το οποίο εξασφαλίζει τις συνθήκες που επιτρέπουν στο µαθητή/τρια να αναπτύξει προσωπικότητα υπεύθυνη, δηµοκρατική και ελεύθερη, µε κοινωνικές και ανθρωπιστικές αρχές, χωρίς θρησκευτικές και πολιτισμικές προκαταλήψεις καθώς και θετική διάθεση για συνεργασία και αυτενέργεια. Παράλληλα καλλιεργείται η συνείδηση του ευρωπαίου πολίτη µε την ταυτόχρονη διατήρηση της εθνικής ταυτότητας και της πολιτισµικής αυτογνωσίας μέσα από το πνεύμα της συνεργασίας και της συλλογικότητας.

    Όσον αφορά στο δεύτερο σχόλια, δεν κατάλαβε που πηγαίνουν οι καλοί δάσκαλοι;
    Η Διευθύντρια του 5ου Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας
    Παρασκευή Γκόλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή