Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Πρωτοβάθμια εκπαίδευση το Σωτήριο έτος 2013

Αν βρισκόμασταν σε οποιοδήποτε γήπεδο και συνέβαιναν αυτά που συμβαίνουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση φέτος σίγουρα τότε οι φίλαθλοι της ομάδας που παρακολουθούν τα τρέχοντα  γεγονότα θα φώναζαν ρυθμικά το γνωστό σε όλους σύνθημα : «Ομάδα μοντέλο την κάνατε μπ****λο».
Γιατί μόνο έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί
η κατάσταση που επικρατεί στην πρωτοβάθμια εκπ/ση φέτος.
Ο υπουργός μας κος  Αρβανιτόπουλος έναν χώρο όπως ο δικός μας  που σε όλες τις δημοσκοπήσεις έχαιρε της αποδοχής σε πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό του ελληνικού λαού, κατάφερε να του δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στη λειτουργία του.
  Κατάφερε να κάνει το δάσκαλο να χάσει το μεράκι για τη δουλειά του αλλά και να γυμνασιοποιήσει το δημοτικό.
Αυτά που συμβαίνουν φέτος στο δημοτικό αποτελούν τη βόμβα στα θεμέλια του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Έχει χαθεί πλέον η λέξη ΔΑΣΚΑΛΟΣ από το δημοτικό σχολείο.
Όταν έχουν μεταταχθεί  χιλιάδες ειδικότητες από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Όταν αυτοί που έχουν μεταταχθεί έχουν δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα σε εκατοντάδες άλλους οικογενειάρχες συναδέλφους ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας που δεν πρόκειται να πάρουν ποτέ μετάθεση ή απόσπαση κοντά στην οικογένειά τους.
Όταν ζητούν από αυτές τις ειδικότητες να πάνε την ίδια μέρα σε δύο και τρία σχολεία και όλη την εβδομάδα σε πέντε και έξι μετατρέποντάς τους σε ιατρικούς επισκέπτες.
Όταν έχει κλείσει όλα αυτά τα χρόνια τα σχολεία προχωρεί φέτος και στο κλείσιμο  των ολοήμερων σχολείων.
Όταν ένας μαθητής βλέπει καθημερινά να μπαίνουν μέσα στην τάξη του τρεις και τέσσερις δάσκαλοι.
Όταν σε ένα σχολείο παρελαύνουν  πέντε γυμναστές για να βγει το πρόγραμμα, τότε καταλαβαίνετε που οδηγούν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
‘Έχει  χαθεί πλέον η σημασία των λέξεων παιδοκεντρικότητα, παιδαγωγική και διδακτική. Και  το πιο ανησυχητικό είναι ότι δεν αντιδρά κανείς από την ηγεσία, πνευματική και διοικητική.
Που είναι οι μεγάλοι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι που σε τόσα σεμινάρια έδιναν οδηγίες για τη σωστή διαμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος και τον τρόπο διδασκαλίας.
Γιατί δεν αντιδρούν οι περιφερειακοί δ/ντές, οι  δ/ντές εκπ/σης και οι σχολικοί σύμβουλοι, οι οποίοι όπως λέγεται έχουν επιλεγεί με αυξημένα επιστημονικά κριτήρια όταν όλα αυτά τα επιστημονικά κριτήρια καταστρατηγούνται.
Έφτασε λοιπόν η στιγμή να αντιδράσουμε σθεναρά εμείς οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ όχι μόνο σε αυτήν την οικονομικής φύσεως ένδεια, στην οποία μας οδηγούν περικόπτοντας τους μισθούς μας, αλλά κυρίως στη διδασκαλική αυτή πενία ,την οποία κάποιοι ανίδεοι και επικίνδυνοι δημόσιοι υπάλληλοι ,τόσο μεθοδευμένα μας επιβάλλουν, υποβαθμίζοντας καθημερινά την αξία του εκπ/κού -παιδαγωγικού ρόλου του δασκάλου.
Αντωνιάδης Αναστάσιος

Αιρετός ΠΥΣΠΕ Φλώρινας

2 σχόλια:

  1. Φοβερή παροιμία με το ομάδα μοντέλο...
    φανερώνει επίπεδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντε ρε τράβα παραπέρα που παριστάνεις και τον αγωνιστή! σπίτι για τσουρέκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή