Σημαντική
πρόταση από τον Γ.Νάθενα *
Οταν, με το καλό, αποκατασταθεί η αποξηλωθείσα απο την ΔΕΗ σιδηροδρομική
γραμμή ξανά απο Αμυνταιο και Πτολεμαίδα προς Κοζανη, θα πρέπει η τοπική
κοινωνία της Δυτικής Μακεδονίας να
διεκδικήσει την δρομολόγηση τοπικού-προαστιακού
τραίνου με αυτοκινητάμαξα στη διαδρομή Κοζανη-Πτολεμαιδα-Αμυνταιο-Φλώρινα( 5 δρομολογια ημερησιως για τοπικη εξυπηρετηση και μετακινησεις εργαζομενων προς τα εργοστασια της ΔΕΗ, στα αστικα κεντρα της Δυτικης Μακεδονιας κλπ). Τα δρομολόγια αυτά, εφ΄οσον ρυθμιστεί δρομολογιακά να διασταυρώνονται στον ΣΣ Αμυνταίου με τα τραίνα Φλώρινας-Θεσσαλονικης (και αντιστροφως), θα δίνουν την ευκαιρία για μετεπιβίβαση ωστε όποιος θέλει απο Κοζανη η Πτολεμαιδα να κατευθυνθεί προς Αρνισσα, Εδεσσα κλπ ή απο Πτολεμαιδα προς Θεσσαλονίκη, να μπορειίνα το κάνει...Και για να μην φέρει αντιρρήσεις η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ας αναλάβει η ΔΕΗ να επιδοτήσει την λειτουργία και αυτών των δρομολογίων, όπως κάνει άλλωστε και με τα τραίνα Θεσσαλονικης-Φλώρινας, ως αντισταθμιστικό μέτρο για την περιβαλλοντική όχληση της περιοχής, στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης
*ο Γεώργιος Ε.Νάθενας είναι μαθηματικός-συγκοινωνιολόγος, πρώην ειδικός σύμβουλος ΟΣΕ με κύριο αντικείμενο στον σχεδιασμό και ανάπτυξη του Προαστιακού σιδηροδρόμου της Αθήνας και πρώην Πρόεδρος του ΣΦΣ
Πηγή: mixanodigos.blogspot.gr
Oι σιδηροδρομικές ράγες στην παλιά γραμμή από ΣΣ Αμύνταιου προς ΣΣ Κοζάνης υπάρχουν ; Είναι σε καλή κατάσταση ;
ΑπάντησηΔιαγραφή