Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

Ο Στ.Κωνσταντινίδης για τη "μικρή ΔΕΗ"

O Βουλευτής της Ν.Δ. Φλώρινας Στάθης Κωνσταντινίδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η συμπαράταξη μου με τους φορείς του τόπου στο ζήτημα της μικρής ΔΕΗ είναι έμπρακτη. Από την πρώτη στιγμή, στις αρχές του έτους, εξέφρασα τη διαφωνία μου, πρώτα στον ίδιο τον Πρωθυπουργό και
έπειτα στις συναντήσεις και συσκέψεις των φορέων στο Περιφερειακό Συμβούλιο, στο Εργατικό Κέντρο και αλλού.
Ξημερώματα Τετάρτης, κατά την έναρξη της απεργίας των εργαζομένων της ΔΕΗ και μέχρι να τεθεί η μονάδα εκτός παραγωγής, ήμουν στον ΑΗΣ Μελίτης για να στείλω το μήνυμα της καθολικής αντίδραση της Φλώρινας.
Όταν και όπου μου ζητήθηκε, από τοπικά και πανελλαδικά μέσα ενημέρωσης, τοποθετήθηκα υπεύθυνα εκφράζοντας τη διαφωνία μου χωρίς υπεκφυγές και ψιλά γράμματα.
Παράλληλα όμως, δήλωσα ξεκάθαρα στους συνδικαλιστές του Σπάρτακου ότι δε θα συμμετάσχω σε συγκεντρώσεις, όπου το ζήτημα της μικρής ΔΕΗ γίνεται αφορμή για διαμαρτυρία στο σύνολο της κυβερνητικής πολιτικής, για αντιπολιτευτικά κρεσέντο και για τα παιχνιδάκια του ΣΥΡΙΖΑ σε μία απέλπιδα προσπάθεια να πείσει τον Ελληνικό λαό.
Κάποιοι έκαναν πως δεν κατάλαβαν και στη συγκέντρωση στη Φλώρινα το πρωί της Τετάρτης ισχυρίστηκαν από μικροφώνου ότι είχα δηλώσει την εκεί παρουσία μου.    
Αν τώρα, η αναφορά στο όνομα μου αναβαθμίζει το προσωπικό αγωνιστικό τους προφίλ, ας είναι. Λυπάμαι όμως γιατί προέρχεται από ανθρώπους που με πράξεις έχω στηρίξει και έχω εκφράσει την εκτίμηση μου».
Από το Πολιτικό Γραφείο


2 σχόλια:

  1. Ξεκαθαρα κσι αντρικια! Εισαι με το κομμα και οχι με τον λαο της Φλώρινας που σε ψηφισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στάθη, δεν ΔΕΝ πρόκειται να σε ξαναψηφίσω ή στηρίξω, αν δεν βγεις επίσημα εναντίων των τρωκτικών της ΔΕΗ! Ναι, να [πουληθεί η μκρή, αλλά και η η υπόλοιπη ΔΕΗ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή