Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

Το ταξίδι προσφοράς της Φλωρινιώτισσας Αλίκης Ιωάννου!

Συμπληρώθηκε ένας χρόνος από τότε που η Φλωρινιώτισσα Αλίκη Ιωάννου χάρισε ζωή σε έναν άλλον άνθρωπο μέσω της δωρεάς μυελού των οστών. Η ίδια η Αλίκη μας περιγράφει το ταξίδι της προσφοράς της.....

Θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου για το μόσχευμα Μυελού των Οστών που έδωσα.
Τον Αύγουστο του 2016 πήγα να δώσω δείγμα σάλιου για μια συμπατριώτισσα μου, όμως με ενημέρωσαν ότι δε γινόμαστε δότες Μυελού των Οστών μόνο για την κοπέλα, αλλά για όλο τον κόσμο…. για οποιονδήποτε βρεθούμε συμβατοί… Η χαρά μου διπλασιάστηκε γιατί θα είχα τη δυνατότητα να βοηθήσω και άλλους!
Για να μην μακρηγορώ, μετά από 6 μήνες χτύπησε το τηλέφωνο μου και ήταν ο διευθυντής του Κέντρου Δοτών Μυελού των Οστών του Πανεπιστημίου Πατρών, τα έχασα. Τότε λοιπόν μου είπε ότι βρέθηκα συμβατή με μια κοπέλα στη Γερμανία ανάμεσα σε 29 εκατομμύρια δότες. Απίστευτο και όμως αληθινό! Τα συναισθήματα μου πολλά, η χαρά μου ακόμα πιο μεγάλη. Μέχρι και σήμερα δεν μπορώ να το πιστέψω ότι έδωσα ζωή σε έναν άλλον άνθρωπο!!!! Έκανα λοιπόν τις απαραίτητες εξετάσεις που χρειάζονταν και μετά από δύο μήνες δηλαδή το Μάιο του 2017 ξεκίνησε η τόσο όμορφη διαδικασία.
Την ώρα που έδινα το μόσχευμα δεν μπορούσα να κρατήσω τα δάκρυα χαράς και ικανοποίησης, ένιωθα υπέροχα μόνο στην σκέψη πως αυτή η κοπέλα περίμενε εμένα για να της δώσω ζωή! Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω και τους γιατρούς του Παπανικολάου Θεσσαλονίκης που μου στάθηκαν σε όλη τη διαδικασία με τόσο αγάπη κατανόηση και υπομονή!
Τέλος, συμπληρώνοντας ένα χρόνο από τη δωρεά, θα ήθελα να σας δώσω μια συμβουλή: Κάντε το, γίνετε όλοι εθελοντές δότες Μυελού των Οστών και τότε μόνο θα καταλάβετε τι μεγάλο λειτούργημα κάνετε. 


Με εκτίμηση Ιωάννου Αλίκη από Φλώρινα!!!!
δωρήτρια μοσχεύματος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου