Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Καταγγελία ΒΟΜΒΑ ... από το Δήμαρχο Αμυνταίου





Τη μη υποβολή αιτήματος, μέχρι σήμερα, για την ένταξη της σιδηροδρομικής σύνδεσης  Έδεσσας - Φλώρινας στο πρόγραμμα χρηματοδότησης για τις άγονες γραμμές του ΟΣΕ καταγγέλει με δελτίο Τύπου ο Δήμαρχος Αμυνταίου κος Μάκης Ιωσηφίδης.







Για ΕΜΑΣ η δήλωση - καταγγελία  αυτή, αποτελεί ξεκάθαρη απόδειξη της ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ των παραγόντων του τόπου μας.



Απόσπασμα από το Δελτίο Τύπου στις 15 Ιανουαρίου 2011.



"... Η επικείμενη διακοπή της λειτουργίας του τραίνου ήταν το αντικείμενο  συνάντησης των δύο Βουλευτών Φλώρινας, κων Γιώργου Λιάνη και Ευστάθιου Κωνσταντινίδη, του Δημάρχου Φλώρινας, κου Ιωάννη Βοσκόπουλου και του Δημάρχου Αμυνταίου, κου Μάκη Ιωσηφίδη με τον Πρόεδρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κο Αθανάσιο Ζηλιασκόπουλο.


Συζητήθηκε και αναλύθηκε το θέμα του ελλείμματος της γραμμής Έδεσσα – Φλώρινα, καθώς και τρόποι χρηματοδότησής του. 




Ο Πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρθηκε στη χρηματοδότηση των άγονων γραμμών με 50 εκ. € από την Ελληνική Πολιτεία και στην ανυπαρξία αιτήματος μέχρι σήμερα για ένταξη του άξονα Έδεσσα – Φλώρινα στο πρόγραμμα χρηματοδότησης για τις άγονες γραμμές.

Την προσπάθεια εξεύρεσης πόρων της τάξης των 2 εκ. € από το πακέτο
χρηματοδότησης των άγονων γραμμών ανέλαβαν οι Βουλευτές του Νομού,
με την προσδοκία ότι θα έχουμε θετικά αποτελέσματα, έστω την ύστατη
στιγμή. ..."




Γραφείο Τύπου

 

Δήμου Αμυνταίου

2 σχόλια:

  1. Για το ξεπούλημα..
    «Αντιλαμβάνομαι πως η επένδυση σήμερα στον ελληνικό σιδηρόδρομο είναι μια εξαιρετική επιλογή για κάποιον τρίτο, ιδίως αν πειστεί από το εγχείρημα της εξυγίανσης που προωθούμε. Για μας ενόψει του ανοίγματος της σιδηροδρομικής αγοράς και του ενδεχόμενου νέες ιδιωτικές εταιρείες να δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα, καλό είναι όσο πιο γρήγορα να κτίσουμε ισχυρές συμμαχίες με στρατηγικούς επενδυτές γιατί έτσι θα αναπτύξουμε τον ελληνικό σιδηρόδρομο καλύτερα. Και αυτή είναι η μεγαλύτερη προστασία για τον ελληνικό σιδηρόδρομο.»
    Ρέππας σε συνεντευξη στον Επενδυτή.

    Πως μπορεί να είναι εξαιρετική επιλογή όταν όλες σχεδόν της γραμμές τις έβγαλε ζημιογόνες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ?
    ΜΑ ΒΑΠΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΓΟΝΕΣ...

    Οι πολιτικοί μας φυσικά και έχουν τεράστιες ευθύνες για πολλά πράγματα.. αλλά γιαυτό δεν έχουν.
    Απλούστατα διότι το καθεστώς των άγονων γραμμών θεσμοθετήθηκε μόλις στις 4 Νοεμβρίου 2010. (Άρθρο 12 του νομου 3891/2010)

    Στη παρ. 1 αναφέρει:
    1. Σε περίπτωση που δεν υποβάλλονται αιτήματα στον
    Διαχειριστή Υποδομής από σιδηροδρομικές επιχειρή−
    σεις για τη διενέργεια επιβατικού δρομολογίου ή τα
    αιτήματα που έχουν υποβληθεί δεν ανταποκρίνονται
    στις ανάγκες περιφερειακής εξυπηρέτησης των επι−
    βατικών σιδηροδρομικών μεταφορών, είναι δυνατή η
    σύναψη σύμβασης με την οποία ανατίθεται η εκτέλεση
    σιδηροδρομικού επιβατικού δρομολογίου ως Υποχρέ−
    ωση Δημόσιας Υπηρεσίας (ΥΔΥ).

    Αυτό έγινε με την ανακοίνωση οτι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναστέλει τα δρομολόγια της Φλώρινας.. στις 23 Δεκεμβρίου 2010. Οι παλιοί ΟΤΑ τα μαζεύανε... και στους νέους δεν έχουν καν γίνει οι διαπιστωτικές πράξεις των υπαλλήλων.

    Το ΠΟΤΕ δηλαδή.. της καταγγελίας ΒΟΜΒΑ, αφορά τις 4 αυτές "μεταβατικές" εβδομάδες??

    Η κριτική του florinea θα έπρεπε να εστιάζεται στο χρόνο και τρόπο εφαρμογής της αναστολής.

    Η φράση "Για ΕΜΑΣ η δήλωση - καταγγελία αυτή, αποτελεί ξεκάθαρη απόδειξη της ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ των παραγόντων του τόπου μας." είναι θέση του florinea?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα χεις λιγο μπερδέψει αγαπητε! Κάνεις copy/paste ΟΤΙΝΑΝΑΙ, ΟΠΟΥΝΑΝΑΙ!!!! Και βάζεις και μας να σε κυνηγάμε, λες και είσαι μάγισσα!
    Το "ξεπούλημα" και το ΠΟΤΕ (α παρεπιπτόντως, το ΠΟΤΕ, είναι σε άλλο ποστ, εδώ http://neaflorina.blogspot.com/...2011/01/blog-post_5359.html ) είναι δικές μου και μόνο δικές μου, εκφράσεις υπερβολής, τις οποίες χρησιμοποιώ για πολύ συγκεκριμένους λόγους. Ή δεν μπορείς να τους κατανοήσεις (τους λόγους) ή κανεις πως δεν μπορείς.
    Μπορείς δεν μπορείς, πάψε να αποπροσανατολίζεις το φιλοθεάμον, κατά την προσφιλή τακτική σου! Η ουσία είναι μία: Το άπαν σύμπαν βοά για την περίπτωση του οσε και τις περικοπες από τον ΙΟΥΛΙΟ http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4585406
    Η διαβούλευση για το Σ/Ν άνοιξε στις 10 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ http://www.opengov.gr/yme/?p=451
    Ευτυχώς για μας, μπορούμε να γνωρίζουμε χάρη στο opengov εδώ και μήνες, (αλήθεια, πως μετράς έναν μήνα εσύ;) για τις ΥΔΥ και επιπλέον ότι οι Περιφέρειες ή οι ΟΤΑ θα μπορούν να επιδοτούν και αυτοί τα δρομολόγια των «άγονων γραμμών»! Αυτό που δε γνωρίζαμε, είναι τα μειωμένα αντανακλαστικά των 2 βουλευτών μας αρχικά, και την επίρριψη ευθυνών στη συνέχεια από τον ένα, στην επάρατο πολιτεία. Δεν εννοώ αυτόν της αντιπολίτευσης, όχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή