Σε τελικό στάδιο διεργασιών βρίσκεται το ζήτημα της επιδότησης των άγονων δρομολογίων, καθώς τις προσεχείς ημέρες αναμένεται να υπογραφούν οι σχετικές συμβάσεις μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και
Υπουργείου Οικονομικών, που «ξεκλειδώνουν» τα 50 εκατ. Ευρώ.
Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας “Καθημερινή”, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξετάζει σοβαρά το ζήτημα της επαναλειτουργίας της γραμμής Θεσσαλονίκη – Φλώρινα. Το σχέδιο που προτείνει η εταιρεία περιλαμβάνει την έκδοση ετήσιας κάρτας απεριορίστων διαδρομών για την εν λόγω διαδρομή, ύψους 250 ευρώ, η οποία θα πρέπει να πωληθεί σε 2.000 επιβάτες τουλάχιστον. Παράλληλα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητεί από την Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας να επιδοτήσει μέρος του εισιτηρίου ώστε τα σχολεία της περιοχής να πραγματοποιούν σχολικές εκδρομές από τη Θεσσαλονίκη προς περιοχές της Φλώρινας με τρένα του ΟΣΕ αντί λεωφορείων. Αν οι προτάσεις γίνουν δεκτές και βρεθεί τρόπος χρηματοδότησης, πληροφορίες θέλουν τη γραμμή να επαναλειτουργεί έως τα μέσα Απριλίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου