Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Διεθνής διαιτητής καράτε ο Φλωρινιώτης Ν.Κορομπίλης


Επέστρεψε από το παγκόσμιο κύπελλο νέων καράτε ο Διεθνής πλέον Φλωρινιώτης διαιτητής και γέννημα θρέμμα του Α.Σ “Παγκράτιον”, Νικόλαος Κορομπίλης.

Ο δικός μας Νίκος ήταν ο μοναδικός νέος διαιτητής που επιλέχθηκε από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Καράτε να διαιτητεύσει στους συγκεκριμένους αγώνες, απόρροια της υψηλής επίδοσής του στις εξετάσεις και της εξαιρετικής δουλειάς που γίνεται μέσα στο σύλλογο.
Ο Νικόλαος Κορομπίλης δήλωσε σχετικά:Οι αγώνες αυτοί ήταν φοβερή εμπειρία για μένα, Η W.K.F. μου έκανε την πολύ μεγάλη τιμή να με επιλέξει και να με ρίξει απ’ ευθείας στα βαθιά δείχνοντας την εμπιστοσύνη της στο πρόσωπό μου και την ευχαριστώ γι’ αυτό. Πιστεύω ότι τα πήγα αρκετά καλά, στα πρώτα δύο παιχνίδια είχα λίγο άγχος και τρακ αλλά στην συνέχεια “πήρα τον αέρα” που λένε και ήμουν πολύ καλός. Πιστεύω να δικαίωσα την Ομοσπονδία για την επιλογή μου. Θέλω όμως να ευχαριστήσω το Δ.Σ του Συλλόγου για την αμέριστη στήριξη στις επιλογές μου”. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου