Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Γενικό Ιερατικό Συνέδριο από τη Μητρόπολη Φλώρινας

Ὅπως κάθε χρόνο, ἔτσι καί ἐφέτος, ἡ Ἱερά Μητρόπολίς μας διοργανώνει τό ἐτήσιο Γενικό Ἱερατικό Συνέδριό της. Τό συνέδριο θά πραγματοποιηθῆ τήν Δευτέρα 10 Ὀκτωβρίου ἐ.ἔ. καί ὥρα 10.30 π.μ. στό Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Φλώρινας, μέ γενικό θέμα:
«Παλαιά καί νέα ποιμαντικά προβλήματα »  
Ἐν Φλωρίνῃ τῇ  5ῃ Ὀκτωβρίου 2011
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
ΦΛΩΡΙΝΗΣ, ΠΡΕΣΠΩΝ & ΕΟΡΔΑΙΑΣ
Θ Ε Ο Κ Λ Η Τ Ο Σ


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Δευτέρα 10 κτωβρίου 2011
07.00-09.00
Ἀρχιερατική θεία Λειτουργία στον Ἱ.Ν. Ἁγ. Παρασκευῆς Φλωρίνης (παρουσία ποχρεωτική)
Ὁμιλητής: Ἀρχιμ. Αὐγουστῖνος Αὐξωνίδης
09.15-09.45
Πρωϊνό στόν ἱερό Ναό
09.45-10.15
Παραλαβή φακέλλων (Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Φλώρινας)
10.30-11.00
Χαιρετισμοί ἐπισήμων
11.00-11.45
Ἐναρκτήριος εἰσήγηση ἀπό τόν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Καισαριανῆς, Βύρωνος καί Ὑμηττοῦκ. Δανιήλ
Θέμα: « λειτουργική συνείδηση το ερέως καί  ποιμαντική γιά τήν λειτουργική γωγή τν πιστν»
11.45-12.00
Συζήτηση
12.00-12.30
Αἰδ. Πρωτοπρ Βασίλειος Καλιακμάνης καθηγητής τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.
Θέμα: « κληρικός νάμεσα στήν κοσμική κρίση καί τήν νυπτική διάκριση»
12.30-12.45
Συζήτηση
12.45-13.15
Αἰδεσιμ. Πρωτοπρεσβύτερος Θεμιστοκλῆ Μουρτζανό, Γ.Α.Ε. τῆς Ἱ.Μ. Κερκύρας καί Παξῶν.
Θέμα: « ερέας μπροστά στήν σύγχρονη κρίση»
13.15-13.30
Συζήτηση
14.00-15.30
Συνεστίαση στό οἰκογενειακό κέντρο «Φ.Ο.Ο.Φ.»
15.30-16.00
Καφές (Πολιτιστικό Κέντρο τοῦ Δήμου)
16.00-18.00
Στρογγυλή τράπεζα: «Ποιμαντικά προβλήματα καί ζητήματα στήν ἱερά Μητρόπολή μας».
Συμμετέχουν:
α) Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης μας κ. Θεόκλητος
β) ἀρχιμ. Νικηφόρος Μανάδης
γ) ἀρχιμ. Σεβαστιανός Τοπάλης
δ) Πρωτοπρ. Δημοσθένης Παπαδόπουλος
ε) Πρωτοπρ. Θωμᾶς Μανάδης
στ) Πρωτοπρ. Ἰωάννης Σαββίδης
Συντονιστής: ἀρχιμ. Ἰουστῖνος Μπαρδάκας                      
18.00
Λήξη συνεδρίου - Ἀναχώρηση συνέδρων

24 σχόλια:

  1. καλοτραπεζώματα,καλοσκεμπάρηδες, υποκριτές , ψηφοδότες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φυσικά και το υβρεολόγιο του προηγουμένου ανώνυμου μάλλον στοχεύει στην προσωπική του εκτόνωση και φευ! κάθε άλλο παρά συνιστά ουσιώδη κριτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουδεμία σχέση έχει η μορφή του ιερατικού συνεδρίου όπως αυτό γίνεται σήμερα με τα αντίστοιχα επί του αειμνήστου Αυγουστίνου Καντιώτη.Ακαδημαισμός και απουσία ενασχόλησης με καυτά ζητήματα όπως ο εξοβελισμός των ιερέων απ τα σχολεία, η υποβάθμιση του μαθήματος των θρησκευτικών και η απώλεια του ομολογιακού του χαρακτήρα,ο οικουμενισμός και ο διαθρησκειακός συγκρητισμός,οι αιρέσεις,η εκκοσμίκευση,η προδοσία των εθνικών μας θεμάτων απ την ξενοκίνητη κυβέρνηση,η αποποινικοποίηση των ναρκωτικών,οι μεταμοσχεύσεις και πλείστα όσα ουσιώδη ζητήματα.Αλλά πως να τεθούν αυτά τα ζητήματα όταν ο μητροπολίτης ενώ ήταν μέλος της προηγούμενης συνόδου δεν άνοιξε το στοματάκι του να πει μία κουβέντα!Προφανώς θα αναπτυχθούν θεωρίες κι άντε να καταλάβει τίποτε η μεγάλη πλειοψηφία των παπάδων!Εκεί οδήγησε η αποκαντιωτικοποίηση της μητρόπολης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. προσεύχομαι δι' υμάς10 Οκτωβρίου 2011 στις 9:36 μ.μ.

    Ουσιώδη κριτική θα συνιστούσε η καταδίκη της εκδήλωσης που είναι μια ακόμη ευκαιρία για δημόσιες σχέσεις του π.Ιουστίνου Μπαρδάκα(με προκεκλημένο τον Μητροπολίτη Υμηττού κ.Δανιήλ),όπως επίσης και η αντικανονική!! ανάθεση καθηκόντων συντονιστού στρογγυλού τραπεζιού παρόντος του Επισκόπου(που δυστυχως άγεται και φέρεται)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πόσο θα κοστίσει η ιστορία αυτή στο Δήμο Φλώρινας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δυστυχώς ο επίσκοπος άγεται και φέρεται!Έχει δίκαιο ο πρηγούμενος σχολιαστής.Αλωνίζει ο Ιουστίνος.Το θέμα είναι ποιος θα τον μαζέψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πού σαι Αυγουστίνε Καντιώτη να δεις που κατάντησαν τη μητρόπολη οι επίγονοί σου!Τραπεζώματα,δημόσιες σχέσεις,συλλείτουργα,αποσυντονισμός του ιεραποστολικού έργου,εκκοσμίκευση.Τόσα χρόνια τους τα λένε κι αυτοί τίποτε.Παχυδερμισμός και αναισθησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επιτρέπεται να άγεται και να φέρεται ένας επίσκοπος;Παιδαρέλι είναι;Πού είναι η πυγμή και η στιβαρότητα του Καντιώτη στην άσκηση της διοίκησης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δε φθάνει η πραότητα του Θεοκλήτου!Χρειάζεται και μαχητικότητα.Ο ΠΡΑΎς ΈΣΤΩ ΜΑΧΗΤΉς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι δουλειά έχει ο Υμηττού σε συνέδριο της Φλώρινας;Μήπως εξυπηρετεί κι αυτός άθελά του ίσως τους σχεδιασμούς του Ιουστίνου;Άκούς εκεί να υποσκελίσει δύο μητροπολίτες και να παίξει το ρόλο του συντονιστή!Χάθηκαν Φλωρινιώτες παπάδες με μακροχρόνια συνεδριακή πείρα όπως ο π.Ιερόθεος,Λαυρέντιος,Ειρηναίος,Αθανάσιος,επιφάνιος να μιλήσουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στην Κόνιτσα πάντως οι παπάδες με επικεφαλής το γενναίο δεσπότη Ανδρέα τα χωσαν στους πολιτικούς και για τα εθνικά θέματα και για την κρίση και για τα ναρκωτικά που ο Τζέφρυ τα νομιμοποίησε!Εκεί δε μασάνε τα λογια τους.Εμάς εδώ μας έφαγαν η πραότητα και οι δημόσιες σχέσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άραγε πια προβλήματα υπερτόνισαν στο συνέδριο, τα παλιά ή τα νέα;
    Τα παλιά προβλήματα ήταν πολλά, αλλά είχαν γέροντα μεν, αλλά γενναίο Μητροπολίτη στο τιμόνι και τ’ αντιμετώπιζε.
    Τα νέα προβλήματα που είναι απείρως περισσότερα και ο κόσμος αναστενάζει, ποιος θα τα αντιμετωπίσει;
    Με τα πανηγύρια και με το κοσμικό πνεύμα που πνέει, δεν λύνονται πνευματικά προβλήματα.
    Με το να τρέχουμε πίσω από τον οικουμενιστή πατριάρχη Βαρθολομαίο, δεν λύνεται το πρόβλημα του οικουμενισμού και της πανθρησκείας, που είναι αιτία όλων των δεινών της ανθρωπότητας. Ο Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αυγουστίνος έκοψε το μνημόσυνο του πατριάρχη Αθηναγόρα το 1971, μ' άλλους τρεις Μητροπολίτες, για τα οικουμενιστικά του ανοίγματα και σκεφτόταν, όπως μας έλεγε, να κόψει και το μνημόσυνο του πατριάρχη Βαρθολομαίου. Πόσο άλλαξαν τα πράγματα στην Μητρόπολη Φλωρίνης από τότε!!!
    Γιατί, λοιπόν, επιλέγονται τέτοια θέματα στο συνέδριο; Και για ποια προβλήματα συζητούν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αλήθεια με το θέμα των πολυτέκνων, που αποτελούν τα μεγαλύτερα θύματα της πολιτικής της κατοχικής κυβέρνησης, εδέησε να ασχοληθεί το εν λόγω συνέδριο;Περιμένουμε τα πρακτικά του!Αν ζούσε ο Καντιώτης θα είχε χαλάσει τον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σαχινίδης Ναθαναήλ13 Οκτωβρίου 2011 στις 12:40 π.μ.

    Καλώς τα τα παιδιά! Βγάλατε πάλι τη χολή σας (ίσως είστε γεμάτοι από δαύτην) κι αρχίσατε πάλι τις γνωστές και χιλιοειπωμένες ατάκες σας. Ίδιες εδώ και χρόνια μαρτυρούν περίτρανα για την πνευματική σας ένδεια και μιζέρια. Ανώνυμοι όπως πάντα, δίχως αντρίκια φωνή, βυθιζόμενοι ολοένα και περισσότερο στη λήθη της ιστορίας. Μας κουράσατε κύριοι και κυρίες. Έχουμε δεσπότη που τον χαίρονται άπαντες. Όσοι τον προσέγγισαν με αγαθή διάθεση κι όχι με τη δική σας εμπάθεια και φθόνο γνωρίζουν πολύ καλά ποιός είναι ο π.Θεόκλητος και οι συνεργάτες του.
    Ευτυχώς μας έχει μείνει και λίγη κρίση.
    Δυστυχώς η δική σας, περνάει μεγάλη κρίση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Για την ταμπακιέρα ουδείς λόγος απ τον μοναδικό υποστηρικτή του δεσπότη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολλά από τα σχόλια που γράφτηκαν ασκούν,κατά τη γνώμη μου,τεκμηριωμένη κριτική.Δημιουργείται εκ των πραγμάτων μείζον θέμα για τη μητρόπολη.Καλό θα είναι να απαντήσει η μητρόπολη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κ. Σαχινίδη αντί να απαντήσετε στους ανωνύμους σχολιαστάς, -ίσως δεν είδατε το 12ο σχόλιο που ήτο επώνυμο- ειρωνεύεσθε! Αυτό δεν δείχνει σοβαρότητα και σας υποτιμά.
    Απορώ πως όλα τα βλέπετε τέλεια και πνευματικά στην Μητρόπολη Φλωρίνης! Πιθανόν να σας αρέσουν τα πανηγύρια, γιατί από δαύτα δεν στερείται καθόλου η Μητρόπολη.
    Πράγματι και άλλη φορά είδα επώνυμα να υπερασπίζεστε τον Μητροπολίτη Θεόκλητο και τον Ιουστίνο Μπαρδάκα και καλά κάνετε, όμως μη καυχάσθαι για την παλληκαριά σας, γιατί αυτό που κάνετε δεν στοιχίζει. Όταν επαινούμε ή κολακεύουμε κάποιον ανώτερό μας δεν χρειάζεται ανδρεία, αλλά αναδρεία.
    Και σας ερωτώ·
    Βλέπετε να γίνεται κάποιος αγώνας υπέρ της Ορθοδοξίας στη Μητρόπολη; Βλέπετε τον κοσμογυρισμένο και λαλίστατο πρωτοσύγκελλο ή και τον Μητροπολίτη να μιλουν εναντίον του οικουμενισμού και να ενημερώνουν τον λαό για την προδοσία;
    Δεν βλέπετε ότι ένα κοσμικό πνευμα πνέει πλέον στη Μητρόπολη Φλωρίνης;
    Ο πατριάρχης κουβάλησε τον Πάπα στην Κωνσταντινούπολη, τον θυμιάτισε και του έψαλε την φήμη του, σαν να ήταν ορθόδοξος. Του έδωσε τιμητική θέση μέσα στον ορθόδοξο ναό, εν ώρα θείας λειτουργίας, αυτά εσείς δεν τα είδατε;
    Και προχωρώ· Ο πaτριάρχης Βαρθολομαίος τιμήθηκε στη μεγάλη συναγωγή των Εβραίων της Αμερικής από μασώνους΅
    Χάρισε κοράνι στον πρόεδρο της coca cola!
    Πήγε στις εκδηλώσεις των μουσουλμάνων στο ραμαζάνι!
    Συμπροσευχήθηκε στην Γροιλανδία με 12 εκπροσώπους θρησκειών μπροστά στο άγαλμα της θεάς γαιας με θεμα και αιτημα της συμπροσευχης τη σωτηρια του Βορειου Πολου και των παγετωνων του!!!
    Τι άλλο θέλετε να κάνει, για να χαρακτηριστεί ο πατριάρχης αιρετικός;
    Δεν τα βλέπει αυτά ο Μητροπολίτης Θεόκλητος; Γιατί τρέχει από πίσω του; Αυτά έμαθε 70 χρόνια κοντά στον π. Αυγουστίνο;
    Αν αγαπάτε τον Μητροπολίτη π. Θεόκλητο, να τον συμπαραστέκετε για να βαδίζει στην Ορθόδοξη γραμμή που βάδιζε ο προκάτοχός του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σαχινίδης Ναθαναήλ13 Οκτωβρίου 2011 στις 11:50 μ.μ.

    Απαντώντας στην κυρία Ανδρονίκη - η οποία εμφανίζεται ανδρειωτέρα πολλών ανωνύμων ανδρών - θα ήθελα να επισημάνω τα εξής: Το γεγονός ότι η εν λόγω κυρία διατηρεί μια ιστοσελίδα με θέμα τον μακαριστό π.Αυγουστίνο, ασφαλώς και δεν σημαίνει ότι αυτομάτως απέκτησε την αυθεντία και κυρίως τη θεολογική γνώση του αειμνήστου μητροπολίτη. Ούτε φυσικά της επιτρέπει να εξαπολύει βέλεμνα σε καθέναν που δεν ακολουθεί αυτό που αυτή κρίνει πρέπον.
    Η εκκλησία μας πορεύτηκε αιώνες με διαφορετικών λογιών ανθρώπους στο τιμόνι της (πράους ή ελεγκτικούς, αυστηρούς ή ηπίους, διαλλακτικούς ή ασυμβίβαστους) μα ποτέ δεν λύγισε. Ίσως γιατί ο Θεός πίσω από τα χαρίσματα ή τις αδυναμίες των ιερέων, μητροπολιτών και πατριαρχών μετρά περισσότερο απ' όλα τον πόνο τους για αυτήν. Αυτόν λοιπόν τον πόνο είχε ο π.Αυγουστίνος όταν στηλίτευε το κακό, αυτόν τον πόνο έχει ο π.Θεόκλητος που σας περιβάλλει με τόση αγάπη για να σας διδάξει, αυτόν τον πόνο έχει κι ο π.Ιουστίνος που καλλιεργεί το χάρισμα που του 'δωσε ο Θεός εις το κηρύττειν. Και μη βιαστείτε να μου πείτε ότι από πόνο γράφετε όσα γράφετε. Σκάψτε βαθιά μέσα σας κι ύστερα απαντήστε. Κι αν μόνο μία φορά σκεφτόμαστε να εκφράσουμε λοίδωρη κρίση απέναντι σ'έναν συνάνθρωπο μας, πόσες άραγε φορές πρέπει να σκεφτούμε πριν λοιδωρήσουμε έναν ιερέα; έναν μητροπολίτη; τον πατριάρχη; Μήπως τον ρόλο αυτό ταπεινά οφείλουμε να τον εκχωρήσουμε στο σώμα της ιεραρχίας μας; Μήπως τελικά κινδυνεύουμε ακούγοντας τον λογισμό μας, εμείς να πέσουμε σε αίρεση μη υπακούοντας στο σώμα της εκκλησίας;
    Εν κατακλείδι κυρία Καπλάνογλου, και αφού προκαταβολικά σας ενημερώσω ότι δεν προτίθεμαι να ανταπαντήσω σε πιθανό σχόλιό σας γιατί μου είναι πλέον ψυχοφθόρο, έχω την πεποίθηση ότι από το να κυνηγώ οικουμενιστές ανεμόμυλους γιατί πουλάει, προτιμώ να μείνω στην εκκλησία γιατί σώζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. η αυτού εξοχότης Ιουστίνος Μπαρδάκας έχει και εκπρόσωπο τύπου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μάλλον δεν ωφελεί η περαιτέρω συνέχιση του θορύβου.Ακούστηκαν οι εκατέρωθεν απόψεις κι ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. "Εκατέρωθεν απόψεις"... Η ευγένεια μας μάρανε.
    Υπάρχει σοβαρή άποψη που να δικαιολογεί αυτούς που σε καιρό κρίσης, που ο κόσμος χάνει τις δουλειές του, αντί να δίνουν το παράδειγμα κάνουν δημόσιες σχέσεις; Ποια η ανάγκη να κληθεί Μητροπολίτης σε ένα ιερατικό συνέδριο (σιγά τα λάχανα, όλα τα άλλα τα έκαναν αυτό τους έλειπε) πέρα από τις δημόσιες σχέσεις κάποιων (κάποιου δηλ.); Άντε και κλήθηκε, έπρεπε να γίνουν τέτοιες συνεστιάσεις; Δουλευόμαστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φίλε ανώνυμε των 8:41 κι εγώ απογοητευμένος είμαι απ τη σημερινή εκκλησιαστική διοίκηση.Δεν ξέρω όμως κατά πόσο ωφελεί η συνέχιση του διαλόγου.Βγαίνει τίποτε ή μάλλον θόρυβος γίνεται κατά πώς λέει και το Ευαγγέλιο;΄Εχουν γραφεί πολλά για την εκκοσμίκευση και την αποκαντιωτικοποίηση αλλά οι αποδέκτες δεν ξέρω κατά πόσο τα έλαβαν υπόψη.Ας ευχηθούμε να τα λάβουν τώρα κι ας προσευχόμαστε γι αυτούς να αλλάξουν πορεία.
    Ο πριν από σένα ανώνυμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φίλε ανώνυμε, οι επισημάνσεις σου είναι κατά βάση ορθές. Το απόλυτο όπλο μας είναι η προσευχή, αλλά ο Θεός μας έδωσε και στόμα για να μιλάμε. Κάποιοι πιστεύουν ότι η Εκκλησία τσιφλίκι τους και μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν χωρίς να λογοδοτούν σε κανέναν. Μόλις λέγεται κάτι, αμέσως σε κατηγορούν ότι διατυπώνεις "λοίδωρη κρίση" (μάθαν και δύσκολες λέξεις), δικαίωμα που το έχουν μόνο οι κληρικοί (η αφεντιά τους) λες και δεν είσαι μέλος του σώματος της Εκκλησίας, αλλά ζώο...

    Οι άνθρωποι είναι στην καρακοσμάρα τους, μακριά νυχτωμένοι και εντελώς έξω από τη λογική της Εκκλησίας!!! Αν είχαν στοιχειώδη τσίπα, δε θα σκέφτονταν να κάνουν τέτοια περίοδο τραπεζώματα και πανηγυράκια. Γι' αυτό, λοιπόν, για να διορθωθούν, για να τους βοηθήσουμε να καταλάβουν ότι σφάλλουν (πράγμα που δε γίνεται αν τους λιβανίζουμε απ' το πρωί ως το βράδυ, όπως κάνουν τα περιβάλλοντά τους), χρειάζεται ΚΑΙ το κράξιμο. Χάρη τους κάνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. οκαλός χριστιανός15 Οκτωβρίου 2011 στις 6:41 μ.μ.

    εμένα γιατί ο Θεός δεν μου έδωσε κανένα χάρισμα;ΘΑ με βοηθήσει τουλάχιστον να πλήρώσω κανέναλογαριασμό του Βενιζέλου; οι άνθρωποι πεινάνε και εσείς τραπεζώνεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή