Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Γ.Λιάνης: Τα κάλαντα θα τα πει χριστουγεννιάτικα ο λαός


«Νομίζω ότι επέστη η ώρα και τα κάλαντα θα τα πει χριστουγεννιάτικα ο λαός. Κατά τη γνώμη μου είναι μια σωστή λύση», δήλωσε στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1 ο ανεξάρτητος βουλευτής, Γιώργος Λιάνης.

Όπως είπε, «το δίλημμα είχε τεθεί, στο δίλημμα λοιπόν εκλογές ή δημοψήφισμα και εγώ λέω απερίφραστα εκλογές χωρίς κάποια ιδιοτέλεια γιατί ούτως ή άλλως όπως ξέρετε έχω πάρει την απόφασή μου να μην ξαναθέσω υποψηφιότητα ως βουλευτής, τα έχω πει πριν ένα χρόνο αυτά, αλλά ως ανεξάρτητος βουλευτής το μόνο που θα μπορούσα να πω αυτή την ώρα είναι ότι οι βουλευτές στη βουλή θα πρέπει να τηρήσουν επακριβώς το άρθρο 60 του συντάγματος που λέει ότι έχουν απεριορίστως δικαίωμα γνώμης και ψήφου κατά συνείδηση. Η Ελλάδα είναι πάνω από τα κόμματα αυτή την ώρα. Το μόνο που θα ήθελα να πω, να συστήσω λίγο ψυχραιμία στην όλη υπόθεση γιατί θα πρέπει να διασφαλίσουμε να μην συμβούν τα χειρότερα μέχρι την ώρα που θα γίνουν οι εκλογές».
Πηγή: newsbeast.gr

1 σχόλιο:

  1. ΟΤΑΝ ΧΑΪΔΕΥΕΣ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΣΤΕΣ, ΧΟΡΕΥΕΣ ΤΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΗΘΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΟΥΝ, ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ; ΣΗΜΕΡΑ ΤΗ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή