Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Το τρένο θα σφυρίξει στις αρχές Μαρτίου


Σύμφωνα με τη δέσμευση του Υπουργού μεταφορών Μ.Βορίδη κατά τη συνάντησή του με τους βουλευτές της Φλώρινας και τους δημάρχους Φλώρινας και Πρεσπών (εύγλωττη η απουσία του δημάρχου Αμυνταίου Ι.Ιωσηφίδη) η σιδηροδρομική γραμμή Φλώρινας - Θεσσαλονίκης θα επαναλειτουργήσει μέχρι τις 

αρχές Μαρτίου με τρία δρομολόγια ημερησίως: Ένα το πρωί, ένα το μεσημέρι και ένα το βράδυ.
Ιδιαίτερα σημαντικό θεωρείται το γεγονός της κερδοφορίας της συγκεκριμένης γραμμής, στοιχείο το οποίο τόνισε κατά τη συνάντηση ο Υπουργός Μεταφορών. 

4 σχόλια:

  1. αμ έπος αμ έργον
    σε κοινά νεοελληνικά: ας το δούμε πρώτα και μετά συζητάμε, γιατί από υποσχέσεις δεν έπαθε κανείς τίποτε. στη συνέχεια τι εννοεί ακριβώς ο υπουργός όταν μιλάει για κερδοφορία; τι είναι το τρένο, το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς του για να θέλει να βγάλει και κέρδος; Όταν λένε για το λαό που δεν καλοβλέπει το κράτος, ισχυρίζονται ότι το κράτος είμαστε εμείς, τώρα που πρέπει να υπάρχει επιστροφή στον πολίτη, στον οποιοδήποτε μένει προσωρινά ή μόνιμα σ΄αυτόν τον τόπο, τι του παρέχει το κράτος δλδ ο εαυτός του κατά τα λεγόμενά τους; Πού θέλουν να φτάσουν τη τιμή του εισιτηρίου αν και όταν δρομολογηθούν οι υποσχέσεις; Ενώ, υποτίθεται, έχουν γίνει μελέτες που έχουν δείξει το ασύμφορο της γραμμής, κανείς δεν μας έχει πει πόσο πρέπει να τιμάται το εισιτήριο. Μας το κρατάν για έκπληξη και θέλουν να τους εμπιστευόμαστε κιόλας και να νιώθουμε κομμάτι τους; Αμ δε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο Βούγιας θα έρθει για να τον γιαουρτώσω ρε παιδιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις πόσο κάνει το γιαούρτι; Τόσο τζάμπα χιόνι έχουμε!

      Διαγραφή
  3. Οι γραμμές δεν ξηλώθηκαν ακόμα.
    Αυτοί οι μαμούχαλοι είναι σε θέση να φέρουν συμβολικά ένα τραίνο πριν τις εκλογές και μετά να επικαλεστούν αλλαγή κυβέρνησης, οπότε ξήλωμα των γραμμών εκ των υστέρων για τις ανάγκες της εξόρυξης του κάρβουνου.
    Το θεωρείτε απίθανο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή