Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Προς τον κ. Πάγκαλο


25η Μαρτίου 2012
Σήμερα για άλλη μια φορά παρακολούθησα την παρέλαση στην οποία συμμετείχε ο γιός μου και τα παιδιά των φίλων μου. Και για άλλη μια φορά ένοιωσα την ίδια συγκίνηση βλέποντάς τον γιατί ξέρω πολύ καλά τα πιστεύω του. Πιστεύει ότι η παρέλαση είναι ένας τρόπος να τιμήσει τους προγόνους του και όλους τους ήρωες που του χάρισαν, με τους αγώνες και τις θυσίες τους, την πατρίδα του ελεύθερη. Και ξαφνικά τη συγκίνησή μου τη πνίγει ο θυμός. Θυμός γιατί νωρίς το πρωί 

άκουσα με έκπληξη τον κύριο Πάγκαλο να αποκαλεί τις παρελάσεις «γελοιότητες». Κατά την κοινή λογική γελοίες πράξεις στηρίζουν και κάνουν γελοίοι άνθρωποι. Άρα εμμέσως πλην σαφώς, αποκάλεσε γελοίους το παιδί μου, εμένα, την οικογένειά μου, τους φίλους μου, τον παππού μου, που από την Μεγαλόπολη Αρκαδίας το 1912 «κατετάγη ως εθελοντής εις το στράτευμα και δια την προς την πατρίδα υπηρεσίαν έλαβε δύο πολεμικά μετάλλια» και μας δίδαξε ότι η παρέλαση είναι τρόπος τιμής και ευγνωμοσύνης προς όλους όσους πολέμησαν. Και όσο περισσότερο το σκέφτομαι τόσο μεγαλώνει ο θυμός μου. Και αναρωτιέμαι: ο κύριος Πάγκαλος έκανε στη ζωή του παρέλαση; Και αν ναι ένοιωθε γελοίος; ή για κάποιους λόγους που ίδιος γνωρίζει καλύτερα η άποψή του άλλαξε τώρα τελευταία και είναι υπέρ της κατάργησης των παρελάσεων;  Αλλά σε τελική ανάλυση αυτό δεν με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρει να πάρει πίσω το χαρακτηρισμό «γελοιότητες» γιατί μας προσβάλει   και δεν του το επιτρέπω. Διαφορετικά μου δίνει κάθε δικαίωμα να του τον επιστρέψω και να του φωνάξω. Είστε γελοίος κύριε Πάγκαλε και λυπάμαι πολύ που δεν θα είστε υποψήφιος στις επερχόμενες εκλογές. Θα ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία να εισπράξετε το τίμημα των δηλώσεών σας που με θράσος κατά καιρούς κάνατε.
Έρη Βαγουρδή
Μητέρα από την  Aκριτική Φλώρινα.

6 σχόλια:

  1. Μην ανησυχείτε κυρία μου, οι εκσυγχρονιστές φρόντισαν να σας απαλλάξουν από τα συντηρητικά κατάλοιπα που ακόμη έχετε. Σε λίγο θα γίνετε "καθωσπρέπει" Ευρωπαίοι και δε θα κάνετε "γελοίες" παρελάσεις για εθνικές επετείους (τέτοιες δε γίνονται εις τας Ευρώπας είπε ο κ.κ. αντιπρόεδρος) αλλά κανονικές, εξελιγμένες, ευρωπαϊκές 100%. λ.χ., πώς θα σας φαινόταν μια παρέλαση ομοφυλοφίλων, έτσι για να αναβαθμιστείτε λιγάκι εκεί στη γωνία του χάρτη που κατοικείτε; Να δείτε που με τόσο πρόοδο ως και τα αμερικανάκια θα σας ζηλεύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Πάγκαλος είναι γελοίος, αλλά αν πιστεύτε ότι με τις παρελάσεις τιμώνται οι αγωνιστές κάνετε λάθος. Οιαγωνιστές τιμώνται μόνο όταν γνωρίζουμε τις θυσίες τους, όταν οι νέοι ''βιώσουν''ότι βίωσαν αυτοί, όταν όλοι μας παλεύουμε τίμια και δεν κλέβουμε το κοινό των Ελλήνων ταμείο. Όταν δηλαδή είμαστε εν τοις πράγμασι ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ. είσαστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πώς θα τιμά ο καθένας τους αγωνιστές μας ειναι δικό του θεμα,αρκεί να τους τιμά πραγματικά.Σαν μητέρα,για να είμαι ειλικρινής,δεν θα ήθελα οι γιοί μου να <<''βιώσουν''ότι βίωσαν αυτοί>>,αλλά αν χρειαστεί θα πράξουμε όλοι αυτό που πρέπει.Δεν μας έχουν μάθει να κλέβουμε και έχουμε μάθει να μη προσβάλουμε όσους έχουν αντίθετη άποψη από εμάς.Ακολουθώντας τις αρχές που μας έχουν διδάξει και μεταδίδοντάς τες στα παιδιά μας,θα σας πω οτι :ΝΑΙ είμαστε πατριώτες

      Διαγραφή
    2. Μπράβο Έρη!!Εξαιρετική επιστολή!

      Διαγραφή
  3. Πατριώτη όχι "μόνο με τις παρελάσεις", αλλά "και με τις παρελάσεις" τιμώνται οι αγωνιστές. Έτσι έκαναν οι Έλληνες από τον προηγούμενο αιώνα κιόλας -και δεν είναι καθόλου ανακάλυψη του ...Μεταξά, όπως προπαγανδίζουν κάποιοι της δήθεν προόδου. Είναι αναγακίες και οι παρελάσεις και οι οργανωμένοι πάνδημοι εορτασμοί, γιατί έτσι σφυρηλατείται το φρόνημα του λαού, και ιδιαιτέρως των παιδιών μας, που θα πρέπει να νιώθουν ότι έχουν κι αυτοί χρέος να εισφέρουν στην υπόθεση της κοινής προόδου. Έτσι μαθαίνουμε ότι πέρα από την ατομική μας μιζέρια υπάρχουν και κάποια άλλα, που έχουν να κάνουν με την κοινή μας μοίρα. Μαθαίνουμε δηλ. να λειτουργούμε στο "εμείς" του Μακρυγιάννη. Πρέπει λοιπόν και τις παρελάσεις να στηρίξουμε και τους κοινούς εορτασμούς να ενισχύσουμε και να μην κάνουμε το κέφι όσων, με δήθεν ...εναλλακτικές προτάσεις, θέλουν στην ουσία ακ΄μοη και τη λέξη "έθνος" να ξεχάσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο κυρια.τίποτα άλλο δεν χωραει ως σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή