Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Ο Ηλίας Τσαρτσιταλίδης θα μας εκπροσωπήσει στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Καράτε


Την Κυριακή, 11/3/2012 στην Θεσσαλονίκη και στην αίθουσα του ξενοδοχείου Madrino, έγινε η γενική συνέλευση της Ένωσης Καράτε Βόρειας και Κεντρικής Ελλάδας. 
Εκεί ο πρόεδρος της τεχνικής επιτροπής και ομοσπονδιακός τεχνικός, κ.Μάξιμος Χατζηλιάδης, ανακοίνωσε τα ονόματα των αθλητών που θα μπουν στην διαδικασία της επιλογής για την στελέχωση του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος για 

το Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα περιοχών (regions), που θα εκπροσωπήσει την Χώρα μας στις 9 – 10 Ιουνίου στην Μόσχα της Ρωσίας.
Με μεγάλη μας χαρά το 1ο όνομα που ακούστηκε ήταν του αθλητή του Α.Σ. «Παγκράτιον» Ηλία Τσαρτσιταλίδη.
Το απόγευμα της ίδιας μέρας στις εγκαταστάσεις του κλειστού γυμναστηρίου του Αγίου Παύλου έγινε και η πρώτη προπόνηση των αθλητών υπό τις οδηγίες του ομοσπονδιακού τεχνικού  κ.Μάξιμου Χατζηλιάδη και του καθηγητή των Τ.Ε.Φ.Α.Α Θεσσαλονίκης κ.Γεώργιου Ζαγκελίδη.
Η πρώτη προπόνηση έγινε σε χαλαρούς ρυθμούς και ήταν η γνωριμία των αθλητών με τον ομοσπονδιακό τους προπονητή.
Ο senpai του συλλόγου Νίκος Κορομπίλης δήλωσε: «με πολύ μεγάλη χαρά ακούσαμε το όνομα του Ηλία αν και  ήταν αναμενόμενη η πρόσκληση του για την “επιλογή”, όμως άλλο να περιμένεις και άλλο να το ακούς, λίγοι είναι οι αθλητές στο επίπεδό του Ηλία είμαι σίγουρος πως θα ανταποκριθεί στις απαιτήσεις οι οποίες είναι πολύ σκληρές θα πρέπει να τονίσουμε  ο συναγωνισμός μεγάλος και οι θέσεις λίγες, όμως έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στον αθλητή μας και είμαι πεπεισμένος πως θα τα καταφέρει. Του εύχομαι πρώτα να είναι γερός μακριά από τραυματισμούς και η επιτυχία θα έρθει».
Ο αθλητής Ηλίας Τσαρτσιταλίδης δήλωσε: «είμαι πολύ χαρούμενος για την εμπιστοσύνη του Ομοσπονδιακού τεχνικού στο πρόσωπό μου, θα αγωνισθώ και θα προσπαθήσω να τον δικαιώσω για την επιλογή του κατ’ αρχήν. Ο  δρόμος είναι μακρύς και η προσπάθεια για να κρατηθείς ψηλά είναι μεγάλη και πολυέξοδη. Ασχολούμαι με το καράτε από τα πέντε μου χρόνια, έχω πάρα πολλές διακρίσεις και ξέρω πολύ καλά πως ένας μικρός αστάθμητος παράγοντας μπορεί να σου ανατρέψει όλα τα σχέδια, γι’ αυτό είμαι πολύ συγκρατημένος. Θέλω όμως να ευχαριστήσω τους προπονητές μου sensei Γιώργο Κορομπίλη και τον senpai Νίκο Κορομπίλη για την τεχνική στήριξη που μου προσφέρουν τόσα χρόνια καθώς επίσης και τους χορηγούς γονείς οι οποίοι τόσα χρόνια και σε τέτοιους καιρούς λιτότητας στήριξαν όλες μου τις προσπάθειες μια και οι ομοσπονδίες δεν καλύπτουν πια τα έξοδα των αθλητών, με την βοήθεια του Θεού πιστεύω πως θα τους δικαιώσω και θα παλέψω γι’ αυτό».        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου