Δύο μήνες αφ’ ότου ο Δήμος της Φλώρινας παρέλαβε τη σύμβαση από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ενώ οι διαδικασίες της επαναδρομολόγησης του σιδηροδρόμου ήταν σε εξέλιξη και είχε γίνει με επιτυχία το πρώτο
δοκιμαστικό δρομολόγιο, αποφάσισε να βάλει μπουρλότο.
δοκιμαστικό δρομολόγιο, αποφάσισε να βάλει μπουρλότο.
Έφερε, χωρίς να κάνει την παραμικρή διαπραγμάτευση το αρχικό σχέδιο σύμβασης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Δημοτικό Συμβούλιο αιφνιδιαστικά, χωρίς προηγουμένως να λάβουν γνώση οι Δημοτικοί Σύμβουλοι, εκτός ημερησίας διατάξεως και με αρνητική εισήγηση του νομικού συμβούλου. Τον εκπρόσωπο της κίνησης των φίλων του τρένου δεν τον άφησε το προεδρείο να μιλήσει καν στο δημοτικό συμβούλιο.
Τα προβλήματα που ενδεχομένως έχει η σύμβαση είναι το πρόσχημα. Θα μπορούσε, αν ενδιαφερόταν για το περιεχόμενο της σύμβασης, ο Δήμος ως αντισυμβαλλόμενος να ζητήσει
- Να αποτυπωθεί η συμβολή της κεντρικής κυβέρνησης, αν το υπουργείο μεταφορών επιμείνει να μην υπάρχει η Φλώρινα στη σύμβαση του δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
- Να αλλάξει η διατύπωση και να δεσμεύει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να συνεχίζει τα δρομολόγια όσο διαρκεί η σύμβαση με το Δήμο.
Αντ’ αυτού, έγινε μια απίθανη συζήτηση για να πληρωθεί διαφήμιση δηλαδή να ντύσουμε ένα τρένο "Φλώρινα" έναντι κάποιου ποσού, αντί να φέρουμε επισκέπτες στην πόλη μας που αλλιώς θα πήγαιναν στην Πρέσπα μέσω Καστοριάς. Δυστυχώς η αντιπολίτευση έπεσε στην κακοστημένη παγίδα.
Η πρόθεση είναι διαφανής: να σαμποταριστεί την τελευταία στιγμή η επαναδρομολόγηση του τρένου.
Η μόνη ελπίδα είναι να μην πετύχει η μεθόδευση του Δήμου Φλώρινας και το Υπουργείο Μεταφορών αναλαμβάνοντας τις ευθύνες του απέναντι στους πολίτες της Φλώρινας να φέρει κανονικά το τρένο την ερχόμενη εβδομάδα.
Η μόνη ελπίδα είναι να μην πετύχει η μεθόδευση του Δήμου Φλώρινας και το Υπουργείο Μεταφορών αναλαμβάνοντας τις ευθύνες του απέναντι στους πολίτες της Φλώρινας να φέρει κανονικά το τρένο την ερχόμενη εβδομάδα.
Ένας υμνητής του Βορίδη, που είχε εκφράσει τον θαυμασμό του,στη Florine@, άς μεσολαβήσει, για να μήν αποτύχει η προσπάθεια. Κάτι τέτοιοι, ανεδαφικοί και κοντόμυαλοι δεξιοί, χαλάνε τη συνολική προσπάθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαγκόσμια πρωτοτυπία στη Φλώρινα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα δρομολόγια είναι έτοιμα.
Τα δοκιμαστικά ξεκίνησαν.
Η μέρα καθορίστηκε.
Το Δημοτικό Συμβούλιο ξαφνικά θυμήθηκε ότι κάτι δεν του αρέσει!
Η Πολιτεία δεν χρηματοδοτεί τη γραμμή της Φλώρινας αλλά τη γραμμή της Χαλκίδας!
Χριστέ μου βόηθα!
βοριδης και βοσκός για κρεμάλα
ΑπάντησηΔιαγραφήO Νεοδημοκράτης πλέον Βορίδης
ΔιαγραφήΈτσι γιά δείτε τι ανίκανοι άνθρωποι μας κυβερνούν!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι φυσικά να τους ψηφίζετε πάντα! Καλά κάνετε, Δεν σας άρεσε η Μούσιου ή ο Ασπρίδης! Περαστικά σας!
Ο Βοσκόπουλος είναι ότι είναι και τον ξέραμε, δεν τον γνωρίσαμε χθες.
ΔιαγραφήΗ Μουσιου, ο Ασπρίδης και ο Καραντζίδης τι ακριβώς προτείνανε για το θέμα;
Όλοι τους είναι ανίκανοι και κανείς τους δεν έπρεπε να βρίσκετε στο δημοτικό συμβούλιο.
Αυτος δεν ειναι Δήμος, ειναι φαρσοκωμωδία με διαστάσεις ρεντίκολο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί φίλοι
ΔιαγραφήΤα δρομολόγια δυστυχώς δεν ξεκίνησαν αυτή την εβδομάδα λόγω μικροκομματικών σκοπιμοτήτων και επειδή κάποιοι βιάστικαν να θριαμβολογίσουν ότι αυτοί ξανάφεραν το τραίνο στη Φλώρινα. Ήδη, όλοι μας βιώνουμε μια προεκλογική περίοδο που θα δουν πολλά τα μάτια μας. Το παιχνίδι της επιστροφής του τραίνου είναι ένα από αυτά. Είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι μέχρι και σήμερα Μ. Πέμπτη έχει ληφθεί η απόφαση να έχουμε δρομολόγια στο τέλος της επόμενης εβδομάδας. Ελπίζω να μην υπάρξουν εκπλήξεις. Όταν με το καλό ξεκινήσουν τα δρομολόγια να ξέρετε ότι πολλοί θα θριαμβολογίσουν και θα περιαυτολογίσουν. Αλλά μόνο οι φίλοι του τραίνου, οι απλοί πολίτες και αρκετοί σιδηροδρομικοί είναι αυτοί που τελικά έφεραν το τραίνο ξανά. Καλή Ανάσταση σε όλους. Κυριολεκτικά και μεταφορικά.
Μα τί λέτε τώρα; διαβάσατε την σύμβαση; θα την υπογράφατε ποτέ αν επρόκειτο για προσωπική σας υπόθεση; η αλητεία της ΤΡΕΝΟΣΕ δεν έχει όρια
ΑπάντησηΔιαγραφήΥποθέτω οτι ειστε Δημοτικός Σύμβουλος.
ΔιαγραφήΓνωρίστε λοιπόν οτι απο το να μην υπογράφω μέχρι το να απορρίπτω χωρίς να διαπραγματεύομαι έχει πολύ μεγάλη απόσταση.
Ο Δήμαρχος εχει με δική του επιστολή συμφωνήσει στην διάθεση λεωφορείων απο τις 16/1/12.
Αν δεν το θυμαστε οριστε και το αποσπασμα:
"Ας γνωρίζουν λοιπόν, ότι ο Δήμαρχος Φλώρινας δεν έχει απαντήσει τώρα γιατί την απάντηση του την έστειλε στις 16 Ιανουαρίου 2012, ένα μήνα νωρίτερα, και είναι θετική:
«Φλώρινα, 16- 01 -2012
Θέμα: Διάθεση Λεωφορείων.
Αξιότιμε κύριε Ζηλιασκόπουλε,
Σας γνωρίζουμε ότι ο Δήμος Φλώρινας προτίθεται να διαθέσει λεωφορεία για τη μεταφορά μαθητών σχολικών μονάδων και μελών ΚΑΠΗ, οι οποίοι θα επισκεφθούν το Δήμο Φλώρινας με τη χρήση τρένου, προκειμένου να επισκεφθούν τουριστικές περιοχές του Δήμου Φλώρινας, καθώς και το Χιονοδρομικό Κέντρο Βίγλας Πισοδερίου και την περιοχή των Πρεσπών.
Παρακαλούμε για τις από μέρους σας ενέργειες και παραμένουμε στη διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε"
Προφανώς ο Δημαρχος κρύβεται πίσω απο εσας, οι εσείς κρύβεστε πίσω απο τον Δήμαρχο, το αποτέλεσμα ομως ειναι το ίδιο. Αν δεν έρθει τραίνο μεχρι την Κυριακή του Θωμά την ευθυνη θα έχετε αποκλειστικά εσεις ως Δήμος.
Ας αφήσει την διπλοπροσωπεία ο Δήμαρχος και ο Δήμος για να βγεί μια ακρη. Ας αποφασίσει σε ποια γραμμή κινείται για να επιστρέψει το τραίνο αν πραγματικά το επιθυμεί. Ας κανει την κρίση ευκαιρία δίνοντας δουλειά στο ΚΤΕΛ και στα Τουριστικά Γραφεία της περιοχής για τις τοπικές μετακινήσεις. Ας εκμεταλλευτεί και το τελευταίο ευρω που μπορεί να διαθεσει για την προβολή του Δήμου αντι να σας στελνει διακοπες σε Εκθεσεις ανα τον κοσμο.
Οσο για την επιτροπή που προτείνετε.. Σε ποια εποχή ζείτε; περάσαν αυτα, έργα εδω και τώρα!
Απο τις 17 Μαίου της προηγούμενης επιτροπης πέρασαν 331 ημέρες ακριβώς. Μας δουλεύετε και απο πάνω δηλαδή;
Όχι δεν είμαι σύμβουλος αλλά διάβασα την σύμβαση σε άλλο μπλογκ και έφριξα. Το ότι ο Βοσκόπουλος έλεγε αρλούμπες - όπως πάντα σημαίνει ότι πρέπει να τις υιοθετήσουμε; Για να καταλάβω όμως και ρωτώ καλόπιστα, η κριτική σας έγκειται στο ότι αυτή η σύμβαση δεν υπογράφηκε ή στο ότι ο Δήμαρχος δεν έκανε τίποτα για να την αλλάξει (κάτι στο οποίο συμφωνώ απόλυτα)
ΔιαγραφήΣτο δεύτερο. Είχε τρεις μήνες καιρό τουλάχιστον να ρυθμίσει ο,τι λεπτομέρειες χρειάζονταν. Και αν δεν ήθελε καθόλου συμβάσεις είχε σχεδόν 14 μήνες να διατυμπανίσει ότι η Φλώρινα είναι ο ορισμός αυτού που λέμε "άγονη γραμμή" λόγω καιρικών και οικονομικών συνθηκών.
ΔιαγραφήΕίδατε λοιπόν που δεν διαφωνούμε; γιατί οι επιθέσεις και η ειρωνεία; Εγώ πάλι είμαι πιο κοντά στην δεύτερη θέση σας. Η θέση έπρεπε να είναι: Φέρτε το τραίνο τώρα και αφήστε συμβάσεις και μ@@@@@ες
Διαγραφή