Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Το σχολείο φάντασμα!!!


Είναι κοινό μυστικό ότι υπάρχει στην πόλη μας ένα δημοτικό σχολείο-φάντασμα, με νηπιαγωγείο μαζί παρακαλώ, γνωστό ως "4ο Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας". Το παράδοξο δεν είναι πως υφίσταται στα χαρτιά χωρίς να υφίσταται στην πραγματικότητα. Στην Ελλάδα βρισκόμαστε. Το παράδοξο είναι πως κάποιοι 

συνάδελφοι εδώ και τόσα χρόνια έχουν κατοχυρώσει οργανικές θέσεις στο ανύπαρκτο αυτό σχολείο και όλοι οι υπόλοιποι -ακόμη και η τοπική κοινωνία, γιατί όχι;- δεν αναρωτιούνται:
-Σε ποια χώρα δίνονται οργανικές θέσεις δεκαετίες προτού μπουν τα θεμέλια ενός σχολείου;
-Με ποιες διαδικασίες τοποθετήθηκαν εκεί οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι;
-Γιατί χαίρουν ειδικής μεταχείρισης και προηγούνται -ως υπεράριθμοι- πάντοτε στις τοποθετήσεις;
-Γιατί τα συνδικαλιστικά μας όργανα, οι σύμβουλοι, όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος δέχεται παθητικά και αδιαμαρτύρητα την κατάσταση, ενώ σε κατ' ιδίαν πηγαδάκια άπειρες φορές την κουβεντιάζουν;
-Και, επιτέλους, πώς είναι δυνατόν να μην υπάρχει ούτε ένα τούβλο από αυτό το σχολείο και να ισχύουν ακόμη αυτές οι οργανικές θέσεις; Θα μου πείτε, να καταργηθούν; Ναι, να καταργηθούν. Και να εξισωθούν αυτοί οι συνάδελφοι με όλους τους άλλους που έχασαν τις οργανικές τους θέσεις λόγω συγχωνεύσεων σχολείων.
Φτάσαμε εδώ που φτάσαμε ως κοινωνία και ως χώρα γιατί πάψαμε να αναρωτιόμαστε, να απαιτούμε τα αυτονόητα, να σκεφτόμαστε ελεύθερα, να αγωνιζόμαστε για αξιοκρατία και δικαιοσύνη.
Να συνεχίσουμε να κάνουμε πως δεν το βλέπουμε και δεν καταλαβαίνουμε τι γίνεται, μια και πρόκειται για σχολείο-φάντασμα, ή είναι καιρός να κάνουμε κάτι γι' αυτό;
ΑΜΑΡΑΝΤΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ
ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΣΟΦΙΑ

11 σχόλια:

  1. Δεν είμαι δάσκαλος.
    Λυπάμαι.
    Θα περιμενα να ζητάτε να γίνει το σχολείο.
    Αυτό για μένα είναι το αυτονόητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριακή Αμαραντίδου4 Σεπτεμβρίου 2012 στις 9:31 μ.μ.

      Έχετε απόλυτο δίκιο, συμφωνούμε κι επαυξάνουμε. Η δημιουργία και η λειτουργία τού εν λόγω σχολείου είναι απολύτως απαραίτητη ώστε ν' αποσυμφορηθούν τα σχολεία-μαμούθ, όπως το 3ο δημοτικό, και να εξασφαλιστούν καλύτερες προϋποθέσεις φοίτησης στα παιδιά μας. Η παράλειψη δικαιολογείται ακριβώς από το αυτονόητο του αιτήματος.

      Διαγραφή
  2. Το χειρότερο είναι πάντα, η "επιβεβαίωση του κανόνα".

    Η ύπαρξη "αποδείξεων", διαδέχεται την "ανεπάρκεια" του συστήματος, ως προς την λύση σε τέτοιου είδους θέματα.

    Άλλη μια "καραμπινάτη" υπόθεση.

    (Αν και εδώ που φτάσαμε... Ο "χοντρούλης", που έγινε "χοντρός" και στο τέλος "τόφαλος", είναι τέτοιου είδους ζητήματα. Όσο τα ψάχνεις, τόσο "διογκώνονται")!

    (Τα προφυλάσσει το "λίπος"... ίσως).

    Praetorian.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ "ΑΝΟΜΙΑ"-"ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ" ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΜΑΣ?ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ!ΑΙΡΕΤΟΙ,ΠΥΣΔΕ.ΕΛΜΕ,ΟΛΜΕ ΑΝΟΙΓΟΥΝ Η΄ΟΧΙ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΟΥΝ!ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ!ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΨΙΑ(ΒΛΕΠΕ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ)ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΞΕΣΚΕΠΑΣΕΙ!ΑΠΟ ΦΟΒΟ,ΕΛΛΕΙΨΗ ΔΥΝΑΜΗΣ Η΄ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και να ήταν μόνο αυτό το σχολείο το πρόβλημα!
    Όλοι μας γνωρίζουμε διορισμένους σε θέσεις που ουσιαστικά δεν υφίστανται αλλά κανείς δεν αντιδράει για τίποτα.
    Μας έχουν καταντήσει μίζερους και μοιρολάτρες.
    Κι αν κάποιος αντιδράσει ή καταγγείλει κάτι βλέπω πολλά σχόλια (ανώνυμα βέβαια) να τον θεωρούν ρομαντικό,αριστερό,δεξιό,βολεμένο,αναρχικό ανάλογα με το θέμα καθε φορά!
    Θέλω να δω πότε θα ξεσηκωθούμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενώ εσύ, που και γνωρίζεις καταγγέλεις παράνομους διορισμούς, έγραψες το όνομά σου με κεφαλαία γράμματα.

      Διαγραφή
    2. Κυριακή Αμαραντίδου4 Σεπτεμβρίου 2012 στις 9:33 μ.μ.

      Κεφαλαία ή πεζά, τουλάχιστο δεν κρύβομαι πίσω από την ανωνυμία μου...

      Διαγραφή
  5. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΩΝ
    Σε ποια χώρα δίνονται οργανικές θέσεις δεκαετίες !!! (τα !!! δικά μου) προτού μπουν τα θεμέλια ενός σχολείου;
    Η στοιχειώδης γνώση της υπάρχουσας νομοθεσίας για την ίδρυση σχολείων και τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων δε θα έβλαπτε. Δε νομίζω να είναι οι δάσκαλοι υπεύθυνοι αν η νομοθεσία είναι άδικη κατά την άποψή σας.
    Με ποιες διαδικασίες τοποθετήθηκαν εκεί οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι;
    Με μόρια μετάθεσης και όχι απόσπασης. Τα χρόνια που υφίσταται το σχολείο κάθε χρόνο αλλάζουν οι δάσκαλοι και μάλιστα κουβαλώντας στην πλάτη τους πολλά χρόνια υπηρεσίας και πολλά μόρια μετάθεσης. Είχατε κάθε δικαίωμα να υποβάλετε αίτηση μετάθεσης και να τοποθετηθείτε εσείς αν επαρκούσαν τα μόριά σας.
    Γιατί χαίρουν ειδικής μεταχείρισης και προηγούνται -ως υπεράριθμοι- πάντοτε στις τοποθετήσεις;
    Καμιάς ειδικής μεταχείρισης. Διαβάστε τα ΠΔ 50/96 και 100/97. Δε φταίνε οι δάσκαλοι που δε χτίστηκε το 4ο Δημοτικό Σχολείο Φάντασμα και το 11ο Νηπιαγωγείο αξιοποιώντας την ευκαιρία να σας πληροφορήσω για την επίσημη ονομασία του συστεγαζόμενου Νηπιαγωγείου.
    -Γιατί τα συνδικαλιστικά μας όργανα, οι σύμβουλοι, όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος δέχεται παθητικά και αδιαμαρτύρητα την κατάσταση, ενώ σε κατ' ιδίαν πηγαδάκια άπειρες φορές την κουβεντιάζουν;
    Αν δεν κάνω λάθος δεν είστε μέλη του συλλόγου δασκάλων Φλώρινας και ίσως να είναι και η αιτία της άγνοιάς σας.
    Και, επιτέλους, πώς είναι δυνατόν να μην υπάρχει ούτε ένα τούβλο από αυτό το σχολείο και να ισχύουν ακόμη αυτές οι οργανικές θέσεις; Θα μου πείτε, να καταργηθούν; Ναι, να καταργηθούν. Και να εξισωθούν αυτοί οι συνάδελφοι με όλους τους άλλους που έχασαν τις οργανικές τους θέσεις λόγω συγχωνεύσεων σχολείων.
    Την αβεβαιότητα της υπεραριθμίας λόγω καταργήσεων, συγχωνεύσεων ακόμη και λειτουργικής υπεραριθμίας, και μάλιστα στο σημερινό ρευστό περιβάλλον με περικοπές οργανικών θέσεων, της υποχρεωτικής εφεδρείας, της υποχρεωτικής απόσπασης σε άλλο ΠΥΣΠΕ, δεν τη νιώσατε και μιλάτε εκ του ασφαλούς.

    Αντί επιλόγου:
    Έχει κατέβει ο Θεός στη γη με στόχο να ρωτήσει τους ανθρώπους αν είναι ευχαριστημένοι από τη ζωή τους, αν έχουν παράπονα και αν τους λείπει κάτι.
    Κάνει, λοιπόν, την ερώτηση και στον πρώτο Έλληνα που συνάντησε και ο Έλληνας του απαντάει:
    -''Να σου πω Θεούλη μου , ωραία τα έχεις φτιάξει, αλλά εμένα με ξέχασες. Έχω 2 παιδιά, δεν έχω δουλειά, το σπίτι μου είναι μια παράγκα γυναίκα μου όλη μέρα γκρινιάζει και ΄γω βλέπω πως ζει ο γείτονας ευτυχισμένος και ζηλεύω.''
    Τον ρωτάει τότε ο Θεός:
    -''Τι θέλεις τέκνο μου για να είσαι χαρούμενος;''
    Και ο Έλληνας απαντάει:
    - ''Θέλω να ρίξεις φωτιά και να κάψεις το σπίτι του διπλανού, να χάσει τη δουλειά του και η γυναίκα του να τον παρατήσει.''
    Αυτοί είμαστε οι Έλληνες. Έτσι σκεφτόμαστε, έτσι πράττουμε, έτσι συμμετέχουμε στα κοινά και αυτό συνάγεται από τα γραφόμενά σας.
    Σ.Σ: Ατυχέστατη η επιλογή της συνοδευτικής εικόνας. Ο Κασπερ είναι το αγαθό και καλοπροαίρετο φαντασματάκι. Καμιά σχέση με το κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριακή Αμαραντίδου4 Σεπτεμβρίου 2012 στις 9:45 μ.μ.

      Δεν πρόκειται για προσωπική επίθεση. Με το χέρι στην καρδιά σάς διαβεβαιώνω ότι δε γνωρίζω ούτε καν τα ονόματα των συναδέλφων που κατέχουν τις οργανικές αυτές θέσεις. Μη μου καταλογίζετε, λοιπόν, εμπάθεια. Την άγνοια της σχετικής νομοθεσίας, ωστόσο, να τη δεχτώ. Εσείς που τη γνωρίζετε πολύ καλύτερα, καθώς φαίνεται, τη βρίσκετε δίκαιη; Και αν όχι, γιατί δε διαμαρτύρεστε; Μήπως γιατί έτσι σας βολεύει;

      Διαγραφή
  6. Ο προηγούμενος συνάδελφος είναι προφανέστατα ένας από τους δασκάλους του εν λόγω σχολείου. Δεν μπορώ να δικαιολογήσω σε διαφορετική περίπτωση τα λόγια του.
    Εγώ έχω υπάρξει υπεράριθμη και έχω αλλάξει οργανική. Επίσης, εδώ και αρκετά χρόνια αδυνατώ να εργαστώ στο σχολείο που είναι τα παιδιά μου και ο τόπος κατοικίας μου, γιατί πολύ απλά υπάρχουν κάποιοι ¨διαβασμένοι¨συνάδελφοι που σκόπιμα μένουν στη διάθεση επί πολλά χρόνια με αποτέλεσμα αυτοί, που έχουν λιγότερη προυπηρεσία από εμένα, να εργάζονται κάθε χρόνο στη γειτονιά τους.
    Επιτέλους, ας υπάρξει λίγη αξιοκρατία σε αυτή τη χώρα.
    Δε ζητούμε ιδιαίτερη μεταχείριση, απλά δικαιοσύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω το θέμα που θίγουν οι συνδέλφισσές σας να έχει κάποια σχέση με αυτά που εσείς θίγετε και συμφωνώ μαζί σας.

      Διαγραφή