Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Ιντελέκτουαλ Αναρχογκλαμουριά


Μια κοινωνία σε αναβρασμό, μια γενιά που δεν παραδίδει μονάχα τα όπλα αλλά και ευθύνες στα δισέγγονα της και μια γενιά που άκουσε, αφουγκράστηκε αλλά δεν μυήθηκε ποτέ στο υπόκωφο βάθος του ακούσματος της λέξης φασίστας. Δεν χρειάζεται να αναλωθούμε περισσότερο στην αμφίδρομη δυστυχία της φτώχειας και της εξαθλίωσης που επιτελείται αλλά την ανάγκη να εξεταστεί το ηθικοκοινωνικό πλαίσιο 

το οποίο θεώρει θεμιτό να δημοσιοποιούνται  τα στιγματισμένα μάτια μιας ιερόδουλης φορέως του aids αλλά αθέμιτο και απάνθρωπο τα χτυπημένα μάτια ενός ακροβάτη ονείρων μυθοπλασίας που η μάνα του είπε γ…. την ιστορία, διάβασε Χάκκα. Ας εξεταστεί η καταδίκη που πριμοδοτείται στην δίκια μου γενιά ,στην γενιά των σημερινών έφηβων και νέων, μια γενιά δίχως σαφείς στόχους και πρόδηλα οράματα.
Η ιστορία της χώρας και των αντιεξουσιατικών χώρων είναι πολυδιάστατη. Στα πέτρινα χρόνια της Λευκής Τρομοκρατίας ,το μίασμα ήταν γνωστό αλλά στο διάβα των χρόνων η μετεξέλιξη του άρχισε να αποκτά διασυνδέσεις με παρακρατικούς μηχανισμούς, να λαμβάνει οδηγίες από επαγγελματίες στρατολόγους και να φέρνει την κοινωνία σε ρήξη και αντιδιαστολή. Από τον αθώο Αξαρλιάν του 1992 έως τον δημοσιογράφο Σωκράτη Γκόλια τον Ιούλιο του 2010 έχουν μετρηθεί πολλές παράπλευρες απώλειες(άλλωστε ένας εκ των τελευταίων συλληφθέντων για ληστεία, ομηρεία και τρομοκρατία λέει ότι είναι πολιτικός κρατούμενος σε περίοδο πολέμου, οπότε η άσκηση ανατρεπτικής πολιτικής έχει πάντα θύματα, συνήθως αθώα). Οι απώλειες για τον αφισοκολλητή του αναρχικού τυπογραφείου Απόλυτο που περνά τώρα κάτω από το σπίτι μου είναι έναντι του κεφαλαίου, των τραπεζών και των αφεντικών κάθε φορά που μια ένοπλη επίθεση ξεκινά .Ξεχνάμε τον ψυχολογικό κανιβαλισμό στον υπάλληλο ή στον άτυχο οικογενειάρχη στην Πάρο που βρίσκεται στο διάβα των απελευθερωτών πόλεων κάθε φορά που προσπαθούν να φέρουν εις πέρας μια αποστολή. Η εναλλαγή από την ψευδαίσθηση της ευδαιμονίας σε αυτή της εναγώνιας προσπάθειας για επιβίωση είναι αλήθεια ότι δεν άφησε πολλούς νέους να σκουπίσουν ούτε τα χέρια τους από το φυστικοβούτυρο που τους παρείχαν ελεύθερα τα σπίτια τους. Άλλοι προσπάθησαν να μεταναστεύσουν, άλλοι να παλέψουν στην ύπαιθρο, κάποιοι δεν στάθηκαν τυχεροί και αντιμετωπίζουν το φάσμα της ανεργίας και κάποιοι άλλοι να λερώσουν τα όπλα με φυστικοβούτυρο και τα χέρια τους με αίμα κατεβαίνοντας σε ένοπλες ληστείες.  Στο βιβλίο που παρουσίασε μάλιστα η συνομωσία πυρήνων της φωτιάς για πιθανούς τρόπους ληστείας τραπεζών παραλληλίζει το ύψος του ποσού που θα αποτραβηχτεί από τα χρηματοκιβώτια του συστημικου καταστήματος με την απελευθέρωση από την μισθωτή σκλαβιά.
Ο ρασιοναλισμός χάνεται όταν η μητέρα ή ο πατέρας του εν δυνάμει απελευθερωτή της γενιάς μου διατυμπανίζει πως είναι υπερήφανη για το παΐδι της ή ότι το σύνολο της οικογενείας έχει αναρχικό γίγνεσθαι. Αρχικά κάθε μητέρα σε μια φονταμενταλιστικη κοινωνία  θα εξέφραζε αγάπη και συμπόνια για τον υιό της, πόσο μάλλον αν το πρόσωπο του έχει παραμορφωθεί από γρονθοκοπήματα. Εν συνεχεία ωστόσο τα αξιακά κριτήρια που έχουν μεταλαμπαδευτεί στον νεαρό συνεχιστή της θεωρίας του χάους (π.χ. ο εξωσυστημικος Νικόλαος Ρωμανός το γένος Νασιουτζικ)θα τον θέσουν θύμα ενός αφελούς ορθολογισμού παράνοιας, ατομικισμού, μαρξισμού και τέλος αποδοχής του δογματισμού στις πλέον ακραίες εκφάνσεις του. Από την άλλη η περισσότερο μικροαστική οικογένεια ενός αντιφομενταλιστή αγιογράφου νιώθει ότι την παρακολουθούν οι δυνάμεις ασφάλειας καθημερινά. Δεν μιλώ για αντίκρουση θρησκοληπτικών μέσων και αναρχικών προτύπων αλλά με εκνευρίζει ως νέο βάναυσα η αλληγορική ασυνέχεια όταν βγαίνει και λέει ότι θα πάρει τον νόμο στα χέρια του(για ποιον νόμο μιλά;) και θα τιμωρήσει όποιον χτύπησε τον υιό του. Η γροθιά στα εναρμονισμένα απωθημένα που δυστυχώς μεταλαμπαδευτήκαν και δεν φύτρωσαν αυτοβούλως στον γιο του από ποια κοινωνική δομή θα τιμωρηθούν; Ας μην ρωτήσω ποια θα ήταν η συνέχεια αν η σφαίρα από ένα zastava που ενδεχομένως να χρησιμοποιείτο εξοστρακιζόταν στο σώμα κάποιου αστυνομικού. Θα έλεγα πολλά, όμως η προοδευτική αντίληψη κάποιων να υποτιμούν την κοινωνική συνοχή και την εκπαίδευση, στο τέλος θα πλήξει την κατώτερη στην τάξη θεσμικά ομάδα(μήπως αυτός είναι και ο στόχος των στρατολόγων).Μήπως η εναντίωση στην συσσωρευμένη εμπειρία χρόνων και στην δημιουργία αυτόνομων οντοτήτων που δεν σέβονται των συνάνθρωπο συντελεί στην απόφαση να αρπάξω ένα καλάσνικοφ με χέρια μου γεμάτα φυστικοβούτυρο και να αλλάξω τον κόσμο; Ήθη, νόμοι και κανόνες αποτελούν το σύστημα και την άρχουσα συσσωρευμένη κεφαλαιουχική τάξη και ανηθικότητα, ανομία, υποσκέλιση των κανόνων  με περιτυλίγματα αντιφασιστικών και αντιρατσιστικών πορειών (προαπαιτούμενων σε μια έννομη κοινωνία, δεν θα έπρεπε να συζητάμε για αυτά) αποτελούν την εξωσυστημικότητα μιας τυχάρπαστης και έκφυλης ψευτοκουλτουρας με αριστερίζουσες παραδοχές ;
Πολλά θα μπορούσε να μας απαντήσει κάποιος που δεν είναι σήμερα μαζί μας, ένας νέος άνθρωπος με όραμα για τον συνάνθρωπο. Ο Aaron Swartz ήταν ένας επαναστάτης με αιτία. Έγραφε κοντά στα 20 του: «Ολόκληρη η επιστημονική και πολιτιστική κληρονομιά, που έχει δημοσιευτεί ανά τους αιώνες σε βιβλία και περιοδικά, μετατρέπεται σε ψηφιοποιημένο υλικό και κρατείται στα χέρια ορισμένων ιδιωτικών εταιρειών. Ο επιμερισμός των πληροφοριών δεν είναι κάτι ανήθικο αλλά αποτελεί μια επιτακτική ανάγκη. Μόνο εκείνοι που είναι τυφλωμένοι από την απληστία θ’ αρνηθούν σε κάποιον φίλο ένα αντίγραφο» .Πριν αναφερθεί οτιδήποτε για αυτό τον διαφορετικό νέο αξίζει να δει κανείς ένα σύντομο βιογραφικό του στην Wikipedia (πηγή:Wikipedia.org, http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%86%CE%B1%CF%81%CE%BF%CE%BD_%CE%A3%CE%B2%CE%B1%CF%81%CF%84%CF%82). Ο Aaron στα 14 υπήρξε ένας από τους συντάκτες του προτύπου RSS (RDF Site Summary), ενός τρόπου να μεταδίδονται πληροφορίες από μία ιστοσελίδα, συνήθως ειδήσεις ή αναγγελίες νέων δημοσιεύσεων σε μπλογκ, με γρήγορο και εύκολο τρόπο προς άλλες σελίδες ή εφαρμογές (syndication). Στα 16 συμμετείχε ενεργά στην οργάνωση Creative Commons του σπουδαίου καθηγητή Lawrence Lessig και στην κοινότητα του Reddit, του οποίου υπήρξε συνιδρυτής .Τον Σεπτέμβριο του 2010 αγόρασε έναν υπολογιστή και έτρεξε έναν παράνομο κώδικα για να κατεβάσει όσο το δυνατόν περισσότερα άρθρα από τη βιβλιοθήκη JSTOR του διδακτορικού τμήματος του MIT (τεράστιος κατάλογος επιστημονικών περιοδικών, άρθρων, πτυχιακών, ερευνών, δημοσιεύσεων papers κλπ.), φυσικά με ψεύτικο όνομα. Όταν το JSTOR ανακάλυψε το script, μπλόκαρε τη συγκεκριμένη IP και ο Swartz αγόρασε δεύτερο υπολογιστή για να ακολουθήσει την ίδια διαδικασία. Για μία φορά ακόμα ανακαλύφθηκε το script και το JSTOR αναγκάστηκε να μπλοκάρει όλες τις διευθύνσεις IP του MIT campus. Μετά από λίγες εβδομάδες, άρθηκε το μπλοκάρισμα των IPs, αλλά ο Swartz κατηγορήθηκε ότι έστησε ένα ολόκληρο δίκτυο σε μια ντουλάπα συντήρησης του MIT με κρυμμένο υπολογιστή και σκληρούς δίσκους ώστε να συνεχίσει να κατεβάζει παράνομα χιλιάδες άρθρα. Για αύτη του την κίνηση εκδιώχθηκε ποινκώς από το ίδιο το MIT .Η δίκη του θα άρχιζε κάπου στον Φεβρουάριο, δεν θα αρχίσει όμως ποτέ γιατί μόνο και μόνο η σκέψη φυλάκισης 35 χρόνων του έκοψε τα πόδια και τον ανάγκασε να περάσει μια θηλιά στον λαιμό του. Δεν χρησιμοποίησε ως οικονομικό λάφυρο κανένα από τα δημιουργήματα του. Δεν κυοφορήθηκε πότε κάτι με οικονομικό αντάλλαγμα. Το μόνο που εικάζεται είναι η σχέση του με τα wikileaks και η προσπάθεια να διαφωτίσει τον κόσμο με γνώσεις μυστικές για κάποιους, αυτό ήταν έγκλημα και έπρεπε να υποφέρει τελικά.
Το μεγάλο στοίχημά του Ο Aaron  ήταν η οργάνωση Demand Progress. Οι φίλοι του μιλούν για έναν άνθρωπο με πολιτική διορατικότητα, τεχνική επιδεξιότητα και υψηλό δείκτη νοημοσύνης. «Θα μπορούσε να φέρει επανάσταση, όχι μόνο στην αμερικανική αλλά και στην παγκόσμια πολιτική σκηνή» ισχυρίζονται. Η Demand Progress επεξεργάζεται ακριβώς αυτά τα εργαλεία. Με έδρα την Ουάσινγκτον, η οργάνωση δραστηριοποιείται για να κερδίσει προοδευτικές αλλαγές στο πεδίο της πολιτικής μέσα από την άσκηση πίεσης από τη βάση. Για ποιους όμως θα είναι αυτές οι αλλαγές; Ο Swartz επέμενε: «Για τους πολίτες, για τους απλούς ανθρώπους». Ειδικότερα επικεντρώνονται σε θέματα πολιτικών ελευθεριών και πολιτικών δικαιωμάτων. Οργανώνει και υλοποιεί διαδικτυακές εκστρατείες, συσπειρώνοντας πολίτες και καλώντας τους να αναλάβουν δράση για ζητήματα που τους αφορούν. «Για όλα αυτά που γίνονται για εμάς χωρίς εμάς» έλεγε ο Swartz.(πηγή: https://github.com/aaronsw?tab=repositories) Ίσως για όλες τις παραπάνω ανησυχίες  και προσπάθειες του να ήταν ένα εμπόδιο σε όσες θεωρούσαν ότι δεν έπρεπε να μοιράζονται τις γνώσεις του και να τις κρατούν σαν τους πεφωτισμένους.
Κάπου εδώ τίθεται το ερώτημα προς την γενιά μου, τι είδους επανάσταση θα προσπαθήσουμε να  κυοφορήσουμε; Ποία πρότυπα θα ακολουθήσουμε; Θα ακολουθήσουμε ότι μας προστάζει το ατομικό μας συμφέρον ή θα ακούσουμε τις φωνές για αλλαγές δομικές; Αντίδραση για να ικανοποιήσουμε τον σημερινό εγωισμό μας κλέβοντας και λυμαίνοντας όπως οι παλιότεροι με ακόμα πιο βάρβαρο τρόπο ή ρήξη με όλα όσα προσπαθούν να μας αποκρύψουν;
Βαγγέλης Νομικός

Υ.Γ. Δεν έχω κάτι με το φυστικοβούτυρο, απλά η απότομη εναλλαγή από την εποχή της ευδαιμονίας σε αυτόν της ανησυχίας και της βίας  δεν άφησε κάποιους να σκουπίσουν ούτε τα χέρια τους για να βγούνε να επαναστατήσουν κρατώντας στα χέρια τους όπλα όπως αυτά που φαίνονται στην παρακάτω φωτογραφία. Όταν καταφέρω να αποκρυπτογραφήσω τις λεπτές γραμμές μεταξύ τρομοκρατίας και αναρχίας θα επανέλθω.


31 σχόλια:

  1. Η ιστορια γραφεται στους δρομους.Οχι στα πληκτρολογια παλικαρι μου.Η αναφορα σου περι φυστικοβουτυρου ειναι βουτηρο στο ψωμι του συστηματος του οποιου μπορεις να αποτελεσεις χρυση εφεδρεια στο μελλον.Ο ορθολογισμος που επικαλεισαι θα εκλειψει οταν οι γονεις των(κατ εμε)θυματων απαρνηθουν τα τεκνα τους,για χαρη του καθε Πρετεντερη,της καθε Τρεμη και του καθε υποβολεα συνειδησης.Αν η ''τρομοκρατια" αυτη εχει θυμα τον (ατυχο)Αξαρλιαν και τον αυτοκλητο υπερασπιστη του νομου της Παρου,η αλλη τρομοκρατια η νομιμη εχει χιλιαδες αφανη θυματα για τα οποια κανενα λαμογιο δεν εκλαψε ποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο μερικές παρατηρήσεις:
      - Είσαι σίγουρος οτι οι δράσεις αυτές δεν είναι βούτυρο στο ψωμί του συστήματος και του κάθε Πρετεντέρη, Τρέμη, Τζίμα ψευτοκουλτουριάρη; Μήπως θάβουν τη λαϊκή οργή, κοιμίζουν, αποπροσανατολίζουν και κυρίως δεν αφήνουν χώρο και χρόνο στην κρίση του λαού να αφουγκραστεί το όντως αισχρό κατεστημένο;
      - Ποιό είναι το τελικό αποτέλεσμα της ιστορίας που γράφεται στους δρόμους; Ξέρεις
      κανενός κατεστημένου αυτιού τους πόρους να ιδρώνουν;
      - Μήπως ποιό σημαντικό είναι χωρίς κραυγές, δημαγωγία, μπούρδες πολιτικών οργάνων του κατεστημένου να βοηθηθεί ο λαός να μην χειραγωγείται;
      - Ποιά ήταν άραγε η προγενέστερη πολιτική παρουσία των γονέων των κατ' εσέ θυμάτων; Πορευότανε έστω λεκτικά με το "δραν" των τέκνων;

      Διαγραφή
  2. Λυπάμαι πολύ αλλά το άρθρο δεν έχει κάτι να πει...Κρίμα ο κόπος σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επισης επειδη αναφερεσαι στα λεγομενα ενος πατερα των θυματων(κατ εμε)ο οποιος λεει οτι θα παρει τον νομο στα χερια του,θα ηθελα να σε ενημερωσω οτι η δουλεια της αστυνομιας ειναι να συλλαβει τους νεαρους.ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΕΙ οπως η ιδια επραξε.Για την δικη υπαρχουν οι δικαστες,εκτος αν λογω οικονομικης κρισης οι δυναμεις καταστολης εχουν επιφορτιστει και μ αυτο τον ρολο.Εκει δεν σε ειδα να εισαι εξ ισου ευαισθητοποιημενος..Η αναφορα σου δε,στη ταξικη προελευση της οικογενειας του Ρωμανου(εμπνευσεως Τηλετυπου)δεν προσφερει τιποτα στην ουσια της συζητησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πάλι μερικές μόνο παρατηρήσεις:
      - Τους δικαστές μετά βδελυγμίας δεν τους αναγνωρίζουν ουτε γιά σκουλίκια οι περί ων ο λόγος.Το λεν ευθέως οι ίδιοι. Εσύ που τους σκέφτηκες και τους προτείνεις γιά λύση
      ερήμην των ενδιαφερομένων; Εχθρούς θεωρούν μόνο τους μπάτσους. Το λεν (ξανά) ευθέως οι ίδιοι. Ε στη συγκεκριμένη περίπτωση πολύ απλά νίκησαν οι μπάτσοι.
      - Αφού ο πατέρας θα πάρει το νόμο στα χέρια του (είναι απολύτως στη δική του διακριτική ευχέρεια) ε γιατί να μην έπαιρναν οι μπάτσοι το νόμο στα δικά τους κάπως στιβαρώτερα χέρια. Δύο μέτρα και δύο σταθμά;

      Διαγραφή
  4. Βαγγελη,αν καταλαβα,απο τα γραραφομενα σου,υποστηριζεις τον αναρχοιντερνετοκυβερνητικοχωρο{ουφ τα καταφερα},απο τους βουτυραδες των βορειων προαστειων.Συνεχισε να ψαχνεις και θα βρεις τις ιδεολογικες διαφορες αναρχιας και τρομοκρατιας.ΘΕΙΟΣ ΚΩΣΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπάτε Κώτσο με όλη τη βαθειά εκτίμηση που σε προσωπικό επίπεδο τρέφω γιά εσένα, θεωρώ οτι αυθαίρετα κρίνεις τον Βαγγέλη σαν υποστηρικτή του αναρχοιντ..... κτλ, κτλ έναντι των βουτυράδων των Β.Π. Είναι μονοσήμαντη γνώση οτι στο Εξίσου πας μη αριστεροαναρχοτρομοκρατοθιασωτίζων θεωρείται ως εκ γεννετής πνευματικά λοβοτομημένος και ίσως αυτή σου η πεποίθηση
      δεν σου επέτρεψε να συγκρατήσεις τις αρνητικές αναφορές του Βαγγέλη γιά το κατεστημένο σύστημα και πως αυτό ίσως τρέφεται από δράσεις με φυστικοβουτυρωμένες σκανδάλες αυτόματων όπλων. Όσο γιά τις ιδεολογικές διαφορές αναρχίας και τρομοκρατίας δώσε μας τα φώτα σου με πρακτικές αναφορές μιάς εκάστης, σε διεθνές επίπεδο.Χάριν λόγου, ξέρωμε μετά ενενήντα έξι χρόνια οτι η κατάληξη της αριστεράς είναι η Κίνα (Made in PRC), το Βιετνάμ (μπότες και σαγιονάρες του LIDL), η Κούβα (από Φιντέλ σε Ραούλ) και τέλος η Β. Κορέα κληρονομικώ δικαίω Κιμ Σονγκ Ιλ- Κιμ Ιλ Σουνγκ- Σουνγκ Ιλ Κιμ. Ας είμαστε έτοιμοι να χορτάσωμε με σύγχρονες ιδεολογίες. Όσο γιά τη τωρινή μας κατάντια, δεν μας φταίνε ούτε οι -ίες (αναρχίες, τρομοκρατίες) ούτε οι -ισμοί (σοσιαλισμοί, καπιταλισμοί, κομμουνισμοί) αλλά τα μυαλά μας τα εν γένει λοβοτομημένα που γίνανε πιόνια γιά ποταπά, στενά προσωπαγή συμφέροντα.

      Διαγραφή
    2. Μπατε ΚΩΤΣΕ,δεν καταλαβες,ο Βαγγελης ψαχνει τη διαφορα,το ιδιο και εγω.Εχω κατεβασει,τωρα στα γεραματα,την σκονισμενη βιβλιογραφια και το ψαχνω το θεμα.Αντιλαμβανομαι τις αντισυστημικες αναφορες,τον αναρχο2222222 δεν καταλαβα ισως του δευτερου μερους,μαλλον ειναιιδεολογικο σπερμα νεο.ΑΝ ειναι ετσι,εχω μεινει πισω στιςιδεολογικες μου αναζητησεις.Ειναι δημοσιος χωρος,,δεν χρειαζονται αναφορες καταγωγης και αρα ααααααα συμπερασμα.Ο Βαγγελης εχει καλλη πενα,μπραβο του.

      Διαγραφή
  5. Το οτι δεν αναγνωριζουν τα δικαστηρια δεν σημαινει οτι δεν θα δικαστουν κιολας απο αυτα..αν δεν κανω λαθος..Επισης σε εναν πολεμο(οπως τον αντιλαμβανονται)υπαρχουν νικες και ηττες..Ο πατερας που απειλει να προβει σε αυτοδικια,θα δικαστει επισης αν ενεργησει κατ αυτον τον τροπο..οι αστυνομικοι ομως που οφειλουν να υπηρετουν τους νομους και το συνταγμα,δεν εχουν κανενα δικαιωμα να προβαινουν σε φαινομενα αυτοδικιας που προκαλουν το δημοσιο αισθημα και εντεινουν ενα υπο διαμορφωση κλιμα διχασμου.Επισης αποπροσανατολιζονται απο τετοια γεγονοτα οσοι θελουν να αποπροσανατολιστουν..Οι υπολοιποι δεν τρωνε χορτο..Δεν μπορω να καταλαβω ακομα την αναφορα σου στους..προγονους του εν λογω δραστη και την διαδρομη τους καθως μιλαμε για διαφορετικα ατομα.Η ιστορια που γραφεται στους δρομους,σιγουρα δεν γραφεται κατ αυτον τον τροπο με οπλα και ληστειες αλλα θα πρεπε να προβληματιστει μια ολοκληρη κοινωνια για το πως φτασαμε στο σημειο αυτο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ιντελέκτουαλ π@@@@@@@@@@@@ολογίες. Συνέχισε έτσι Βαγγέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητε σχολιαστη 1.52..Αν ειχες αποψη,πιθανον να σχολιαζες..Αν ειχες ομως..Προς το παρον γυρνα πλευρο και συνεχισε τις αγκαλιες με τον Μορφεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΤΑ ΤΟ ΝΟΜΟ,ΟΙ ΜΕΝ ΘΑ ΦΑΝΕ 15 ΧΡΟΝΙΑ,Ο ΔΕ ΑΑΡΟΝ 35{ΑΝ ΖΟΥΣΕ}.ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ κ.ΝΟΜΙΚΕ ΤΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΙΚΑΤΕ?ΣΚΕΨΟΥ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. KEN ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΚΝ.ΚΡΑΜΕΡ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΡΑΜΕΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ξύλινος ο λόγος χωρίς ιδιαίτερη ουσία. Ενδεχομένως κάποια από τα λεγόμενά σου να έχουν αξία, τα περιγράφεις όμως τόσο μπερδεμένα και με τόσο βαρύγδουπες λέξεις, που με κάνεις πραγματικά να αναρωτιέμαι αν όντως εκφράζεις κάποια προσωπική σου άποψη ή αν απλά έγραψες ένα δυσνόητο-ακατανόητο κείμενο με στόχο να μας δείξεις τις πολιτικές σου "γνώσεις". Καλό θα ήταν στο επόμενο άρθρο σου να χρησιμοποιήσεις μια πιο απλή και κατανοητή γλώσσα. Δεν απευθύνεσαι ούτε σε καθηγητές πανεπιστημίου, ούτε σε αδαείς που θα θαμπωθούν από το λεξιλόγιό σου (τουλάχιστον όχι μόνο σε αυτούς).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρε ΚΕΝ ασε τον ΕΚΝ να εκφραστεί δεν χρειάζεται συνηγορο...βλεπεις δεν χρησιμοποιεί την δικια μας ξύλινη γλωσσα.Αν και συμφωνώ παιδικε μου φίλε ΚΕΝ με όσα λες...μπραβο και στο Βαγγέλη μας,διαφερει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξεκίνησα να διαβάζω το άρθρο σου αλλά η αλήθεια είναι πως ο πονοκέφαλος κάπου στη μέση της σελίδας άρχισε να χτυπάει κόκκινο και σταμάτησα για να προφυλάξω την ψυχική μου ηρεμία. Συνέχισα για να δω μήπως ήταν απερίσκεπτο να μην το ολοκληρώσω. Τα σκουπίδια που κουβαλάει ο κόσμος στο κεφάλι του έχουν απίστευτη ποικιλία. Η χρήση των σοφιστικέ λέξεων δεν μπορεί να συγκαλύψει το γεγονός ότι κάποιοι άνθρωποι απλά δεν σέβονται τίποτα και με μόνο σκοπό να εντυπωσιάσουν και να πουν την αποψάρα τους απλά τα ξεφτιλίζουν όλα. Για να βρεις τις απαντήσεις που ψάχνεις σκέψου αν ήταν εγωισμός όλο αυτό που έγραψες ή όχι. Αν ήταν εγωισμός το να μιλήσεις αδιαφορώντας για το αν λες αληθινά γεγονότα, αν ξέρεις τα άτομα για τα οποία μιλάς και το σκηνικό στο οποίο εκτυλίχθηκε η όλη υπόθεση. Αμφιβάλλω..Πρωτού βγεις στους δρόμους να διατυμπανίσεις την άποψη σου χρησιμοποιώντας έντονη γλώσσα και καυστικούς σχολιασμούς σκέψου αν τα πιστεύεις και τα κάνεις πράξη τα όσα λες για να μπορείς να τα στηρίξεις κιόλας. Κάποιοι το έκαναν πριν από σένα και σίγουρα κανείς δεν έχει ανάγκη κριτικές γεμάτες λέξεις που τελειώνουν σε -ισμος επειδή δεν υπάρχει βάθος στα επιχειρήματα. Αν δεν ψάξεις, αν δεν σκεφτείς πολύ πρωτού γράψεις κάτι δε νομίζω ποτέ να ξεπεράσεις το επίπεδο της ιντερνετικής κουράδας σαν αυτό που διάβασα. Κάποια πράγματα προσβάλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. φαινεται οτι η αναζητηση των αιτιων σε βαθος ποναει.χειροτερα,τσουζει.η θολοκουλτουρα που τεινει να κατακλυσει το πολιτισμικο και πολιτειακο τοπιο δεν πρεπει και δεν θα μεινει αναπαντητη(σε γλωσσικο και εμπρακτο επιπεδο).χαιρομαι που καποιος ειχε την υπομονη και την ευαισθησια να εξετασει το φαιδρο περιστατικο του βελβεντου σε ευρυτερα πλαισια.ενα πραγματικα δυνατο αρθρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. και να σε πω ρε naidama η προκηρυξη των 4 καλων παιδιων με αρχες και αρχ@@@ και καλα...λιγοτερα ισμος περιλαμβανει?Αντε τωρα μας μαθατε ολοι...πινω μια περιστερκα μπας και χωνέψω.Πραματι η αληθεια πονα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αλλα ναι συμφωνω,πιο απλη γλωσσα την επομενη φορα. Γιατι στο χωριο μας Βαγγελη το Lerin αν θες να πας μπροστα και μια μερα να βαλεις ταξη(στο ευχομαι,γιατι το εχεις..)θελει να δειχνεις οτι εισαι βλακας και τουρτσλαζης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θα ήθελα να είμαι σε θέση να σχολιάσω το παραπάνω άρθρο εκτενώς,κατα βάση λόγο του (το λιγότερο) ενοχλητικού τίτλου του, αλλά είναι τόσο κακογραμμένο που τα παράτησα τουλάχιστον τρεις φορές που προσπάθησα.
    Αυτό απο μόνο του πρέπει να λέει αρκετά.

    ''Κάπου εδώ τίθεται το ερώτημα προς την γενιά μου, τι είδους επανάσταση θα προσπαθήσουμε να κυοφορήσουμε; Ποία πρότυπα θα ακολουθήσουμε; Θα ακολουθήσουμε ότι μας προστάζει το ατομικό μας συμφέρον ή θα ακούσουμε τις φωνές για αλλαγές δομικές;''

    Αν ακολουθήσουμε οτι το ατομικό συμφέρον προστάζει τότε μάλλον θα καθόμαστε στα αυγά μας, και δεν θα υποστιρίζουμε την ιντελεκτουάλ αναρχογκλαμούρικη ηθική/πολιτική στάση μας με δράσεις που φέρνουν το παρόν και το μέλλον μας σε δύσκολη θέση.Αφου το χουμε που το χουμε το φυστικοβούτηρο...
    Αν πάλι ακούσουμε τις φωνές για αλαγές δομικές, πως πρωτείνει κανεις να τις υποστιρίξουμε σε μία κοινωνία που το μόνο κριτίριο της για την επάρκεια και εγκυρότητα κάθε είδους(νοητικής,πρακτικής κτλ) δράσης είναι το οικονομικό?
    Πολλά ακόμα θα ήθελα να πραγματευτώ αλλά θα σας αφήσω να ταλαντεύεστε σε ένοιες όπως αναρχία και τρομοκρατία. Αστείο μου φένεται πάντως να μιλάμε για μία πολιτική που πρωτείνει την ολοκληροτική απώλεια της έννοιας της ιδιοκτησίας και να την συγχέουμε με την τρομοκρατία,αφου η σύχγρονη όψη της τελευταίας είναι αποτελεσματική (σχεδόν) μόνο όταν επιτείθεται στο τι δικό μας μπορεί και/ή θα μας στερήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ποιά αναζήτηση βαθύτερων αιτιών ; Η προσέγγιση του κειμένου είναι απίστευτα επιδερμική, απλώς τυλίγεται με έναν σοφιστικέ μανδύα και αυτό είναι που το κάνει να διαφέρει από ένα μέσο δημοσίευμα της εσπρέσο. Αναζήτηση βαθύτερων αιτιών και έρευνα θα είχαμε σε περίπτωση κάποιας πολιτικής μελέτης της αναρχίας. Ο συγγραφέας όμως παραδέχεται ο ίδιος πως δεν μπορεί να καταλάβει σε τι διαφέρει από την τρομοκρατία , οπότε μπήκε στη διαδικασία να γράψει για ένα θέμα που δεν γνωρίζει! Από κει και πέρα , αναφορές σε μανάδες,αδέρφια,παππούδες συνιστούν λαικισμό ίσως και κοινωνικό κανιβαλισμό. Τι σχέση έχουν αυτά; Ενήλικες ήταν οι ληστές, ως τέτοιοι ανέλαβαν την ευθύνη τους. Οι επικλήσεις σε οικογένειες,σε οικονομικές καταστάσεις (την καταγωγή μας δεν τη διαλέγουμε ε) κλπ είναι για τις εκπομπές της μενεγάκη και επιστρατεύονται, από όσο ξέρω , όπου υπάρχει κενό ουσιαστικών επιχειρημάτων.

    Λυπάμαι, αλλά το κείμενο φαίνεται να αποσκοπεί στην αυτοπροβολή και την αναπαραγωγή φθηνών στερεοτύπων, που δεν μπορούν να θεωρηθούν ούτε ιδεολογικές ούτε ακόμα και εγκληματολογικές παράμετροι. Λογικό αν κάποιος έχει άγνοια πάνω σε κάτι να εκτίθεται, την επόμενη φορά ο συγγραφέας ας είναι πιο προσεκτικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. απορω γιατι εξανιστασθε καποιοι με την αναφορα στην κοινωνικη/οικονομικη προελευση των ατομων αυτων.ολοι οσοι διεκδικουν παρουσια στον δημοσιο λογο-και οι περι ων ο λογος αυτο ακριβως επιχειρησαν και μαλιστα με εμφατικο τροπο-ειναι αυτοματα και εκθετοι στην ολοπλευρη κριτικη.οι ιδιοι υποστηριζουν οτι τα κινητρα τους ειναι πολιτικα,αρα οχι απλα αποδεχονται,αλλα ΕΠΙΖΗΤΟΥΝ την απο καθε αποψη εξεταση των ιδιων και των κινητρων τους,όπως και οποιοσδηποτε με οποιονδηποτε τροπο εκφραζεται δημοσια.μιλαμε ξεπεραστηκε καθε οριο υποκρισιας.ειπαμε,η ΘΟΛΟ-''κουλτουρα'' καλα κρατει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ουσιαστικα και εφαρμοσιμα οραματα οπως του schwartz που αναφερεται στο κειμενο μπορουν να οδηγησουν μπροστα,οχι σπασμωδικες διφορουμενες ενεργειες με αποτελεσματα αντιθετα προς τον σκοπο,που διατεινονται οτι υπηρετουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το δικαίωμα όλων μας να ασκούμε κριτική δεν σημαίνει και ότι η κριτική μας είναι πάντα ουσιώδης, ούτε ότι όλοι οι υπόλοιποι είναι υποχρεωμένοι να την πάρουν στα σοβαρά. Τώρα αν κάποιος θεωρεί σοβαρό εγκληματολογικό επιχείρημα τις συνήθειες της μάνας κάποιου ατόμου,πρόβλημα του. Δεν είναι όλα μεσημεριανό κους-κους αλλά κάποιοι πού να το καταλάβουν! Η δύναμη της συνήθειας, βλέπετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. agwnia yperaspishs drastwn?an einai kaneis apo dw o agiostratitis(sic) as mas to pei,etsi gia thn oikonomia thskouventas xwris parexhghsh panta...

      Διαγραφή
    2. ΟΝΤΩΣ ΟΤΑΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΣΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ 17Ν ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΜΕΝΕ ΟΤ ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ ΘΑ ΕΚΚΟΛΑΦΤΕΙ ΣΤΑ ΒΠ.ΙΣΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΛΟΒΟΛΕΜΕΝΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ ΓΙΑ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.

      Διαγραφή
  21. Ο ποιοτικός λόγος (με λογική αλληλουχία) είναι ποιοτικός λόγος είτε εκφράζεται με γλώσσα λιμενεργάτη είτε με γλώσσα διανοούμενου. Αν είναι κενός και ανορθολογικός είναι κενός και ανορθολογικός ανεξάρτητα από και πάλι από την ιδιότητα/ύφος του πομπού. Μόνο οι αδαείς θαμπώνονται από τις λέξεις καθ' εαυτές και αγνοούν το περιεχόμενο. Επίσης, η λέξη "επιτήδευση" λέει τίποτα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. οπως σωστα παρατηρησε ενας φιλος παραπανω,ειναι εμφανες το αγχος καποιων να υποστηριξουν μια ποινικη πραξη,αγνοωντας πιθανες αιτιες και πιθανες μελλοντικες κατευθυνσεις των πραγματων.γιατι αραγε?μηπως ειναι αυτοι θυματα της πραγματικης επιτηδευσης,αυτης δλδ των κεντρικων μεσων ενημερωσης και των διαφορων οικονομικων η και εξωτερικων συμφεροντων,κοιταζοντας το δεντρο και οχι το δασος?μηπως τελικα στην συγχρονη ελλαδα ο ειλικρινης και εμπεριστατωμενος στοχασμος πανω στις εξελιξεις πραγματικα ενοχλουν?για μενα αυτη ειναι η απωτερη αξια προσπαθειων οπως του βαγγελη.περα απο το καθαυτο θεμα της αναλυσης του,αναδεικνυει δλδ το βαθος της αναπηριας και της σαπιλας θα ελεγα στη σκεψη μεγαλης μεριδας πολιτων.το ελλειμμα μπουσουλα και διακρισης μεταξυ ουσιωδους και ασημαντου,ειναι πιο επικινδυνο απ τις οποιες ψευδοιδεολογικες η μικροκομματικες διαφορες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. xaxa to kthma nasioutzik megalo fytwrio e?oute akadhmia ths barcelona...........ti exoume na doume mprosta mas/...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. http://el.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem

    http://en.wikipedia.org/wiki/Tu_quoque

    Χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Kai esu re 11:07 aisthima den kaneis me ayta les?Den to paizeis exupnos?Egwismo den kalupteis...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή