Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Φλώρινα και "Πράσινη Ανάπτυξη"


Επιτέλους γύρισαν οι έλικες των ανεμογεννητριών  και ήρθε και σε μας η πράσινη ανάπτυξη.  Δεν ήρθε όμως κανένα όφελος για μας τους κατοίκους αυτού του τόπου παρά μόνο ζημίες. Και πρώτα  πρώτα  οι ρημαγμένοι δρόμοι της πόλης μας. Δεν έχουμε απλά μια δυο γούρνες, αλλά μία τεράστια τριών χιλιομέτρων μέσα
στην πόλη που καταστρέφει τα αυτοκίνητά μας και βάζει σε κίνδυνο τις ζωές μας. Δήμαρχος, Δημοτικό Συμβούλιο, αλλά και τροχαία, παρακολουθούν απαθείς το δράμα μας. Η σιωπή τους μαρτυρά ότι όλα θα τα πληρώσουμε εμείς και όχι η PRENECON S.A., που ήδη απολαμβάνει τα  κέρδη της και τις επιδοτήσεις που της δόθηκαν. Αλήθεια  κ. Δήμαρχε φιλοξενείτε τα  3 χιλιόμετρα ηλεκτροφόρα καλώδια των 20.000 V της  PRENECON S.A., ή σας πληρώνει  νοίκι και υπάρχει ενοικιαστήριο συμβόλαιο;  Μας χρωστάτε μια απάντηση, μαζί με το πώς θα συντηρήσετε τις βλάβες των δικτύων ύδρευσης αποχέτευσης που συναντούν το ηλεκτροφόρο καλώδιο. 
Η «αποκατάσταση» της τρύπας, 
που μας κληροδότησε ένα χαντάκι μήκους 3 χιλιομέτρων 
μέσα στη πόλη της Φλώρινας
Δυστυχώς οι παροχές προς την PRENECON S.A. δεν τελειώνουν μ’ αυτές του Δημάρχου μας. Και ο ομοϊδεάτης του Περιφερειάρχης μας μέσω των τεχνικών υπηρεσιών της Περιφέρειας είναι ακόμα πιο γενναιόδωρος. Φιλοξενούν στα 18 χιλιόμετρα της Εθνικής οδού Φλώρινας – Βίγλας τα ηλεκτροφόρα καλώδια της PRENECON S.A. (δεν υπάρχει και εδώ ενοικιαστήριο συμβόλαιο),  επέτρεψαν στην PRENECON S.A. να καταστρέψει τα πρανή, να πετάξει τα μπάζα στο δάσος, να καταστρέψει το χαντάκι των ομβρίων και να ανοίξει τεράστια τρύπα στα φρεάτια συλλογής τους (διότι έπρεπε να περάσουν τα καλώδια πιο κάτω από το τεχνικό). Περιφέρεια, δασαρχείο και τροχαία δε βλέπουν πόσο επικίνδυνη έχει γίνει η Εθνική οδός με τις συχνές καταπτώσεις βράχων και χωμάτων που συνεχίζονται, με τα νερά και τα χώματα στο οδόστρωμα που στέλνει αντί να μαζέψει το χαλασμένο χαντάκι, με τα δέντρα έτοιμα να μας πλακώσουν κι αυτά.  Το ηλεκτροφόρο καλώδιο εμποδίζει επιπλέον και κάθε συντήρηση, επέκταση και βελτίωση της Εθνικής οδού που τόσο ανάγκη την έχει και αχρηστεύει την μελέτη που χρυσοπλήρωσε η Περιφέρεια (έχει πληρώσει ήδη το 1.000.000 από το 1.500.000 ). Και όχι μόνο δεν εξαναγκάζει η Περιφέρεια την PRENECON S.A. να μαζέψει, αν μαζεύεται βέβαια, την καταστροφή που προκάλεσε, τοποθέτησε με τα συνεργεία της στηθαία στις 22-4-2013 για να μην πέσουμε στις γούρνες της PRENECON S.A. 

Η τρύπες της PENECON S.A., 
τα σοβαρά τσιμέντα που έριξε, 
οι πλαστικοί στύλοι που στερέωσε, 
αλλά και το στηθαίο της Περιφέρειας.


Κατολισθήσεις βράχων, 
χώματος και δέντρων 
και η «αποκατάσταση» 
με τη ρίψη τους στην απέναντι πλευρά!

Πώς θα συντηρηθεί 
το παραπάνω δίκτυο αποχέτευσης 
με την νάρκη από κάτω;
Η στάση των τοπικών πολιτικών παραγόντων δεν μας εκπλήσσει. Είναι ακριβώς η εφαρμογή της μνημονιακής πολιτικής της τρικομματικής κυβέρνησης και της Τρόϊκα σε τοπικό επίπεδο. Όχι μόνο αδιαφορούν για τα συμφέροντα της κοινωνίας αλλά χρησιμοποιούν τους όποιους πόρους μας έχουν απομείνει προς εξυπηρέτηση των λίγων και εκλεκτών πολυεθνικών εταιριών.
Νομαρχιακή Επιτροπή Φλώρινας ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Ε.Κ.Μ.





12 σχόλια:

  1. Πολύ σωστά όλα λέχθηκαν.
    Ενας Νεοδημοκράτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΥΤΗ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΕΡΩΚΑΜΑΤΟ ΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 200 ΕΡΓΑΤΕΣ.
    ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΙΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΤΙ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΔΩΣΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ;
    ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 200

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκου φίλε μου, η εταιρεία αυτή δεν το χάρισε το μεροκάματο αλλά το δούλεψε o κάθε εργαζόμενος και φαντάζομαι ότι το δούλεψε με το παραπάνω.
      Θα ήταν καλό ο προβληματισμός σου να πάει και λίγο πιο πέρα, ότι πχ εκτός από τα μεροκάματα που έβγαλες κινδυνεύεις και εσύ από την κακοτεχνία που έγινε και δεν αναφερόμαστε στους κινδύνους που θα υπάρξουν αν χρειαστεί να γίνει κάποια σοβαρότερη συντήρηση οδικού -υδραυλικού και αποχετευτικού δικτύου στα σημεία που διασταυρώνονται με τα ηλεκτροφόρα καλώδια .
      Επίσης δεν σε προβληματίζει καθόλου σχετικά με το αν υπάρχουν άλλα οφέλη για την τοπική κοινωνία, όπως ενοίκια χρήσης οδικού δικτύου και φυσικά το αν αυτό το έργο θα μπορούσε να είναι δημοτική επένδυση ώστε να μοιράζονται περισσότερα μεροκάματα στην τοπική κοινωνία.
      Τέλος για το πρόβλημα της ανεργίας σου,νομίζω ότι κύρια ευθύνη έχουν αυτοί που κυβερνούν τον τόπο και διαχειρίζονται τα οικονομικά της χώρας, αυτοί που λίγο πολύ από ότι φαίνεται υπερασπίζεσαι.

      Διαγραφή
    2. Έχει χαθεί η λογική εντελώς. Σκέψου λίγο τι σχέση έχουν όλες οι κακοτεχνίες που θέτουν σε κίνδυνο ζωές ανθρώπων και γενικώς η ασυδοσία που επικρατεί λόγω της έλλειψης ελέγχου από την πολιτεία με το μεροκάματο που σου έδωσε η εν λόγω εταιρία. Δεν είναι αυτονόητο ότι πρέπει και να υπάρχει εργασία αλλά και να γίνονται όλα με τις προδιαγραφές που υπάρχουν. Πρόσεξε το λίγο γιατί διαφορετικά αυτή η ασυδοσία, θα μεταφερθεί ακόμη πιο άγρια, από ότι έχει ήδη γίνει, και στις εργασιακές σχέσεις. Και το λυπηρό είναι ότι και πάλι θα λές ευχαριστώ.
      Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι είσαι στρατευμένος άνθρωπος της ίδιας της εταιρίας. Διαφορετικά πρέπει να αναθεωρήσεις τη συλλογιστική σου.

      Διαγραφή
    3. οι αλλοι 199 εχουν τα ιδια μυαλα με εσενα? για ξερουμε πωσ σας πηραν

      Διαγραφή
    4. OYTE ΣΤΗΝ ΟΥΓΚΑΝΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΒΑΙΝΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ..ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΚΕΙ ΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΕΞΕΓΕΙΡΟΝΤΕ ΕΔΩ ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΚΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΨΙΧΟΥΛΟ ΣΤΗΝ ΤΖΕΠΗ ΓΙΑΤΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΤΑ ΤΣΕΠΩΝΟΥΝ ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ ΤΩΝ ΙΘΑΓΕΝΩΝ ΦΛΩΡΙΝΗΣ

      Διαγραφή
  3. Τι σας ενοχλεί η κατάσταση στους δρόμους δεν μπορώ να καταλάβω.
    Έτσι κι’αλλιος μέσα σε ένα χρόνο δεν θα κυκλοφορεί κανένα αυτοκίνητο στους δρόμους, με την αύξηση των τελών κυκλοφορίας, καυσίμων κτλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν είσαι ενας από τους διακόσιους αλλά ένας από τα εκατομμύρια ανέργους που διημιούργισε η τρόϊκα. Τώρα αν πήρες και ένα μεροκάματο για να γκρεμίσεις το σπίτι σου, καμάρωνε και προσκήνα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πράσινη ανάπτυξη = Πράσειν άλογα... Ο δρόμος χάλια, το βουνό μοιάζει να του έχουν καρφώσει σταυρούς επάνω. Δε θέλω να ξαναπεράσω απ' τη περιοχή. Κι όλα αυτά για να βγάλει λεφτά μια ξένη εταιρία. Αυτές είναι οι "επενδύσεις" που μας έλεγαν; Ντροπή! Σοβαρές ευθύνες έχουν όσοι έδωσαν το "Πράσινο φως" για να εγκατασταθεί αυτό το έκτρωμα: από τον Πάγκαλο που "ξεμπλόκαρε" την "επένδυση" μέχρι τους τοπικούς άρχοντες. Και κάτι τελευταίο: είχα την τύχη να υπηρετήσω τους τελευταίους μήνες της στρατ. μου θητείας στο φυλάκιο της Παπαδιάς, μετά τον Σκοπό. Έπειτα από μερικά χρόνια, νοσταλγώντας τα υπέροχα τοπία στα οποία είχα ζήσει, είπα να ξαναπεράσω από εκεί. Τρόμαξε το μάτι μου: σεληνιακό τοπίο, φορτηγά της ΔΕΗ πηγαιοέρχονταν, σκόνη, "ένα απέραντο εργοτάξιο" όπως ονειρευόταν να κάνει τη Φλώρινα ένας πρώην βουλευτής. Και φαίνεται τα κατάφερε...
    Ένας πρώην αναβάτης του Περιστερίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά ρε μεγάλε εσύ απο τους 200. Πήρες ένα παλιο μεροκάματο και δεν αναλογίζεσαι τι σου πρόσφερε αυτή η εργασία. Ξέχωρα το γεγονός οτι τα έφαγες τα λεφτά σε σαλάμια και μουταρδέλες, μας άφησες παρακαταθήκη και την υπογραφή σου.
    Εσύ πήρες μεροκάματο για να δουλέψεις και όχι για να μας αφήσεις τα πεσκέσια σου. Αυτά συμβαίνουν όταν μαζέυονται ένα μάστο μπάζα, όλοι έγιναν εργολάβοι, όλοι έγιναν εργοτεχνίτες.
    Κανονικά εκεί μέσα έπρεπε να ρίξουν αμμο και όχι μαύρο χώμα που μάζεψε αμέσως απο τα νερά της βροχής που εισχώρησαν στο έδαφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για το πως θα ζησω εγω την οικογενεια μου θα μου πει καποιος κατι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και μόνο το γεγονός ότι μιλάνε για μεροκάματα και οχι για μισθό δείχνει το μέγεθος της θλίψης των επιχειρημάτων.
    Ενα ξεροκόματο και καταστρέψετε με άνεση το βουνό , το δρόμο και το φυσικό τοπίο.
    Ολα αυτά για ένα μεροκάματο; και μετά το μεροκάματο τι; Ισως τα πεντάμηνα και μετά τα πεντάμηνα τι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή