Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Παραιτήθηκε ο Γιώργος Θεοχαρίδης από την Επιτροπή Χάντμπολ του Αμύντα Αμυνταίου!

Την παραίτηση του από την επιτροπή χάντμπολ του Αμύντα Αμυνταίου, υπέβαλε ο Γιώργος Θεοχαρίδης, υπεύθυνος τύπου και παίκτης της ομάδας, επικαλούμενος προσωπικούς λόγους.
Στην λιτή του ανακοίνωση, το πρώην μέλος της Επιτροπής Χάντμπολ του  Αμύντα αναφέρει:

«Μετά από μια 3ετη ενεργώ συμμετοχή στην επιτροπή χάντμπολ, κατά την διάρκεια της οποίας τέθηκαν τα θεμέλια ενός υγιούς αθλητικού οικοδομήματος που συνιστά πλέον το τμήμα χάντμπολ του Αμύντα και επετεύχθησαν με αποδοτικό τρόπο οι στόχοι των τμημάτων, με αποκορύφωμα την άνοδο της γυναικείας ομάδας στην κορυφαία κατηγορία και την έξοδο της στα κύπελλα Ευρώπης, υπέβαλα την παραίτηση μου για προσωπικούς λόγους.
Ευχαριστώ όλους όσους στήριξαν την προσπάθεια μου, να αναθερμάνω το ενδιαφέρον της τοπικής κοινωνίας και των παραγόντων της για το άθλημα, επιδιώκοντας από κοινού με την επιτροπή χάντμπολ του Αμύντα να καταστήσουμε τον σύλλογο πρωταγωνιστεί στα αθλητικά δρώμενα της περιοχής.
Υπερασπίστηκα και να αγωνίστηκα για τα συμφέροντα του συλλόγου, αγνοώντας οποιοδήποτε κόστος.
Ζητώ συγγνώμη, από τα άτομα που ενδεχομένως να έθιξα με τις ενέργειες μου, χωρίς ωστόσο να μετανιώνω γι΄ αυτές.
εφόσον οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις το επιτρέψουν θα συνεχίσω την ανιδιοτελή προσφορά μου στο σύλλογο από το πόστο του υπευθύνου τύπου.
Εύχομαι στους ανθρώπους της διοίκησης και της επιτροπής καλή συνέχεια στο δύσκολο έργο τους».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου