Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Καράτε

Με πολύ μεγάλη επιτυχία διεξήχθη στις 4 και 5 Οκτωβρίου 2014, στο Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Άνω Λιοσίων το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Καράτε και το Πανελλήνιο Κύπελλο U-21 της ΕΛΟΚ.
Η αφρόκρεμα των αθλητών όλης της Ελλάδος, στις κατηγορίες  Εφήβων - Νεανίδων και Ν. Ανδρών – Ν. Γυναικών, συμμετείχε σε μια υψηλού επιπέδου διοργάνωση με καταπληκτική ατμόσφαιρα που δημιούργησαν οι φίλοι του αθλήματος και οι γονείς των αθλητών.

Αγωνίστηκαν 361 αθλητές από 91 συλλόγους της επικράτειας σε 29 κατηγορίες διεκδικώντας, στα πλαίσια του “ευ αγωνίζεσθε”, μια θέση στα μετάλλια αλλά και τα ευεργετήματα του νόμου περί αθλητικών διακρίσεων για την εισαγωγή τους στην ανώτερη τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Παρών ήταν και ο Α.Σ. “ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΝ” ΦΛΩΡΙΝΑΣ με τον Μπογδάνη Πέτρο τον οποίο συνόδευσαν ο Πρόεδρος του συλλόγου Τσαρτσιταλίδης Κίμων και ο Προπονητής του Κορομπίλης Νίκος. Ο Μπογδάνης  έκανε πολύ καλή εμφάνιση και κατέκτησε την έβδομη θέση στα kata Ν. Ανδρών.
Κορομπίλης Νίκος (προπονητής): Συγχαρητήρια στον Πέτρο για την πολύ καλή εμφάνισή του στο συγκεκριμένο Πρωτάθλημα. Ήταν η πρώτη του χρονιά στην κατηγορία αυτή και είχε να ανταγωνιστεί πρωταθλητές διεθνούς εμβέλειας. Έχουμε μέλλον αλλά χρειάζεται πολύ δουλειά και να μην χαλαρώσουμε καθόλου.
Μπογδάνης Πέτρος (αθλητής): Οφείλω να ομολογήσω πως είχα πολύ άγχος, μιας και ήμουν ο μικρότερος της κατηγορίας και είχα να αντιμετωπίσω αθλητές που μέχρι χθες ήταν πρότυπά μου. Έκανα δυο ήττες από τους αθλητές που ανεβήκαν στο βάθρο από τον 1ο και από τον 3ο και κατατάχθηκα στην 7η θέση, όχι άσχημα αλλά νομίζω πως ήμουν και λίγο άτυχος στην κλήρωση. Θα προσπαθήσουμε περισσότερο στο επόμενο και ελπίζω να πάμε καλύτερα. Θέλω να ευχαριστήσω τους προπονητές μου και την διοίκηση του συλλόγου καθώς και τους “χορηγούς” γονείς μου για ότι μου προσέφεραν ο καθένας από την μεριά του.      


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου