Δευτέρα 23 Απριλίου 2018

Ο Κίμων Τσαρτσιταλίδης Αντιπρόεδρος στο ΔΣ της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καράτε

Με την εκλογή μου για δεύτερη φορά στο ΔΣ της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καράτε, θέλω να ευχαριστήσω από την καρδιά μου όλους όσους με τίμησαν με την ψήφο τους , αλλά και όσους δεν με ψήφισαν, αλλά συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία.

Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρό μας Μπουλούμπαση Χρήστο για την μεγάλη ευκαιρία που μου έδωσε, με την συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του Ελληνικού Ολυμπιακού Καράτε, να συμπορευτώ με άλλους νέους ανθρώπους που μοιραζόμαστε τα ίδια οράματα, τις ίδιες αρχές και τις ίδιες ανησυχίες, έχοντας ως κοινό στόχο να βοηθήσουμε όλοι μαζί το αγαπημένο μας άθλημα.
Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους τους εκπροσώπους των συλλόγων για την μεγάλη τιμή που μου έκαναν, δίνοντάς μου εντολή να τους εκπροσωπήσω στο τραπέζι του διοικητικού συμβουλίου της Ομοσπονδίας μας. 
Θέλω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ τους συνυποψηφίους μου για τον δύσκολο όσο και όμορφο αγώνα που δώσαμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ και που οδήγησε στην μεγάλη νίκη της παράταξης του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΚΑΡΑΤΕ και την επανεκλογή του Προέδρου μας Χρήστου Μπουλούμπαση για άλλα 4 χρόνια στο «τιμόνι» της Ομοσπονδίας μας. 
Επιθυμώ να τους διαβεβαιώσω ότι αντιλαμβάνομαι πλήρως τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την επανεκλογή μου στο ανώτερο θεσμικό όργανο της Ομοσπονδίας μας και δεσμεύομαι να προσθέσω και εγώ την δική μου συνεισφορά, ώστε να ανεβάσουμε το αγαπημένο μας Ολυμπιακό πλέον άθλημα την επόμενη τετραετία λίγο ψηλότερα. 
Συγχαίρω όλους τους επιτυχόντες στις εκλογές και όλους τους συμμετέχοντες υποψηφίους για την προσπάθεια που έκαναν. 
Με απλωμένο το χέρι φιλίας και συνεργασίας , προς όλους σας χαιρετώ!
Με εκτίμηση
Τσαρτσιταλίδης Κίμων


Συγκροτήθηκαν σε σώμα το Νέο Διοικητικό Συμβούλιο και η νέα Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΛΟΚ. Η σύνθεση του ΔΣ της ΕΛΟΚ έχει ώς ακολούθως:

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΛΟΚ
Πρόεδρος: Χρήστος Μπουλούμπασης
Γεν. Γραμματέας: Εμμανουέλα Ποντίδα
Αναπληρωτής Πρόεδρος: Δημήτριος Μπαλασόπουλος
Ταμίας: Αθανάσιος Καραπλιάγκος
Αντιπρόεδρος: Κίμων Τσαρτσιταλίδης
Ειδικός Γραμματέας: Νικόλαος Σιαψάλης
Πρόεδρος Τεχνικής Επιτροπής: Παναγιώτης Χονδροματίδης
Εφορος Υλικού: Ιάκωβος Γιακουμίδης
Υπεύθυνος Εθνικών ομάδων: Στέφανος Λαζαρίδης
Μέλος: Θέκλα Ζήμαρη
Μέλος: Γεώργιος Σαγιάς

ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΛΟΚ
Πρόεδρος: Χρήστος Μπουλούμπασης
Γεν. Γραμματέας: Εμμανουέλα Ποντίδα
Αναπληρωτής Πρόεδρος: Δημήτριος Μπαλασόπουλος
Ταμίας: Αθανάσιος Καραπλιάγκος

Πρόεδρος Τεχνικής Επιτροπής: Παναγιώτης Χονδροματίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου