Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Στ.Κωνσταντινίδης: "Δεν προέρχομαι από πολιτικά τζάκια"


Φλώρινα 01/06/2011
ΠΡΟΣ
Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΗΣ»                                                        
Κύριε Διευθυντά,

Σχετικά με την απάντηση σας στην επιστολή μου στο φύλο της 28ης Μαΐου και του δημοσιεύματος με τίτλο «Με δικαστικές διώξεις απειλεί τον Πολίτη» στο φύλο της 31ης Μαΐου, θα ήθελα να σχολιάσω τα εξής:

Κύριε Διευθυντά,
Μάλλον επειδή δεν μπορείτε να βγάλετε άλλου είδους πρωτοσέλιδα, να κινήσετε το ενδιαφέρον του αναγνωστικού κοινού ή να αυξήσετε τους αναγνώστες σας, προσπαθείτε να δημιουργήστε εντυπώσεις και εντάσεις. Στο κάτω κάτω το έχω πει πολλές φορές, η Φλώρινα είναι πολύ μικρή και όλοι μεταξύ μας γνωριζόμαστε. Όταν κάποιος θέλει να λέει ότι υπηρετεί την αλήθεια πρέπει να την αναφέρει ολόκληρη και όχι κομμάτι αυτής.
Πράγματι συνάντησα τη συνεργάτη σας και τη ρώτησα αν λάβατε την απάντηση μου, αν δημοσιεύεται και αν τη σχολιάζετε. Και μου απάντησε, ότι ο σχολιασμός είναι πολύ σκληρός. Μάλιστα μου είπε «τι το θέλατε εσείς να απαντήσετε;». Τότε και εγώ απάντησα, ότι είναι δικαίωμα να γράφει ότι θέλει, το έχω αποδείξει άλλωστε, ότι δεν παρεμβαίνω και δεν κάνω υποδείξεις στις εφημερίδες, αλλά πρέπει να προσέχει γιατί αν με θίγει προσωπικά, εννοώντας βέβαια την τιμή και την υπόληψη μου, θα κινηθώ δικαστικά.
Μάλιστα αυτό δεν είναι κατ΄ εμέ ούτε υπόδειξη, ούτε, κατά διάνοια,  απειλή. Έδωσα έμφαση στο αυτονόητο. Ενημέρωσα, ότι δεν θα δεχθώ, όχι μόνο από εσάς αλλά από κανέναν, κάτι που θα θίξει την τιμή και την αξιοπρέπεια μου. Άλλο πράγμα η πολιτική κριτική και άλλο πράγμα η προσωπική επίθεση, γιατί παρακολουθώ το τελευταίο διάστημα και πολύ νωρίτερα, όχι από εσάς, μια προσπάθεια αλλοίωσης της πολιτικής μου συμπεριφοράς με προσωπικές αιχμές και αναφορές και βέβαια είμαι της άποψης, ότι όπως οι πολιτικοί δεν μπορούν να λένε ότι θέλουν έτσι και οι δημοσιογράφοι δεν μπορούν να γράφουν ότι θέλουν.
Για να περάσουμε και στην ουσία, αποφεύγοντας τη δημιουργία εντυπώσεων, θα τοποθετηθώ στην απάντησή σας με την οποία μπορεί να διαφωνώ αλλά ούτε σκληρή τη χαρακτηρίζω, ούτε περιέχει κάτι που αντίκειται στο Νόμο.
Γράφετε, κ. Διευθυντά για την «ανεπάρκεια των εκλεκτών» μας να αντισταθούν σε «χτυπήματα» που δέχεται καθημερινά ο Νομός μας. Να με θεωρείτε ανεπαρκή είναι δικαίωμα σας. Και εγώ θεωρώ ανεπαρκή τον Παπανδρέου, γι΄ αυτό δεν τον ψηφίζω. Τον ψήφισαν όμως οι Έλληνες και σήμερα είναι Πρωθυπουργός. Και επαρκή να με θεωρούσατε πάλι δε θα με ψηφίζατε. Δικαίωμα σας. Σας απάντησα ήδη ότι αποφάσεις λαμβάνει η κυβέρνηση και εσείς προσπαθείτε να επιμερίσετε τις ευθύνες. Οι ευθύνες βαρύνουν αποκλειστικά αυτούς που λαμβάνουν τις αποφάσεις. Ο Βουλευτής της Αντιπολίτευσης, δε θα κουραστώ να το λέω, έχει ρόλο να αναδεικνύει τα θέματα, να συντάσσεται με τη βούληση της τοπικής κοινωνίας και να είναι παρών στους αγώνες. Έχω αποδείξει άλλωστε ότι σε περιπτώσεις που η άποψή μου ήταν διαφορετική από την απόφαση των τοπικών κοινωνιών, προσυπέγραψα τις αποφάσεις τους, αφού κατέθεσα την άποψη μου χωρίς να υπολογίζω το πολιτικό κόστος. Σε όλες τις κινητοποιήσεις για τον τόπο μας ήμουν εκεί, ήμουν μπροστά, δεν κρύφτηκα ποτέ. Είτε με κυβέρνηση τη Ν.Δ., είτε με κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ. Και δεν μπορείτε να αμφισβητήσετε το γεγονός  σειράς θεμάτων που ανέδειξα πολύ πριν προκύψουν(πετρέλαιο θέρμανσης, Πανεπιστήμιο, ΤΕΙ) και βέβαια να αμφισβητήσετε, ότι έχω κάνει σημαία μου να αποδώσει η ΔΕΗ αυτά που οφείλει στον τόπο, να αρθεί η απαράδεκτη απομόνωση της Φλώρινας λόγω της έλλειψης καθέτου άξονα της Εγνατίας και όλα τα άλλα θέματα που ταλαιπωρούν την ακριτική περιοχή μας. Επειδή λοιπόν δε μπορείτε να τα αμφισβητήσετε μιλάτε για το αποτέλεσμα. Ασχοληθείτε πρώτα με αυτούς που λαμβάνουν τις αποφάσεις και μετά με αυτούς που διεκδικούν. Που ακούστηκε να κατηγορείται αυτός που δικαιολογημένα και τεκμηριωμένα διεκδικεί κάτι και όχι αυτός που απορρίπτει αδικαιολόγητα και αρνείται να αποδεχθεί τα αυτονόητα.
Εάν η κάθε κυβέρνηση δε λαμβάνει σοβαρά υπόψη τα προβλήματα, που δημιουργεί με τις αποφάσεις της στα σύνορα, ας το αναλογιστεί η ίδια και οι πολίτες την ώρα της κάλπης. Τα σύνορα δεν είναι αριθμοί. Οι άνθρωποι δεν είναι αριθμοί. Χωρίς ισχυρά σύνορα, χωρίς ισχυρή Περιφέρεια, δεν υπάρχει ισχυρή Ελλάδα. Άλλωστε κατά γενική ομολογία λάθη και παραλείψεις πλήρωσε και η προηγούμενη κυβέρνηση για να καταψηφιστεί τελικά από τον Ελληνικό λαό. Και βέβαια όχι όπως αναφέρεστε, ότι πλήρωσε την απόκρυψη της αλήθειας ο πρώην Πρωθυπουργός. Ο πρώην Πρωθυπουργός είπε την αλήθεια, μίλησε για δυσάρεστα μέτρα έγκαιρα αλλά ο κόσμος προτίμησε τον κύριο «λεφτά υπάρχουν».
Όσο για μένα προσωπικά πάντα έλεγα την αλήθεια. Και για την κατάσταση που επικρατούσε στη χώρα και στον τόπο μας και για αυτά που δεν έκανε η ΝΔ και για τις δυνατότητες της χώρας.
Αφήνετε να εννοηθεί ότι είναι υποτονικός ο τρόπος αντίδρασης και όχι προς τη σωστή κατεύθυνση. Θα μπορούσα να συμφωνήσω μαζί σας αλλά θέλω να μου πείτε αν νομιμοποιείτε κάποιος Βουλευτής, εάν το έχετε ξαναδεί κιόλας, να προτείνει ακραίες μεθόδους αντίδρασης. Παρόλα αυτά, εγώ έχω δηλώσει ότι η Φλώρινα πρέπει να κινηθεί δυναμικά και δεν έλειψα από καμία κινητοποίηση. Στον Υπουργό Οικονομικών πήγαμε όλοι οι φορείς μαζί για το θέμα του πετρελαίου και η απάντηση ήταν ή θα βρουν τρόπο να επιστρέψουν τα χρήματα στους πληττόμενους Φλωρινιώτες  και τους φορείς του Δημοσίου ή δε θα προχωρήσει ο Νόμος. Είχα δηλώσει ικανοποιημένος από τη δέσμευση του, αρκεί να τηρηθεί. Τώρα, που φαίνεται ότι δεν τηρείται, στο χέρι μας είναι να κινητοποιηθούμε όπως και για όλα τα άλλα προβλήματα. Άλλωστε σε όλη την Ελλάδα οι θιγόμενοι κινητοποιούνται.
Επειδή αναφερθήκατε για λαϊκισμό, λάθος πόρτα χτυπάτε. Μπορεί να έχετε άλλη αντίληψη για την έννοια του λαϊκισμού. Αν  πραγματοποιούσα αυτές τις πράξεις μου για να παρουσιαστώ καλός, θα κοινοποιούσα ποιους βοήθησα και  θα είχα στήσει εργολαβία ευχαριστηρίων. Η ανακοίνωση έγινε  για να μην παρεξηγηθεί η μη αποστολή των καθιερωμένων ευχετηρίων καρτών. Με την ίδια ευκολία ο κακοπροαίρετος θα μπορούσε να πει πως ο Βουλευτής φτιάχνει κομπόδεμα. Δεν ξοδεύει ούτε για ευχές. Προσωπικά, πιστεύω ότι οι κάρτες δεν προσφέρουν ουσιαστικά τίποτα, ενώ η κίνηση μου είναι  ουσιαστική, γιατί τα χρήματα πιάνουν τόπο. Αλλά μιας και αναφέρεστε, άνοιξα λογαριασμό και κατέθεσα ένα ποσό υπέρ του κέντρου παιδικής μέριμνας και το κοινοποίησα με σκοπό να ακολουθήσουν και άλλοι και τα χρήματα που συγκεντρώνονται να χρησιμοποιούνται ως ένα είδος υποτροφίας για τα παιδιά του οικοτροφείου, που περνούν στα Πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ. Όπως και τα χρήματα που θα έδινε η οικογένεια μου για το καθιερωμένο γεύμα με την ευκαιρία του ετήσιου μνημοσύνου της μητέρας μου την ερχόμενη Κυριακή, θα δοθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς και σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Με προκαλείτε όμως και αναγκάζομαι να πω για πρώτη φορά ότι από αυτά που ξέρετε και από αυτά που σας λέω, έχω δώσει πολλά περισσότερα. Δε ζητάω όμως αντιπαροχή. Αν τώρα εσείς νομίζετε, ότι θεωρώ τις πράξεις αυτές άσκηση κοινωνικής πολιτικής τότε σας λέω ότι είναι η σκόπιμη παρερμηνεία εκ μέρους σας για να με θίξετε προσωπικά. Σαφώς δεν είναι κοινωνική πολιτική. Είναι το μήνυμα της κοινωνικής αλληλεγγύης, που πρέπει να επιδεικνύουμε, ο  καθένας με τον τρόπο που μπορεί, πολύ περισσότερο στις μέρες μας. Εκτός αν άλλοι Βουλευτές σας έχουν συνηθίσει σε υπερβάλλουσες γενναιοδωρίες ή «τα καβούρια» είναι δείγμα απουσίας λαϊκισμού και πολιτικής σοβαρότητας.
Και αν, τελικά, επιμένετε να πιστεύετε, ότι είναι λαϊκισμός τουλάχιστον ξεχωρίστε τον από τον ανέξοδο λαϊκισμό και τους «τσάμπα μάγκες».
Τέλος, αναφερόμενος στον Κωνσταντινίδη και στους υπόλοιπους 299 Βουλευτές, ρωτάτε αν έχουμε τις ίδιες αγωνίες με τους συμπολίτες μας και αν συναισθανόμαστε τις ανάγκες τους. Λοιπόν, για τους 299 ρωτήστε τους ίδιους. Για τον Κωνσταντινίδη θα απαντήσω εγώ. 
Λάθος πόρτα χτυπήσατε. Σε λάθος άνθρωπο τα λέτε. Σε αυτόν, που εδώ και 22 χρόνια, με τη σύζυγο του να συνεχίζει σήμερα στην επιχείρηση, πληρώνει ασφάλεια, εισφορές, ΦΠΑ, δημοτικά τέλη και ένα σωρό υποχρεώσεις. Την αγορά την ξέρω και τη ζω. Γνωρίζω από δάνεια και τράπεζες. Γνωρίζω από φουρτούνες. Εκεί που προσπαθείτε να με τοποθετήσετε δεν ανήκω.
Ο Κωνσταντινίδης δε ζει σε καμία ιδιόκτητη πολυτελή κατοικία. Πληρώνει και αυτός ενοίκιο.
Ο Κωνσταντινίδης δεν έχει καταθέσεις σε τράπεζες του εσωτερικού και του εξωτερικού. Δεν έχει καθόλου καταθέσεις.
Ο Κωνσταντινίδης δεν έχει επενδύσει σε ακίνητα ή σε οικόπεδα. Δεν έχει ούτε ένα μέτρο γης.
Ο Κωνσταντινίδης δεν αύξησε το εισόδημα του εισερχόμενος στη Βουλή. Αύξησε τα χρέη του.
Η Φλώρινα είναι μικρή, γνωριζόμαστε.
Κύριε Νικολτσάνη,
Εγώ δεν προέρχομαι από πολιτικά τζάκια ή σαλόνια. Βουλευτή με εξέλεξαν οι συμπολίτες μου, που οι περισσότεροι με γνωρίζουν από παιδί. Έχω περάσει και από το ΙΚΑ και από το ΤΕΒΕ και βρίσκομαι σήμερα στη Βουλή, έχοντας πλήρη επίγνωση της πορείας μου. Οφείλω στον κόσμο και δεν μου οφείλουν τίποτα. Το είπα στην πρώτη συνέντευξη μου, όταν εκλέχτηκα. Το λέω και τώρα. Δεν πιστεύω στην πολιτική αθανασία και όταν όλα θα έχουν τελειώσει, γιατί σε όλα υπάρχει ένα τέλος, θα κοιτάω ευθεία στα μάτια τους συμπολίτες μου.
Δεν με αφομοίωσε το σύστημα, δεν πρόκειται και το ξέρετε. Και αυτό ενοχλεί. Γιατί μέσα στο σύστημα θα μπορούσα να φανώ χρήσιμος. Έξω από αυτό δε με χρειάζονται. Ο δρόμος όμως θα είναι μακρύς.
Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Στάθης Κωνσταντινίδης

15 σχόλια:

  1. ΣΤΑΘΗ ΧΕΣΤΟΝ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μηπως αλλοι υποψηφιοι υποκινουν τον πολιτη εναντιον του Σταθη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι!!!!!!!!!!!!πρώτος ο ΒΟΣΚΌς ..ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΕς
    ΆΝΤΕ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΛΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΘΙΚΑ. ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ. ΦΤΑΝΕΙ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ ΕΚΛΕΧΘΗΚΕ ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙ. ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΚΙΝΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ. ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΝΑΝΕ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΣΤΑΘΗ. ΔΕΝ ΤΙΣ ΑΝΤΕΧΟΥΝ. ΛΕΓΕ ΕΣΥ ΚΑΙ ΑΣΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΣΟΥΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΝΑΕΙ. ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ Ε; ΤΥΧΑΙΑ ΨΗΦΙΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ. ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΛΗΨΗ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΤΡΑΒΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΜΗ ΜΑΣΑΣ ΤΙΠΟΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΣΤΑΘΗΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΚΕ ΜΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΠΑΙΔΙ. ΚΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΝ ΤΟ ΣΤΑΘΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥ ΒΟΣΚΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΣΗΚΩΣΕΙ ΨΗΛΑ ΤΟΝ ΑΜΑΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΕΤΕ. ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΟΜΟΙΟΥΣ ΜΕ ΟΜΟΙΟΥΣ. ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ.
    ΩΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΛΕΤΕ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΣΤΑΘΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΤΑΘΗ ΠΩΣ ΤΣΙΜΠΑΝΕ ΤΑ ΨΑΡΑΚΙΑ(11:39). ΘΥΜΑΤΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΟΒΕΙ ΙΤΣ. ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΕΝΗΝΤΑΡΙΑ ΝΤΟΥΖΙΝΕΣ. ΕΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ. ΩΡΑΙΟ ΓΕΛΙΟ ΒΓΑΙΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μην αποθρασύνεστε... πόσο ακόμα θα γλείψετε το Σταθίκα??? θα νομίσει ότι έγινε και "παίκτης"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. kai to megalitero psari o 12.18. Afou troei to doloma tou stathi aki oi alles douzines san ayton pou nomizoyn pos kati kanoun............efxomai na ginete dis dis ntouzines gia na sas pianei o stathikas.xaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaperastika se olous mas.....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αφού σας τακτοποιεί ο παίκτης 4ης κατηγορίας, εσείς είστε κατηγορία για κλάματα. Είναι και καλός ψαράς γιατί ξέρει τι ψάρια να πιάσει. Μόνο τα καλά τα βρωμόψαρα τα πετάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΌΜΑ.
    ΣΤΑΘΗ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΕΙΛΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟ ΓΙΑΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΙ. ΠΟΝΑΝΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Στάθης είναι παίκτης (βουλευτής) 4ης κατηγορίας. Οι Φλωρινιώτες έχουν αυτούς που τους αξίζουν. Συμπέρασμα: Οι Φλωρινιώτες είναι πολίτες 4ης κατηγορίας; Αν ναι, τότε ποιός έφερε τη Φλώρινα στη 4η κατηγορία; Μήπως οι πρωκάτοχοι του Στάθη (θυμηθείτε τους) με προεξάρχοντα τον επί 22 χρόνια (1989-2011) κ. Λιάνη; Άραγε ο κ. Λιάνης σε ποιά κατηγορία ανήκει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή